فوراور اکتیو پروبیوتیک Forever Active Pro-B
4.9 / 44

فوراور اکتیو پروبیوتیک | Forever Active Pro-B

قیمت: ۳,۲۴۶,۱۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۲۷۲,۳۰۰ تومان

میکروب ها، میکرو ارگانیسم هایی هستند که در بدن ما زندگی می کنند و به طور کلی در سلامتی و تندرستی ما نقش به سزایی دارند. در حالیکه برخی از میکروب ها مضر هستند، اما بیشتر آنها برای بدن ما مفید می باشند. باکتری های مفید، پروبیوتیک نام دارند که در زبان یونانی به معنای "برای زندگی" است. شرکت فوراور طی پژوهش های مختلف دریافته است که باکتری های مفید نقش مهمی در سلامتی انسان ایفا می کنند و برای عملکرد بهتر به پروبیوتیک ها نیازمند هستند. به منظور افزایش سطح سلامت دستگاه گوارش، این محصول به صورت قرصی کوچک تهیه شده است که به راحتی قابل هضم بوده و به التیام ناهماهنگی های بدن که از طریق انتخاب های ما در روش زندگی و مصرف غذاهای مختلف ایجاد می شود، کمک می کند. پروبیوتیک فوراور به واکسن روده معروف هست و برای مشکلات گوارشی و آلرژی کودکان بسیار مفید می‌باشد.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 610
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

 کد محصول = ۶۱۰


 فوراور اکتیو پروبیوتیک | forever active pro-b

 

اکتیو پروبیوتیک فوراور | فروشگاه فوراور ایران

اکتیو پروبیوتیک فوراور شامل ترکیبی از 6 پروبیوتیک بوده ک در هر دوز 8 میلیارد CFU فراهم می کند. استفاده از این مکمل غذایی جهت تقویت سیستم گوارش و بهبود مشکلات گوارشی بسیار توصیه میگردد. بسته بندی این محصول با تکنولوژی منحصر به فرد اکتیویال تکنولوژی ساخته شده است. این روش از بسته بندی کمک می کند تا کپسول های داخل آن در طول عمر مفید خود موجب جذب رطوبت و حفاظت از مواد داخل خود شود. فناوری ساخت این مکمل در برابر اسید معده و نمک صفرا مقاومتی بالا داشته و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. استفاده از این کپسول گیاهی کمک می کند تا با 6 گونه پروبیوتیک مفید بیش از 8 میلیارد باکتری خوب در بدن تولید شده و این یعنی معجزه برای سلامت روده ها.

 


ویژگی ها و فوائد مکمل فوق العاده فوراور پروبیوتیک

 

فوراور اکتیو پرو - ب | سلامت دستگاه گوارشی

  • تنها با استفاده از یک کپسول در روز، یک عمر سلامت دستگاه گوارش را تضمین کنید.
  • حاوی فیبر فراوان جهت حفظ، ذخیره و تحویل پروبیوتیک به روده ها.
  • محصول کاملا گیاهی و بدون نیاز به نگهداری در یخچال
  • به همراه نوشیدنی آلوئه ورا فوراور، بهبود فوق العاده در مشکلات گوارشی ایجاد میکند.
  • کمک به داشتن سیستم ایمنی سالم
  • تکمیل فرآیند هضم غذا، کمک به انتشار مواد مغذی و کمک به رشد طبیعی در بدن.
  • معروف به واکسن روده و بسیار مفید جهت بهبود مشکلات گوارشی و آلرژی کودکان.
  • ترکیبی منحصر به فرد از 6 گونه میکروب مفید برای بدن است.
  • کمک به کاهش تجمع باکتری های مضر و جلوگیری از اختلالات معده و روده.
  • حفظ مواد مغذی و حیاتی بدن
  • فوراور اکتیو پروبیوتیک یک پروتیئن گیاهی بسیار عالی بوده که به صورت کربوژنیک منجمد می شود.
  • فاقد سویا و مواد آلرژی زا می‌باشد.

نقش اکتیو پروبیوتیک در سلامت روده ها و عملکرد عمومی بدن

 

فوراور اکتیو پرو بیوتیک، بهترین مکمل سلامتی گوارش

سلامت روده ی بزرگ امری مهم و حیاتی بوده و در صورت نادیده گرفتن این ارگان حیاتی، دستگاه گوارش شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. استرس، انتخاب مواد غذایی کم ارزش، شیوه ی زندگی نامناسب و هزاران عوامل دیگر موجب می شود تاثیرات بدی در بدن شما ایجاد شود. طبق تحقیقات انجام گرفته ترکیب میکرو فلورا در سلامت روده و عملکرد عمومی بدن تاثیر مثبتی می گذارد. بنابراین استفاده از این محصول، باعث می شود تا باکتری های خوب در سیستم گوارش شما بازسازی شده و سیستم گوارش و ایمنی سالمی داشته باشید. همچنین طبق تحقیقات پیشرفته پروبیوتیک های خوب میباست بین 5 تا 10 میلیارد CFU داشته باشند.


 داستان فوراور اکتیو پروبیوتیک

forever active pro-b best supplement for stomach

طبق تحقیقاتی که از این محصول شده نشان داده شده است که پروبیوتیک با بیش از 8 میلیارد CFU  و 6 نوع باکتری سنرژیک است. منظور از این جمله این است که قادر به عبور از اسید معده جهت تحویل بهینه در روده می باشد. شما می توانید تنها با استفاده از یک کپسول در روز یک عمر دستگاه گوارش سالم داشته باشید. به منظور ساخت Forever Active Pro-B™، ما با بیمارستان دانشگاه کپنهاگ، با پرفسور های مطرح در زمینه بیماری های گوارشی، همکاری می کنیم تا عملکرد روده را به مانند چرخ دنده منظم کنیم. دو مورد از موادی که Forever Active Pro-B™ را تشکیل می دهند، به طور بالینی ثابت شده است که اجازه می دهد کلنی سازی طولانی در روده ها ادامه یابد. در این کپسول ها فیبر فراوانی نیز وجود دارد که برای حفظ، ذخیره و تحویل پروبیوتیک به روده بسیار مفید است. نکته ی دیگر در مورد این محصول منحصر به فرد، استفاده ی آسان از آن است. بر خلاف سایر محصولات شیمیایی این محصول گیاهی نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. این محصول بخشی از پکیج فوق العاده ی بسته های حیاتی فوراور است. استفاده از این محصول در کنار نوشیدنی آلوئه ورا ژل فوراور کمک می کند تا سیستم گوارشی شما چندین برابر سالم مانده و تاثیر معجزه آوری بر روی بیماری های گوارشی داشته باشد.


CFU  چیست و چرا برای سلامت دستگاه گوارش مهم هستند؟

مکمل غذایی گوارشی، اکتیو پرو - ب

این واحد های تشکیل دهنده کلنی، تعیین می کنند که چه تعداد باکتری در پروبیوتیک می تواند تقسیم شود و کلنی ها را تشکیل دهد. هدف اصلی استفاده از این cfu ها نیز زنده نگه داشتن باکتری های مفید در داخل روده می باشد. باکتری های خوب در بدن ما فعالیت های بسیار و مهمی انجام می دهند. از جمله مهم ترین اعمال آن ها کمک به داشتن سیستم ایمنی سالم، تکمیل فرآیند هضم غذا و کمک به رشد طبیعی بدن است. میکروب ها میکروارگانیسم های بسیار کوچکی هستند که دارای دو نوع مضر و مفید بوده و به نام باکتری خوب و بد آن ها را می شناسیم. نوع بد آن ها که منجر به بیماری شده و بدن را از بین می برند. اما نوع خوب آن ها پروبیوتیک نامیده می شوند. که برای بدن ما بسیار مفیدند. هدف اصلی استفاده از مکمل اکتیو پروبیوتیک نیز کمک به حفظ این باکتری ها و در نتیجه سلامتی بدن است.


محصول فوراور پرو بیوتیک فوراور و نقش آن در سلامتی بدن

 

مشخصات و ویژگی های فوراور اکتیو پرو ب


محصول فوراور اکتیو پروبیوتیک که به منظور افزایش سلامتی دستگاه گوارش ساخته شده است، قرص کوچکی است که بلع آن بسیار راحت است. تاثیر این قرص کوچک آن است که بین رژیم غذایی و سبک زندگی ما تعادل ایجاد می کند، زیرا در صورت عدم برقراری این تعادل، میزان پروبیوتیک های مورد نیاز بدن کاهش می یابد. فورِور اکتیو پروبیوتیک عمدتا در روده ها عمل می کند و به فرایند هضم غذا کمک نموده و سبب آزادسازی مواد مورد نیاز برای جذب غذاها گردیده و نقش مثبتی در رشد سالم و طبیعی بدن بازی می نماید و از این رو به حفظ سلامت و تعادل بدن کمک می کند.

