مشاهده کل مجله

برای داشتن موی صاف و درخشان چه باید کرد؟

برای داشتن موی صاف و درخشان چه باید کرد؟

چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟

داشتن موهای سالم و براق در زیبایی تاثیر زیادی دارد. بیشتر افرادی که از ریزش موهای سر خود رنج می برند اغلب اعتماد به نفس پایینی دارند چرا که کم پشت شدن موها در زیبایی تاثیری منفی می گذارد. برای تقویت موهای سر باید حتما چندین مورد را به طور همزمان رعایت کنید. چرا که در سلامت پوست و موی شما موارد زیادی تاثیر گذار هستند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم راز داشتن موهای براق و درخشان را به شما بگوییم.

 تقویت موی سر

موهای ضعیف اصولا به صورت شکننده بوده و حالت بسیار نازکی دارند. موارد زیادی در ریزش مو تاثیر گذارند. این موارد از عوامل ارثی تا عوامل محیطی متغیرند. ریزش مو به طور معمولی و نرمال در حدود 100 الی 150 تار مو در روز طبیعی است. اما اگر میزان ریزش موی شما بیش از این است حتما به دنبال راه درمانی باشید.

 

راه های تقویت موی سر چیست؟

در جلوگیری و بهبود ریزش موی سر موارد بسیاری دخیل هستند. شما علاوه بر مراقب تخصصی از موهای خود لازم است تا عوامل عمومی را نیز رعایت کنید:

استرس خود را کنترل کنید. یکی از عوامل اصلی که موجب ریزش مو می شود داشتن حالات روحی بد است. این حالات از استرس و عدم کنترل عصبانیت سرچشمه می گیرد. که بر روی سلامت و حالات درونی فرد تاثیر گذاشته و موجب ریزش مو می شود.

به هیچ وجه به طور مداوم از سشوار استفاده نکنید. استفاده از سشوار موجب از بین رفتن پروتئین های مو شده و در نتیجه موجب ریزش موهای سر می شود. حرارت باد سشوار به ویژه هنگامی که موهایتان خیس است آب درون لایه های کوتیکول مو را بخار کرده و به فیبر موهای سر آسیب وارد می کند. می توانید به جای استفاده از سشوار از محصولات صاف کننده ی مناسب و با کیفیت استفاده نمایید.

موهای خود را با کش جمع نکنید. بیشتر سعی کنید از گیره ی سر استفاده نمایید یا حتی می توانید موهای خود را ببافید . بافتن مو به صورت شل و آزاد از کشیده شدن تار موهای شما جلوگیری کرده و در نتیجه باعث می شود موهای شما ریزش نداشته باشد.

موهای خود را مرتب شانه کنید.در صورتی که بین شانه کردن موها فاصله ی طولانی ایجاد شود موهای سر گره خورده و برای شانه کردن باید هزاران تار مو را فدای شانه نکردن کنید. این موضوع باعث ریزش مو شده و در نتیجه ریشه های تار مو سست می شوند.

کوتاه کردن موها را فراموش نکنید. سعی کنید به طور مرتب موهای خود را کمی کوتاه کنید. کوتاه کردن مو از مو خوره جلوگیری کرده و در نتیجه از ریزش مو رها می شوید.

تاثیر کوتاهی در سلامت مو

از پوست سر خود محافظت کنید. سلامت پوست سر ضامن سلامت مو و عدم ریزش موهای سر شما را شامل می شود. پوست سر همانند دیگر نقاط بدن ممکن است چرب، خشک و یا معمولی باشد. برای هر کدام از این پوست ها می توانید از محصولات خاصی جهت تقویت پوست سر استفاده نمایید.

رژیم غذایی سالم را فراموش نکنید. مکمل های غذایی را نیز در کنار غذای روزانه ی خود قرار دهید. در رژیم غذایی خود حتما از سبزیجات و مکملی از ویتامین ها استفاده نمایید. از مواد معدنی نظیر روی بیشتر استفاده نمایید و غذا های سرشار از مواد مغذی میل نمایید. مکمل های غذایی فوراور به صورت گیاهی و طبیعی بوده و به طور کامل و سالم نیاز های بدن شما به مواد مغذی را رفع خواهد کرد. 

