مشاهده کل مجله

راهکار های رفع چین و چروک پوست

راهکار های رفع چین و چروک پوست

راهکار های رفع چین و چروک و جوانسازی پوست

چروک شدن پوست یکی از مشکلات بزرگی است که امروزه همه ی افراد به دنبال راهکار هایی برای رفع این مشکل هستند. پوست نیز مانند بدن نیاز به تغذیه ی مناسب دارد از این رو باید از سنین پایین نیاز های پوست را بر طرف نماییم تا در سنین بالا دچار چین و چروک نشویم.  چروک شدن پوست بیشتر در نواحی صورت، خط خنده، اطراف چشم ها، پیشانی و در افراد میانسال در نواحی گردن  نیز اتفاق می افتد. آیا تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی از افراد دارای پوستی صاف و شفاف حتی در سنین بالا هستند اما بعضی دیگر حتی در سنین پایین دچار خط و چروک در پوست خود می شوند؟ در این مقاله در این مورد بحث خواهیم کرد و راه حل های داشتن پوستی صاف را به شما معرفی می کنیم.

 

رفع خطوط چروک

 

چه عواملی موجب ایجاد چین و چروک می شوند؟

پوست در مقابل عوامل محیطی و درونی دچار تغییراتی شده که موجب ایجاد چروک هایی می شود این عوامل و محرک ها شامل:

  1. نور خورشید:اولین چیزی که در عین مفید بودن دارای مضراتی نیز است همین نوریست که از خورشید تابیده می شود. اشعه های مضری که در نور خورشید وجود دارند باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شوند. از این رو حتما می بایست از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید. کرم ضد آفتاب فوراور محصولی کاملا گیاهی بوده و پوست شما را به طور کامل در برابر آفتاب حفظ خواهد کرد.
  2. سیگار کشیدن: می دانید که مواد مخدر بسیار آسیب زا بوده و یکی از مضرات آن ایجاد چین و چروک و کک و مک های پوستی است.
  3. کم آبی بدن: شاید شنیده باشید که می گویند برای داشتن پوستی شفاف آب زیاد بنوشید. خوردن آب زیاد موجب می شود مایع بیشتری از این عنصر به زیر پوست نفوذ کرده و با آبرسانی پوست، همیشه پوستی شفاف داشته باشید.
  4. افزایش سن: با افزایش سن لایه ی خارجی پوست که اپیدرم نام دارد نازک تر و چروک تر می شود.
  5. هورمون کورتیزول باعث از بین رفتن کلاژن و در نتیجه ایجاد چین و چروک می شود.
  6. پوست روشن و ژنتیک نیز در روند پیری پوست تاثیر گذار است.
  7. رادیکال های آزاد که مولکول های نا پایدار هستند می توانند به عملکرد سلول پوست صدمه زده و باعث از بین رفتن کلاژن شوند. آلودگی هوا و سیگار کشیدن موجب  فعال شدن رادیکال آزاد می شوند.

بهبود چین و چروک

 

راهکار های رفع چین و چروک

برای بهبود چین و چروک راه و روش های مختلفی وجود دارد. اما مهم ترین روش جلوگیری از چروک شدن پوست و داشتن پوستی صاف و شفاف تغذیه و ورزش است. تغذیه ی مناسب موجب می شود تا بدن و هورمون های آن در سلامت کامل وظیفه ی خود را انجام دهند. شاید دقت کرده باشید که افراد ورزشکار پوستی شفاف تر و شاداب تر دارند. از این رو می توان نتیجه گرفت ورزش در جوانسازی تاثیر زیادی دارد. راهکار های رفع چروک صورت:

  •  ویتامین آ: این ویتامین در رفع چروک های سطحی پوست بسیار تاثیر گذار است.
  •  اسید آلفاهیدروکسی که شامل گلیکولیک و اسیدلاکتیک است.
  •  آنتی اکسیدان:  شامل ویتامین آ، ای و سی به همراه بتاکاروتن است.
  • مرطوب کننده ها: استفاده از مرطوب کننده ی مناسب در رفع چین و چروک بسیار موثر بوده و مرطوب کننده آلوئه مویسچرایزینگ لوشن  از کمپانی فوراور ،مرطوب کننده ی قوی و تاثیر گذار در رفع چین و چروک بوده و علاوه بر خاصیت نرم کنندگی به شادابی پوست نیز کمک خواهد کرد.

رعایت بهداشت پوست 

بهداشت پوست

از دیگر مواردی که موجب می شود پوست ما همیشه شاداب و صاف بماند رعایت بهداشت و نیاز های پوستی است. در طول روز حتما می بایست پوست را پاکسازی کرده و با استفاده از کرم های مناسب آن را مرطوب نگه داریم تا همیشه صاف و شاداب بماند. استفاده از کرم هایی که تغذیه ی پوست را تکمیل می کند کمک می کند تا پوست دیر تر چروک شده و در سنین بالا دچار افتادگی و خط های عمیق نشود.

جوانسازی پوست و بهبود چین و چروک با محصولات فوراور

نمایندگی فوراور به عنوان بزرگ ترین کمپانی تولید کننده ی محصولات گیاهی برای داشتن پوستی شاداب محصولاتی کاملا ارگانیک و طبیعی با استفاده از گیاهان بکر تولید کرده است.  فوراور برای هر نوع پوست دارای محصولات ویژه ای است. نکته ی حائز اهمیت در مورد محصولات فوراور که موجب تمایز آن با دیگر محصولات پوستی شده است وجود آلوئه ورای خالص در تمامی محصولات است که باعث نفوذ عمقی کرم ها در عمق پوست شده و پوست را به طور کامل پاکسازی و آبرسانی می کنند. از این طریق در تغذیه و جوانسازی پوست تاثیر به سزایی خواهند داشت.

همان طور که گفتیم مراقبت درونی و تغذیه در روند سلامت پوست تاثیر گذار هستند. تغذیه ی مناسب و سلامت درونی موجب می شود پوست دیگر دچار لک و یا بیماری خاصی نشود. از این رو علاوه بر استفاده ی موضعی و رفع بیرونی مشکلات پوستی کمپانی فوراور دارای محصولاتی است که از درون بدن را تقویت کرده و با تاثیرات مثبت روی عملکرد سلول ها موجب می شود تا سلامت پوست تضمین شود.

یکی از شگفت انگیز ترین محصولات فوراور نوشیدنی های خالص فوراور هستند. نوشیدنی بری نکتار یکی از این نوشدنی های خوش طعم و پر خاصیت است. این نوشیدنی ترکیبی از زغال اخته و سیب ترش بوده که سرشار از آنتی اکسیدان است و با وجود ویتامین آ داخل آن در بهبود چین و چروک تاثیر زیادی دارد. این نوشیدنی در ساخت کلاژن و بازسازی پوست تاثیر زیادی دارد.

مکمل ویتامین سی از دیگر محصولات فوراور است . این مکمل خاصیت آنتی اکسیدان بسیار قوی داشته و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن منجر به رفع رادیکال های آزاد شدن و در کلاژن سازی پوست نقش بسیار زیادی دارد.

پکیج اینفینیت یکی از بهترین محصولات فوراور در روند جوانسازی پوست است. این پکیج انقلابی در جوانسازی پوست بوده و دارای مقدار زیادی ویتامین سی  است. پکیج اینفینیت شامل چندین محصول در آبرسانی، جوانسازی،کلاژن سازی و بهبود مشکلات پوستی است که به صورت تکی نیز می توان آن ها را تهیه نمود. محصولات این پکیج در تغذیه ی عمقی پوست کل بدن بسیار عالی و مناسب است و استفاده از آن ترک های پوستی را از ریشه از بین می برد. تنها شرکتی که توانسته کلاژن را به صورت مکمل کلاژن به منظور سفتی و سلامت و لیفت پوست تولید نماید کمپانی فوراور می باشد. از طرفی سرم اینفینیت در کنار این مکمل عالی نوعی پاک کننده و آبرسان پوست مورد استفاده قرار می گیرد که خاصیت سفت کنندگی نیز دارد. این پکیج برای افرادی که پوستی حساس دارند بسیار مناسب است.

مکمل مواد معدنی فوراور که به نام نیچرمین شناخته می شود دارای خواص بسیار زیادی است. این مکمل در سلامت پوست،مو و ناخن معجزه می کند و سرشار از مواد معدنی می باشد.

فوراور لیپس معروف به چوب جادویی فوراور از محصولاتی با خواص درمانی فوق العاده بالاست. این محصول که ترکیبی از آلوئه ورا و جوجوبا است. در بهبود مشکلات پوستی بسیار مناسب می باشد.

پودر ماسک فوراور که یکی از محصولات پکیج شکوفه ی جوانی است در رفع چین و چروک، جدا سازی سلول های مرده،کلاژن سازی، پاک کنندگی و آبرسانی پوست و همچنین حفظ استحکام پوست بسیار تاثیر گذار بوده و از محصولات معروف در رفع چین و چروک و خط اخم و خنده است.

کرم آلوئه ورا ژلی برگرفته از برگ گیاه آلوئه ورا از طرفی موجب لطافت پوست شده و از طرفی در جوانسازی پوست تاثیر بالایی دارد. این کرم تاثیر گذار ترین کرم در تغذیه ی پوست و بهبود بیماری های پوستی است.

پکیج های جوانسازی فوراور مخصوص انواع پوست

همان طور که می دانید پوست ها شامل سه دسته خشک،معمولی و چرب هستند. کمپانی فوراور برای هر کدام از انواع پوست علاوه بر محصولات بالا دارای محصولاتی ویژه است :

برای پوست های چرب صابون آووکادو و پکیج شکوفه ی جوانی و برای پوست های خشک پکیج مراقبت پوست سونیا، کرم آبرسان آلوئه دیپ مویسچرایزینگ سونیا، سرم آلفا فکتور به همراه کرم بی نظیر  آلوئه پروپولیس پیشنهاد می شود. شما می توانید برای تاثیر گذاری بیشتر علاوه بر محصولات فوق از محصولات مناسب پوست خود استفاده نموده و هر چه سریع تر پوست خود را بازسازی کنید و از تاثیر شگفت آور آن لذت ببرید. از پکیج روزانه جدید سونیا نیز اصولا افرادی که دارای پوست مختلط هستند می توانند استفاده نمایند.

 و در آخر برای رفع چین و چروک اطراف چشم و خط خنده می توانید از کرم دور چشم اویکنینگ  استفاده نمایید. این کرم علاوه بر چین و چروک اطراف چشم به رفع تیرگی زیر چشم نیز کمک می کند. 

نظر خود را بنویسید

دیدگاه