مشاهده کل مجله

راز رسیدن به اندامی زیبا و ایده آل

راز رسیدن به اندامی زیبا و ایده آل

چگونه به اندام ایده آل خود برسیم؟

داشتن اندامی زیبا و خوش فرم آرزوی هر فردی است. این موضوع در مورد خانم ها بیشتر صدق می کند. بیشتر افراد به دنبال راهکار هایی جهت داشتن اندامی خوب و فاقد چربی هستند. اما می دانید که اندام خوش فرم به راحتی قابل حصول نبوده و هر فردی باید از روش های سخت و طاقت فرسایی برای رسیدن به اندام مورد نظر خود استفاده نماید. اما نگران نباشید در این مقاله راز رسیدن به اندام ایده آل را برایتان خواهیم گفت.

راه های درمان لاغری و تناسب اندام

اصول خوش اندام بودن

برای رسیدن به وزن و اندام ایده آل می بایست از یک سری اصول پیروی نمود. برای داشتن هیکلی زیبا افراد به دنبال روش های مختلفی می روند اما پایه ی رسیدن به اندامی زیبا در موارد زیر است:

وعده های غذایی مناسب

 

تغذیه و تناسب اندام

اولین و مهم ترین اصل در رسیدن به هیکل ایده آل و تناسب اندام مناسب وعده های غذایی است. داشتن وعده ی غذایی مناسب به تنهایی نیمی از روی فرم بودن بدن و سلامتی را تشکیل می دهد. هرگز از رژیم های طاقت فرسا استفاده نکنید و به هیچ عنوان گرسنگی نکشید. در هنگام گرسنگی بدن به مغز فرمانی اشتباه می رساند (این فرد تصمیم دارد دائما بدن را گرسنه نگه دارد پس چربی ها را ذخیره کنیم) این موضوع سبب می شود چربی در بدن انباشته شده و فرد روز به روز بر وزنش اضافه شود. بنابراین رژیم غذایی مناسب داشته باشید و از مواد مغذی بین میان وعده ها استفاده نمایید.

ورزش کنید

ورزش و تناسب اندام

 منظور از ورزش صرفا داشتن فعالیت بدنی سنگین نیست. سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی داشته باشید و یا ورزش های معادل را انجام دهید. در یک جمله: کوتاه اما مستمر. فعالیت بدنی علاوه بر سالم نگه داشتن کمک می کند تا چربی های اضافی از بدن دفع شود. در بین ورزش سعی کنید از آب طعم دار شده استفاده نمایید. تحقیقات نشان داده است ترکیب تمرینات بدنی استقامتی و هوازی با تمرینات قدرتی در کاهش وزن تاثیر به سزایی خواهند داشت. در این زمینه می توانید ورزش هایی نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری،دویدن روی تردمیل، دراز و نشست، شنا، طناب زدن،حلقه زدن و سایر تمرینات قدرتی استقامتی را انجام دهید.

نوشیدن آب زیاد را فراموش نکنید

تاثیر آب در کاهش وزن

 روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. این روند کمک می کند تا علاوه بر حفظ تناسب اندام پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. همچنین می توانید در بین تمرینات از ترکیب آب و آبلیمو استفاده نمایید. آبلیمو دارای چربی سوزی بسیار بالاست.

از قهوه ی تلخ برای کاهش وزن استفاده کنید

قهوه ی تلخ به دلیل افزایش سوخت و ساز و بالا بردن متابولیسم بدن به ویژه پس از فعالیت ورزشی منجر به کاهش وزن می شود.

نکته: در تمامی موارد فوق سعی کنید کاهش وزن آرامی داشته باشید. و هرگز از دارو های شیمیایی برای کاهش وزن استفاده نکنید چرا که این دارو ها به دلیل شیمیایی بودن می توانند آسیب های جبران ناپذیری در بافت های بدن بگذارند.

کاهش وزن اصولی و سالم با استفاده از محصولات گیاهی فوراور

کمپانی فوراور مطرح ترین کمپانی در زمینه ی تولید محصولات گیاهی با گواهینامه های معتبر است. محصولات تناسب اندام فوراور از آن جایی که گیاهی بوده و کاملا بی ضرر هستند بر خلاف دارو های شیمیایی فاقد مواد افزودنی بوده و در نتیجه هیچ خطری برای سلامتی و ارگان های مختلف بدنی ندارند. محصولات فوراور کمک می کنند سوخت و ساز بدن به طور نرمال بالا رفته و در نتیجه فرد به طور اصولی کاهش وزن داشته باشد.

 

محصولات تناسب اندام فوراور

 

مکمل تناسب اندام فوراور(مولتی ماکا)

این مکمل دارای اثرات فوق العاده ای بر روی بدن و حجم و فرم اندام زنانه است. مکمل تناسب اندام فوراور حاوی ریشه ی گیاه ماکا بوده و سرشار از مواد معدنی است.از این مکمل در حین انجام فعالیت ورزشی استفاده کنید و متابولیسم خود را دو برابر افزایش دهید. این مکمل در افزایش حجم عضلات، افزایش نیروی بدنی و قوای جنسی و همچنین افزایش انرژی و شادابی یک مکمل فوق العاده است.

 

مکمل ضروری بانوان ویتولایز

 اگر به دنبال یک مکملی هستید که تمام نیاز های بدنتان را تامین کند مکمل ویتولایزبانوان فوراور را از دست ندهید . این مکمل سرشار از مواد مغذی برای بانوان بوده و خواص بی شماری دارد. یکی از خواص اصلی آن جلوگیری از تجمع چربی در شکم و ران و پهلوهاست. این مکمل از طریق تنظیم هورمونی از تجمع اضافی چربی در بدن جلوگیری کرده و در بهبود مشکلات زنان معجزه می کند. یک محصول کاملا گیاهی و ارگانیک برای یک فردیست که به دنبال سالم ماندن است.

 

مکمل بتا کاروتن فوراور

حاوی ویتامین آ، ای و سلنیوم بوده و سرشار از آنتی اکسیدان است که سبب جلوگیری از پیری و شل شدن پوست می شود. مواد مغذی درون این مکمل سبب فرم دهی به سینه و باسن شده و بهترین محصول در رسیدن به اندامی خوش فرم و جذاب است.

 

مکمل عضله ساز بی پولن فوراور

یک مکمل کامل برای تمامی ورزشکاران است. این مکمل موجب عضله سازی و افزایش انرژی شده و طعم خاص و بی نظیری دارد. مکمل بی پولن فوراور تکمیل کننده ی تمامی فعالیت های ورزشی است که انجام می دهید. این مکمل در کاهش استرس و بهبود کم خونی و همچنین بهبود بیماری های عصبی نیز کاربرد دارد.

 

مکمل مواد معدنی نیچرمین فوراور

یک مکمل کامل در تکمیل مواد معدنی در بدن است. می دانید که مواد معدنی در سوخت و ساز بدن تاثیر زیادی دارند. استفاده از این مکمل سبب افزایش سوخت و ساز و در نتیجه بهبود روند چربی سوزی می شود. همچنین در افزایش انرژی و حفظ تراکم استخوان ها مکملی عالی است.

 

برای فرم دهی و سفت شدن باسن و سینه چه باید کرد؟

 

نمایندگی فوراور ایران برای فرم دهی به سینه و باسن نیز محصولی عالی و صد در صد گیاهی تولید کرده است. با استفاده از مکمل پوست و مفاصل اکتیو اچ آی فوراور در کمترین زمان بهترین اندام را ساخته و به سینه و باسن خود فرم دهید. اچ ای همان مولکولی است که در بوتاکس به زیر پوست تزریق می شود. اما کمپانی فوراور این مولکول را در قالب محصولات خود تولید کرده است و شما بدون نیاز به تحمل عوارض تزریق بوتاکس می توانید سینه و باسن خود را خوش فرم نمایید. این مکمل در آبرسانی و بهبود چین و چروک و از بین بردن افتادگی و ترک های پوستی نیز مکملی فوق العاده است.

مکمل پوست و مفاصل فوراور

در آخر باید اضافه کنیم که همیشه برای رسیدن به وزنی مناسب نیازی به هزینه های بالا و تحمل عوارض بعدی نیست. شما می توانید با استفاده از محصولات گیاهی فوراور ایران بهترین اندام را داشته باشید بدون این که به بافت های دیگر آسیب برسانید. پس با محصولات فوراور کاهش وزن اصولی را تجربه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه