مشاهده کل مجله

بهترین برند بالم لب خارجی

بهترین برند بالم لب خارجی

بر خلاف رژ لب که تاثیرات مخرب آن را شنیده ایم، بالم لب یا چرب لب یکی از اولین محصولاتی است که باید در هر کیف خانم و اقایی وجود داشته باشد. فرقی نمی کند در زمستان باشید یا بهار و تابستان، در محل کار باشید یا کنار ساحل، استفاده از بالم لب می تواند کمک بسزایی به نرمی، لطافت و جلوگیری از خشکی لب های شما کند.


آیا واقعا به بالم لب نیاز داریم؟

آیا واقعا بالم لب مهم است؟

بله، صد در صد.

لب ها فقط از 3 تا 5 لایه پوستی تشکیل شده اند و مانند سایر بخش های بدن، چربی سطحی خود را از دست می دهند. ترکیب لایه های پوستی کم و از دست دادن چربی در ناحیه لب ها، هر لبی را مستعد خشکی می کند و بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق و ترمیم آن، استفاده از بالم لب است.

برخی از دلایلی که شما را برای خرید بالم لب مرغوب مجاب می کند:

  • کمبود رطوبت

در زمستان، کمبود رطوبت و در تابستان خشکی در معرض آفتاب قرار گرفتن موجب ترک خوردن لب ها می شود. بالم لب با ترکیباتی که دارد کمک می کند هم چربی و هم رطوبت به لایه های پوستی لب برسد.

  • جلوگیری از ظاهر پوسته پوسته شده

اغلب اوقات بخصوص در آقایان، لب های پوسته پوسته شده و ترک خورده دیده می شود و این در تعاملات اجتماعی آن ها هم اختلال ایجاد می کند. با استفاده از بالم لب با کیفیت می توانید از بروز چنین مشکلاتی روی پوست لب ها جلوگیری کنید.

  • جلوگیری از نازکی لب ها

با افزایش سن، لب ها به مرور نازک و نازک تر می شوند و لایه های پوستی کم کم از بین می روند و آن زمان است که شما نیاز دارید با بالم لب از لایه های زیرین محافظت کنید و آن را پر تر نشان دهید.

  • محافظت در برابر اشعه UV

اشعه فرابنفش خورشیدی تاثیر مخربی روی لایه های پوستی بخصوص لب ها می گذارد. برای محافظت در برابر اشعه UV استفاده از بالم لب با SPF 15 توصیه می شود.

  • افزایش جذابیت

اگر قبل از گرفتن عکس یا سلفی، کمی بالم به لب ها بزنید، درخشندگی و جذابیت عالی به آن ها می بخشد.

نحوه استفاده از بالم لب

شاید با خود بگویید استفاده از بالم لب که دیگر روش استفاده ندارد اما روش صحیح استفاده از این محصول به صورت زیر است:

  • درب لیپس را باز کنید و حدود نیم سانتی متر آن را بیرون بیاورید.
  • بالم را روی لب پایینی قرار دهید و رفت و برگشت کنید.
  • همین عمل را روی لب بالایی انجام دهید.
  • در انتها دو لب را روی هم بفشارید و حرکت دهید.

راهنمای خرید بهترین بالم لب

راهنمای خرید بهترین برند بالم لب خارجی

به هنگام خرید بالم لب مرغوب، به نکات زیر حتما توجه داشته باشید:

  1. مواد تشکیل دهنده

جالب است بدانید برخی از مواد تشکیل دهنده داخل بالم های لب باعث بروز خشکی پوست می شوند. قبل از خرید بالم لب حتما به ترکیبات آن توجه داشته باشید و از بالم های دارای کافور، اسید سالیسیلیک، آلوم و منتول استفاده نکنید. در عوض بهترین بالم های لب طبیعی از روغن های گیاهی مانند دانه جوجوبا، شی باتر، روغن زردآلو و ... و موم زنبور عسل تشکیل شده اند.

  1. بسته بندی

نکته بعدی که قبل از خرید بالم لب باید به آن توجه کنید، ساختار بسته بندی محصول است. بالم های لب معمولا به دو شکل در ظرف های گرد یا بصورت استوانه ای وجود دارند. اکثریت افراد با حالت ماتیکی (رژ مانند) بسته بندی راحت ترند و از طرفی به دلیل جلوگیری از تماس باکتری های دست با چرب لب، انتخاب مطمئن تری است.

  1. عطر و طعم بالم

برخی از بالم ها دارای عطر میوه ها هستند و برخی بدون عطر هستند. کاری که قبل از خرید هر کدام لازم است انجام دهید، چک کردن عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی برای طعم دهی به بالم است.

  1. ویژگی ها و فواید

هنگام جستجو برای انتخاب بالم لب سخت گیر باشید. بالم لبی را انتخاب کنید که دارای مواد آبرسان طبیعی مانند آلوئه ورا باشد و در کنار مواد روغنی طبیعی مانند روغن بادام، جوجوبا، شی باتر و ... از موم عسل نیز در آن استفاده شده باشد.


بهترین بالم لب طبیعی

  1. آلوئه لیپس فوراور (بهترین انتخاب)

 آوئه لیپس فوراور

قلم جادویی آلوئه لیپس، یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت فوراور لیوینگ آمریکا است. از نظر ترکیبات، این چرب لب جزو دسته کاملا گیاهی و حتی مناسب برای افراد وجترین طبقه بندی می شود که در ترکیبات آن، ژل خالص آلوئه ورا، روغن دانه جوجوبا به همراه موم عسل وجود دارد.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تاییدیه انجمن بین المللی آلوئه ورا و کروئلی فری (عدم تست روی حیوانات)
  • فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا، روغن جوجوبا و موم عسل
  • تسکین دهنده و مرطوب کننده لب حتی در شرایط بسیار بد محیطی
  • قابل استفاده برای کاربرد های خاص مانند تقویت ابرو، ناخن، کاهش درد نیش حشرات، بهبود بیماری های پوستی، خارش، سوختگی و ...
  • تسکین دهنده سوختگی ناشی از شدت تابش آفتاب
  • نرم کردن لایه های خشک شده پوست و مرطوب کننده عالی جهت خشکی پوست
  • بهبود جای کک و مک

قیمت حدودی این بالم لب در ایران و با ضمانت تاریخ انقضا و اصالت، حدود 100 هزار تومان می باشد.


  1. چرب لب Burt's Bees

بالم لب burt's bees

Burt's Bees یکی از انواع بالم لب است که در جهان به محصولات طبیعی معروف می باشد. در ترکیبات این بالم لب، می توانید موم عسل به همراه روغن نعنا و ویتامین E را مشاهده کنید. از جمله ویژگی های این بالم لب می توان به ماندگاری طولانی مدت، طبیعی و فاقد پارابن بودن آن، حاوی شی باتر، موم عسل و روغن نعناع اشاره کرد.

قیمت حدودی بسته بندی 4 عددی این بالم لب در ایران، حدود 600 هزار تومان می باشد.


  1. بالم لب Fresh Sugar Rosé

بالم لب Fresh Sugar Rosé

اگر دنبال بالم لبی گران قیمت و البته بسیار کارآمد هستید، این محصول شما را شگفت زده می کند. رایحه ای ملایم، بسته بندی بسیار شیک، تولید شده در رنگ های متنوع، دارای SPF 15، نرم کننده و براق کننده لب بخشی از ویژگی های این محصول است که باعث شده نام آن را در میان بهترین برند های بالم لب خارجی بیاوریم.

از جمله نکات شاخصی که باعث قیمت حدود 600 هزار تومانی آن در ایران شده است، ویتامین سی، ای، روغن دانه انگور، روغن دانه توت سیاه و استفاده منحصر به فرد از شکر برای تغذیه و آبرسانی به پوست لب است.


  1. بالم لب Kosas Lipfuel Active

بالم لب Kosas Lipfuel Active

این بالم لب حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین E بوده و فوق العاده آبرسان با مواد فعال مراقبت از پوست مانند روغن موروموروو نعنا وحشی است که در رنگ بندی های متنوعی در دسترس است. بر اساس مطالعه بالینی توسط خود این مجموعه، افرادی که 4 هفته از بالم لب kosas استفاده کردند، حدود 246 درصد افزایش حجم لب، 135 درصد بهبود آبرسانی، 216 درصد بهبود نرمی و لطافت را گزارش کرده اند.

البته از بسته بندی جالب این بالم لب نیز نباید گذشت که این موارد باعث ایجاد قیمت حدود 500 هزار تومانی برای یک عدد از آن شده است.


  1. بالم لب Palmer's Cocoa Butter

بالم لب Palmer's Cocoa Butter

فرموله شده با کره کاکائو و ویتامین E، بالم لب Palmers را به یکی از برترین برند های بالم لب خارجی تبدیل کرده است. از آنجایی که این محصول 100 درصد فاقد آب است، به راحتی یخ نمی زند و آن را به بالم لبی مناسب برای پیست اسکی و ورزش های زمستانی تبدیل می کند. قیمت هر عدد از این بالم لب در ایران حدود 150 هزار تومان است.


بهترین مارک بالم لب را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین بالم لب برای کودکان

برای انتخاب بهترین مارک بالم لب بهتر است ابتدا نگاهی به محتویات آن بندازید. اشاره به مواد طبیعی مانند انواع روغن های گیاهان، مواد آبرسان مانند هیالورونیک اسید، آلوئه ورا و ... باید توجه شما را به خود جلب کند. همچنین برای انتخاب برترین بالم لب، می توانید به برند فوراور لیوینگ آمریکا که سابقه بیش از 40 ساله فعالیت در زمینه سلامتی داشته و پرچمدار آلوئه ورا دنیاست، اعتماد کنید.

بهترین بالم لب گیاهی

این که یک بالم لب گیاهی و فاقد ترکیبات شیمیایی باشد دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد خرید یک بالم لب را دارند. ترکیبات بالم لب فوراور شامل ژل خالص آلوئه ورا، دانه جوجوبا، موم عسل، موم کارنوبا و آلانتوئین است. به هنگام خرید یک بالم لب گیاهی توجه کنید فاقد عناصر شیمیایی مضر مانند پالم و پارابن باشد.

بهترین بالم لب برای کودکان

بالم لب فوراور به علت این که فاقد ترکیبات شیمیایی مضر است، یکی از برترین بالم های لب، مناسب برای استفاده تمام اعضای خانواده از جمله کودکان است. وجود ترکیباتی مانند ژل خالص آلوئه ورا و روغن جوجوبا به نرمی و لطافت هر چه بیشتر لب های کودکان کمک خواهد کرد.

برای خرید بهترین بالم لب خارجی، آلوئه لیپس فوراور اینجا را لمس کنید.


سوالات متداول پیرامون بهترین برند بالم لب خارجی

  1. بهترین برند بالم لب کدام است؟

در این مقاله به بررسی 5 تا از برترین برند های خارجی تولید کننده بالم لب در دنیا اشاره کردیم. بهترین برند بالم لب با قیمت مناسب و قابل دسترس در ایران، برند فوراور آمریکاست.

  1. آیا استفاده از بالم لب هر روز پیشنهاد می شود؟

باید سعی کنید در استفاده از بالم لب حد وسط را نگه دارید و زیاده روی نکنید. در واقع، برخی از متخصصان پوست بر این باورند که استفاده بیش از حد از چرب لب، می تواند باعث توقف تولید روغن های طبیعی در لب ها شود. با توجه به این هشدار ها، باز هم استفاده از بالم لب طبیعی برای شما کاملا بی ضرر است.

  1. آیا بالم لب تاریخ انقضا دارد؟

بله، بالم های لب منقضی می شوند و تاریخ انقضا هر کدام بسته به نوع برند متفاوت است اما پزشکان توصیه می کنند بالم لب را حداکثر یک سال پس از باز شدن مصرف نمایید.

منابع:

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-lip-balm/

https://www.vogue.com/article/best-lip-balms

نظر خود را بنویسید

دیدگاه