شامپو هیدرات سونیا (شامپو آبرسان) Sonya Hydrate Shampoo
ناموجود
4.5 / 2

شامپو هیدرات سونیا (شامپو آبرسان) | Sonya Hydrate Shampoo

قیمت: ۲,۲۴۴,۵۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۵۷۱,۱۰۰ تومان

موهای خود را با شامپو هیدارت سونیا خنک کنید. شامپو هیدرات سونیا شروعی عالی برای مراقبت های روزانه از موهای شماست. این شامپوی مرطوب کننده غنی، دارای فرمولی منحصر به فرد و اولترا هیدراته (فوق العاده آبرسان) است که موها را مقام تر و پر انرژی تر می کند و بر درخشندگی موها می افزاید. آلوئه ورا و رویال ژلی، تعادل رطوبت موهای خشک شما را به طور طبیعی باز می گرداند و موهایتان را به میزان قابل توجهی تمیزتر، درخشان تر و سالم تر می کند و در عین حال، قابلیت فرم دهی به مو را افزایش می دهد. به علاوه، بوی خوش این محصول را دوست خواهید داشت و موهایتان نیز عاشق رطوبتی می شوند که این محصول به موها می دهد. این شامپو برای موهای رنگ شده نیز قابل استفاده است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 349

کد محصول = ۳۴۹


شامپو آبرسان سونیا |  Sonya Hydrate Shampoo

 

شامپو هیدرات سونیا

موهای خود را با شامپو هیدارت سونیا آبرسانی کامل کنید. شامپو هیدرات سونیا شروعی عالی برای مراقبت های روزانه از موهای شماست. این شامپوی مرطوب کننده غنی، دارای فرمولی منحصر به فرد و اولترا هیدراته (فوق العاده آبرسان) است که موها را مقاوم تر و پر انرژی تر می کند و بر درخشندگی موها می افزاید.


ترکیبی معجزه آسا از آلوئه ورا خالص و ژل رویال

 

شامپو آبرسان سونیا

آلوئه ورا و رویال ژلی، تعادل رطوبت موهای خشک شما را به طور طبیعی باز می گرداند و موهایتان را به میزان قابل توجهی تمیز، درخشان و سالم تر می کند و در عین حال، قابلیت فرم دهی به مو را افزایش می دهد. به علاوه، بوی خوش این محصول را دوست خواهید داشت و موهایتان نیز عاشق رطوبتی می شوند که این محصول به موها می دهد. این شامپو برای موهای رنگ شده نیز قابل استفاده است.
آلوئه ورا به مرطوب کردن و حفظ پی هاشِ پوست سر کمک می کند و از سوی دیگر، رویال ژلی نیز به مرطوب سازی مو و تقویت پوست سر کمک می نماید و خشکی و شوره سر را از بین می برد. رویال ژلی، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که اثر رادیکال های آزاد در مو را خنثی کرده و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند.


ویژگی ها و خواص شامپو هیدرات سونیا

 

شامپوی هیدراته سونیا

  • تعادل PH کف سر
  • بهبود و کنترل ریزش مو
  • حاوی آلوئه ورا خالص و ژل رویال
  • مناسب برای مصرف جهت موهای رنگ شده، دکلره و آسیب دیده
  • حفظ رطوبت طبیعی موها
  • درخشان کننده عالی برای مو های رنگ شده
  • حاوی روغن گل آفتابگردان
  • بدون پارابن، گلوتن و مواد مضر شیمیایی


ترکیبات: پانتنول (این ماده که از ویتامین ب ۵ مشتق شده است، پوست سر را مرطوب کرده و موخوره را کاهش داده  و بر درخشندگی موها می افزاید.) گلیسیریدهای پی ای جی ۱۰ گل آفتابگردان (این ماده که از روغن گل آفتابگردان مشتق شده است، موها را درخشان کرده و کفی عالی برای شستشوی موها تولید می کند.) عصاره برگ آلوئه باربادنسیس (ژل غنی شده آلوئه ورا)، آب، سولفونات اولفین سدیم سی ۱۴- ۱۶، پلی کواترنیوم ۷۴، لائورا میدو پروپیل بتایین، پروپاندیول، دای متیکون، کوکو- گلوکوزید، گلیسیریل اولیت، لائوریت ۷، لائورات سوربیتان پی ای جی ۸۰، سولفات تری دیسیت سدیم، کوکامیدو پروپیل هیدروکسی سولتایین، پودر رویال ژلی، دیسترات پی ای جی ۱۵۰، سدیم لائورو آمفو استیت، سدیم لائوریت ۱۳ کربوسکیلات، روغن هسته جوجوبا (سیموندسیا چیننسیس)، پروتین هیدرولیزه گندم، گلیکول استارات، کلورید سدیم، فنوکسی اتانول، متیل ایزوتیا زولینون، اسید سیتریک، مواد معطر گیاهی.

محتوی: ۳۵۵ میلی لیتر

روش استفاده: شامپو را بر روی موهای خیس تان ماساژ دهید تا کف کند و سپس موهای خود را با آن کف شستشو دهید. در صورت نیاز، دوباره از شامپو استفاده کنید. سپس نرم کننده هیدارت سونیا را مصرف نمایید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، از شامپو حجم دهنده و نرم کننده سونیا نیز استفاده کنید. از تماس شامپو با چشم تان پرهیز کنید. در صورتی که شامپو وارد چشم تان شد، چشم خود را با آب شستشو دهید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sonya Hyd Sham
مهمان

فوق العادس.

0
0
مهمان

این شامپو عاااااااااااالیه محشره حیف  ک گرون شده

0
0
پاسخ مدیر :

ما سعی میکنیم با آفر ها و تخفیف ها قیمت رو برای شما مناسب کنیم.