از آنجا که خود پروبیوتیک ها بسیار حساس و آسیب پذیر هستند، فوراور اکتیو پروبیوتیک از نوعی فناوری انحصاری برای ساخت این قرص ها استفاده می کند. این قرص ها، پروبیوتیک ها را در مسیرشان تا رسیدن به مقصد محافظت می کنند و پس از آن که به مقصد خود در روده رسیدند، ترکیبی از شش میکروب سودمند را آزاد می سازند.

این محصول فوق العاده تنها محصولی است که حاوی شش پروبیوتیک محافظت شده بوده و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. یکی از اصلی ترین خصوصیات این محصول وجود آلوئه ورای خالص و انحصاری در آن بوده که خود به عنوان پروبیوتیک عمل می کند. از این رو شما می توانید از این محصول برای حفظ سلامت دستگاه گوارش استفاده نموده و در عین حال جذب مواد غذایی به طور نرمال و تقویت سیستم دفاعی در بدنتان را بالا ببرید. گنجاندن این محصول در بین وعده های روزانه تان به سالم ماندن شما کمک زیادی خواهد کرد.


مواد تشکیل دهنده ی فوراور پروبیوتیک

  • ترکیب منحصر به فرد پروبیوتیک 8billion cfu
  • ال اسید فیلوس، ب لونگوم  
  • ب لاکتیس، ال رامنوسوس  

همچنین شامل دکسترین ذرت، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، فروکتولیگوساکاریدها، استئارات منیزیم، دی اکسید سیلیکون و دی اکسید تیتانیوم نیز می باشد.


 6 گونه پرو بیوتیک در این محصول انحصاری فوراور وجود دارد که شامل:

باکتری های خوب بدن | مواد پروبیوتیک

  1. باکتری باسلیوس اسیدو فیلوس
  2. بیفیدو باکتریوم لانگوم
  3. بیفیدو باکتریوم لاکتیس
  4. لاکتو باسیلیوس رامناسوس
  5. لاکتو باسیلیوس بولگاریسوس
  6. لاکتو باسیلیوس پلانتاروم

نکات منحصر به فرد فوراور پروبیوتیک

  • تقویت فوق العاده سیستم گوارش 
  • افزایش جذب مواد غذایی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
  • ترکیبی منحصر به فرد از 6 گونه میکروب مفید برای بدن است.
  • بدون نیاز به نگهداری در یخچال
  • کاهش PH معده و از بین بردن باکتری های مضر

چرا توصیه می شود در کنار این محصول از آلوئه ورا ژلی استفاده شود؟

توصیه به نوشیدنی آلوئه ورا خالص در کنار مکمل پروبیوتیک

نوشیدنی خالص آلوئه ورا یک محصول قوی در بین محصولات فوراور است. این محصول یک سم زدای قوی بوده و به عنوان یک پروبیوتیک عمل می کند. این محصول به حفظ باکتری های خوب بدن و در نتیجه یک عمر زندگی سالم کمک می کند.


محتوا: 30 عدد کپسول

روش مصرف: روزانه یک عدد به همراه آب با معده خالی و یا ۲ ساعت بعد از غذا مصرف شود. این قرص ریز، بلعیدنی است و بهتر است جویده و یا خرد نشود. 

توجه: این قرص را در دمای زیر ۷۷ درجه فارنهایت (۲۵ درجه سانتی‌گراد) نگهداری کنید. از آنجا که این محصول دارای مواد طبیعی است، تغییر رنگ این قرص ها طبیعی است.


 

تاییدیه گلوتن فری مکمل اکتیو پرو

برای دانلود پی دی اف این محصول کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات دقیق این مکمل فوق العاده، کلیک نمایید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Active Pro-B
مهمان

سلام به همه ی دوستان.
میخوام یه تجربه ی عالی رو باهاتون در میون بذارم:
مادر من برای سالیان متمادی از علائم کولیت ( ورم روده) که شامل دل درد و نفخ شکم بود رنج می‌بردن.
سه چهار سال پیش کولونوسکوپی هم انجام دادن که خوشبختانه مشکل جدی و سختی بجز همون کولیت نداشتن.
الان حدود یک ماهه که پروبیوتیک فوراور را روزی یک دونه صبح ناشتا همراه نوشیدنی الوورا ژل میل میکنن و تمام علائم و ناراحتی هاشون از بین رفته و واقعا راحت شدن و یه نفس راحت میکشن
و البته دعا به جون فوراور و دست اندرکاران...
مضافاً به اینکه چون دیابت هم دارن قند خونشون خیلی بهتر از قبل کنترل میشه( بدلیل نوشیدن ژل)

ممنونم از شما و کمپانی،
خدا رو شکر

22
2
پاسخ مدیر :

چقدر عالی که نظرات شما عزیزان رو میخوانم. ممنون از لطف شما. برقرار باشید.

