مشاهده کل مجله

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

معمولا افرادی که به دنبال استفاده و خرید محصولات فوراور هستند دغدغه ی این موضوع را دارند که آیا محصولات فوراور اصل است یا خیر؟ و یا احتمال این را می دهند که محصول تقلبی خریداری نمایند. این موضوع به همین راحتی نبوده و کمپانی فوراور اصلا محصول تقلبی نخواهد داشت. تمامی محصولاتی که توسط نمایندگان رسمی فوراور ارائه داده می شوند اصل بوده و محصولات تقلبی را به دست مشتریان نمی دهند. اما برای از بین بردن شبهه های احتمالی شما مشتریان گرامی مقاله ای در این زمینه طراحی نموده ایم تا این سوال شما را پاسخگو باشیم.

آیا فوراور محصول تقلبی دارد؟

کیفیت محصولات فوراور ایران

با توجه به قدمت محصولات فوراور و سابقه ی درخشان محصولات گیاهی فوراور ایران تا به امروزه هیچ یک از محصولات فوراور به صورت تقلبی نبوده و تمامی محصولات اصل می باشند. شما هنگامی که محصولات اصل فوراور را خریداری کرده و استفاده می کنید اگر به جعبه ی آن توجه نمایید دارای پلمپ آلومینیومی مهر و موم شده بوده و تصویر عقاب روی لیبل محصول حک شده هستند. همچنین محصولات فوراور دارای بسته بندی های خاص و پلمپ شده می باشند که تمامی این دلایل حاکی از اصل بودن محصولی است که شما از کمپانی فوراور ایران خریداری می کنید.

نکته ی مهم در خرید محصولات اصل و با کیفیت فوراور خرید از نمایندگی های رسمی فوراور در ایران است. تمامی محصولات فوراور ایران دارای تاریخ انقضا و روش های نگهداری منحصر به فرد خود هستندمحصولات گیاهی فوراور شامل قرص های کمک درمانی و مکمل های فوراور و یا نوشیدنی های فوراور به صورت جداگانه و خاص نگهداری شده و دارای تاریخ نگهداری هستند. از این رو خرید خود را حتما از نمایندگی های رسمی فوراور انجام دهید تا اجناس تاریخ مصرف گذشته و یا بی کیفیت را خریداری نکنید.

نوشیدنی آلوئه ورای فوراور

شرکت فوراور ایران با توجه به سابقه ی درخشانی که در بین مشتریان خود دارد و با توجه به مطالبی که در مقاله ی ملاک های اصلی برای تشخیص نمایندگی های اصلی فوراور گفته شد به عنوان یک نمایندگی اصلی فور اور در ایران با مجوز از فوراور آمریکا و داشتن گواهینامه های معتبر مشغول به فعالیت بوده و تمامی کالا های فوراور در این کمپانی اصل و با کیفیت است. پس اگر می خواهید با اطمینان محصول را خریداری نمایید از سایت فوراور برای خرید محصول مورد نظر خود دیدن کنید.

فوراور ایران فروش اینترنتی دارد!

از دیگر دلایل برای اطمینان از اصل بودن محصولات فوراور فروش اینترنتی محصولات در سایت های معتبر فوراور است. سایت فوراور ایران با توجه به جایگاهی که در گوگل دارد به عنوان سایت رسمی فروش محصولات فوراور مشغول به فعالیت می باشد. به طور کلی کمپانی فوراور در طی 40 سال سابقه ی درخشانی که دارد هیچوقت از فروش واسطه ای استفاده نکرده و هیچ یک از محصولات فوراور در داروخانه و بازار به فروش نمی رسد. همچنین محصولات فوراور دارای بارکد نیست. چرا که بارکد مخصوص کالاهایی است که به شکل واسطه ای و در بازار ها به فروش می رسد اما محصولات فوراور فاقد بارکد بوده و دلیل آن نیز فروش اینترنتی محصولات فوراور ایران است.

در روی تمامی محصولات اصل فوراور عبارت made in USA قابل مشاهده است که در کشور های مختلف با زبان مخصوص آن کشور  در پایان توضیحات لازم برای هر محصول درج شده است. این علامت نیز از دیگر مواردی است که مشتریان گرامی فوراور ایران می توانند اصل بودن محصولات را تشخیص داده و اطمینان حاصل کنند که کالایی که در دست دارند مستقیما از کمپانی فوراور آمریکا توسط نمایندگان فروش محصولات فوراور در ایران به فروش می رسد. بنابراین اصلی ترین نگرانی بر سر خرید کالا هایی با تاریخ انقضا است. در این باره نیز پیش ازین گفته شد که محصولات فوراور را حتما از نمایندگی های اصلی در ایران خریداری نمایید. چرا که دارای تاریخ انقضا بوده و کیفیت و اصالت محصولات فوراور در آن ها محفوظ مانده است.

دلیل درج توضیحات عربی و یا ترکیه ای در روی محصولات فوراور

یکی دیگر از مشکلات و دغدغه های خریداران و مشتریان محصولات فوراور نوشته ها و لیبل هایی است که به زبان های ترکیه ای و یا عربی و چندین زبان دیگر چسبانده شده است. این مورد سبب شده است تا عده ای از افرادی که قصد خرید محصولات فوراور را دارند از نظر کیفیت و اصالت محصولات فوراور دچار شک و تردید شوند. اما باید به شما بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست. در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که نمایندگی های فوراور در چندین کشور دنیا وجود داشته و هر کشور با توجه به زبان خود محصولات را ارائه می دهد.

تمامی محصولات با هر زبانی اصل هستند اما محصولات فوراور برای هر کشور و هر نمایندگی با زبان خاص آن کشور ارسال می گردد. به طور نمونه می توان گفت که اعداد و نوشته های عربی بر روی  محصولات فوراور نشان دهنده ی نمایندگی فوراور در عربستان بوده و مربوط به قوانین کشور های عرب است. این موضوع نشان دهنده ی تاییدیه ی محصولات از سمت شهرداری و وزارت بهداشت بوده و بیانگر این موضوع است که این محصول تمامی مراحل قانونی در جهت کسب مجوز فروش توسط آن کشور را طی کرده است.

بنابراین اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم از آن جایی که محصولات فوراور محصولاتی در حیطه ی سلامتی بوده و محصولات زیبایی و سلامتی فوراور باید حتما دارای تاییدیه باشند پس از این که در کشور آمریکا و تحت نظر کمپانی اصلی محصولات فوراور تایید می گردد پس از ورود به هر کشور می بایست به تاییدیه ی نهایی وزارت بهداشت آن کشور از نظر مواد تشکیل دهنده و کیفیت محصول رسیده و سپس مجوز فروش صادر شود. از این رو هر کشور پس از تایید نهایی خود نوشته ای با زبان رسمی خود بر روی محصولات قرار می دهد.

سخن آخر

از آن جایی که تمامی محصولات فوراور  اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی فوراور و یا کرم های مراقبت از پوست فوراور توسط کمپانی رسمی تولید می گردد می توان نتیجه گرفت که تمامی محصولات اصل بوده و تقلبی نخواهند بود. تنها نکته ی باقی مانده این است که شما باید محصولات را از کمپانی های رسمی فوراور خریداری کنید تا از کیفیت و تاریخ انقضای محصولات اطمینان حاصل کنید. برای خرید محصولات اصل و با کیفیت فوراور از سایت فوراور ایران به عنوان نمایندگی اصلی و معتبر فوراور در ایران خریداری نمایید

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 5

avatar
روی قرص بی پالن بارکد هست ولی من زدم اصلا ی چیز دگ نشون داد
۱۴۰۰/۷/۳
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور لیوینگ امریکا به دلیل روش فروش مستقیم بجای روش سنتی و فروش در بازار، اصلا فیک و تقلبی ندارند
همچنین محصولات فوراور اصلا باركد نياز ندارند و باركد مخصوص محصولاتی هست كه به داروخانه و فروشگاه و مغازه تحويل داده ميشه اما محصولاتی كه به صورت دايركت سلينگ( فروش مستقيم) و حذف واسطه ارائه میشن و مستقيم از خود نمایندگی به دست مصرف كننده ميرسن اصلا نيازی به باركد ندارند، و به صورت محدود محصولاتی كه باركد دارند فقط بخاطر انبارگردانی داخل خود نمايندگی ها باركد خوردند و هيچ ارتباطی به باركدهای عمومی بازار كه نشون دهنده كشور توليد كننده و توزيع كننده هستند ندارند و همه محصولات اصل و تولید امریکا هستند و عبارت Mede in Usa یا ساخت امریکا (به زبان هر کشوری که نمایندگی محصولات رو دارند) در پایان توضیحات پشت محصولات درج شده.

avatar
روی قرص کیدز علامت بارکد هست که به راحتی با دست پاک میشه این یعنی تقلبی؟
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
پاسخ مدیر :

سلام خیر
این نشان به دلیل انبارگردانی هست. محصولات فوراور به دلیل توزیع از طریق دایرکت سلینگ و بازاریابی شبکه ای دستخوش تقلب نمی شوند.

avatar
سلام
من خمیر دندان فوراور خریدم ولی کلمه فارسی بدون فلوراید روش نوشته!!! اگر واقعا آمریکایی هست و تو کشورهای عربی توزیع میشه چرا فارسی نوشته؟؟؟؟؟؟
۱۴۰۲/۲/۶
پاسخ مدیر :

عبارت “بدون فلوراید” کاملا عربی هست نه فارسی و کلمه “بدون” از زبان عربی وارد فارسی شده

و اگر شما در دیکشنری عربی به انگلیسی گوگل ترنسلیت، عبارت “بدون فلوراید” را در قسمت عربی وارد بفرمایید، در قسمت انگلیسی عبارت “without  fluoride” رو ملاحظه خواهید کرد.

امکان نداره در تمام توضیحات روی لیبل خمیردندان عبارات عربی در زیر توضیحات انگلیسی ترجمه شده باشه و فقط عبارت "بدون فلوراید" به فارسی نوشته شده باشه.

avatar
سلام من قرص کیدز فوراور رو از فروشگاه اینترنتی آمازون گرفتم اما برچسب روی قوطی با تصاویر موجود در نت متفاوت هست ممکنه تقلبی باشه ؟؟
۱۴۰۲/۲/۲۸
پاسخ مدیر :

کمپانی فوراور امریکا در بیش از ۱۷۰ کشور نمایندگی داره که اطراف ایران ترکیه، امارات و عراق هستند و محصولات از هر نمایندگی که گرفته بشه به زبان اون کشور لیبل و برچسب خوردند و همه اصل و تولید امریکا هستند و عبارت "ساخت امریکا" یا "Made in USA" روی لیبل محصولات درج شده است.

برای مثال بنز و ماشین های وارداتی زمانی که از امارات، عراق یا ترکیه وارد ایران میشن روی آیینه‌شون به عربی یا ترکی نوشته:
"اشیا از اون چیزی که میبینید به شما نزدیک تر هستند"

و این بدین معنی نیست که بنز رو آلمان تولید نکرده بلکه فقط برای استفاده مردم اون کشور لیبل با ترجمه قرار داده شده.

avatar
عرض ادب و احترام.
حقیقتا من عکس عقاب رو روی ژل رویال دیدم اما حک شده نبوده.
و همچنین چیزی به صورت بسته بندی المینیومی ندیدم.
و اینکه موضوع دیگه ای ذهنم رو درگیر کرده
کشوری که بر اساس مسائل تحریمی هیچ نمایندگی و کمپانیی نداره چطور تو ایران نمایندگی محصولات داره؟
و اینکه ما چطور اصلا میتونیم بدونیم که این محصول واقعا محصول امریکا هست؟!
۱۴۰۲/۳/۱۲
پاسخ مدیر :

پلمپ زیر درب محصول آلومینیومی هست نه اینکه بسته بندی آلومینیومی باشه، در ضمن شما میتونید تشریف ببرید ترکیه و امارات و اروپا و محصولات برندهای اورجینال و امریکایی رو از نمایندگی هاشون خرید کنید و با خودتون به ایران بیارید، محصولات فوراور هم به همین صورت از نمایندگی های کشورهای اطراف ایران تهیه و وارد میشه
در ضمن ما نماینده محصولات فوراور امریکا در امارات هستیم و در ایران فروشگاه آنلاین فوراور ایران رو داریم
برای اطمینان از اصالت محصولات میتونید تصویر محصول رو برای خود کمپانی فوراور امریکا ایمیل کنید و استعلام بگیرید
ایمیل کمپانی در امارات:
customerservice-uae@foreverliving.ae

ایمیل کمپانی در امریکا:
customercare@foreverliving.com