نوشیدنی‌های خالص فوراور

Delicious, nutritious and refreshing

خوشمزه، مغذی و با طراوت.

نوشیدنی های خالص فوراور


نوشیدنی های خالص فوراور


معرفی مختصر کمپانی فوراور آمریکا

کمپانی فوراور با سابقه چهل ساله در حوزه آرایشی، بهداشتی و سلامتی یکی از بزرگترین شرکت های کاشت و تولید آلوئه ورای خالص جهان

با بیش از ۵۰ میلیون گیاه آلوئه ورا در دشت های بکر آریزونای امریکا می باشد.


آلوئه ورا خالص؛ گیاه هزار درمان

آلوئه ورا پایه اصلی محصولات فوراور ایران

همان طور که می دانید گیاه آلوئه ورا از قدیم به گیاه هزار درمان معروف است و اصلی ترین وظیفه ی آن سم زدایی بدن در همه ی زمینه ها می باشد. یکی از اشتباهاتی که مردم در حال حاضر مرتکب می شوند استفاده از آلوئه ورا به طور مستقیم روی پوست یا به عنوان ماده خوراکی است.

عده ای برگ های آلوئه ورا را از عطاری ها تهیه کرده و آن را بدون هیچ گونه دستور مصرفی مستقیم استفاده می کنند. اما باید توجه کرد که برگ آلوئه ورا خاصیت جذب سم بسیار بالایی دارد لذا گیاهان آلوئه ورای موجود در عطاری و داروخانه ها، آنقدر از محیط های آلوده و کودهای شیمیایی و علف کش ها سم به خود جذب کرده اند که دیگر هیچ خاصیتی نداشته و مهم تر این که به هیچ عنوان آلوئه ورا نباید به طور مستقیم در بهبود بیماری های پوستی یا گوارشی مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که به همان میزان که فواید دارد دارای مواد مضری نیز هست که میبایست طی فرآیند خاصی از آلوئه ورا جدا شود و نباید به پوست و بدن برسد.

 از این رو کمپانی فوراور با تخصص ۴۰ ساله خود این گیاه را با روشی منحصر به فرد تثبیت کرده و با جداسازی مواد مضر آن بدون هیچ نوع تغییر شیمیایی و مواد نگهدارنده، در قالب محصولات و نوشیدنی های خالص به کار برده است.


در واقع آلوئه ورا تخصص کمپانی فوراور لیوینگ است.

آلوئه ورا بیش از ۲۰۰ گونه دارد که تنها تعداد محدودی از آن ها قابل استفاده بوده و به عنوان خوراکی می توان از آن ها استفاده کرد. لازم به ذکر است که همین میزان نیز دارای ماده ی مضری به نام آلوئین است که آلرژی زاست. کمپانی فوراور از طریق روش های ویژه ای این ماده را از آلوئه ورا جدا سازی می کند.

گیاه آلوئه ورای فوراور از نژاد کمیاب و مطرح باربادنسیس میلر می باشد. که دارای ۷۵ ماده ی مغذی، ۲۰ نوع ماده ی معدنی، ۱۲ نوع ویتامین، ۱۸ نوع آمینه اسید و در نتیجه سرشار از مواد معدنی و مغذی است.


سم زدایی و تناسب اندام با نوشیدنی های خالص

نوشیدنی های خالص آلوئه ورای فوراور ایران

بیشتر بیماری ها با ایجاد مشکل در معده و روده شروع می شوند چرا که این دو عضو نقش حیاتی جذب مواد مغذی و ویتامین ها را بر عهده دارند. از طرفی وقتی ما بیش از حد از غذا های چرب و فست فودها استفاده می کنیم، پرز ها و دیواره های معده و روده با انبوهی از چربی و سموم پوشیده شده و کارایی خود را از دست می دهند و در نتیجه جذب و دفع ویتامین ها و مواد معدنی را دچار مشکل می کنند.

از این رو وظیفه اساسی نوشیدنی های فوراور را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

  • سم زدایی و پاکسازی معده
  • کنترل اشتها بهبود تناسب اندام

معرفی نوشیدنی های خالص آلوئه ورا فوراور لیوینگ

 

یکی از نوشیدنی های معجزه آسای فروشگاه فوراور است. این نوشیدنی برای سلامت دستگاه  گوارش بسیار عالی است. دارای طعم بسیار عالی و خوشمزه است که برای کودکان نیز بسیار مفید بوده و به دلیل طعم عالی که دارد بیشتر کودکان آن را دوست دارند. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ژله 100 درصد خالص آلوئه ورا
  2. حاوی آنتی اکسیدان های ضروری
  3. سرشار از ویتامین A
  4. تاثیر فوق العاده برای مشکلات معده و رفع یبوست

 این نوشیدنی ترکیبی از کرن بری و زغال اخته به همراه آلوئه ورا است.ویژگی های اصلی این محصول عبارتند از:

  1. بهبود عفونت زنان
  2. بهبود و پاکسازی کبد چرب
  3. آنتی اکسیدان های قوی برای رفع مشکلات پوست و مو

از کارکرد های اساسی این نوشیدنی میتوان موارد زیر را ذکر کرد:

  1. بهبود درد های مفاصل
  2. سرشار از ویتامین C
  3. حاوی مقادیر زیادی سولفات کندراتین که باعث بهبود غضروف های بدن میشود.

به صورت دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول کاملا بدون کافئین میباشد و به سبب کالری صفر، این محصول برای کمک در رژیم غذایی و کاهش وزن ایده آل میباشد.

از این محصول برای بهبود موارد زیر میتوان استفاده کرد:

  1. تناسب اندام
  2. حل مشکلات عصبی
  3. بهبود مشکلات گوارشی

  • نوشیدنی های انرژی زای فوراور

نوشیدنی انرژی زای فوراور لیوینگ

همه ما مضرات نوشیدنی های انرژی زا را میدانیم. اگر نوشیدنی انرژی زایی بدون قند و بصورت طبیعی به ما معرفی شود که حتی چربی سوز باشد و بسیار هم خوشمزه، نظر ما چیست؟

اگه نظر شما هم مثبت است نوشیدنی های انرژی زای فوراور ایران مخصوص شماست.

با کلیک بروی هر یک از نوشیدنی های انرژی زای فوراور به دنیای مربوط به آن در فروشگاه فوراور ایران هدایت میشوید...بزن بریم...

فوراور پامستین پاور (نوشیدنی آنتی اکسیدان) 

جوست (عصاره طبیعی آناناس و زنجبیل)

فوراور اکتیو بوست (فاب، نوشیدنی انرژی زا)

فوراور آلوئه توگو (نوشیدنی همراه)


همچنین برای مشاوره رایگان و ارائه تخفیف های بیشتر در فروشگاه فوراور ایران با ما در ارتباط باشید.

015

فوراور آلوئه ورا ژل (نوشیدنی خالص ژل آلوئه ورا) | Forever Aloe Vera Gel

ژل آلوئه ورا، یک محصول تثبیت شده است. این محصول دارنده اولین تاییدیه از سوی کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا می باشد و برای سیستم گوارش و سیستم ایمنی بدن مفید است. این ژل به صورت تازه به طور مستقیم از گیاهان آلوئه ورا به دست آمده است. این محصول با دقت فراوان و با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنولوژی های روز جهان به دست آمده است.
۲,۳۴۳,۴۰۰ تومان ۱,۶۴۰,۴۰۰ تومان
034

فوراور آلوئه بری نکتار | Forever Aloe Berry Nectar

نکتار بری فوراور، ترکیبی از زغال اخته و سیب شیرین به طور طبیعی، عطر و طعم شیرین و تند به این محصول افزوده است. قدرت آنتی اکسیدانی موجود در زغال اخته ٢٠ برابر بیشتر از ویتامین A است و پروآنتوسیانیدین آن نیز برای سلامت مجاری ادراری و پاکسازی رحم و تخمدان در بانوان و پروستات در آقایان مفید است. ماده مغذی و گیاهی خاص و موجود در سیب که کوئرستین نام دارد، یکی دیگر از آنتی اکسیدان های قوی است که این محصول را انتخابی قدرتمند به شمار می آورد و ترکیب گیاهان فوق جهت تقویت پوست و مو و بهبود کبد چرب، کنترل اشتها و کاهش سایز شکم و پهلو مفید و موثر می باشند.
۲,۳۴۳,۴۰۰ تومان ۱,۶۴۰,۴۰۰ تومان
196

فوراور فریدام | Forever Freedom

این محصول، یک نوشیدنی بر پایه آلوئه ورا است که به طور موثر به سلامت مفاصل، حفظ ساختار و سلامت غضروف کمک می کند. فرمولاسیون منحصر به فرد موجود در این نوشیدنی آلوئه ورا، راهی عملی و مغذی برای حمایت از سلامت مفاصل ارائه می دهد و برای ورزشکاران و افراد بالغ ایده آل است. این محصول دارای سولفات گلوکزامین و سولفات کندراتین است که از عناصر مهم برای کمک به حفظ عملکرد سالم و تحرک مفاصل است. این محصول حاوی مقادیر زیادی عصاره خالص آلوئه ورا، ویتامین سی و ام اس ام است که برای بافت های همبند بسیار موثر و مفید است. این نوشیدنی همچنین حاوی سخت پوستان از جمله میگو، خرچنگ و لابستر می باشد
۳,۳۴۵,۱۰۰ تومان ۲,۳۴۱,۶۰۰ تومان
200

چای گیاهی آلوئه ورا (دمنوش شکوفه آلوئه ورا) | Aloe Blossom Herbal Tea

احساس شادابی را با استفاده از دمنوش برگ های طبیعی، گیاهان و ادویه جات احیا کنید. مطالعات نشان می دهد که ادویه جات حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که در یک میوه کامل وجود دارد. این چای بدون کافئین، دارای یک ترکیب قوی از دارچین، میخک، زنجبیل، هل و فلفل شیرین است و دارای هیچگونه کالری نمی باشد.
۱,۶۲۶,۲۰۰ تومان ۱,۱۳۸,۳۰۰ تومان
077

فوراور آلوئه بیتس ان پیچز (نوشیدنی آلوئه هلو) | Forever Aloe Bits N' Peaches

چرا برای لذت بردن از طعم و عطر هلو تا تابستان صبر کنید تا زمانیکه این محصول به راحتی در دسترس شما قرار دارد. نوشیدنی آلوئه ورا و هلو محصولی است که ١٠٠ ٪ دارای خواص آلوئه ورابوده و از طعمی عالی و لذت بخش برخودار است. هلو دارای کاروتنوئید است که به عنوان یک آنتی اکسیدان ارزشمند به شمار میرود و سرشار از ویتامین A است.
262

فوراور پامستین پاور (نوشیدنی آنتی اکسیدان) Forever Pomesteen Power

براى اطمینان از حداکثر عطر و طعم و ظرفیت آنتی اکسیدانی، این شرکت محصولی لذیذ از هفت میوه را به شما ارائه می دهد. این محصول یک نوشیدنی با ترکیب اختصاصی از عصاره ها و آب میوه هایی از جمله انار، گلابی، منگوستین، تمشک، توت، زغال اخته و دانه انگور است. آب انار نسبت به چای سبز، آب آلبالو و آب پرتقال، دارای آنتی اکسیدان های پلی فنل بیشتری است. علاوه بر این، این نوشیدنی منبع خوبی از ویتامین C است.
270

فوراور آلوئه توگو (نوشیدنی همراه) Forever Aloe 2Go

این نوشیدنی ترکیبی از مزایای ژل آلوئه ورا با طعمی شیرین خوشگوار، و همچنین آنتی اکسیدانی فوق العاده از Pomesteen در بسته بندی مناسب و قابل حمل است. یک ترکیب خوشمزه و منحصر به فرد که برای افزایش طبیعی سیستم ایمنی گوارش بسیار مفید است.
306

فوراور فریدوم توگو (نوشیدنی همراه) | Forever Freedom 2Go

از آنجا که ما می دانیم که شما همیشه در حال جنب و جوش هستید، این شرکت محصولی قابل حمل برای شما تهیه کرده است. این محصول حاوی عطر و طعم خارق العاده انار است که دارای آنتی اکسیدان اضافی است. هر بسته از این محصول به راحتی در کیف جا گرفته و به راحتی قابل حمل است. این نوشیدنی همچنین حاوی سخت پوستان از جمله میگو، خرچنگ و لابستر می باشد.
321

فوراور اکتیو بوست (فاب، نوشیدنی انرژی زا) | Forever Active Boost - FAB

عاملی که این نوشیدنی انرژی زا را از دیگر محصولات متمایز می کند این است که به محض استفاده، این محصول به شما انرژی فوری و طولانی مدت می دهد. انرژی فوری و دراز مدت این محصول از تکنولوژی ADX7 به دست آمده که ترکیبی از گیاهان آداپتوژن و دیگر مکمل هایی است که در برزیل یافت می شود و توسط یک دانشمند و محقق روس تولید شده است. این تکنولوژی به ورزشکاران دو و میدانی روسیه کمک کرده است که در رقابتهای المپیک بیش از ١٣٠ مدال کسب کنند. فناوریADX٧ ترکیبی اختصاصی از گیاهان، ویتامین ها، امینو و الکترولیت ها است. FAB محصولی است که می تواند انرژی مورد نیاز در طول روز را برای شما تامین کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به نحو احسن و با هوشیاری کامل از پس کارهای روزانه خود برآیید. حال در نظر داشته باشید که این محصول چه تاثیری بر روی شما خواهد داشت.
440

فوراور اکتیو بوست ایکس (فاب ایکس، نوشیدنی انرژی زا بدون شکر) | Forever Active Boost - FAB X

نوشیدنی انرژی زای فاب ایکس، یک نوشیدنی سالم است که تمام ویتامین ها، آمینو اسیدها و الکترولیت های مورد نیاز بدن را بدون افزودن هیچ گونه کالری، شکر یا کربوهیدراتی برای شما فراهم می کند. این نوشیدنی انرژی زا نه تنها انرژی مورد نیاز شما را درهر زمان از روز و بلافاصله تامین می کند بلکه دوام این انرژی به میزانی است که بتوانید با سبک زندگی پرمشغله خود به راحتی کنار آمده واهداف تان را از نو اولویت بندی نمایید. فاب ایکس فاقد کالری فاقد شکر و فاقد کربوهیدرات است واز این رو برای اوقاتی که نیاز به تنفس و تجدید قوا دارید کامل ترین وایده آل ترین نوشیدنی است. یکی از مواد موجود دراین نوشیدنی گوارنا است که نقش مهمی در تاثیر فوری فاب ایکس دارد ودوام انرژی حاصل ازمصرف این نوشیدنی مدیون تکنولوژی ای دی ایکس ٧ است.این تکنولوژی ترکیبی انحصاری از گیاهان آداپتوژنیک ویتامین ها آمینوها والکترولیت هاست که فرمول این ترکیب توسط دانشمندان علوم ورزشی تهیه وتدوین شده است.
516

جوست (عصاره طبیعی بلوبری و لیمو) | JOOST Blueberry Acai Lemon

عطر و طعم نوشیدنی های مورد علاقه خود را افزایش داده و با مصرف این محصول، هیدراتاسیون و ویتامین B در بدن خود را بهبود ببخشید. عصاره غلیظ، طعمی بی نظیر از چندین نوع گیاه و میوه متفاوت مانند، آناناس، زنجبیل و نارگیل در جوست زرد رنگ و جوست آبى رنگ شامل بلوبرى و آساى و لیمو سرشار از ویتامین های گروه بی است. مجموعه ای از طعم های گوناگون برای نزدیک شدن به ذائقه شما.
517

جوست (عصاره طبیعی آناناس و زنجبیل) | JOOST (Pineapple Coconut Ginger)

عطر و طعم نوشیدنی های مورد علاقه خود را افزایش داده و با مصرف این محصول، هیدراتاسیون و ویتامین B در بدن خود را بهبود ببخشید. عصاره غلیظ، طعمی بی نظیر از چندین نوع گیاه و میوه متفاوت مانند، آناناس، زنجبیل و نارگیل در جوست زرد رنگ و جوست آبى رنگ شامل بلوبرى و آساى و لیمو سرشار از ویتامین های گروه بی است. مجموعه ای از طعم های گوناگون برای نزدیک شدن به ذائقه شما.
71612

نوشیدنی ژل آلوئه ورا مینی فوراور | ALOE VERA GEL - 330ML

| نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا با 99.7 درصد خلوص | دیگه از این بهتر هم میشه؟ بله کمپانی فوراور لیوینگ در راستای احترام به نظرات شما، اقدام به تولید این نوشیدنی های فوق العاده در بسته بندی همراه (330 میلی لیتری) کرده است. در ادامه به توصیف ویژگی های این محصول جدید فوراور میپردازیم.