مشاهده کل مجله

بهترین کرم دور چشم خارجی بالای 40 سال

بهترین کرم دور چشم خارجی بالای 40 سال

از حلقه‌های سیاه پف‌کرده گرفته تا خطوط پنجه کلاغی، ناحیه ظریف پوست اطراف چشم جایی است که برای اولین بار ممکن از در سن 40 سالگی یا حتی کمتر، علائم شروع روند پیری پوست را متوجه خواهید شد. در این مقاله به بررسی بهترین کرم دور چشم خارجی برای بالای 40 سال می پردازیم، با فوراور ایران همراه باشید.


چرا باید برای دور چشم کرم متفاوت از کرم صورت و بدن انتخاب کرد؟

چرا باید برای دور چشم کرم متفاوت از کرم صورت و بدن انتخاب کرد؟

پوست اطراف چشم نسبت به سایر اعضای صورت و بدن ظریف تر، نازک تر و حساس تر است. به همین علت هنگامی که در معرض عوامل تنش زا و رادیکال های آزاد قرار می گیرد راحت تر خطوط چین و چروک روی آن ایجاد می شود.

کرم دور چشم به گونه ای طراحی شده است که نسبت به کرم معمولی صورت شما را کمتر تحریک کند، دارای تقویت کننده های اضافی باشد و ترکیبات منحصر به فردی را در خود جای داده باشد. به همین دلیل است که استفاده از کرم دور چشم بخش مهمی از هر روتین مراقبت از پوستی بخصوص بعد از سن 40 سالگی می باشد.

با افزایش سن، پوست پلک و زیر چشم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و اصطلاحا افتادگی پیدا می کند. کرم های دور چشم معمولاً از چند جنبه کلیدی با مرطوب کننده های معمولی صورت متفاوت هستند. به عنوان مثال کرم دور چشم، دارای غلظت کمتری از مواد فعال مانند رتینول است تا از تحریک پوست ظریف اطراف چشم جلوگیری شود.


عوامل ایجاد چروک و سیاهی دور چشم

عوامل ایجاد چروک و سیاهی دور چشم

  1. پیری و گذر زمان

از آنجایی که پوست اطراف چشم نازک‌تر از پوست بقیه قسمت‌های صورت است، پیری پوست در ابتدا از این ناحیه شروع می شود. خطوط و چین و چروک های ظریف ابتدا در این ناحیه قابل مشاهده است و عامل سنی شایع ترین علت آن می باشد.

  1. دخانیات

استرس اکسیداتیو که عامل اصلی آن رادیکال های آزاد و سیگار کشیدن است، باعث تجزیه الاستین و کلاژن پوست نازک دور چشم می شود. استعمال دخانیات جلوی رسیدن مواد مغذی به صورت را می گیرد؛ زیرا رگ های خونی باریک شده و گردش خون را محدود می کند که این عامل در نهایت به ایجاد چین و چروک اطراف چشم منجر خواهد شد.

  1. اشعه UV یا فرابنفش

به کرات اثبات شده است که اشعه فرابنفش خورشیدی باعث تجزیه مولکول های کلاژن می شود و این عامل اصلی ایجاد سرطان پوستی نیز است. به همین دلیل استفاده یکی از بهترین کرم ضد آفتاب که می توانید انتخاب کنید، ضروری است.

  1. عادات شخصی و سبک زندگی

اگر شب ها روی شکم می خوابید یا حالات صورت شما مانند اخم کردن، لبخند زدن یا ابرو بالا انداختن به کرات در طول روز اتفاق می افتد، این عادات می توانند باعث ایجاد خطوط زودرس در زیر چشم شوند.

  1. آلرژی و حساسیت

حساسیت معمولا با آبریزش بینی یا اشک از چشم خود را نشان می دهد. این ریزش اشک یا خارش چشم باعث می شود شما پوست زیر چشم را مالش دهید و همچنین با خشک کردن پوست این ناحیه، چین و چروک را افزایش می دهد.