مهمان

سلام برای شخصی که بیماری پانیک وروده ی تحریک پذیرداره و سیستم ایمنی ضعیفی داره چه پیشنهاد می کنید؟

13
0
پاسخ مدیر :

سلام
برای سندروم روده تحریک پذیر یا ABS
ژل نوشیدنی آلوئه ورا
اکتیو پروبیوتیک
فیبر فوراور
و مکمل سبزیجات پیشنهاد میشود.

مهمان

این محصول رو از کویت برامون اوردن ، واقعا همانند اسمش "برای همیشه" آدمو خوب میکنه ... برای درمان میکروب معده ،ورم روده و سوزش سر معده و ...... یک درمان عالی بود. امیدوارم هرکس استفاده میکنه نتیجه مطلوب رو بگیره چون سی عدد کپسول حدود 1میلیون در این شرایط واقعا سخته .
دم بلاد کفر(آمریکا) گرم با این داروی مؤثرش :-)

12
0
پاسخ مدیر :

ممنون از اشتراک تجربتون.

مهمان

سلام وقتتون بخیر.
آیافوراور ایران برای مشکل فتق شکم محصولی داره؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.

10
1
پاسخ مدیر :

سلام
نوشیدنی خالص آلوئه ورا فوراور
مکمل فوق العاده اکتیو پروبیوتیک مکمل بی پروپولیس مکمل سبزیجات  به ایشون کمک میکنند

مهمان

سلام وقتتون بخير
زنجيره سرما يعني دماي زير ٢٧ درجه براي  پروبيوتيك ها رعايت ميشه؟ چون از امارات ميان اين قرص ها
من تز دانشگاهم روي تاثير مثبت باكتري هاي مفيد روده روي جلوگيري از  پيشرفت و گاها بهبود و در كل جلوگيري از سرطان هاي دستگاه گوارش هست و به نتايج مثبتي هم رسيدم  هميشه پروبيوتيك ميخورم ولي ايراني خريدم هميشه ولي گويا پروبيوتيك فوراور باكتري هاي مفيد بيشتري داره خواستم مظمين بشم كه اگه توي انتقال زنجيره سرمايي رعايت ميشه از اين بس از پروبيوتيك فور اور مصرف كنم.

10
1
پاسخ مدیر :

سلام و درود
بله درسته
دمای نگهداری پروبیوتیک نباید بالاتر از ۲۷ درجه باشه و حتی بهتره زیر ۲۵ درجه باشه و در نکات جدول مشخصات پروبیوتیک فوراور هم ذکر شده و رعایت میشه. همچنین فوراور اکتیو پرو- ب از بسته بندی فوق العاده چند لایه ای و حرفه ای برخوردار است. پس نگران نباشید.

مهمان

سلام و خسته نباشید
من چند وقتی هست که مشکل معده دارم ضعف شدید معده که واقعا اذیت هستم هنوز به صورت جدی پیگیر مداوا نشدم
ایا با خوردن این کپسول مشکلات معده اعم از سوزش معده نفخ معده ضعف شدید معده از بین میره ؟؟؟؟

9
1
پاسخ مدیر :

سلام. بله بسیار کمک میکنه و پیشنهاد میشه جهت بهترین نتيجه همراه نوشیدنی آلوئه ورا فوراور استفاده بشه

مهمان

سلام
ایا محصول فاقد گلوتن هست
برای‌شخصی که سلیاک‌دارد مناسبه؟

8
0
پاسخ مدیر :

سلام. بله
جدول مشخصات و مواد تشکیل دهنده هر محصول در پایان توضیحات فارسی محصول در سایت فوراور ایران به صورت یک فایل پی دی اف قرار داده شده که میتونید دانلود و ملاحظه بفرمایید و در نهایت با نشان دادن به پزشک مربوطه و مشورت ایشان استفاده کنید.

مهمان

ببخشید کودک دو سه ساله چطور میتونه این دارو رو مصرف کنه؟ از لحاظ بلع؟؟

7
0
پاسخ مدیر :

اگر نمیتونن قرص کامل رو بخورن، میشه پودر و گرانول داخل کپسول رو با یک قاشق چایخوری ماست یا غذای سرد مخلوط کنید و بخورن.

مهمان

سلام وقت به خیر .میشه لطفا من و راهنمایی کنید پسر من ۱ماهشه دکترش برای جلوگیری از کولیک این محصول و معرفی کرده ولی من نگرانم که برای معده بچه به این کوچکی خطر ناک نیست و ضرر نداره؟البته دوز مصرف یک سوم از کپسول برای هرروز

7
2
پاسخ مدیر :

اگر به پزشک خود اطمینان دارید بدون نگرانی و طبق دستور پزشک استفاده بفرمایید و پروبیوتیک طبیعی فوراور جهت بهبود مشکلات گوارشی و کولیک و تنظیم اشتهای کودکان عالی هست.

مرجان شعبانی

سلام من دخترم ۴ساله ست
دخترگفته نصف کپسول ۳روز در هفته
آخه تو توضیحات نوشته به هیچ عنوان خرد یا جویده نشود

7
0
پاسخ مدیر :

سلام
شما پودر و گرانول داخل کپسول رو به میزان دستور و بدون خرد شدن و جویدن میتونید با ماست یا پوره یا آب به ایشون بدین تا میل کنند.

مهمان

سلام من بعد غذا ومیوه دچار نفخ و یبوست و...گاهی دل پبچه میگیرم . چه مکمل و محصولی برام مفیده ؟

7
0
پاسخ مدیر :

درود. نوشیدنی آلوئه ورا در کنار مکمل پروبیوتیک و عسل فوراور پیشنهاد میشه.

مهمان

سلام دختر ۸ماهه من حدود یک ماهه  فوراور مصرف می‌کنه واسه آلرژی و مشکلات رودش ولی حدود یک هفته اسهال شده و من مصرف فوراور و قطع کردم خواستم بدونم که باید چیکار کنم

7
0
پاسخ مدیر :

بهتره با پزشکشون مشورت بفرمایید اما در ابتدای استفاده از محصولات فوراور واکنش های بدن شبیه اسهال در هفته اول طبیعی هست و میتونه به دلیل پاکسازی گوارش باشه که با مدامت و صبوری در مصرف محصول و به مرور برطرف خواهد شد.

مهمان

سلام در فرد مبتلا به IBS مزمن از نوع اسهال هم پروبیوتیک فور آور مؤثره

7
0
پاسخ مدیر :

جهت بهبود سندروم روده تحریک پذیر، نوشیدنی خالص آلوئه ورا در کنار مکمل پروبیوتیک مناسب هستند.

مهمان

سلام یه سوال داشتم
پسر من
مشکل التهاب معده والتهاب روده داره  ۷ سالشه ایا میتونه روزی یک عدد از کپسول اکتیو پرو بی رو مصرف کنه یا نه مقدار کمتری باید مصرف بشه؟

7
0
پاسخ مدیر :

برای سن ۷ سال میتونید کپسول رو باز کنید و روزی نصف کپسول و مابقی روز بعد استفاده شود

مهمان

سلام برای دخترم که پنج ماهشه و التهاب روده داره ووالرژی گوارشی این پروبیوتیک تاثیری داره؟خواهش میکنم دقیق پاسخ بدین.

6
1
پاسخ مدیر :

سلام
جهت بهبود ورم و التهاب و زخم معده و روده از جمله گاستریت و کولیت و موارد مشابه:

نوشیدنی ژل آلوئه ورا همراه آب زياد
فيبر
فيلدز او گرينز
مکمل بی پروپولیس و عسل خالص فوراور
مکمل اکتیو پروبیوتیک
لیسیوم پلاس
نیچرمین
و دمنوش شکوفه آلوئه ورا پيشنهاد ميشود.

قطعا پکیج کامل نتیجه بیشتر و بهتری داره اما اولویت ها با نوشیدنی آلوئه ورا، پروبیوتیک و مکمل پروپولیس هست.

Elnaz Afshari

سلام برای کودک ۳ساله که مشکل یبوست داشته از بدو تولد و فقط از پودر کولولاکس استفاده میکرده میشه این کپسول جایگزین کرد؟

6
0
پاسخ مدیر :

سلام برای یبوست کودکان:

نوشیدنی آلوئه هلو
مکمل اکتیو پروبیوتیک
عسل خالص فوراور

مفید و مناسب هستند.

Amir abbas Golmohammadi

سلام حداقل و حداکثر دوره مصرف این محصول پروبیوتیک  چند ماه است .

6
0
پاسخ مدیر :

سلام. هر بسته شامل سی عدد کپسول است که طی 30 روز مصرف میشود. پیشنهاد خود کمپانی مصرف حداقل سه دوره به همراه ژل خالص آلوئه ورا برای سم زدایی و پاکسازی بدن است.

مهمان

سلام
من یبوست دارم و موقع اجابت مزاج واقعا اذیت میشم. مدام نفخ میکنم و مجبورم گرمی یا عرقیاجات مصرف کنم.

ایا پیشنهاد درمانی دارید برای من؟؟

6
1
پاسخ مدیر :

جهت رفع یبوست و هموروئید و عملکرد صحیح گوارش، پکیج رفع یبوست فوراور بخصوص موارد زیر:

نوشیدنی آلوئه ورا یا آلوئه هلو
مکمل سبزیجات یا پودر سبزیجات
مکمل اکتیو پروبیوتیک
و فیبر فوراور
مفید و مناسب می باشند.

مهمان

سلام، دکتر برای دختر نه ماهه من تجویز کرده،و‌من خریدم، فقط بهم گفتن نصفش رو توی شیرش حل کنم و بهش بدم، نظر شما چیه؟ با آب هم میتونم قاطی کنم و بهش بدم

6
0
پاسخ مدیر :

بله در آب هم میشه حل کرد یا با پوره و ماست بشون بدین، اما در هر صورت مشورت و پیشنهاد پزشک در اولویت هست

مهمان

دارخونه هم موجوده فراور از کجا بفهمیم اصله

6
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا در سراسر دنیا به صورت آنلاین و دایرکت سلینگ فروخته میشه و در فروشگاه و مغازه و داروخانه و بازار فروخته نمیشه و محدود به مکان و شهر خاصی نیست

سعی کنید حتما تحقیق بفرمایید و از سایت معتبر که قابل پیگیری و پاسخگو باشند و درگاه امن بانک و شماره تماس ثابت و خدمات پس از فروش داشته باشند خرید کنید

ژیلا کلانتر

برای ریفلاکس معده میشه استفاده کرد

5
0
پاسخ مدیر :

بله
بویژه در کنار نوشیدنی خالص آلوئه ورا، عسل خالص و مکمل فیلدز آو گرینز از محصولات فوراور، پکیج کامل بهبود رفلاکس فوراور رو تشکیل میده.

مهمان

سلام خدا قوت برای بچه یکساله دکتر گفتن نصف کپسول داخل آب
ببخشید نصف بقیه پودر داخل کپسول باید دور ریخته بشه ؟ و فرمودن داخل آب یا آبمیوه، میزان آب یا آبمیوه باید چقدر باشه با تشکر فراوان

5
0
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
بقیه پودر در کپسول نگه داشته بشه و برای وعده بعدی استفاده بشه
به انداره یک قاشق غذاخوری آب یا آبمیوه کفایت میکنه و برای بچه ها میتونید در یک قاشق شیر یا ماست و یا پوره هم بریزید و میل کنند

مهمان

سلام وقت بخیر من التهاب روده دارم بیماری اولستراتبو با عرض پوزش این بیماری خودش مشکل اسهال  و دفع زیاد در روز داره
( قرص پرو بیوتیک به همراه ژل الوورا  ) باعث  اسهال میشه؟ تاثیری در رفع این مشکل نداره ؟؟؟؟

5
0
پاسخ مدیر :

نوشیدنی آلوئه ورا و مکمل پروبیوتیک به پاکسازی و سم زدایی و تعادل گوارش کمک میکنند و با مشورت پزشک برای مشکل شما هم مناسب خواهند بود.

مهمان

تا چند ماه ب نوزاد بدیم؟سه ماه پشت سرهم؟یا هرسه ماه یک بسته

5
0
پاسخ مدیر :

بستگی به سن نوزاد و دستور پزشکشون بابت روش و مدت مصرف داره

مهمان

دکتر مقدادی و دکتر ذکاوت سایت شما رو برای تهیه پروبیوتیک فوراور به من پیشنهاد دادند و واقعا در بهبود آلرژی و مشکلات گوارشی کوچولوی من موثر بود، ممنون از محصول عالیتون

4
0
مهمان

با سلام،من جذب روده ی بزرگم‌پایین هست و غذا میخورم چاق نمیشم،این محصول برای چاقی مناسب هست؟ چون مطالعه کردم پروبیوتیک بیشتر به لاغری کمک میکنه،در ضمن یک دوره هم مصرف کردم این محصول رو.

2
0
پاسخ مدیر :

جهت سلامت گوارش و بهبود هضم و جذب؛ نوشیدنی آلوئه ورا همراه پروبیوتیک فوراور

جهت پر شدن بدن و صورت؛ نیچرمین، رویال ژلی، بی پولن، پودر پروتئین اولترا

مهمان

سلام خدا قوت
میزان مصرف برای کودک دوساله رو می فرمایید ؟ پسرم یکساله ش بود دکتر فرمودند نصف کپسول سه بار در هفته .
الان که دوساله هست با همون مشکل باید چه مقدار بهش بدم
متشکرم

2
0
پاسخ مدیر :

برای این سن روزی یک سوم کپسول و بهتره با مشورت پزشک مربوطه استفاده بفرمایید.

رضا جلمبادانی

سلام خسته نباشید
من تقریبا یک سال پیش مسمومیت شدید غذایی داشتم که از اون موقع دچار یبوست مزمن شدم و اوایل یبوستم بسیار شدید بود و به دلیل اینکه تا آن موقع یبوست رو تجربه نکرده بودم و اطلاعی نداشتم خیلی زور می‌زدم هنگام دفع که باعث ایجاد واریکوسل گرید 3 در سمت چپ به همراه هرنی اینگوینال شد که آذر ماه عمل کردم
از تابستان دچار هموروئید هم شدم و 1 ماه پیش هم نزد دکتر امانی کلونوسکوپی انجام دادم و هیچ مشکلی نداشت کلونم و تشخیص ایشان ibs بود
به همراه این محصول و ژل آلوئه‌ورا چه محصولات دیگه‌ای پیشنهاد میکنید؟
و اینکه محصولی موثر برای واریکوسل و تقویت سیاه رگ‌های بیضه وجود داره؟

1
0
پاسخ مدیر :

برای بهبود مشکلات یبوست و هموروئید به ترتیب اولویت؛
نوشیدنی آلوئه ورا، مکمل پروبیوتیک، قرص یا پودر سبزیجات، فیبر فوراور و برای زخم و التهاب موضعی کرم پروپولیس یا لیپس فوراور

برای بهبود مشکل واریکوسل به ترتیب اولویت؛
نوشیدنی بری نکتار، ویتولایز آقایان، رویال ژلی، امگا و گارلیک تایم

پیشنهاد میشوند و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

مهمان

سلام  ،کپسول فور اور برای یک کودک یکسالە کە توان بلعیدن ندارە ، دکتر گفتە هر روز یک سوم قرص مصرف شود . اما نمی دونم چە جوری بهش بدیم با اب حل کنیم یا با ابقند یا آبمیوە ، لطفا راهنمایی بفرمایید.

1
0
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشک میتوانید محتویات کپسول رو در یک قاشق آب یا ماست یا پوره بریزید.

مهمان

سلام،این محصول باعث بالارفتن سروتونین خون میشود؟و برای افسردگی خوبه؟

1
0
پاسخ مدیر :

مکمل پروبیوتیک به دلیل اینکه به سلامت عملکرد گوارش و بهبود هضم و جذب معده و روده کمک میکنه در نتیجه باعث تاثیر بهتر و بیشتر غذاها و ویتامین ها خواهد شد که در نتیجه با متعادل شدن بدن و تامین نیاز روزانه بخصوص در کنار مکمل ها و غذاهای سالم مصرفی، تمام مشکلات و بیماری ها از جمله افسردگی و مشکلات عصبی هم به سمت بهبود خواهد رفت

مهمان

سلام خسته نباشید.من رفلاکس معده دارم و معدم حساس و ضعیف شده ایا این قرص برای تقویت معده و درمان رفلاکس مناسبه؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله نوشیدنی خالص آلوئه ورا در کنار مکمل‌های پروبیوتیک و سبزیجات فوراور جهت پیشگیری و بهبود مشکلات معده و رفلاکس و نفخ بسیار مناسب و موثر هستند.

