مشاهده کل مجله

لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی ، هم زیبایی هم سلامت پوست

لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی ، هم زیبایی هم سلامت پوست

امروزه سلامت پوست و مو برای تمام افراد امری بسیار مهم تلقی شده است بخصوص در بانوان که به زیبایی خود اهمیت می دهند و استفاده از لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی یکی از مواردی است که خانم ها به آن توجه زیادی می کنند به دلیل اینکه معتقد هستند کمترین آسیب به پوست آنها وارد می کند. اما پیدا کردن لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی کار آسانی نیست.

آسیب مواد آرایشی شیمیای روی پوست

استفاده کردن از لوازم آرایش غیر ارگانیک در طولانی مدت باعث به وجود آمدن حساسیت و مشکلات دائمی می شود. همچنین رایج‌ترین ترکیبات شیمیایی همانند پارابنزن و فتالات، می‌توانند در استفاده‌های متوالی و طولانی مدت، باعث آسیب رساندن به غدد درون‌ریز بدن شوند. استفاده از لوازم آرایش بی کیفیت و شمیایی گاهی زیبایی دو چندانی در صورت ما ایجاد می کند ولی در بلند مدت باعث بیمارهای زیادی می شود و درمان کردن آن زمانگیر و پر هزینه است. لوازم آرایش ارگانیک اگر قیمت بالایی دارند ولی آسیبی به پوست وارد نمی کنند.

 

Image result for facial skin

لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی و مبارزه با پیری زود رس

مواد ارگانیک به پوست بدن کمک می کند که جوانی خودش را به وسیله آنتی اکسیدان طبیعی، ویتامین‌های مختلف نظیر ویتامینC همیشه حفظ کند. پوست صورت یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های پوست است که باید مراقبت های زیادی از آن داشته باشید. فصل تابستان به خاطر اشعه های زیاد خورشید باید سعی کنید از کرم های ضد آفتاب با استاندارد های کامل پوستی استفاده کنید که با تابش نور خورشید باعث به وجود آمدن رادیکال های آزاد نشود و سلول های پوستی را خراب نکنند.

 مواردی که اشاره شد، جزئی از مشکلات استفاده از لوازم آرایشی شیمیایی است. آرایش کردن، بخشی مهم و جدایی ناپذیر در زندگی است، چه بهتر است عادت کنیم که وسایل ارایشی خودمان را از مواد شیمیایی به تدریج به سمت مواد ارایشی طبیعی سوق دهیم.

مواد تشکیل دهنده لوازم آرایش ارگانیک

در لوازم ارایشی و بهداشتی گیاهی ارگانیک ، از موادی مانند عصاره شیرین بیان ، سدر، بابونه ، رزماری و ... استفاده می شود. علاوه بر آن، ویتامین هایی مانند A ، C و E موجود در این محصولات می توانند به بهبود وضعیت پوست و جوانسازی آن کمک کند. به صورت کلی استفاده از موارد آرایشی و بهداشتی ارگانیک می تواند مانند استفاده از گیاهان دارویی تاثیرات مثبتی بر پوست و مو داشته باشد .

به دلیل استفاده نکردن از کود و آفت کش های شیمیایی در چرخه تولید محصولات ارگانیک ، تولید نهایی این مواد گران تر و زمان برتر از محصولات غیر ارگانیک است. محصولات شرکت فور اور از عسل و آلوئه ورا تشکیل می شود و خاصیت این دو محصول هم برای همگان روشن است از این رو دارای استاندارد های جهانی می باشد. لوازم آرایش شرکت فوراور نیز از این فاکتورها استفاده می کند و در دسته بندی لوازم آرایشی آرگانیک قرار می گیرد و استفاده از آن نه آسیب به پوست صورت شما نمیزند بلکه باعث از بین بردن جای جوش، لک و کک مک، چین و چورک پوست می شود.

 

محصولات آرایشی فور اور که از مواد ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است

محصولات آرایشی کمپانی فوراور محصولات گیاهی و ارگانیک هستند که فاقد هرنوع ماده شیمیایی و مضر برای پوست و سلامتی هستند. مواد آرایشی برای اینکه مستقیم روی پوست استفاده می شود و روی دستگاه گوارش و خون تاثیر می گذارند باید از سلامتی آن مطمئن بود.

  • محصولات آرایشی سونیا: محصولات آرایشی شرکت فوراور از مواد کاملا ارگانیک تهیه می شود. مواد تشکیل دهنده آن الوئه را که خاصیت این گیاه ارزشمند برای همگان کاملا روشن است. محصولات فوراور از آن جایی که گیاهی و فاقد مواد شیمیایی هستند هیج خطری برای سلامتی نداشته و پوست را شفاف و سالم نگه می دارند. محصولات آرایشی سونیای فوراور از بهترین محصولات این کمپانی در زمینه ی آرایشی بهداشتی است که گیاهی و طبیعی بوده و بهترین انتخاب برای پوست شماست.
  • محصولات مراقبت از پوست فوراور: محصولات مراقبت پوستی فوراور برای انواع پوست مناسب هستند. کمپانی فور اور برای درمان چین و چورک صورت و رفع لک محصولات فوق العاده را برای ارائه دارد که تاثیر چشمگیری بر روی پوست شما می گذارد.  بنابراین اگر شما دارای پوست چرب، پوست خشک، پوست مختلط و یا پوست های حساسی هستید می توانید از پکیج های مراقبت پوستی مخصوص پوست خود استفاده نمایید.

 

  • مراقبت‌های شخصی فوراورلیوینگ :هدف کمپانی فوراور هدیه کردن سلامتی به افراد و جلب رضایت مشتریان است تا از محصولات طبیعی و سالم استفاده نمایند. محصولات مراقبت های شخصی فوراور شامل محصولاتی است که شما در طول روز استفاده می کنید مانند شامپو ها،کرم های مراقبت شخصی، کرم های مخصوص مراقبت پوستی، خمیر دندان، دئودرانت و خوشبو کننده هاو... که به صورت کاملا طبیعی و گیاهی بوده و بیشتر آن ها از گیاه آلوئه ورای خالص که گیاه هزار درمان شناخته می شود ساخته شده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه