مشاهده کل مجله

پیشگیری از بیماری با تغذیه سالم و مکمل های غذایی ارگانیک

پیشگیری از بیماری با تغذیه سالم و مکمل های غذایی ارگانیک

پیشگیری از بیماری با تغذیه سالم و مکمل های غذایی ارگانیک

تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی و پیشگیری از بیماری دارد. اما منظور از داشتن برنامه ی غذایی سالم صرفا حذف مواد غذایی از برنامه ی خود و محرومیت های شدید غذایی نیست. بلکه استفاده از هر گروه از مواد غذایی به صورت اصولی و به اندازه است. در ادامه روش های سالم ماندن و تغذیه ی سالم را خواهیم گفت.

راهکار های داشتن تغذیه ی سالم و پیشگیری از بیماری

  • اولین و مهم ترین راهکار برای داشتن یک برنامه ی غذایی سالم و به دنبال آن سالم ماندن استفاده از هر 6 گروه مواد مغذی است. چربی،کربوهیدرات،پروتئین،املاح و مواد معدنی، آب و ویتامین گروه های اصلی غذایی را تشکیل می دهند. در برنامه ی غذایی خود می بایست از هر 6 گروه به میزان لازم استفاده نمود و هیچ یک از آن ها را حذف نکنید. چرا که هر یک از موارد گفته شده در بدن وظیفه ی مهمی را انجام داده و در صورت کمبود ممکن است موجب بروز بیماری در فرد شود.

مکمل های غذایی فوراور

  • آهسته غذا بخورید. حدود 20 دقیقه طول می کشد تا هورمون های بدن فرمان سیری را به مغز صادر کنند. خوردن غذا با سرعت بالا موجب اختلال در عملکرد گوارش شده و سیستم گوارشی شما را به مرور دچار مشکل می کند. از طرفی فرمان سیری دیرتر به مغز ارسال شده و موجب پرخوری می شود. همین موضوع نیز سبب اضافه وزن خواهد شد.
  • در وعده های غذایی خود دقت کنید. به اندازه بخورید و محصولات مغذی را جانشین محصولات غذایی بی ارزش کنید. در وعده ی صبحانه استفاده از منابع کلسیم را فراموش نکنید و برای وعده ی ناهار و شام خود از همه ی گروه های غذایی به میزان مناسب استفاده نمایید. برای میان وعده از انواع مغز و میوه و سبزیجات استفاده کنید.
  • آب کافی را فراموش نکنید. آب علاوه بر دخالت در واکنش های مهم بدن و خون در میزان اشتها و جذب کالری نیز نقش دارد. خوردن آب کافی موجب کاهش شدید قند و کالری شده و بسیاری از مشکلات از جمله فشار خون و دیابت را درمان می کند. همچنین از چروک شدن پوست جلوگیری می کند.
  • سعی کنید مواد غذایی را آب پز میل  کنید. از آن جایی که سرخ کردنی ها بسیار مضر بوده و چربی اشباع زیادی دارند از این رو سعی کنید به جای سرخ کردن مواد غذایی آن ها را بخار پر یا آب پز کنید.
  • خواب کافی داشته باشید. افرادی که دارای کمبود خواب هستند اصولا با مشکلاتی نظیر اختلال در سیستم عصبی، اضافه وزن،اختلال در متابولیسم و تمرکز و... رو به رو می شوند. از این رو برای حفظ سلامتی خود حتما خواب خود را تنظیم کنید.
  • ورزش کردن را جزو کار های روزانه خود قرار دهید. داشتن فعالیت بدنی مناسب می تواند از هر بیماری که ممکن است دچار شوید پیشگیری کرده و همچنین تغذیه و خواب شما را تنظیم کند. از آن جایی که در ورزش تمام ارگان های بدن به کار گرفته می شوند از این رو به طور منظم تنظیم شده و سلامتی شما را تضمین می کنند.

راهکار های حفظ سلامتی

  • از مکمل های غذایی استفاده کنید. می دانید که مواد غذایی روزانه نمی توانند تمام نیاز های بدن را به طور نرمال برطرف نمایند. از این رو سعی کنید مکمل های غذایی را جزو وعده های روزانه ی خود قرار داده تا سلامت بمانید.

محصولات فوراور جهت پیشگیری از بیماری و سالم ماندن

نمایندگی فوراور تهران تولید کننده ی انواع محصولات گیاهی به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی است. از این رو محصولات و بسته های سلامتی فوراور تاثیر زیادی در سلامتی و پیشگیری از بیماری شما خواهند داشت. در ادامه می خواهیم تعدادی از محصولات فوراور برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری را به شما معرفی کنیم:

  • نوشیدنی آلوئه ورای فوراور: فوراور دارای نوشیدنی های خالص از گیاه آلوئه ورا بوده که یک نوشیدنی مفید در جهت حفظ سلامتی برای بدن است. این نوشیدنی برای سیستم گوارش و حفظ ایمنی بدن تاثیر فراوانی داشته و برای کسانی که دچار بیماری دیابت و مشکلات روده هستند توصیه می شود. با استفاده از این نوشیدنی بدن خود را در برابر بیماری ایمن کنید.
  • مکمل کامل ویتامین و مواد معدنی: این مکمل شامل قرص گیاهی است. با استفاده از این مکمل تمامی نیاز های بدن به ویتامین و مواد معدنی را به صورت روزانه و به میزان مورد نیاز دریافت نمایید. سلامتی شما در یک مکمل روزانه فوراور خلاصه می شود.
  • فوراور امگا :این قرص حاوی امگا 3،امگا 6 و امگا 9 است. یک مکمل کامل امگا برای استفاده ی روزانه ی شما بوده و در بهبود درد ها و بیماری های مفصلی،بهبود کمردرد و پادرد،درمان فشار خون و قند، بهبود افسردگی و مشکلات قلبی یک مکمل کامل و ویژه است. یکی از خواص بی نظیر این مکمل در حفظ سلامتی پیشگیری از رشد تومور های سرطانی و تقویت حافظه برای افرادیست که دچار کهولت سن و فراموشی هستند.

قرص امگای فوراور

  • قرص ویتامین سی فوراور: قرص ویتامین سی نقش ارتقای سیستم ایمنی را در بدن ایفا کرده و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. از طرفی در پوست کار کلاژن سازی را انجام داده و در حفظ سلامت دندان و استخوان ها نقش خود را ایفا می کند. همچنین در حفظ و تنظیم کلسترول خون برای افرادی که دچار بالا بودن میزان کلسترول هستند مفید است.
  • قرص کلسیم فوراور: برای استخوان سازی و پیشگیری و بهبود پوکی استخوان از این محصول فوق العاده استفاده کنید. قرص کلسیم دی فوراور علاوه بر ویتامین دی شامل روی،منگنز  مس به همراه ویتامین cبوده و جذب این مواد در بدن را بالا می برد.
  • محصولات عسل فوراور: عسل یک محصول طبیعی و بسیار مفید از زمان قدیم است که خواص بی شمار آن سبب افزایش مصرف عسل توسط مردم شده است. عسل خالص و طبیعی فوراور غنی شده از کربوهیدرات و مواد معدنی بوده و یک غذای طبیعی با هضم آسان است.
  • ژل رویال فوراور:این  قرص محصول انحصاری فوراور و از محصولات زنبور عسل است. ویتامین و مواد معدنی در این محصول آن را به یک غذای مغذی و گرانبها تبدیل کرده  و یک بی کمپلس است. این مکمل از مکمل های غذایی فوراور ایران است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه