مشاهده کل مجله

رمز موفقیت محصولات فوراور لیوینگ امریکا

رمز موفقیت محصولات فوراور لیوینگ امریکا

 کمپانی فوراور لیوینگ، رهبر جهان در آلوئه ورا

محصولات فوراور لیوینگ چه ویژگی هایی نسبت به دیگر محصولات دارند؟ 

 


 آیا تا به حال از خود پرسیده اید که که محصولات فوراور لیوینگ چه خواصی داشته  و تفاوت آن با دیگر محصولات سلامتی بهداشتی در چیست؟ یکی از اصلی ترین ویژگی های محصولات فوراور لیوینگ وجود گباه آلوئه ورا در محصولات است. گیاه دارویی آلوئه ورا هزاران سال است كه به دلیل داشتن خواص مفید و مؤثر برای سلامتی و تندرستی بدن انسان به طور گسترده در کشورهای مختلف استفاده می شود. این گیاه با خواص معجزه آسایی که دارد می تواند برای صد ها بیماری مورد استفاده قرار گرفته  مشکلات زیادی را بر طرف نماید.

 اسامی دیگر گیاه آلوئه ورا شامل : صبر زرد، صبر تلخ، شاخ بزی و زنبق بیابانی است و به دلیل خواص دارویی با ارزشی که دارد به «گیاه جاودانگی»، «ملکه گیاهان»، «گیاه هزار درمان» و «داروخانه گیاهی» معروف است.

از بین گونه های مختلف گیاه آلوئه ، تنها نژاد آلوئه باربادنسیس میلر (Aloe barbadensis miller (Aloe Vera بيشترين استفاده را براى انسان به دليل خاصيت دارويى آن داشته است که کمپانی Forever در حال کشت این گونه و استفاده از آن در تولید محصولاتش است. کمپانی فوراور از گیاه آلوئه ورای طبیعی تقریبا در همه ی محصولات خود استفاده می کند و تفاوت آن با دیگر محصولات این است که از این گیاه به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک در ساخت محصولات استفاده می نماید. 

ژل خوراكی آلوئه ورا شامل بيش از ۷۵ ماده مغذی از لحاظ غذايی، ۲۰ نوع ماده معدنی، ۱۸ آمينو اسيد ، ۱۲ نوع ويتامين و ۲۰۰ تركيب فعال است.

ژل آلوئه ورا سرشار از ويتامينهای A ، B1 ، B2 ، B3 ، B5 ، B6 ، B12 ، C ، D ، Folic acid... آنزيمهای آميلاز و ليپاز و مواد معدنی؛  سديم ، كلسيم ، منيزيم ، منگنز ، روی ، مس ، كروم ، يد ، فسفر و آهن می باشد.

کمپانی امریکایی Forever Living Products بزرگترین تولید کننده محصولات طبیعی و گیاهی با بالاترین کیفیت جهت سلامتی و زیبایی از آلوئه ورا، زنبور عسل و دیگر گیاهان دارویی با ارزش در جهان می باشد.

در حال حاضر Forever Living products ، علاوه بر محصولات حاصل از زنبور عسل، با داشتن بزرگترین مزرعه کشت آلوئه ورا در جهان، در زمینه محصولات حاصل از آلوئه ورا نیز بزرگترین تولید کننده در جهان است و در این زمینه محصولات زیادی را ساخته و تولید می کند. 

 هدف اصلی کمپانی، تولید محصولات طبیعی و متنوع با کیفیت بالا به منظور سلامتی و زیبایی همه انسانها می باشد. تا سایر افراد با در هر سنی بتوانند از این محصولات با کیفیت بالا استفاده نموده و از خواص بی نظیر آن نیز بهره مند گردند. 

نقش و اهداف کمپانی فوراور

 

۱- حفظ محیط زیست و تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت.


۲- ضمانت کیفیت (Quality, responsibility) :

محصولات کمپانی Forever دارای تأییدیه از وزارت بهداشت امريكا، تأییدیه رسمی از کمیسیون جهانی مطالعات علمی آلوئه ورا (I.A.S.C) ، تأییدیه حلال و اسلامی بودن محصولات از مرکز اسلامی کالیفرنیا ، مجوز بهداشت و سلامت از ۱۶۰ کشور دنیا می باشند. Forever Living تنها کمپانی امریکایی دارای گواهینامه ISO 9001 در کیفیت ، ISO 14001 در حفظ محیط زیست و OHSAS 18001 در سلامت شغلی می باشد و اینها همگی گواه کیفیت و توان بالای محصولات این کمپانی است.


در سراسر دنیا تمام کسانی که از این محصولات استفاده کرده اند از کیفیت و توان بالای آنها، اعلام رضایتمندی نموده و آن را به اطرافیان خود نیز توصیه کرده اند، شما هم برای کشف دنیای محصولات سلامتی و زیبایی ما را همراهی کنید. استفاده از این محصولات در تمام طول عمر به افراد توصیه می شود. در واقع می توان گفت که محصولات فوراور در تمامی زمینه های آرایشی و بهداشتی و همچنین در زمینه ی سلامتی محصولات خود را ارائه کرده است. استفاده از این محصولات نیز که کاملا طبیعی و گیاهی هستند بدون عوارض بوده و می توانید با اطمینان  کامل با قیمتی مناسب محصولی با کیفیت خریداری کرده و استفاده نمایید. 

نظر خود را بنویسید

دیدگاه