محصولات مراقبت از پوست فوراور

قدرت آلوئه ورای خالص در جوانسازی پوست شما.

 محصولات مراقبت از پوست فوراور



ظاهری جذاب با مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست فوراور

به جرات میتوان گفت پوست صورت و بدن مهم ترین فاکتور تاثیرگذار بر ظاهر افراد میباشد.

اغلب افرادی که از پوست خود مراقبت چندانی نمیکنند دارای ظاهری نه چندان جالب هستند که این مسئله بروی اعتماد به نفس افراد بویژه بانوان تاثیر منفی میگذارد.

به همین سبب درمان های گیاهی و خانگی بسیاری برای مشکلات پوستی توصیه میشود ولی از آنجایی که برای غلبه بر برخی از این مشکلات باید از مکانیزم های پیشرفته تری استفاده کرد، کمپانی فوراور پیشرفته ترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در این قسمت روانه بازار کرده است.

پوست ما همچون بدن ما باید تغذیه شود. شاید با خود بگویید چگونه می بایست پوست را تغذیه کرد؟ پوست عضوی است که دائما در معرض آلودگی های محیطی و اشعه های آفتاب قرار می گیرد و می دانیم که اشعه های مضری در آفتاب قرار دارند که برای پوست ما مضر هستند. از طرفی آلودگی هوا بر روی پوست تاثیر منفی گذاشته و همه ی این ها موجب ایجاد لکه های پوستی و بیماری های پوستی می شوند. از این رو می بایست حتما از پوست به شیوه ی صحیح نگهداری کرده و از ابزار مناسبی جهت تامین نیاز های پوستی استفاده نمود.


پیشنهاد مطالعه: مقاله بهترین آبرسان های پوست


محصولات مراقبت پوستی فوراور

محصولات فواور لیوینگ بر پایه آلوئه ورای خالص

کمپانی فوراور یکی از بهترین و سرشناس ترین کمپانی ها در جهت تامین نیاز های پوستی بوده و دارای محصولات فوق العاده ای در این زمینه است. تمامی محصولات بر پایه گیاه شگفت انگیز آلوئه ورا میباشند.

یکی از مشخصات اصلی آلوئه ورا آبرسانی و شاداب کردن پوست است که این قابلیت با مواد مغذی تاثیر گذار و مکانیزم های پیشرفته برای جذب در تمامی محصولات مراقبت پوست فوراور فراهم گردیده است.


حلّال آلوئه ورا بجای حلّال آب

تاییدیه انجمن آلوئه ورا به محصولات فوراور

تاییدیه انجمن بین المللی آلوئه ورا مهر تضمین دیگری بر قدرت کمپانی فوراور و خالص بودن محصولات این شرکت میباشد.

 اکثر محصولات مراقبت از پوست حاوی حلّال آب هستند ولی نکته حائز اهمیت در محصولات فوراور این است که محصولات مراقبت پوستی فوراور دارای حلّال آلوئه ورا بوده و کاملا خالص و گیاهی هستند. این موضوع سبب می شود تا آلوئه ورا در عمق پوست به بهترین شکل نفوذ کرده و پوست را از ریشه تغذیه نموده و موجب پاکسازی و ایجاد طراوت و شادابی می شود. 


محصولات فوراور برای انواع پوست

اگر شما دارای پوست چرب، خشک، مختلط و یا پوست های حساسی هستید نگران نباشید! شرکت فوراور برای تمامی پوست ها محصولات منحصر به فردی دارد. می توانید از پکیج های مراقبت پوستی مخصوص پوست خود استفاده نمایید.

همچنین اگر نگران افتادگی، چین و چروک و لک های پوست خود هستید، محصولات ویژه فروشگاه فوراور ایران مخصوص شماست.


استفاده از کلینزر چه تاثیری بر پوست دارد؟

تونر و کلینزر آلوئه ورای فوراور

کلینزر ها یا تونر ها وظیفه پاکسازی و آماده سازی پوست برای جذب محصولات مراقبتی را برعهده دارند.

اما دلیل استفاده و هزینه کردن بابت خرید این کلینزر ها چیست؟

یکی از موارد بسیار مهم در استفاده از پاک کننده های پوست این است که این محصولات، پوست را برای جذب کرم ها آماده میکند و باعث افزایش سرعت جذب حداکثری در پوست میشوند.

پاکسازی سطح پوست هم اجازه دسترسی کرم های مراقبتی به عمق پوست را میدهد، از این رو کمپانی فوراور توصیه می کند در کنار پکیج مراقبت پوستی از کلینزر های فوراور استفاده نمایید تا تاثیر شگفت آور آن ها را بر روی پوست خود ببینید.


در ادامه هر یک از محصولات مراقبتی قابل مشاهده است. بر روی هر یک کلیک نمایید تا وارد صفحه هر محصول و توضیحات مربوطه شوید تا قیمت محصولات فوراور را مشاهده نمایید.

از شکیبایی شما عزیزان سپاسگزاریم.

069

کرم آر تری فاکتور (ترمیم و نوسازی پوست) | R3 Factor

با استفاده از این محصول که کرمی برای محافظت از پوست است، اجازه دهید پوستتان رطوبت طبیعی خود را حفظ کند، انعطاف پذیری اش احیا شده و ظاهر خود را حفظ نماید. این کرم، ترکیبی فوق العاده از ژل غنی شده آلوئه ورا، کلاژن محلول و اسیدهای آلفا هیدورکسی است که با ویتامین های A و E، تقویت شده است زیرا هر یک از این ویتامین ها برای داشتن پوستی سالم، ضروری هستند. ویتامینE، یک آنتی اکسیدان قدرتمند است و ویتامین A به حفظ سلامت پوست کمک می کند و برای نرم نگه داشتن پوست، بسیار مفید است. اسیدهای آلفا هیدروکسی، از گیاهان طبیعی گرفته می شوند و به همین دلیل است که به آنها "اسید میوه" نیز می گویند. در مجموع، این اسیدهای میوه عناصری هستند که سلول های مرده ی سطح پوست را دفع می کنند.
۳,۰۵۴,۵۰۰ تومان ۲,۱۳۸,۱۰۰ تومان
187

فوراور آلفا-ای فاکتور (ترمیم کننده و ضد چروک پوست) | Forever Alpha-E Factor

"فوراور آلفا ای فاکتور " که احیا کننده پوست ماست، حاوی ترکیباتی غنی است که جهت تقویت پوست تهیه شده اند و هیچ چیز دیگری نمی تواند جایگزین آن شود. این محصول، پوست را عمیقا مرطوب کرده و نرمی را به پوست شما باز می گرداند تا ظاهر پوست تان جوان تر و شاداب تر شود. این مایع سبک و نرم کننده، سرشار از ویتامین های آ، ث، ای و حاوی روغن گل گاو زبان و بیسابولول است. این محصول، مایعی آنتی اکسیدان است که می تواند مانع آسیب های رادیکال های آزاد شود.
۳,۰۵۴,۵۰۰ تومان ۲,۱۳۸,۱۰۰ تومان
238

فوراور آلوئه اسکراب | Forever Aloe Scrub

این محصول چیزی بیش از رسیدگی ظاهری به پوست است. این محصول با ترکیب ژل غنی شده آلوئه ورا و مواد جامدِ به دست آمده از روغن جوجوبا، پاک کننده ای بسیار موثر برای پوست است که می توان آن را هر روز استفاده کرد و با استفاده منظم آن، آلودگی های جمع شده در منافذ پوست را به کلی پاک کرد. ترکیب دو ماده فوق الذکر، با پاک کردن پوست، امکان فرایند نوسازی پوست را فراهم می آورند و در عین حال، از پوست در برابر خشک شدگی و آسیب های ناشی از پاک کننده های مصنوعی حمایت می کنند.
۱,۴۵۳,۱۰۰ تومان ۱,۰۱۷,۲۰۰ تومان
311

آلوئه دیپ مویسچرایزینگ سونیا (کرم مرطوب کننده عمیق و ضد چروک) | Sonya Aloe Deep Moisturizing Cream

کرم مرطوب کننده عمیق آلوئه سونیا که حاوی عصاره پوست درخت کاج است، عطش پوست شما به رطوبت را به کاملاً رفع می کند و پوست تان را سیراب تر از همیشه می نماید. عصاره پوست درخت کاج، حاوی موادی طبیعی است که اُ پی سی (اولیگومریک پرونتو سیانیدینس) نامیده می شوند. این مواد دارای برخی از قوی ترین خواص آنتی آکسیدانیِ موجود در طبیعت هستند. در نتیجه، عصاره پوست درخت کاج، دشمنی سرسخت برای رادیکال های آزاد به شمار می رود و می تواند کلاژن پوست را حفظ و تقویت نماید. کلاژن، سرشارترین پروتئین موجود در بدن انسان است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که مبارزه با رادیکال های آزاد، بهترین راه مقابله با علایم پیری است. ترکیب عصاره پوست درخت کاج با آلوئه ورای خالص و غنی شده، سرامیدها و آخرین نسل مرطوب کننده ها که در کرم مرطوب کننده عمیق آلوئه سونیا گرد آمده اند، می تواند رطوبت را تا عمق پوست شما و لایه های زیرین آن رسانده و از این طریق، جوانی را به پوست شما بازگرداند.
۳,۴۷۶,۴۰۰ تومان ۲,۶۰۷,۳۰۰ تومان
341

پودر ماسک | Mask Powder

پودر ماسک، ترکیبی منحصر به فرد از مواد و عناصری غنی است که هر یک از آنها به خاطر خواص ویژ و تاثیرشان بر وضعیت پوست و پاکیزگی منافذ پوستی انتخاب شده اند. این پودر به طور خاص به منظور ترکیب شدن با آلوئه اکتیویتور تهیه شده است تا پودری سبک خلق نماید که به راحتی می توانید آن را برای پوست صورت و گردن استفاده نمایید. نشاسته و سفیده تخم مرغ دارای خواص تقویتی هستند و کائولین نیز برای جذب بیشتر روغن و چربی به این محصول اضافه شده است. به علاوه، آلانسیون و بابونه نیز به نرم کنندگی و جوانی پوست کمک می کنند.
۱,۹۶۰,۱۰۰ تومان ۱,۳۷۲,۱۰۰ تومان
554

هیدراتینگ کلینزر اینفینیت (کرم پاک کننده و مرطوب کننده پوست) | infinite hydrating cleanser

این محصول دارای مواد مغذی و طبیعی مانند عصاره سیب، اسید آمینه سیب و اسیدهای چرب نارگیل است که آبرسانی پوست را افزایش داده و گرد و خاک و چربی را بدون خشک شدن پوست و به آرامی از بین می برد. این پاک کننده شیری و ملایم، حس پاکی، رطوبت و نرمی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و بستری مستحکم برای روند ضد پیری به شما هدیه می دهد.
۳,۳۶۵,۶۰۰ تومان ۲,۳۵۵,۹۰۰ تومان
555

فیرمینگ سرم اینفینیت (سرم سفت کننده پوست) | infinite firming serum

این محصول با هدف ضد پیری تولید شده و با پپتید اسید آمینه بالینی به اثبات رسیده است که روند طبیعی پوست را شبیه سازی می کند و ثبات و استحکام پوست را نیز افزایش می دهد. در کنار مواد طبیعی قدرتمند و آلوئه ورا، سرم سفت کننده، پوست را مرطوب ساخته و همزمان لطافت، ثبات، استحکام و ضخامت پوست را افزایش داده و باعث جوان تر شدن آن می شود.
۵,۳۴۶,۱۰۰ تومان ۳,۷۴۲,۳۰۰ تومان
558

ریستورینگ کرم اینفینیت (کرم ترمیم کننده و نرم کننده پوست) | infinite restoring creme

این محصول با دارا بودن بیش از ١٥ مواد تشکیل دهنده مغذی برای پوست، کرم سفت کننده این مواد را به سرعت جذب کرده و پوست شما را مرطوب و لطیف می کند. کرم ترمیم کننده پوست با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با گیاه آلوئه ورا، قدرت آنتی اکسیدانی و انار و همچنین ترکیب روغن ضد پیری، جوانی را به پوست شما هدیه می دهد. پس این محصول می تواند ضربه نهایی برای روند پیری باشد.
۵,۹۶۲,۴۰۰ تومان ۴,۱۷۳,۷۰۰ تومان
559

اسموثینگ اکسفولیتور (لایه بردار صاف کننده تارگت) | Forever Smoothing Exfoliator

این لایه بردار و صاف کننده حاوی عصاره های ملایم، مانند دانه های جوجوبا و پودر بامبو پایدار است که برای از بین بردن سلول های مرده بدون خراش پوست حساس به شما کمک می کند. بافت پوست را تمیز می کند، به آرامی پوست را لایه برداری می کند تا پوستی نرم و ابریشمی پیدا کنید، عصاره های آنزیمی پوست را احیا می کند.
۱,۶۳۲,۴۰۰ تومان ۱,۱۴۲,۷۰۰ تومان
560

بالانسینگ تونر (تونر متعادل کننده تارگت) | Forever Balancing Toner

تونر متعادل یک ترکیب منحصر به فرد از عصاره جلبک دریایی و هیالورونات سدیم را فراهم می کند که پوست شما را مرطوب کرده و نرم می کند. علاوه بر این، عصاره خیار می تواند برای جوانی و شادابی بافت پوست شما مفید باشد. این تونر با ترکیبات عصاره چای سفید، آنتی اکسیدان غنی و غلظت بالایی از آلوئه ورای خالص برای تعادل نوسانات پوست، ترکیبی قدرتمند است که پوست را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت نموده منافذ باز پوست را بسته و نیاز روزمره پوست شما را کامل می کند و کمک به جذب مواد مغذی اضافی به پوست می نماید.
۱,۸۶۱,۱۰۰ تومان ۱,۳۰۲,۸۰۰ تومان
561

اویکنینگ آی کرم (رفع تیرگی و چروک دور چشم تارگت) | Forever awakening eye cream

مواد تشکیل دهنده ثبت شده با تکنولوژی پپتید، ظاهر حساس پوست چشم را بهبود می بخشد و صاف می کند تا خطوط و چین و چروک ها و سیاهی دور چشم را کاهش دهد و پوست اطراف چشم ها را شفاف و جوانسازی نماید.
۱,۷۳۱,۳۰۰ تومان ۱,۲۱۱,۹۰۰ تومان
605

رفرشینگ ژل کلینزر سونیا (ژل پاک کننده و طراوت بخش) | Sonya refreshing gel cleanser

ژل پاک کننده ی سونیا توسط اسید های سیب هیدروکسی استو فنون غنی سازی شده است. این محصول شامل یک ژل فوق العاده عالی برای طراوت پوست صورت است. با استفاده از این محصول پوست صورت خود را در کم ترین زمان به بهترین شکل پاکسازی کنید. ژل کلینزر سونیا در از بین بردن سلول های مرده ی پوست و بازسازی پوست نقش مهمی را ایفا می کند.
۲,۱۲۰,۸۰۰ تومان ۱,۴۸۴,۶۰۰ تومان
606

ایلومینیتینگ ژل سونیا (ژل شفاف کننده و ضد لک) | Sonya illuminating gel

این ژل از محصولات شفاف کننده و براق کننده پوست فوراور به عنوان به روز ترین محصول دنیا می باشد. چرا که از فناوری های پیشرفته ای در ساخت این ژل استفاده شده است. با استفاده از ژل شفاف کننده ی پوست سونیای فوراور همیشه جوان و شاداب بمانید. در این ژل از پپتید هایی استفاده شده است که سریعا جذب پوست شده و باعث می شوند لک ها و تیرگی ها برطرف شده و پوست شما بدرخشد.
۲,۰۲۱,۹۰۰ تومان ۱,۴۱۵,۳۰۰ تومان
607

ریفاینینگ ژل ماسک سونیا (ژل ماسک ترمیم و پاکسازی) | Sonya refining gel mask

ژل ماسک تصفیه کننده سونیا یکی از محصولات پاکسازی پوست فوراور است. ساختار ژل مانند این محصول به دلیل افزایش جذب در حین استفاده است. در هنگامی که شما از این ماسک بر روی صورت خود استفاده می کنید خنکی آن را با تمام وجود حس کرده و پوست صورت شما سریعا این ماسک را جذب خواهد کرد. در این ژل مرطوب کننده هایی نظیر عصاره ی میوه ی سیم و عصاره ی گل شبدر استفاده شده است که احساس نرمی و جوانی پوست را در دوره ی استفاده به پوست شما هدیه می دهد. از خواص بسیار عالی این ژل خاصیت آنتی اکسیدانی بالای آن است که به رفع چین و چروک پوست شما کمک شایانی می کند.
۲,۱۲۰,۸۰۰ تومان ۱,۴۸۴,۶۰۰ تومان
608

سوثینگ ژل مویسچرایزر سونیا (ژل مرطوب کننده و تسکین دهنده) | Sonya soothing gel moisturizer

هرگز لوسیونی مانند این محصول را تجربه نکرده‌اید. ژل مرطوب‌ کننده و نرم کننده‌ اگرچه به ظاهر شبیه یک لوسیون است، اما فرمول پایه‌ی این ژل در پوست شما حل می‌شود. این ژلِ لوسیونی، که پر از مواد گیاهی و ترکیبات فعال آبدار است، تجزیه شده و به طور کامل جذب می‌شود و رطوبت و طراوت بسیاری بر پوست‌تان بر جای می‌گذارد. ژل مرطوب‌ کننده و نرم کننده‌ در یک حامل حاوی هیدرات، پراکنده می‌شود که هیچ باقی‌مانده‌ یا بافتی از خود بر جای نمی‌گذارد و باعث می‌شود احساس کنید پوست‌تان پر از ترکیبات طبیعی شده است.
۲,۳۱۲,۵۰۰ تومان ۱,۶۱۸,۸۰۰ تومان
609

پکیج مراقبت پوست روزانه سونیا | Sonya daily skincare system

این پکیج در بین محصولات پوستی فوراور یک پکیج عالی و تکمیل است. با استفاده از پکیج مراقبت از پوست روزانه ی سونیا می توانید از داشتن پوستی شاداب و با طراوت لذت کافی را ببرید. این پکیج دارای خواصی بی نظیری است.
۷,۳۵۷,۸۰۰ تومان ۵,۸۸۶,۳۰۰ تومان
612

آلوئه اکتیویتور جدید (مایع فعال ساز) | Aloe Activator

آلوئه اکتیویتور با بیش از ۹۸٪ ژل خالص آلوئه ورا، از لحظه ای که پوست شما را لمس می کند احساس تازگی و آرامش را در آن ایجاد می نماید. مایع فعال ساز آلوئه ورا برای پوست های حساس مناسب است و بسیاری از اجزای مهم آن مانند ویتامین A، C و E باعث می شوند آلوئه اکتیویتور گزینه ای ایده آل برای هر رژیم مراقبت از پوست باشد. همچنین آلوئه ورا یک گیاه کامل و سرشار از ویتامین های مورد نیاز جهت تقویت و تغذیه مناسب مو، ابرو و مژه می باشد.
۱,۳۶۰,۳۰۰ تومان ۹۵۲,۲۰۰ تومان
613

مارین کلاژن فوراور (ساشه نوشیدنی کلاژن دریایی) | Forever Marine Collagen

فوراور مارین کلاژن با فرمولی غلیظ از پایه کلاژن دریایی پیشرفته استفاده می کند که در مقایسه با سایر اشکال کلاژن، به راحتی توسط بدن جذب و تجزیه می شود.
۶,۸۱۹,۹۰۰ تومان ۵,۱۱۴,۹۰۰ تومان
618

هیدراتینگ سرم فوراور (سرم آبرسان قوی) | Hydrating Serum

در دنیای پر دغدغه امروزی، هر روز پوست ما در معرض عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد که می تواند باعث خشکی، از دست رفتن طراوت و در نهایت منتج به پیری پوست شود. برای اینکه پوستی جوان، لطیف و شاداب داشته باشیم، مراقبت روزانه با استفاده از سرم آبرسان فوراور میتواند بسیار مفید باشد. این سرم فوق العاده نه تنها پوست شما را در معرض رطوبت ابریشمی قرار می دهد بلکه سطح رطوبت پوست شما را بسیار زیاد میکند.
۲,۹۶۷,۹۰۰ تومان ۲,۰۷۷,۵۰۰ تومان
645

لوسیون محافظ روز تارگت | Forever Protecting Day Lotion SPF 20

لوسیون محافظ روز تارگت، پوست را در برابر اشعه های مضر UV با طیف وسیعی از کرم های ضد آفتاب و مواد معدنی طبیعی محافظت می کند و گیاهان دارویی تشکیل دهنده آن با قدرت، رطوبت و حفاظت را فراهم می کنند و همچنین پوست را از نقاط تاریک و لکه های ناشی از پیری محافظت می کند.
۳,۰۳۵,۹۰۰ تومان ۲,۱۲۵,۱۰۰ تومان
186

پاک کننده آرایش چشم آلوئه سونیا | Sonya Aloe Eye Makeup Remover

فرمول آلوئه ورای بدون روغن منحصر به فرد که آرایش چشم را به طور موثر و به نرمی پاک می کند. این محصول حاوی ترکیباتى برای پاک سازی بدون چربی می باشد. خواص اصلی این محصول: تقویت کننده، مغذی و مراقبت با روغن ژل آلوئه ورا . پاک کننده موثر و سالم حتی برای پوست های حساس. ویژگی های دیگر: پاک کننده موثر براى آرایش چرب و غیر چرب.
233

کرم دور چشم فوراور الورینگ آیز | Forever Alluring Eyes

این محصول، یک کرم مخصوص زیر چشم است که فرمول ویژه آن، از فناوری های مدرن استفاده کرده است تا چروک های زیر چشم را کاهش داده و خطوط و حلقه های پوست زیر چشم را تنظیم نماید. این محصول، سرشار از مواد و ترکیباتی است که برای افزایش نرمی و انعطاف پذیری پوست زیر چشم بسیار مفید هستند، زیرا پوست این قسمت از بدن، از جمله بخش های پوست است که کاملا در معرض دید قرار دارد.
234

فوراور مارین ماسک (ماسک دریایی) | Forever Marine Mask

یک روز کاریِ طولانی، یا یک روز سخت توام با ورزش و تحرک ممکن است سبب شود پوست تان تیره و خشک به نظر برسد. افزودن رطوبت و پاکیزگی به پوست، راه حلی آشکار برای احیای پوست و بازگرداندن نرمی و لطافت به بافت طبیعی پوست است. "فوراورِ مارین ماسک" (ماسک دریایی فوراوِر)، سبب تنظیف پوست شده و تعادل بافت پوست را با مواد معدنی دریایی که از اشنه ها و خزه های دریایی به دست می آیند، برقرار می سازد و افزون بر آن، به خاطر برخورداری از آلوئه ورا، عسل و عصاره خیار، دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای است. این ماسک که استفاده از آن بسیار راحت است، به پوست تان اجازه می دهد تا احساس شادابی و طراوت را حس کرده و خود را از نو زنده کند.
236

فوراور اپی بلانک (لکه بر و روشن کننده) | Forever Epiblanc

اکثر ما آرزوی داشتن پوستی نرم و پاکیزه داریم. با این حال، سبک زندگی های ما و قرار گرفتن مان در معرض عناصر مختلف، معمولا منجر به لک شدن پوست و از دست رفتن طراوت و شادابی آن می شود. فرمول منحصر به فرد این محصول به طور خاص بدین منظور طراحی شده است که ظاهر چهره و پوست شما را بهبود بخشد. آلوورای ۱۰۰ درصد طبیعی و غنی شده ما، مبنایی بسیار عالی برای مواد گیاهی موثری چون آربوتین (زرشک)، رومکس اوکسیدنتالیستها، و ویتامین ای به شمار می رود که حاصل ترکیب این مواد و عناصر، همین محصول خارق العاده است.
277

کلینزر پاک کننده پیوریفاینگ سونیا | Sonya Aloe Purifying Cleanser

اولین گام در روش های مراقبت های پوستی سونیا، این پاک کننده فوق العاده است که حاوی عصاره آلوئه و میوه جات مختلف است و برای پاک کردن مواد آرایشی طراحی شده است بی آن که نیازی به خشک کردن پوست داشته باشد. پاک کننده پیرایشگر آلوئه سونیا احساس نرمی، پاکی و تازگی فوق العاده ای به پوست تان می دهد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، پس از مصرف این پاک کننده، از احیا کننده پوست آلوئه سونیا (تونٍر) و سایر محصولاتِ ارایه شده در پکیج مراقبت های پوستی سونیا استفاده نمایید.
278

کرم لایه بردار عمیق سونیا فوراور | Sonya Aloe Deep Cleansing Exfoliator

قرار گرفتن روزانه در معرض محیط های صنعتی امروزی می تواند خیلی سریع، اثرات زیان باری بر پوست شما بر جای گذارد. در دوره ای که پوست شما نیاز به لایه برداری بیشتر دارد و از التهاب های مواد لایه بردار، آزار می بیند، لایه بردار عمیق آلوئه سونیا می تواند گزینه ای عالی باشد. این لایه بردار عمیق که حاوی آلوئه و دانه های طبیعی جوجوبا است، ترکیبی کامل است که احساس نرمی و طراوت را به پوست شما باز می گرداند. آلوئه، فرایند مرطوب سازی پوست را به بهترین نحو انجام می دهد و در عین حال، دانه های جوجوبا، پاکیزگی عمیق و فراوانی برای پوست شما به ارمغان می آورد.
279

تونر بازسازی کننده پوست آلوئه سونیا | Sonya Aloe Refreshing Toner

این محصول تهیه شده از چای سفید و مرطوب کننده های حیاتی برای پوست جهت حفظ رطوبت مورد نیاز آن و بدون الکل می باشد. به پوست های خشک نرمی و لطافت بخشیده، آنرا عمیقا تغذیه می کند و موجب تقویت حالت ارتجاعی پوست می گردد واز پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و رادیکال های آزاد محافظت کرده و رطوبت پوست را به حالت طبیعی باز می گرداند .
280

آلوئه بالانسینگ سونیا (کرم متعادل کننده) | Sonya Aloe Balancing Cream

کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره های احیا کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می کنند. اگر این محصول را با سرم تقویتی آلوئه استفاده کنید، پوست شما احساس نرمی، صافی و شادابی بی نظیری می کند که تا کنون هرگز آن را تجربه نکرده اید.
281

آلوئه نورشینگ سرم سونیا فوراور | Sonya Aloe Nourishing Serum

سرم ویتامینه آلوئه تهیه شده از چای سفید رطوبت مورد نیاز پوست و مو را تامین می کند و عناصرحیاتی و مغذی مورد نیاز پوست و مو را فراهم می کند و آن را تغذیه ، آبرسانی و مرطوب نموده و مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو را به سلولها می رساند و از پیری زودرس آنها جلوگیری نموده و سبب می شود تا پوست و مو شما همیشه جوان و شاداب بماند. همچنین تسکین دهنده و آرام بخش پوست های ملتهب و آسیب دیده می باشد .
282

مجموعه تخصصی مراقبت پوستی سونیا (تکنولوژی ضد پیری) | Sonya Skin Care Kit

مجموعه مراقبت های پوستی سونیا یک موفقیت و پیشرفت در تکنولوژی ضد پیری است. این مجموعه دارای پنج عنصر کاربردی است. این محصول عنصری است که کاربردی فراتر از زیبایی دارد: سونیا، نماد جوانی دوباره، شگفتی و عشق است. فرمول ترکیبات این مجموعه، حاوی آلوئه ورا، عصاره های میوه، چای سفید و مرطوب کننده هایی عالی است که رطوب و شادابی را به پوست شما باز می گردانند. این ترکیبات، پوست شما را جوان تر و مرطوب تر از همیشه خواهند کرد. مجموعه مراقبت های پوستی سونیا شامل: 277 کرم پاک کننده آلوئه ورا سونیا 279 تونر بازسازی کننده آلوئه ورا که حاوی چای سفید است 281 سرم تقویتی آلوئه ورا که حاوی چای سفید است 280 کرم متعادل کننده آلوئه ورا 278 لایه بردار عمیق آلوئه ورا
337

پک پیلینگ و لیفتینگ شکوفه جوانی | Aloe Fleur de Jouvence

هر محصول در مجموعه آلوئه فلور دو ژوانس، با دقت فراوان تهیه شده است تا نیازهای روزانه پوست شما را تامین نماید. برای شروع، از ژل خالص و غنی شده آلوئه استفاده کرده ایم و آن را با منحصر به فردترین ماده سلولی طبیعت، یعنی کلاژن ترکیب نموده ایم و مرطوب کننده ها و نرم کننده هایی استثنایی را به ترکیب فوق افزوده ایم. این ترکیب، منحصر به فردترین محصول در زمینه مراقبت های پوستی است که با خطرات پیری، آب و هوا و عناصر آلوده زای محیطی مبارزه می کند. مجموعه ی پیشگیرانه و احیاگرانه "آلوئه فلور دو ژوانس" رژیمی روزانه را برای مراقبت از پوست ارائه می کند که خصلت های جوانی، نیرو، تازگی و درخشندگی را به صورتی کاملا طبیعی در پوست ارتقا می دهد. آلوئه ورا همیشه برای پوست عالی بوده است. حال، با محصولات فوراِوِرلیوینگ و با پکیج آلوئه فلور دو ژوانس، به پوست تان احساس طروات و جوانی را هدیه کنید.
338

ری هیدراتینگ تونر (تونر آبرسان و پاک کننده) | Rehydrating Toner

این محصول یک فرمول بدون الکل و غیر خشک کننده است که حاوی آلوئه ورای طبیعی و نارون کوهی است که با مرطوب کننده های مخصوص پوست و عصاره های گیاهی ترکیب شده تا پوست را تقویت نماید. این محصول ، برای نرم کردن سلول های پوستی، حاوی کلاژن و آلانسیون نیز هست. این کرم آخرین آثار باقی مانده از مواد آرایشی و تنظیفی دیگر را از بین می برد و آلودگی ها سلول های مرده سطح پوست را دفع می کند و به همین خاطر، می تواند نقش پاک کننده و تقویت کننده منفذهای پوستی را نیز ایفا نماید. این محصول، چربی ها و آلودگی های پوست را از بین برده و پوست را تمیز، نرم، متعادل و شاداب نگه می دارد. ری هیدریتینگ که در واقع به معنای آبدهی و مرطوب سازی است، کار پاکسازی پوست را نیز به انجام می رساند.
339

آلوئه کلینزر فوراور (کرم پاک کننده) | Aloe Cleanser

پاک کننده آلوئه از مواد ضد حساسیت تشکیل شده است تا لوسیونی سبک، غیر چرب و ضد حساسیت در اختیار شما قرار دهد که رطوبت و پی هاش پوست را متعادل نگه می دارد. این لوسیون به سرعت، آرایش و آلودگی های پوست را پاک می کند. این محصول را به عنوان اولین لوسیون پاک کننده مورد استفاده قرار دهید، یا حتی می توانید آن را به صورت روزانه در برنامه روتین مراقبت های پوستی و رژیم زیبایی خود قرار دهید. پاک کننده آلوئه حاوی میزان مناسبی از روغن جوجوبا و آب است تا احساس طراوت را به پوست تان برگرداند و بدون خشک کردن پوست، آن را پاکیزه نماید.
340

فیرمینگ دی لوشن (کرم روز سفت کننده و ضد چروک) | Firming Day Lotion

لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژ جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الوئه فلور دو ژوانس دارد. این لوسیون برای استفاده روزانه و مبارزه با عناصر مضر پوست، بسیار ایده آل است زیرا دانش پوست شناسی را با هنر زیباشناسی در هم آمیخته تا محصولی بسیار موثر برای کاهش نشانه های سالخوردگی در پوست ارایه نماید و برای این کار، پوست را تقویت می کند، بافت های پوست را بازسازی کرده و منافذ پوستی را پر می کند تا پوست صورت شما را برای آرایش آماده سازد.
342

کرم شب فوراور | Recovering Night Creme

کرم ریکاوری شبانه، یکی از بخش های اصلی مجموعه "آلوئه فلور دو ژوانس" است. این کرم حاوی پلی ساکاریدها و سایر مواد جذب کننده رطوبت است و لایه ای محافظ در برابر فقدان رطوبت پوست را ایجاد می کند. برای برقراری تعادل آب و روغن پوست، لیپیدهای طبیعی که از گلیسیریدهای گندم و روغن هسته زردآلو گرفته شده اند به این کرم اضافه شده است. کلاژن محلول نیز برای حفظ ساختار پوست و کاهش چروکیدگی های ظاهری پوست و علایم کهنسالی به این کرم افزوده شده است. به علاوه، این کرم حاوی تقویت کننده های ویژ پوست است که از گیاهان طبیعی و عصاره های محصولات زنبور عسل به دست آمده است.
343

آلوئه اکتیویتور (مایع فعال ساز) | Aloe Activator

آلوئه اکتیویتور حاوی ژل غنی شده آلوئه ورا و آلانسیون است. آلانسیون عاملی ارگانیک در بازسازی سلول هاست. آلوئه اکتیویتور یک مرطوب کننده عالی است که حاوی آنزیم ها، آمینو اسیدها و پلی ساکاریدهاست. این محصول برای ترکیب با ماسک پودر، محصولی ایده آل برای مرطوب سازی، پاکسازی و نرمی پوست است. ماسک پودر، سلول های مرده را از بین می برد و سلول های جدید را شاداب و انعطاف پذیرتر از قبل می سازد. آلوئه ورای غنی شده، پوست صورت شما را تا نزدیک چشم تان نرم و لطیف می کند. همچنین آلوئه ورا یک گیاه کامل و سرشار از ویتامین های مورد نیاز جهت تقویت و تغذیه مناسب مو، ابرو و مژه می باشد.
553

پکیج پیشرفته مراقبت پوست اینفینیت | Infinite by Forever

ممکن است شما از مزایای گیاه آلوئه ورا آگاه باشید، اما هرگز شاهد عملکرد آن به این صورت نبوده اید! هدف محصولات اینفینیت شرکت فوراور با فرمول انقلابی خود، کاهش خطوط و چین و چروک و ترویج سطوح کلاژن بوده تا شما ظاهری زیباتر و احساسی بهتر داشته باشید.
556

فیرمینگ کمپلکس اینفینیت (مکمل زیبایی کلاژن، سفت کننده، ضد پیری و افتادگی پوست) | infinite firming complex

زیبایی، فراتر از ژرفای پوست است؛ در واقع زیبایی با تغذیه پوست آغاز می گردد. اولین مکمل زیبایی و منحصر به فرد شرکت فوراور به شما کمک می کند تا روند پیری پوست را کنترل کنید. این محصول دارای یک ترکیب اختصاصی کنسانتره خربزه فرانسوی، فیتوسرامیدها و کلاژن دریایی برای حمایت از هیدراتاسیون پوست است که چین چروک صورت را کاهش داده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.این محصول از طریق آبرسانی و کلاژن سازی از چین و چروک جلوگیری کرده و پوست شما را شاداب و با طراوت نگه می دارد.
616

ماسک آلوئه بیو سلولز | Aloe bio-cellulose mask

ماسک آبرسان بیو سلولز فوراور یکی از پیشرفته ترین محصولات کمپانی فوراور ایران است. کار اصلی این محصول آبرسانی به اعماق پوست است. هنگامی که شما از این ماسک استفاده می کنید آب به لایه های عمقی پوست شما نفوذ پیدا کرده و پوست را از ریشه بازسازی می کند.
615

تک برگ ماسک آلوئه بیو سلولز | Aloe bio-cellulose mask, One Pouch

ماسک آبرسان بیو سلولز فوراور یکی از پیشرفته ترین محصولات کمپانی فوراور ایران است. کار اصلی این محصول آبرسانی به اعماق پوست است. هنگامی که شما از این ماسک استفاده می کنید آب به لایه های عمقی پوست شما نفوذ پیدا کرده و پوست را از ریشه بازسازی می کند.