RSS پست‎های وبلاگ "1398" "تیر"

پیشگیری از نیش زدن حشرات، درمان خارش ، لکه ها و مراقبت از پوست

نیش زدن حشرات می تواند به انسان آسیب های جبران ناپذیری برساند مانند سالک که یکی از شایعترین مشکلات پوستی است. امروزه برای پیشگیری از نیش حشرات روش های بسیار کاربردی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید از التهاب های پوستی و خارش در امان باشید.

عوارض مکمل های شیمیایی و هورمونی بدنسازی و راه حل های آن

امروزه بدنسازان در کنار تمرین های مداوم که در باشگاه انجام می دهند می خواهند راه های میانبری نیز امتحان کنند که عوارض زیادی دارد. مانند :خوردن مکمل های گوناگون و استفاده از تزریقات عضله ساز که نمی توان از عوارض آن چشم پوشی کرد. تصایری که برای تبلیغ این مکمل های ورزشی استفاده می شود. معمولا افراد را به اشتباه می اندازد، چرا که همیشه در آگهی ها از مدل های خوش اندام و قوی هیکل استفاده می کنند که هدف آنها بالابردن فروش و دادن امید توخالی به مخاطبان خود است. مکمل های قاچاق غالبا تقلبی بوده و از کیفیت پایین برخوردار هستند و عوارض جانبی استفاده از این مکمل ها بسیار زیاد و خطرناک است.

مکمل های ورزشی طبیعی و ارگانیک برای ورزشکاران

تمام متخصیصن بر این باورند بهترین مکمل ورزشی برای ورزشکاران مکمل های غذایی طبیعی است، که شامل پروتئین، لبنیات، سبزیجات و میوه ها هستند. مصرف خودسرانه مکمل های ورزشی غیر مجاز باعث اختلال در کارایی بدن می شود که مصرف این مکمل ها بسیار خطرآفرین و پر عارضه است که می تواند سلول های کبد، کلیه، معده و روده را تخریب کند.

لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی ، هم زیبایی هم سلامت پوست

امروزه سلامت پوست و مو برای تمام افراد امری بسیار مهم تلقی شده است بخصوص در بانوان که به زیبایی خود اهمیت می دهند و استفاده از لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی یکی از مواردی است که خانم ها به آن توجه زیادی می کنند به دلیل اینکه معتقد هستند کمترین آسیب به پوست آنها وارد می کند. اما پیدا کردن لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی کار آسانی نیست.