  1. رژیم غذایی نامناسب با قند زیاد

اگر به مصرف تنقلات دارای شکر زیاد علاقه دارید باید بدانید که این مواد غذایی آنتی اکسیدان کمی دارند که می تواند روند پیری، خطوط و چین و چروک زیر چشم را تسریع کند. سعی کنید در رژیم غذایی خود از انواع میوه ها و سبزیجات دارای آنتی اکسیدان بالا استفاده کنید.


شروع استفاده از کرم دور چشم در چه سنی است؟

شروع استفاده از کرم دور چشم در چه سنی است؟

همه ما می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است اما اگر بطور خلاصه بخواهیم توصیه کنیم که در چه سنی از کرم دور چشم استفاده کنید، شروع را می توان 20 سالگی برای پیشگیری و 30 سالگی برای پوشاندن اولین خطوط چروک اطراف چشم دانست. همانطور که شما بهتر در مورد پوست خود می دانید، اگر پوست خشک، دارای پف یا حلقه های سیاه بود بهتر است زود تر مراقبت از آن را آغاز کنید.


بهترین برند کرم دور چشم برای سن بالای 40 سال

  • اویکینگ آی کرم | کرم دور چشم فوراور آمریکا | بهترین انتخاب

کرم دور چشم فوراور

مشخصات اصلی: دارای ترکیبات طبیعی و نتایج اثبات شده | قیمت: حدود 17 دلار | امتیاز نهایی:  9.8 از 10

 

کرم دور چشم فوراور با ترکیب ژل خالص آلوئه ورا، بوتیلن گلیکول، روغن خالص دانه جوجوبا، بره موم عسل، کلاژن و با استفاده از تکنولوژی پپتید به قطع بهترین کرم دور چشم خارجی بالای 40 سال است. استفاده حدود 15 روز از این کرم سیاهی زیر چشم را کاهش داده و روی چین و چروک اطراف چشم تاثیرگذار است. از جمله ویژگی های کرم دور چشم تارگت فوراور می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا تثبیت شده، روغن جوجوبا، کلاژن، بوتیلن گلیکول و بره موم عسل
  • کاهش چین و چروک اطراف چشم و ناحیه پنجه کلاغی
  • کمک به لیفت پوست و کاهش افتادگی پلک
  • کاهش فوق العاده سیاهی و پف زیر چشم
  • دارای تاییدیه انجمن بین المللی آلوئه ورا آمریکا، کروئلی فری و کوهلر

 

برای مشاهده قیمت، توضیحات و خرید کرم دور چشم تارگت فوراور اینجا را لمس کنید.


کرم دور چشم VERSED SMOOTH LANDING

مشخصات اصلی: دارای نتایج بالینی اثبات شده | قیمت: حدود 18 دلار | امتیاز نهایی:  9.6 از 10

VERSED برندی است که در تولید این کرم از رتینوئید (شکل ایمن شده رتینول)، عصاره قارچ شیتاکه، روغن دانه توت سیاه و ویتامین E استفاده کرده است. این کرم برای کاهش ظاهر خطوط پنجه کلاغی، چین و چروک و همچنین جلوگیری از پیری زودرس پوست لطیف اطراف چشم فوق العاده است.

نتایج بالینی آزمایش 6 هفته ای از افراد بین 36 تا 64 سال:

  • 93 درصد از افراد شرکت کننده در مطالعه، نرم کنندگی خطوط چین و چروک را تایید کردند.
  • 90 درصد از شرکت کنندگان تایید کردند که این محصول روشنایی و استحکام پوست زیر چشم را افزایش می دهد.
  • 90 درصد شرکت کنندگان کاهش پف را طی مدت ازمایش تجربه کردند.

کرم دور چشم Kate Somerville

مشخصات اصلی: دارای نتایج بالینی اثبات شده | قیمت: حدود 90 دلار | امتیاز نهایی:  9.5 از 10

کرم دور چشم Kate Somerville تولید ایالات متحده آمریکا یکی از گران قیمت ترین کرم ها برای استفاده دور چشم است که در حدود 90 دلار به ازای 15 میلی لیتر از شما دریافت می کند. عنصر اصلی اشاره شده در توضیحات این کرم، رتینول است که همانطور که توضیح دادیم ماده ای موثر در تحریک کلاژن سازی پوست است.

