RSS پست‎های وبلاگ "1398" "مرداد"

علل تیرگی و پف کردگی دور چشم و درمان آن

تیرگی و سیاهی دور چشم می تواند علت های بسیاری داشته باشد لزوما از کمبود ویتامین یا کمخونی نیز به وجود نمی آید ما در این مقاله مهمترین دلایل آنها را اشاری می کنیم و درمان های آن را هم بیان می کنیم امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

مراقبت و جلوگیری از چروک دور چشم

پوست اطراف چشم یکی از حساس ترین قسمت های صورت است که باید از آن مراقبت بیشتری کنیم. مثل استفاده از کرم‌ های مختلف دور چشم و آبرسان‌ها، ماساژ پوست دور چشم و... که می‌تواند به رفع مشکلات رایج این ناحیه مثل سیاهی زیر چشم، ورم یا چروک اطراف چشم کمک کند.بیشتر حالت های ناراحتی و شادی ما باعث می شود اطراف چشم چروک شود و این چروک های ریز بعد از 30 سالگی بیشتر نمایان می شوند.

آبرسانی به پوست چیست و بهترین راه آبرسانی برای انواع پوست؟

همه پوست ها نیازمند مراقبت هستند که از آسیب های روزانه در امان باشند. برای درخشان بودن پوست باید آبرسانی به موقع و تغذیه مناسب داشته باشید. افرادی که پوست خشک دارند، تغذیه کمتری به سلول‌های پوستشان می‌رسد و این امر موجب پیری زودرس پوست می‌شود. برای جلوگیری از پیری زودرس و آبرسانی و تغذیه کافی به سلول‌های پوست، باید پوست را مرطوب نگاه دارید. یکی از راه‌های آبرسانی به پوست و جلوگیری از زبری و خشکی پوست صورت، استفاده از ماسک‌های مرطوب‌کننده است.

تاثیر روغن ماهی و مکمل های غذایی امگا3

مکمل های غذایی حاوی امگا 3 و روغن ماهی و فواید آن برای بدن از نظر همگان پنهان نیست قصد داریم فواید روغن ماهی به طور کامل شرح دهیم و مواد غذایی که در آن از امگا 3 برخوردار هستند و نشانه کمبود امگا 3 در بدن را به طور کامل توضیح دهیم.

تاثیر شوینده ها و صابون های طبیعی و گیاهی بر سلامت پوست

بعضی از افراد طبق عادت روزانه که دارند هر روز صبح صورت خود را با آب صابون شست و شو می دهند بر این باور هستند که با این کار شادابی و سررزندگی را به پوست صورت خود هدیه می دهند. پوست صورت بیش از سایر نواحی بدن از نظر ظاهری اهمیت دارد، اگر در اثر عدم مراقبت کافی و عادت های غلط در شستن صورت، بطور مکرر خشکی، ترک‌های سطحی و پیری زودرس به سراغ پوستتان بیاید، لطافت پوست از بین می رود و پوست شفاف شما تبدیل به پوست لکه دار می شود.