 

بهترین راه تقویت مو چیست؟

در بازار محصولات زیادی برای تقویت مو و در نتیجه کنترل ریزش مو وجود دارد. بیشتر این محصولات شیمیایی بوده و برای بدن و به ویژه پوست سر مضر هستند. می دانید که شامپو و مواد آرایشی و شوینده ای که برای سر استفاده می شوند بر روی سلامت مو نقش مهمی دارند. از این رو باید از محصولات شوینده ی با کیفیت استفاده نمایید. تمامی موارد فوق در سلامت مو موثرند اما شست و شوی سر نقش مهمی را ایفا می کند.اما بهترین محصولات برای تقویت موی سر چیست و چگونه می توانیم یک محصول عالی برای سلامت مو پیدا کنیم؟

نگران نباشید. شما هم می توانید موهای درخشان و براق داشته باشید و از ریزش موی سر برای همیشه خلاص شوید. تنها کافیست یکبار محصولات فوراور را امتحان کنید تا تاثیر شگفت آور آن را بر روی موهای خود مشاهده کنید.

از آن جایی که تمامی محصولات شرکت فوراور ایران گیاهی و ارگانیک هستند و از گیاه آلوئه ورای خالص در محصولات استفاده می شود از این رو برای سلامت پوست و مو فوق العاده هستند.

محصولات تقویت موی سر فوراور شامل:

  • شامپوی جوجوبا: همان طور که گفته شد شست و شوی موهای سر بسیار مهم است. در شست و شوی مو از شامپو های گیاهی فوراور استفاده نمایید. از این شامپو می توانید برای صاف کردن موهای خود بدون نیاز به سشوار استفاده نمایید چرا که جوجوبای آن همانند کراتین عمل می کند. این شامپو حاوی ساپونین بوده و در بهبود ریزش مو و تقویت مو بسیار عالی است.

 

  • اکسیر جوانی فوراور: این محصول به صورت کپسول گیاهی برای تقویت مو است. کپسول تقویت موی فوراور که برای سلامت پوست و از بین رفتن چروک فوق العاده است از محصولات زنبور عسل فوراور بوده و سرشار از مواد معدنی برای تقویت پوست و مو است.

 

  • کپسول مواد معدنی فوراور: همان طور که یکی از اصلی ترین علل ریزش مو کمبود مواد معدنی است با استفاده از این محصول ریزش موی ناشی از کمبود مواد مغذی را بهبود بخشید. کپسول مواد معدنی فوراور تمام مواد مغذی لازم جهت تقویت مو را در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

  • کرم آلوئه ورای فوراور: ساختار این  کرم ژل است. که موجب افزایش نفوذ پذیری در پوست شده و بهبودی را چندین برابر سریع تر خواهد کرد. استفاده از این کرم موجب تغذیه رسانی کامل به پوست و مو خواهد شد. و در نتیجه شما می توانید همیشه پوست و موی درخشان داشته باشید.

 

  • ژل فعال ساز اکتیویتور فوراور: این ژل تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست و موی سر شما خواهد داشت. کار اصلی ژل اکتیویتور حفاظت از پوست بدن و پوست سر بوده و موجب از بین بردن سلول های مرده ی پوست خواهد شد. از خواص دیگر آن از بین بردن چروک صورت است.

 

  • شامپوی آبرسان سونیا: این شامپو یک شامپوی کامل برای موهای سر است. رطوبت رسانی از طریق مصرف شامپوی آبرسان سونیا به طور کامل در پوست و موی سر انجام شده و در نتیجه از خشکی آن جلوگیری می کند. همچنین phآن بسیار مناسب است.

 

  • اسپری ترمیم و تقویت موی فوراور: یک مکمل فوق العاده برای مو های سر است. این مکمل حاوی پروپولیس زنبور عسل بوده و حاوی یازده عصاره ی گیاهی است. همچنین از این محصول برای ترمیم زخم های پوستی نیز استفاده می شود و خواص فوق العاده ای در بهبود مشکلات پوستی خواهد داشت.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه