مشاهده کل مجله

چرا محصولات فوراور در داروخانه و بازار موجود نمی باشند؟

چرا محصولات فوراور در داروخانه و بازار موجود نمی باشند؟

چرا محصولات فوراور در داروخانه و بازار موجود نمی باشند؟

فوراور به عنوان یک کمپانی بزرگ در جهت فروش محصولات گیاهی و طبیعی به صورت شبکه ای و آنلاین بوده و سال های سال است که از روش فروش مستقیم یا دایرکت سلینگ در جهت فروش محصولات خود استفاده می نماید. هیچ واسطه ای در جهت فروش محصولات فوراور وجود نداشته و تمام افرادی که به عنوان نماینده فروش در این حوزه مشغول فعالیت هستند اقدام به فروش مستقیم محصولات فوراور بدون واسطه می نمایند. فروش شبکه ای و آنلاین محصولات فوراور به قدری گسترده است که رتبه ی اول را در بین شرکت های مولتی لول مارکتینگ جهان دریافت کرده است.

فروش اینترنتی محصولات فوراور به چه صورت است؟

خرید آنلاین محصولات فوراور ایران

فوراور آمریکا در ایران دارای نماینده های متعددی است که فوراور ایران یکی از نماینده های اصلی این کمپانی بوده و به صورت رسمی محصولات فوراور را به فروش می رساند. نحوه ی فروش محصولات فوراور در ایران همانند سایر کشور های دیگر به شیوه ی بازاریابی بوده و هر فردی می تواند به عنوان یک نماینده برای فروش محصولات فوراور اصل اقدام نماید. دلیل فروش محصولات فوراور به این شکل تنها صرفه جویی در وقت و هزینه است.

 معمولا کالا هایی که به صورت غیر مستقیم به فروش رفته و در بازار موجود هستند هزینه هایی نظیر درصد سود فروش،درصد پخش کننده ی کالا و مواردی از این قبیل را شامل شده بنابراین شما محصول را با قیمتی بیشتر از قیمت واقعی خریداری می کنید. اما در سایت فوراور اینطور نیست. فروش اینترنتی محصولات فوراور به صورتی است که خریدار محصولات کالای خود را توسط سایت و اینترنت سفارش داده و محصول را با قیمت اصلی خریداری می کند. در این هنگام هیچ ارزش افزوده ای برای خرید محصول در نظر گرفته نمی شود و تنها هزینه ای که باید خریدار پرداخت کند هزینه ی اصلی خرید محصول و هزینه ی پست است. از این رو مبلغ اضافی از فرد گرفته نخواهد شد.

مشاهده لیست قیمت کامل محصولات فوراور

بنابراین فوراور ایران از روش فروش مستقیم استفاده کرده و هیچ یک از کالا های گیاهی فوراور در داروخانه و یا بازار یافت نمی شود. چرا که داروخانه ها مجوز فروش محصولات بدون هالوگرام را ندارند. اما ممکن است محصولاتی مشابه با محصولات فوراور در این مکان ها به فروش برسد. این محصولات نه تنها از نظر کیفیت با محصولات فوراور قابل مقایسه نیست بلکه با قیمتی بیشتر از قیمت محصولات فوراور ایران به فروش می رسد.

محصولات فوراور دارو نیستند!

مکمل های غذایی فوراور

همانطور که بار ها در مقالات فوراور گفتیم هیچ یک از محصولات گیاهی فوراور را نمی توان برای درمان استفاده نمود. نمایندگی های فوراور هیچ یک ادعای فروش و یا تولید محصولات درمانی را ندارند. بلکه تمامی محصولات فوراور صرفا برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری استفاده می شود. اگرچه بسته های سلامتی فوراور به بهبود هرچه سریع تر بیماری کمک می کند اما سخنی از درمان در هیچ کدام از محصولات فوراور مطرح نیست.

قرص های فوراور نیز صرفا در جهت سالم ماندن مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال مکمل های غذایی فوراور که به صورت قرص و کپسول هستند در جهت تکمیل رژیم غذایی و ارتقای سلامتی استفاده می شوند و هیچ یک جنبه ی درمانی نخواهند داشت.

تمامی محصولات فوراور اعم از محصولات پوست و مو و زیبایی و یا محصولات کمک درمانی فوراور کاملا طبیعی و صد در صد ارگانیک هستند. درصد ویتامین و مواد مغذی در محصولات کمک درمانی و قرص های ویتامین فوراور و همچنین درصد مواد مفید برای پوست و مو در محصولات زیبایی فوراور بسیار بالاست.

 از طرفی مصرف دارو های شیمیایی اگرچه به درمان قطعی می انجامند اما تاثیرات بدی بر بدن گذاشته و مواد شیمیایی آن برای بدن مضر است. به طور مثال خوردن قرص های مسکن پس از مدتی سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و یا برای عملکرد استخوان های بدن بسیار مضر است. در صورتی که خوردن نوشیدنی های خالص فوراور و قرص های گیاهی  هیچ عوارض بدی بر بدن نمی گذارند. در این خصوص می توانید مقاله ی آیا عوارض محصولات فوراور حقیقت دارد را مطالعه نمایید. در این مقاله به طور کاملا واضح و گسترده توضیحات مورد نظر در مورد بی عوارض بودن محصولات گیاهی فوراور گفته شده است. دلیل به فروش نرسیدن محصولات فوراور توسط داروخانه ها نیز همین موضوع است.

کیفیت محصولات فوراور با محصولات موجود در بازار یکسان نیست

محصولات زیبایی فوراور

همه روزه ما در بین تبلیغات در سایت های تبلیغاتی و یا دنیای اطراف با آگهی های متنوعی در خصوص درمان بیماری و یا تندرستی مواجه می شویم. قالب این تبلیغات را محصولات گیاهی تشکیل می دهند و از آن جایی که روش درمان به روش سنتی امروزه بسیار باب شده است تولید محصولات گیاهی نیز زیاد شده است. این محصولات در داروخانه ها و بازار به میزان زیادی یافت می شود و قیمت های آن ها نیز بسیار بالاست. اما گاهی فکر کرده اید که چطور می شود با این حجم از محصولات گیاهی متنوع در بازار مواجه  شد؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده اید؟

در پاسخ باید به شما بگوییم که تعداد کثیری از مردم از عوارض این دارو ها بر بدن خود خبر می دهند. این دارو ها و یا محصولات سلامتی و درمانی معمولا تاثیر سوئی در بدن داشته و از همه مهم تر اصلا گیاهی نیستند!عوارضی نظیر لکه های پوستی، بیماری های گوارشی و مواردی از این قبیل را زیاد دیده و شنیده ایم. طبق تحقیقات انجام شده از مردم عوارض محصولات فوراور تقریبا صفر بوده و کیفیت محصولات فوراور بسیار بالاست. به طوری که عده ی زیادی از مردم با مصرف آن ها تاثیرات فوق العاده ی آن را دیده اند. از طرفی محصولات فوراور تحت نظر کمپانی فوراور آمریکا بوده و بالا ترین گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های بین المللی و امریکا را دارا هستند، همچنین توضیحات و آلرژی های احتمالی در توضیحات هر محصول در سایت فوراور قرار گرفته و مشاورین فوراور می توانند راهنمای شما در خرید محصولی مناسب باشند.

سخن آخر

محصولات فوراور به دلیل اینکه جنبه ی درمانی نداشته و توسط فروش مستقیم اقدام به فروش محصولات خود می کند از این رو در بازار و هیچ مکان دیگری یافت نمی شود. کیفیت محصولات فوراور توسط افرادی که از این محصول استفاده نموده اند و توسط وزارت علوم تایید شده و هیچ عوارضی ندارند. برای خرید محصولات با کیفیت و محصولات اصل فوراور از نمایندگی محصولات فوراور در ایران و سایت فوراور ایران دیدن کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه