مشاهده کل مجله

بهترین قرص هیالورونیک اسید آمریکایی

بهترین قرص هیالورونیک اسید آمریکایی

یافتن بهترین مکمل حاوی هیالورونیک اسید که بصورت طبیعی و بدون عوارض باشد، شاید کمی سخت باشد. هیالورونیک اسید یک پلی ساکارید (نوعی کربوهیدرات) است که به مقدار زیاد در پوست، مفاصل و چشم وجود دارد و باعث روان‌کاری و هیدراته نگه داشتن بافت ها می‌شود. در این مقاله به بررسی فواید و عوارض مکمل های حاوی HA و معرفی بهترین قرص های حاوی هیالورونیک اسید می پردازیم.


قرص هیالورونیک اسید برای چی خوبه؟

قرص هیالورونیک اسید برای چی خوبه

همانطور که در مقاله هیالورونیک اسید چیست تشریح کردیم، هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن ما یافت می شود اما با گذر زمان و افزایش سن، به مرور میزان آن کاهش میابد. قرص های حاوی هیالورونیک اسید ممکن است به درمان یا پیشگیری از بیماری های مرتبط با پیری کمک کنند.

یکی از رایج ترین کاربردهای اسید هیالورونیک در درمان و بهبود بیماری استئوآرتریت یا آرتروز زانو است. برخی از پزشکان نیز معتقدند HA در پیشگیری و بهبود برخی بیماری ها مانند سندرم خستگی مزمن، اختلال در نعوظ، بیخوابی، پوکی استخوان، چین و چروک و عفونت های مجاری ادراری موثر است.


فواید مصرف مکمل های حاوی هیالورونیک اسید

قرص هیالورونیک اسید برای آرتروز

فواید قرص هیالورونیک اسید برای آرتروز

مولکول های هیالورونیک اسید به میزان بالا در مفاصل وجود دارند. مکمل حاوی هیالورونیک اسید می تواند درد ناحیه زانو را تسکین دهد و به روانکاری مفاصل کمک زیادی کند.

قرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت

قرص هیالورونیک اسید برای چاقی صورت

مطالعه علمی در سال 2015، نشان داد دوره سه ماهه استفاده از مکملی حاوی هیالورونیک اسید، تاثیر قابل قبولی در بهبود آرتروز و زانو درد افراد داشته است. همچنین این مطالعه موردی نشان داد قرص هیالورونیک اسید باعث چاقی صورت و اصطلاحا آب زیر پوست رفتن نیز می شود.

به علاوه در سال 2017 نیز مجله Journal of Medical Food تاثیرات مشابهی را در مطالعه ای دیگر نشان داد. همچنین افراد شرکت کننده در این مطالعه میزان درد کمتر، بهبود کیفیت خواب و کاهش استفاده از دارو های ضد التهابی را تجربه کردند.

قرص هیالورونیک اسید برای چین و چروک

قرص هیالورونیک اسید برای چین و چروک

شواهد موثقی وجود دارد که نوع خوراکی اسید هیالورونیک دارای خواص ضد پیری است و علاوه بر روشن تر کردن رنگ پوست، به بهبود خطوط سطحی چین و چروک نیز کمک می کند. بر اساس تحقیقات سال 2017 پس از 12 هفته، 60 نفر از افراد مورد درمان با هیالورونیک اسید خوراکی، درخشندگی بیشتر و کاهش خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم را تجربه کردند.

در این مطالعه از دو دوز مختلف هیالورونیک خوراکی استفاده شد که هر کدام 120 میلی گرم (میلی گرم) در روز بود. جالب توجه است مواردی که غلظت بالاتری داشتند، نتایج مشابهی را با مواردی که غلظت کمتری داشتند، اما در مدت زمان کوتاه‌تری تجربه کردند.

همچنین مطالعه دیگری در همین سال انجام گرفت که نشان داد پس از گذشت 40 روز از مصرف مکمل غذایی حاوی هیالورونیک اسید توسط 20 زن در سنین 45 تا 60 سال موارد زیر اتفاق افتاد:

  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • بهبود کلی بافت پوست صورت
  • کاهش عمق چین و چروک
  • افزایش 24 درصدی میزان آب رسانی پوست

قرص هیالورونیک اسید برای مو

قرص هیالورونیک اسید برای مو

از جمله فواید مکمل هیالورونیک اسید برای مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبرسانی مو: مولکول هیالورونیک اسید، خاصیت مرطوب کنندگی را همانند پوست، به مو ها هم می دهد و الیاف مو رطوبت بیشتری نسبت به حالت عادی ذخیره می کنند.
  • کاهش حالت وز بودن موها: لایه کوتیکول مو که ممکن است در اثر حرارت، آلودگی و ... رطوبت خود را از دست بدهد و وز شود، با افزایش خاصیت هیدراتینگ مو، به حالت اولیه خود باز میگردد.
  • افزایش حجم بافت مو: اگرچه هنوز نیاز به تحقیقات علمی بیشتر در این مورد است، اما بصورت تئوری، هیالورونیک اسید می تواند حجم طبیعی مو ها را افزایش دهد.
  • آبرسانی پوست سر: خشکی پوست سر می تواند زمینه را برای ایجاد شوره سر فراهم کند. هیالورونیک اسید با توجه به آبرسانی خوبی که دارد، می تواند پوست سر را هیدراته نگه دارد.

عوارض قرص هیالورونیک اسید

عوارض هیالورونیک اسید

به دلیل تازه بودن استفاده از هیالورونیک در مکمل های غذایی، عوارض طولانی مدتی از این ماده یافت نشده است. با این حال مطالعات متعدد (حدود 13 آزمایش علمی) از سال 2016 تا 2020 هیچگونه عوارضی را بین افراد شرکت کننده در آزمایش نشان نداد.

در مورد مکمل های غذایی هیالورونیک اسید بسیاری معتقدند که این ماده عوارض جانبی ندارد اما در مورد تزریق آب به قسمت های مختلف بدن عوارضی مانند موارد زیر ثبت شده است:

  • درد محل تزریق
  • کبودی محل تزریق
  • قرمزی و سفتی محل تزریق
  • خارش، مور مور شدن و ورم در محل تزریق

این عوارض معمولا تا چند روز پس از تزریق برطرف می شوند.

این افراد از مصرف هیالورونیک اسید خودداری کنند!

  • افراد مبتلا به آلرژی:

از آنجایی که برخی از اشکال اسید هیالورونیک از کتف مرغ به دست می آیند، افرادی که به مرغ، پروتئین یا تخم مرغ حساسیت دارند باید با احتیاط از مکمل های حاوی این ماده استفاده کنند.

  • افراد مبتلا به سرطان:

اگر سابقه سرطان دارید، باید از مصرف مکمل های هیالورونیک خوراکی خودداری کنید. به این دلیل که، طبق یک مطالعه در سال 2015 در Clinical Drug Investigation، اسید هیالورونیک می تواند رشد سلولی را تقویت کرده و خطر عود سرطان را افزایش دهد.

  • کودکان، مادران باردار و شیرده:

ایمنی مکمل های هیالورونیک اسید در کودکان و افرادی که باردار یا شیرده هستند هنوز اثبات نشده است.   


قرص هیالورونیک اسید امریکایی

محصولات فوراور امریکا، جزو بهترین برند های آمریکایی موجود در کشور ایران هستند که به دلیل سیستم فروش مستقیم، تقریبا محصولات تقلبی فوراور را در بازار ایران نمی توان دید. فروشگاه اینترنتی فوراور ایران قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز خرید اینترنتی محصولات فوراور در ایران است که با ضمانت اصالت و ارسال رایگان، مکمل های غذایی طبیعی فوراور را به سراسر ایران ارسال می کند.

در مکمل های غذایی فوراور، دو محصول که در آن ها از هیالورونیک اسید به شکل خوراکی استفاده شده است دیده می شود که هر دو از بهترین ها هستند.

مکمل های غذایی فوراور آمریکا حاوی هیالورونیک اسید

 

مکمل اکتیو اچ آ

مکمل اکتیو اچ آ فوراور | Active HA

ترکیب هیالورونیک اسید، ماده موثر زردچوبه و ریشه زنجبیل با استفاده از فناوری پیشرفته به شکل خوراکی تبدیل به مکملی ارزشمند به نام Active HA شده است. این مکمل برای بهبود درد های مفصلی، خشکی چشم، آبرسانی پوست و روانکاری عملکرد مفصل ها فوق العاده بوده و یکی از بهترین مکمل های هیالورونیک اسید آمریکایی است که با قیمتی مناسب می توانید آن را از فوراور ایران خریداری نمایید.

فوراور موو

»کمل فوراور موو حاوی هیالورونیک اسید

و اما مکمل غذایی فوراور مو که به صورت اختصاصی برای بهبود مشکلات حرکتی و مفاصل توسعه یافته است و با مطالعات بالینی مختلف تضمین تاثیرپذیری بین 7 تا 10 روز بعد از مصرف را تایید کرده است. مصرف این مکمل غذایی بخصوص برای ورزشکاران و افرادی که آسیب دیدگی های مفصلی و عضلانی دارند توصیه می شود و طبق تحقیقات، این مکمل 5 برابر نسبت به مصرف گلوکزامین و کندرواتین همزمان تاثیرگذاری بیشتر دارد.

به جز مولکول HA در این مکمل از پوسته نازک داخلی تخم مرغ، کلاژن، کلسیم خالص و ماده موثر زردچوبه استفاده شده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 3

avatar
ممنون از اطلاعات مفیدتون
من قرص فوراور اچ آ رو برای مشکل زانوی مادرم تهیه کردم و نکته جالب این هست که نه تنها درد زانوهاشون بهتر شده بلکه پوست صورتشون هم عالی شده و هر کسی میبینه فکر میکنه بوتاکس کردند😊👌
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
avatar
چطوری میشه تهیه کرد ؟ وقیمت لطفا؟
۱۴۰۱/۱/۱۹
پاسخ مدیر :

سلام و درود.
برای تهیه روی لینک محصول بزنید و در صفحه آن بعد از مطالعه توضیحات و مشاهده قیمت، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

avatar
سلام  این قرص واسه کسانی که نقرس دارن مشکلی نداره
۱۴۰۲/۳/۱۱
پاسخ مدیر :

مکمل‌های هیالورونیک اسید و موو برای بیماری نقرس مفید و مناسب هم هست
محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.