مشاهده کل مجله

پیشگیری از نیش زدن حشرات، درمان خارش ، لکه ها و مراقبت از پوست

پیشگیری از نیش زدن حشرات، درمان خارش ، لکه ها و مراقبت از پوست

نیش زدن حشرات می تواند به انسان آسیب های جبران ناپذیری برساند مانند: سالک که یکی از شایعترین مشکلات پوستی است. امروزه برای پیشگیری از نیش حشرات روش های بسیار کاربردی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید از التهاب های پوستی و خارش جلوگیری کند.

روش های پیشگیری از نیش حشرات


در داروخانه های موجود داروهایی مانند پماد و اسپری جهت پیشگیری از از نیش حشرات یا درمان خارش پوستی بعد از نیش زدن وجود دارد. که می تواند کودکان شما را در مقابل نیش حشرات ایمن کند. گاهی می تواند این پماد ها برای پوست بدن شما حساسیت زا باشدکه باید با احتیاط کامل مصرف کنید.توجه کنید که قسمت های بدن که در معرض نیش حشرات است را با این پماد ها و اسپری ها استعمال کند لازم نیست قسمت های زیر لباس است را آغشته کنید. از آنجایی که پشه ها جذب بوی تن می شوند سعی کنید بدن خود را با لباس بپوشانید. از لباس های رنگ روشن نیز استفاده کنید به دلیل اینکه پشه ها جذب رنگ های تیره نیز می شوند.

Image result for ‫نیش حشرات‬‎


درمان های خانگی پیشگیری از نیش حشرات


روش های خانگی و داروهای طبیعی نیز وجود دارد که باعث پیشگیری نیش حشرات نیز می شوند و درمان خارش های پوستی می کند.مانند: لیمو ، آلوئه ورا، جوش شیرین،عسل، سیر، یخ، سرکه سیب همه آنها برای پیشگیری از نیش حشرات موثر هستند.طرز استفاده آنها به روش ساده است.

کدام گزیدگی از نوع خطرناک است

بین گزیدگی‌ها، برخی خطرناک‌تر هستند. اگر گزیدگی برای کودکان، سالمندان، خانم‌های باردار یا افراد بیمار اتفاق بیفتد، باید آنها را سریع به نزدیک‌ترین مرکز درمانی رساند. گزیدگی‌های خطرناک‌تر، آنهایی هستند که با درد شدید همراه هستند و تورم شدید بافت را هم به ‌دنبال دارند. گزیدگی‌هایی که منجر به عفونت، التهاب یا مرگ بافت زیر پوست می‌شوند هم در گروه گزیدگی‌های خطرناک جای می‌گیرند و نباید درمان جدی آنها را پشت‌گوش انداخت. در بیشتر موارد می‌توان قبل از مراجعه به پزشک برای کاهش التهاب ناشی از گزیدگی، محل گزش را با یخ، کمپرس سرد کرد. این کار باعث کاهش خونرسانی به‌‌دلیل انقباض عروق می‌شود و در نهایت، کاری می‌کند تا سلول‌های التهابی کمتر به محل گزش راه پیدا کنند. اما فشار دادن جای گزیدگی به وسیله افراد غیرمتخصص، درست نیست و می‌تواند باعث افزایش التهاب شود.

Related image

جلوگیری از لکه های پوست

گاهی وقت ها متوجه لکه های قهوه ای پوست می شوید. این لکه ها دلایل زیادی دارند. مثل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، بالا رفتن سن، عوامل ژنتیکی، حاملگی، استرس، مراقبت نکردن از پوست، کبد ضعیف، کمبود ویتامین C و B12، سیگار کشیدن، سرطان و بیماریهایی مانند دیابت و سایر عوامل.
لکه های قهوه ای بی ضرر هستند ولی خب چون باعث زشت شدن چهره شما می شوند بهتر است آنها را رفع کنیم یا لااقل کمرنگشان کنیم.

لیزر:

لیزر درمانی برای رفع لک پوست می تواند ۲۰ تا ۲۵ درصد سطح پوست را در هر بار ترمیم کند. معمولاً یک دوره درمان ۴ مرحله ای لیزر فراکشنال CO2 برای افراد بیمار با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۴ روز استفاده می شود. لیزر فراکشنال CO2 را می توان برای درمان پوست صورت، گردن، سینه، بازوها و دست ها مورد استفاده قرار داد.
 

لایه بردارهای شیمیایی:

بعضی از مشکلات مربوط به رنگ دانه های پوست جدی تر است و بنابراین لازم است با استفاده از لایه بردارهای شیمیایی درمان شود. لایه برداری شیمیایی یک روش بی خطر و موثر است که برای بسیاری از مشکلات پوستی از جمله رفع لک های پوست صورت قابل استفاده می باشد.

میکرو درم آبریژن:

میکرو درم آبریژن یک روش جامع برای مراقبت از پوست است که به صورت غیر جراحی، ایمن و موثر برای رفع لک های پوست افراد متقاضی استفاده می شود. در این روش پوست فرد با استفاده از کریستال های بسیار کوچک ساییده می شود و سپس این کریستال ها به همراه سلول های پوستی آسیب دیده، ورقه شده و تغییر رنگ میدهند. این روش درمانی می تواند نتایج رضایت بخش و موثر در ارتباط با اصلاح ظاهر پوست ایجاد نماید. ناراحتی بیمار پس از درمان با این روش حداقل است و امکان بازگشت به فعالیت های عادی بلافاصله پس از خاتمه درمان بدون نیاز به استراحت و ریکاوری وجود دارد.

Related image

 

تمام این روش های بالا برای درمان مشکلات پوستی مفید هستند ولی عوارض جبران ناپذیر خود دارند که نباید آنها نادیده بگیریم.روش های طبیعی نیز وجود دارد که پیشگیری از تمام مشکلات پوستی از هم از لک های صورت، چین و چروک ودرمان و پیشگیری نیش حشرات را انجام می دهند که از مواد طبیعی و مفید به وجود آمده اند و باعث آسیب های پوستی می شوند.

محصولات شرکت فوراور

لیپس: آلوئه لیپس حاوی ژل خالص آلوئه ورا ، روغن جوجوبا و بره موم زنبور عسل است. لیپس به خاطر الوئه ورا که داخل خود دارد از خشکی پوست جلوگیری می کند و باعث پیشگیری نیش حشرات و عفونت می شود.

کرم آلوئه ورا ژلی: مرطوب کننده و التیام بخش، این محصول که به طور خاص برای استفاده موضعی و جهت نرم کردن، مرطوب کردن و تسکین التهاب های پوستی تهیه شده است، یک ژل غلیظ نیمه شفاف و حاوی مواد نرم کننده است. یکی از ویژگی های این محصول که فورا جذب پوست می شود، آن است که هیچ لکه ای بر روی لباس از خود به جای نمی گذارد.ش سریع جهت تغذیه و تقویت پوست شامل مواد مؤثر مرطوب کننده با جذب سریع قابل استفاده جهت تقویت و جلوگیری از ریزش مو است.

آلوئه فرست: ترکیب آلوئه با عناصر گیاهی فوق الذکر، یک اسپری تسکین دهنده و دارای پی هاش متعادل ارائه کرده است که می توان به راحتی آن را حتی برای پوست های حساس نیز مورد استفاده قرار داد. آلوئه فرست به منظور تسکین دادن پوست پس از خراشیدگی ها، آسیب دیدگی ها، سوختگی ها و آفتابزدگی ها تهیه شده است.

اگر گزیدگی به وسیله حشرات سمی و یا حیوانات خزنده باشد که سمی وارد بدن شود و لازم است داروهایی مصرف کنید که باعث از بین رفتن این سم و آسیب هایی که بدن وارد شده است را جبران کند. شرکت فور اور داروهای طبیعی وکاملا مفید برای این آسیب ها نیز دارد که آنها را معرفی می کنیم.

فوراور آلوئه ورا ژل :مصرف خوراکی مداوم ژل آلوئه ورا از آنجا که دارای خواص ضد میکروبی می‌باشد برای درمان عفونت‌های میکروبی، مجاری معده و روده مؤثر خواهد بود. همچنین به علت وجود درصد بالای قند در این ژل خاصیت اسمزی بالا نی‌رود و از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌شود. برخی از تحقیقات حاکی از آن است که ماده آنتروکینون موجود در ژل آلوئه ورا خواص ضد باکتری و ضد سرطانی دارد.

فوراور بی پروپولیس :فوراور بی پروپلیس یک آنتی بیوتیک طبیعی برای حفاظت و دفاع از بدن در برابر بیماری ها می باشد که صد در صد طبیعی بوده, موثر در مقابله با انواع سلول های سرطانی, دفاع طبیعی از بدن در برابر بیماری ها, موثر در مقابله با بیماری های ایدز, هپاتیت, الرژی, اسم, مننژیت, برونشیت, عفونت های مجاری تنفسی, کمک به بهبود بیماری های گوش, مفید برای بهبود کیست ها می باشد.

فوراور گارلیک تایم :این محصول  تلفیقی از سیر بدون بو و گیاه آنتی اکسیدان معروف آویشن است. دو آنتی اکسیدان بی بو و قوی که موجب بهبود سلامتی می شوند و می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد. سیر حاوی (آلیسین) Allicin است که یک باکتری فوق العاده قوی می باشد و با عامل ایجاد بیماری مبارزه می کند. آویشن حاوی Thymol است که خاصیت ضد باکتریایی دارد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه