مشاهده کل مجله

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین شامپو برای سلامت و زیبایی مو

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین شامپو برای سلامت و زیبایی مو

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین شامپو برای سلامت و زیبایی مو

پوست و مو دو قسمت از بخش های مهم در بدن هستند که همیشه بحث برانگیز بوده و افراد معمولا برای سلامتی این دو قسمت تلاش زیادی می کنند. داشتن موهای براق و درخشان آرزوی هر فردی است. معمولا برای داشتن موهای درخشان و سالم باید یک دسته از روش ها دنبال شده و راهکار های سالم ماندن مو و روش های مراقبت از آن را باید هر فردی بداند. داشتن موهای سالم کار سختی نیست. تنها کافیست با راهکار های مراقبت از مو آشنا بوده و تغذیه رسانی به مو را به شیوه ای صحیح انجام دهید.

چگونه موهای خود را تغذیه نماییم؟

بهترین شامپو برای موی سر

اولین و مهم ترین نکته در رسیدگی از موها استفاده از شامپو های مناسب است. می دانید که شامپو های موجود در بازار معمولا شیمیایی بوده و خیلی از مواقع موجب بروز حساسیت برای افراد می شود. از طرفی اگر شما در رابطه با موهای خود دچار مشکلی خاص هستید باید در انتخاب شامپوی مناسب دقت کافی را داشته باشید. در ابتدا باید بدانید موهای شما از چه نوع بوده و جنس آن ها چگونه است. توجه به این موضوع که شما دارای موهای خشک هستید  و یا موهای چربی دارید بسیار مهم است. چرا که می بایست طبق همین موضوع شامپوی مورد نظر خود را یافت نمایید.

امروزه شامپو های مختلفی در بازار معرفی شده اند که با عنوان های شامپوی آبرسان، شامپوی تقویت کننده، نرم کننده ی موی سر و ... مشهور شده اند. اما شیمیایی بودن این شامپو ها می تواند با موهای شما صدمه وارد کند. از این رو باید شامپویی انتخاب نمایید که با کیفیت بوده و موجب ریزش موی سر شما نشود. در رابطه با درمان ریزش موی سر می توانید مقاله ی مقابله با ریزش مو در وبلاگ فوراور ایران را مطالعه نمایید. بنابراین یکی از راهکار های اصلی برای محافظت از موی سر استفاده از شامپوی مناسب موی شماست. لازم به ذکر است که راهکار های دیگر نظیر کوتاه کردن مرتب موی سر، شانه زدن به روش صحیح، مصرف مکمل های غذایی همانند مکمل های گیاهی فوراور ایران و حتی داشتن برنامه ی غذایی خوب و تغذیه ی مناسب در سالم ماندن موی سر شما اهمیت زیادی خواهند داشت.

شامپوی مناسب برای موی چرب

شامپوی مناسب برای موهای چرب

اگر شما هم همانند نیمی از افراد دیگر دارای موی چرب یا پوست سر چرب هستید باید در انتخاب شامپو نهایت دقت را داشته و به طور مرتب از موهای خود مراقبت نمایید. از روش های غلط برای شست و شوی سر خودداری کنید به طور مثال ممکن است بعضی از افراد برای از بین بردن چربی موهای خود روزانه دو بار آن ها را شست و شو دهند. این روش غلط بوده و می تواند منجر به آسیب رساندن سر شود. در صورتی که موی شما چرب است هرگز از شامپو های آبرسان، نرم کننده ها و یا لوسیون های مو استفاده نکنید. چرا که این شوینده ها می توانند چربی موی شما را بیشتر کنند. از شامپو های مخصوص موی چرب استفاده نمایید. ساختار این شامپو ها طوری است که می تواند موجب کاهش چربی سر شود.بیشتر ماساژ دادن شامپو در روی سر هنگامی که حمام هستید می توان کمک رسان شما برای کاهش چربی باشد.

شامپوی مناسب برای موهای خشک

شامپوی مناسب برای موهای خشک

موی خشک هم مانند موی چرب دردسرهای خود را داشته و نیاز به مراقبت بیشتر دارد. معمولا افرادی که دارای موی سر خشک هستند موهایی شکننده و کرک دارند که همیشه موجب آزار آن ها می شود. استفاده از شامپو هایی که رطوبت رسان خوب هستند در این زمینه می تواند کمک شایانی به شما بکند. به طور نمونه می توانید از شامپوی آبرسان فوراور و یا لوسیون های مخصوص موی خشک استفاده نمایید. در غیر این صورت شما درگیر مشکلاتی نظیر خارش سر،پوست پوست شدن پوست کف سر و... خواهید شد. در صورتی که پوست سر شما خشک بوده و موهایی شکننده دارید می توانید از سرم های مخصوص موهای خشک و نرم کننده های فوراور استفاده نمایید.

محصولات فوراور برای موی سر

فوراور ایران برای موهای خشک و موهای چرب دارای شامپو ها و محصولات گیاهی  بی نظیر و فوق العاده ای می باشد. همچنین از آن جایی که محصولات فوراور ایران کاملا گیاهی و بدون هیچ نوع عارضه می باشند برای پوست سر بسیار مناسب بوده و ایجاد حساسیت نمی کنند. از طرفی محصولات فوراور برای تقویت مو نیز به صورت گیاهی تهیه شده اند و برای کسانی که به دنبال مراقبت از پوست و موی خود هستند توصیه می شود.  در این خصوص می توانید مقاله ی مراقبت از انواع پوست را مطالعه نمایید. اما شامپو های فوراور به شرح زیر هستند که در توضیح مربوط به هر یک از آن ها خواهیم گفت برای موهای چرب باید استفاده شوند و یا موهای خشک شامپو های گیاهی فوراور شامل:

  • شامپوی آلوئه جوجوبای فوراور: شامپوی جوجوبای فوراور معمولا برای مو های معمولی و یا موهایی که چرب هستند مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که دارای موهایی چرب هستید می توانید از این شامپوی تقویت کننده استفاده نمایید. این شامپو برای آقایانی که دارای موهای کمی چرب هستند نیز پیشنهاد می شود. ساختار این شامپو به گونه ای است که موجب کاهش چربی و تقویت مو می گردد. نوع دیگری از شامپوی آلوئه جوجوبا موجود است که جزو محصولات جدید کمپانی فوراور بوده و برای موهایی استفاده می گردد که دارای مقدار زیادی چربی هستند. در کنار این شامپو ها می توانید از تقویت کننده و نرم کننده ی جوجوبای فوراور استفاده نمایید.

َشامپوی جوجوبای فوراور

  • شامپوی سونیای فوراور: شامپوی سونیای فوراور در دو نوع شامپوی آبرسان سونیا و شامپوی حجم دهنده ی سونیا است. در صورتی که دارای موهای خشک هستید استفاده از این دو نوع شامپو به شدت برای موهای شما مفید بوده و تاثیر فوق العاده ای از نظر تقویت مو بر روی مو های شما می گذارند. برای تقویت موهای رنگ شده بهترین انتخاب بوده و موجب احیا سازی مو و پوست سر می شود. با استفاده از این شامپو علاوه بر تقویت مو های سر خود می توانید رطوبت آن ها را تامین کرده و از موی خشک و شکننده خلاص شوید. در کنار این شامپو نیز می توانید از تقویت کننده ی موی سر فوراور استفاده نموده و موهایی صاف و درخشان داشته باشید.
  • کرم آلوئه ورا ژلی: همان طور که قبل تر گفتیم علاوه بر شامپو شما می توانید از لوسیون و کرم های مخصوص موی سر در جهت تقویت موی خود استفاده نمایید. یکی از این محصولات کرم آلوئه ورا ژلی می باشد که برای تقویت موی سر فوق العاده بوده و به صورت ژل است. این کرم التیام دهنده و نرم کننده بوده و از ریزش موی سر جلوگیری می کند.
  • اسپری تقویت کننده ی موی فوراور: در صورتی که با کرم میانه ی خوبی ندارید می توانید از اسپری آلوئه فرست به ویژه اگر دارای موی چرب هستید استفاده نمایید. اسپری آلوئه فرست تقویت کننده و ترمینم کننده ی مو بوده و استفاده از آن پس از استحمام می کند به تقویت موی سر شما کمک شایانی کند. وجود بره موم زنبور عسل و آلوئه ورا در این اسپری در پیشگیری از ریزش مو و ترمیم مو موثر است.
  • مایع فعال ساز آلوئه اکتیویتور: آلوئه اکتیویتور با نام مایع فعال ساز فوراور در جهت بازسازی و تقویت موی سر تاثیر فوق العاده ای دارد. از این ژل می توانید برای مرطوب سازی موی سر استفاده نموده و اگر دارای موهای شکننده هستید در جهت آبرسان موی سر از آن استفاده نمایید.

مکمل های فوراور برای تقویت موی سر

  • مکمل مواد معدنی فوراور: می دانید که مواد معدنی در حفظ و استحکام مو و ناخن تاثیر به سزایی دارند. از مکمل فوراور نیچرمین می توانید در جهت تقویت مو و پوست استفاده نمایید و تمامی املاحی که برای رشد مناسب مو به آن نیازمند هستید را دریافت کنید. اگر دچار ریزش مو بوده و یا موهایی شکننده دارید این مکمل دوای درد شماست.
  • مکمل رویال ژلی فوراور: این مکمل که به اکسیر جوانی فوراور معروف است علاوه بر حفظ سلامت پوست در تقویت موی سر و مشکلات مختلف تاثیر به سزایی دارد. این قرص ترکیبی از عسل و ژل آلوئه ورا بوده که با تنظیم هورمون های بدن و همچنین بهره گیری از خواص آلوئه ورا که شامل املاح و ویتامین های مورد نیاز برای رشد مو است، در تقویت موی سر و حفظ سلامت مو مفید می باشد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 2

avatar
ممنون استفاده کردم،میخواستم ببینم ژل رویال رو چطوری میتونیم تهیه کنم؟
۱۳۹۸/۱۱/۵
avatar
جالب بود
۱۳۹۹/۵/۲