مهمان

وقت بخیر برای رفلاکس کودکان چند دوره باید مصرف بشه؟

0
0
پاسخ مدیر :

بستگی به شدت و مدت مشکل داره و برای کودکان باید با دستور پزشکشون استفاده بفرمایید

مهمان

سلام،محصولات فوراور درمان کننده هستند؟

0
0
پاسخ مدیر :

باید به این نکته اشاره کنیم که محصولات فوراور داروی شیمیایی نیستند و ادعای درمان ندارند بلکه تولیدات و مکمل ­های کاملا طبیعی و گیاهی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی خالص مورد نیاز روزانه بدن بوده که جهت پیشگیری از بیماری ها استفاده میشوند و جهت تاثیر ریشه ای و موثر در بیماری ها، نیاز به مداومت و صبوری داشته و البته بدلیل خلوص و اثرگذاری بالا برای خیلی ها معجزه کرده اند.

مهمان

سلام
کپسول پروبیوتیک رو داخل ماشین نذاریم چون باید در سه وعده دکتر گفته استفاده کنیم دو وعده صبح،ظهر منزل نیستم از این رو سوال کردم خدمتتون

0
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف پروبیوتیک فوراور روزی یک عدد و ترجیحا صبح ناشتا همراه نوشیدنی آلوئه ورای فوراور هست

مهمان

سلام.کاهش پروبیوتیک ها در بدن باعث چه بیماری میشود؟ممنونم.

0
0
پاسخ مدیر :

مشکلات ناشی از کمبود پروبیوتیک در بدن عبارتند از:
مشکلات نفخ، التهاب، اسهال، یبوست
اضافه وزن یا کمبود وزن
افسردگی ، اضطراب ، میگرن
عفونت های دستگاه ادراری
آلرژی غذایی یا حساسیت غذایی
اگزما یا خارش پوست و آکنه
بیماری های خود ایمنی
بیش فعالی
اختلالات اوتیسم

مهمان

سلام خسته نباشید.آیا بیماری سینوزیت و عفونت سینوس ها باعث پایین آوردن سروتونین و باعث افسردگی و بیخوابی میشود؟

0
0
پاسخ مدیر :

باید با پزشک متخصص مربوطه مشورت بفرمایید

مهمان

سلام از کجا بفهمیم که بروبیوتیک ها کم شدن یا از بین رفتند؟و مثلا دلیل بیماری مطمعن بشیم ک از کمبود پروبیوتیک هاست؟

0
0
پاسخ مدیر :

با مراجعه به پزشک متخصص و انجام آزمایشات کامل مربوطه میتونید علت بیماری و مشکلات رو سریعتر پیدا کنید.

مهمان

سلام و خسته نباشید،پس از چند روز مصرف محصولات فوراور متوجه تاثیر و جوابدهی آن روی بدن میشویم؟تشکر

0
0
پاسخ مدیر :

بستگی به شدت و مدت مشکل شما داره و بهترین نتیجه با مصرف حداقل سه دوره پیوسته (سه ماه متوالی) از پکیج کامل مربوطه خواهد بود.

مهمان

سلام، ببخشید من با خوردن روزی یک عدد پروبیوتیک  چه با معده خالی یاپر دچار سوزش معده میشم ،، باید چه کار کنم

0
0
پاسخ مدیر :

سلام
حتما صبح ناشتا و همراه نوشیدنی خالص آلوئه ورای فوراور استفاده بفرمایید و محصولات رو از جای مطمئن تهیه کنید

زهرا منفردی

برای دختر8ماه دکتر تجویز کرد استفاده کردم عالی بود معجزه میکنه

0
3
زهرا منفردی

پروبیوتیک فواور برای دخترم که هشت ماهش بود دکتر تجویز کرد اسهالش ناشی از آلرژی درمان شد

0
1
مهمان

من این محصول از شما خریداری کردم منتهی برای کودک یک ساله ام هست کنارش باید ژل آلوورا استفاده بکنه ؟ و اینکه دوز مصرف را می فرمائید ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی صفحه هر محصول در سایت فوراور ایران به فارسی و همچنین روی خود محصول به انگلیسی نوشته شده
اما برای کودکان زیر دو سال هر مکملی همراه دستور مصرفش باید با مشورت و نظر پزشکشون استفاده شود

شمیم طباطبایی

سلام این محصول و امگا کی موجود میشه؟

0
0
پاسخ مدیر :

موجودی ها در خود سایت فوراور ایران و با توجه به علامت سبد خرید مشخص هستند و در حال حاضر امگا و پروبیوتیک موجود می‌باشند.

مهمان

سلام مصرف این دارو در بارداری اشکالی نداره؟

0
2
پاسخ مدیر :

با مشورت پزشکتون منعی نخواهد داشت.