از سایر ترکیبات این کرم می توان به هیالورونیک اسید، روغن پنبه، عصاره کتان و LIME PEARL (میوه درختی که در ولز و استرالیا رشد می کند و تاثیرات آن روی پوست بسیار بالاست.) اشاره داشت.


کرم دور چشم No7 Protect & Perfect Intense Eye Cream

مشخصات اصلی: دارای نتایج بالینی اثبات شده | قیمت: حدود 14 دلار | امتیاز نهایی:  9.3 از 10

این کرم دور چشم با استفاده از تکنولوژی پپتید و آنتی اکسیدان های بالا علاوه بر کاهش چین و چروک پوست زیر چشم، سد محافظ عالی در برابر رادیکال های آزاد است.


کرم دور چشم Revision Skincare D.E.J

مشخصات اصلی: دارای نتایج بالینی اثبات شده | قیمت: حدود 100 دلار | امتیاز نهایی:  9.2 از 10

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفت، بسیاری از پزشکان آمریکایی بعد از جراحی پلک یا چشم، به بیماران خود استفاده از این کرم را توصیه می کنند. این کرم حاوی دی پالمیتول هیدروکسی پرولین و روغن تخمه آفتابگردان برای مرطوب‌کنندگی، ویتامین C برای روشن‌کردن و پپتید برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک است.


سرم دور چشم Epara Eye Serum

مشخصات اصلی: دارای نتایج بالینی اثبات شده | قیمت: حدود 125 دلار | امتیاز نهایی:  9.3 از 10

این کرم دور چشم تخصصی با استفاده از موادی مانند عصاره زردآلو، روغن یلانگ یلانگ، نیاسینامید و عصاره پلانکتون، هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد. این کرم همچنین حاوی پوست درخت خاکستر است که دارای یک ماده طبیعی ضد التهابی می باشد که به رفع پف و سیاهی دور چشم کمک می کند.


در ترکیبات کرم های دور چشم دنبال چه موادی باشیم؟

  • رتینول، ویتامین A یا پپتید

اغلب کرم های دور چشم مرغوب از رتینول یا ویتامین A به منظور تحریک کلاژن سازی و بهبود خطوط اطراف چشم استفاده می کنند. حضور پپتید که یک کلاژن منحصر به فرد با وزن مولکولی بسیار سبک است در کرم دور چشم فوراور بطور طبیعی و با فناوری پیشرفته وجود دارد.

  • کافئین، خیار یا آلوئه ورا

یکی از این سه ماده اگر در ترکیبات کرم دور چشم باشد، تاثیرگذار روی پف و تورم اطراف چشم خواهد بود.

  • کرم دور چشم را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید.

اگر پوست چربی دارید، به دنبال کرم دور چشمی باشید که ترجیحا حاوی روغن نباشد. اگر پوست خشکی دارید، به دنبال کرم دور چشم (یا بالم دور چشم) مرطوب کننده باشید.


نحوه استفاده صحیح کرم دور چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم

هنگام استفاده از کرم دور چشم مهم است که در اطراف این ناحیه ظریف از دور چشم تا حد امکان ملایم باشیم به معنای آن که از فشار بیش از حد یا مالش زیاد خودداری کنیم. مشاوران زیبایی پوست و مو توصیه می کنند که ابتدا صورت را با کلینزر یا صابون تمیز کنید، سپس مقدار کمی از کرم دور چشم را روی انگشت حلقه (شماره 2) دست اضافه کنید و با ضرباتی آرام آن را در اطراف ناحیه چشم بمالید.

کرم دور چشم باید نزدیک چشم مالیده شود، اما نباید روی پلک بالایی یا زیر مژه های پایینی استفاده شود. این کرم باید در امتداد استخوان مدار چشم یا حدقه چشم مورد استفاده قرار گیرد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه