مشاهده کل مجله

بهترین راه بهبود ریزش موی سر

بهترین راه بهبود ریزش موی سر

ریزش مو و راه های درمان آن

ریزش موی سر از مشکلات بسیار بزرگ و آزار دهنده ای است که بیشتر افراد از آن رنج می برند. ژنتیک یکی از مهم ترین علل ریزش موی سر است. اما به طور کلی ریزش مو به دلایل مختلفی رخ می دهد که حتما باید آن را درمان کرد. چرا که در صورت عدم درمان قطعی می تواند بسیار آزار دهنده بوده و کم پشت شدن مو شده و در نتیجه زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. چرا که موی سر عامل مهمی در زیبایی فرد تلقی می شود. هر فردی به نوبه ی خود دنبال یک روش موثر برای درمان ریزش موی سر است. در این مقاله در مورد بهترین راه بهبود ریزش مو توضیح خواهیم داد.

ریزش موی سر 

راه های پیشگیری از ریزش مو چیست؟

راه های پیشگیری از ریزش موی سر بسیار زیادند اما همه ی راه ها ممکن است برای بهبودی کامل ریزش مو پاسخگو نباشند. اصلی ترین راه از خودتان شروع می شود. مراقبت شخصی از مهم ترین مسائل در بهبودی ریزش مو است. اما به طور کلی برای پیشگیری از ریزش مو موارد زیر را رعایت کنید:

از حمام کردن روزانه بپرهیزید

از آن جایی که بیشتر شامپو های روزانه که مورد استفاده قرار میگیرند شیمیایی هستند از این رو تاثیرات منفی بر روی مو خواهند گذاشت. بهتر است برای شست و شوی موی سر خود از شامپو های فوراور استفاده نمایید که کاملا گیاهی هستند. استفاده از شامپو های شیمیایی  موجب خشکی موی سر و در نتیجه ریزش خواهند شد. سعی کنید حمام خود را به یک روز در میان تغییر دهید.

استفاده از محصولات شیمیایی و بهداشتی را کاهش دهید

همان طور که در بالا گفتیم استفاده از محصولات شیمیایی عامل اصلی ریزش موی سر هستند. سعی کنید از محصولات گیاهی با phپایین استفاده نمایید. محصولات زیبایی و آرایشی نا مناسب نقش مهمی در سلامت پوست و مو خواهند داشت. می توانید پس از استحمام برای داشتن پوست و مویی سالم از محصولات گیاهی و ماسک های تقویت کننده مو استفاده نمایید.

 

سبک تغذیه ی سالم داشته باشید.

تغذیه نقش مهمی در سلامت موی سر دارد. استفاده از مواد مغذی به میزان لازم و مورد نیاز بدن در سلامتی مو نقش مهمی دارند. سعی کنید از سبزیجات بیشتری استفاده نمایید. استفاده از مکمل های غذایی نیز می توانند در بهبود مشکلات پوست و مو تاثیر گذار باشند.

 

از سشوار کردن موها به طور مداوم بپرهیزید.

از آن جایی که مو یک پروتیئن است سشوار کردن آن موجب از بین رفتن این پروتئین ها می شود. در نتیجه منجر به ریزش مو می شود. بنابراین سعی کنید موهایتان پس از استحمام به طور طبیعی خشک شود.

 

کوتاهی مو را فراموش نکنید.

کوتاه کردن مو موجب بهبود مشکلات مو شده و مو خوره ها را نیز از بین می برد. بنابراین سعی کنید مو های خود را هر چند وقت یکبار کوتاه کنید. همچنین از بستن دائم مو با کش و به صورت دم اسبی خودداری نمایید. کشیدن مو با کش موجب ضعیف شدن ریشه ی مو شده و ریزش مو را افزایش می دهد.

 

 

راه های درمان ریزش مو چیست؟

از روغن های طبیعی استفاده نمایید.

روغن سیاه دانه و روغن زیتون برای بهبود مشکلات مو بسیار موثر هستند. سعی کنید تا جای ممکن از محصولات گیاهی به جای محصولات شیمیایی برای بهبود ریزش مو استفاده نمایید. چرا که خود محصولات شیمیایی می توانند محرکی برای ریزش مو به حساب بیایند. همچنین از شوینده هایی که ph آن ها صفر است استفاده نمایید.

ماساژ سر را فراموش نکنید.

ماساژ سر موجب بهبود گردش خون در زیر پوست سر شده و در نتیجه ریزش مو را بهبود می بخشد.  انگشتان خود را به آهستگی و به شکل دورانی روی تمام سر حرکت بدهید. می‌بینید که با ماساژ سر استرس شما هم کم خواهد شد و آرام می‌شوید.

 

محصولات فوراور ایران برای بهبود ریز مو و پر پشت شدن موی سر

 

محصولات فوراور ایران

فوراور ایران بزرگ ترین تولید کننده ی محصولات گیاهی بوده و دارای محصولاتی بی نظیر برای بهبود ریزش مو است. می دانید که درمان گیاهی بیش از هر چیزی امروزه توسط پزشکان توصیه می شود. از این رو استفاده از محصولات بهبود ریزش موی فوراور بهترین پیشنهاد برای رهایی از ریزش مو است. این محصولات گیاهی شامل:

 

  • شامپوی جوجوبای فوراور: این شامپو یک شامپوی فوق العاده برای شست و شوی مو های سر است. بهترین شامپویی که می توان از آن برای بهبود مشکل ریزش مو استفاده نمود بی شک همین شامپو است. شامپوی شست و شو دهنده ی سر فوراور دارای یک فرمول جدید و فوق العاده است. این شامپو حاوی ساپونین بوده که در حین شست و شو در پوست سر پخش می شود. جوجوبای موجود در آن همانند کراتینه عمل کرده و علاوه بر از بین بردن چربی های اضافه موجب درخشان کردن مو و نرم کنندگی طبیعی آن می شود.

 

  • اکسیر جوانی فوراور(رویال ژلی): رویال ژلی یک کپسول فوق العاده ی گیاهی برای بهبود ریزش مو است. این محصولات از محصولات زنبور عسل فواور بوده و برای بهبود عملکرد بدن بسیار مناسب است. این کپسول همانند بی کمپلکس عمل کرده و مواد مغذی لازم جهت تغذیه ی موی سر را در اختیار مو قرار می دهد. همچنین سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای بهبود ریزش موی سر است.

 

  • کپسول نیچرمین مواد معدنی فوراور:گفتیم که یکی از علل اصلی ریزش موی سر کمبود مواد مغذی است. کپسول فوراور نیچرمین یک مکمل عالی برای تکمیل مواد معدنی بدن در حد نیاز است. با استفاده از این کپسول با کمبود های ناشی از مواد معدنی در بدن و ریزش موی سر برای همیشه خدا حافظی کنید. این مکمل بی نظیر تمامی نیاز های بدن شما  به مواد معدنی  را رفع می کند.

 

  • کرم آلوئه ورا ژلی فوراور: این کرم یک کرم صد در صد طبیعی و ارگانیک برای بهبود مشکلات پوست و مو است. این کرم در بهبود مشکلاتی نظیر ریزش مو و اگزمای سر بسیار موثر است. آلوئه ورا موجود در این کرم موجب می شود تا به طور کامل تغذیه رسانی پوست و مو تکمیل گردد و ساختار ژل مانند آن موجب نفوذ مواد مغذی به اعماق پوست خواهد شد.

 

 

  • شامپوی آبرسان سونیا: این شامپو یک شامپوی کامل برای موهای سر است. رطوبت رسانی از طریق مصرف شامپوی آبرسان سونیا به طور کامل در پوست و موی سر انجام شده و در نتیجه از خشکی آن جلوگیری می کند. همچنین phآن بسیار مناسب است.

 

  • اسپری ترمیم و تقویت موی آلوئه فرست فوراور: یک مکمل فوق العاده برای مو های سر است. این مکمل حاوی پروپولیس زنبور عسل بوده و حاوی یازده عصاره ی گیاهی است. همچنین از این محصول برای ترمیم زخم های پوستی نیز استفاده می شود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه