مشاهده کل مجله

چرا باید محصولات F.L.P (فوراور ليوينگ پروداكتز) را خریداری کرد هنگامی که می توانید سایر برندها را با قیمت ارزانتر خریداری کنید؟

چرا باید محصولات F.L.P (فوراور ليوينگ پروداكتز) را خریداری کرد هنگامی که می توانید سایر برندها را با قیمت ارزانتر خریداری کنید؟

چرا باید محصولات F.L.P (فوراور ليوينگ پروداكتز) را خریداری کرد؟ هنگامی که می توانید سایر برندها را با قیمت ارزانتر خریداری کنید؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای مشتریان و یا سایر افراد در خصوص خرید محصولات فوراور پیش بیاید این سوال است. این سؤال مهمی است و شاید ما با دادن اطلاعات زیر بتوانیم بهتر به آن پاسخ دهیم.

 

چرا محصولات فوراور؟

• ما بزرگترین پرورش دهنده و توزیع کننده محصولات آلوئه ورا در جهان هستیم. در آمریکا و کارائیب در شرایط آب وهوایی زادگاه اصلی آلوئه به کشت آن می پردازیم. بنابراین دقیقاً به شما می گوییم که کجا و چگونه آلوئه ورا مورد استفاده در محصولاتمان پرورش یافته اند. مثلاً به شما اطمینان می دهیم که هیچ آفت کش و علف کشی در مزارع آلوئه ورای ما به کار نرفته است. و محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی و بدون هر گونه مواد شیمیایی است. این علت خود می تواند مهم ترین عامل در خرید یک محصول با کیفیت عالی باشد. 
 
• تمام مراحل تولید تحت کنترل است از انتخاب برگ های کامل و آماده برداشت گرفته تا تعیین حرارت مناسب برای نگهداری و بسته بندی و ما در هیچ زمینه ای به هیچ یک از شرکتهای واسطه وابسته و نیازمند نیستیم.

ژل آلوئه ورای شرکت فوراور از برگ های تازه و رسیده بدست می آید و برای حفظ مواد مؤثر  آن از روش تثبیت انحصاری شرکت F.L.P طراحی شده توسط آقای رکس موگان مدیر عامل این شرکت Rex Maughan استفاده می شود.

• هیچگونه مواد طعم دهنده و رنگ دهنده مصنوعی به ژل ها اضافه نمی شود. بنابراین شما با خیالت راحت یک محصول سالم و بدون عوارض خریداری می کنید. چرا که بیشتر محصولات مشابه در بازار در حال حاضر به طور 100% طبیعی نبوده و دارای مواد افزودنی است و مسلما بیشتر افراد به دنبال محصول طبیعی و بی ضرر هستند که محصولات ما این ویژگی را دارا می باشد. 

• با توجه به اینکه با گذشت زمان رنگ و طعم آلوئه تغییر می کند، شرکت های دیگر به فرآورده هایشان ماده رنگبر می افزایند تا رنگ محصولاتشان با گذشت سالها بدون تغییر باقی بماند اما ما معتقدیم که رنگ مزبور بعد از مدتها طبیعی و بی ضرر است. گرچه به طور طبیعی درصد بالایی از ژل آلوئه ورا را آب تشکیل می دهد(حدود 98 درصد) اما هرکس که ژل خام آلوئه ورا را ببیند در می یابد که این ژل مایع شفاف و رقیق نیست.

• ژل آلوئه ورای ما هموژنیزه و فیلتره نمی شود نوشیدنی های آلوئه ورای فوراور دارای پالپ (قسمت خوراکی و گوشتی گیاه) فراوان است که بسیاری از خواص سودمند و ضروری آلوئه ورا را در خود دارد. برخی شرکتهای تولید کننده ، پالپ های آلوئه ورا را کاملاً صاف می کنند به طوری که بطری های حاوی آلوئه شبیه بطری آب به نظر می رسد. اخیراً محصولات حاوی برگ های کامل آلوئه توجه بیشتری را به خود معطوف کرده اند و بوسیله تبلیغات بر منافع فراوان آنها تاکید می کنند. اما نکته مهمی که به وسیله این شرکت ها مطرح نمی شود آن است که آنها برای حذف مواد ملین قوی(اسهال آور) که در قسمت خارجی برگها(بین پوسته داخلی برگ و ژل) وجود دارد، تمام مایع برگ آلوئه را از صافی های جنس زغال فعال می گذراند و به این ترتیب تغییر در تعادل طبیعی عناصر موجود ژل، غیر قابل اجتناب است.
 
• كمپاني F.L.P با اطلاع کامل از اینکه خواص فراوان آلوئه در ژل و نه در پوسته آلوئه نهفته است و با روش سنتی ابتکاری خود پوسته برگ ها را جداکرده و آنها را به عنوان بارورکننده طبیعی(کود طبیعی و غنی) در مزارع خود استفاده می کنند.

•آلوئه ورای ما هرگز جوشانده نمی شود گرچه عمل جوشاندن یا همان پاستوریزه کردن ارزان تر و راحت تر صورت می گیرد اما گرمای زیاد ترکیبات فعال موجود در آلوئه را تخریب می کند. در واقع می توان گفت گرمای زیاد موجب از بین رفتن بیشتر مواد مفید در آلوئه ورا می شود از این رو در محصولات ما سعی می شود از روش مناسب تری به جز جوشاندن مورد استفاده قرار گیرد. برای اینکه مطمئن شویم فعالیت آنزیمی گیاه حفظ می شود، از حرارت های پایین تر که فرایند خنک یا سرد نامیده می شود استفاده می کنیم. بلافاصله پس از چیدن گیاه فرایند سرد سازی بر روی آن اعمال می شود و بدین ترتیب می توان از حفظ قدرت و خواص گیاه به مدت طولانی مطمئن شد و اطمینان حاصل کرد که محصولی که شما مصرف می کنید و آلوئه ورایی که در ساخت محصول استفاده شده است با بیشترین خواص در دستان شما قرار دارد و بالا ترین کیفیت را از این نظر داراست. 

•بعضی از شرکت ها ژل آلوئه ورا بوسیله سرما خشک کرده و مجدداً آن را فعال کرده و مورد استفاده قرار می دهد. و آن محصول پر قدرت می نامند در حالی که محصولات ما ژل آلوئه ورای 100درصد تثبیت شده است.

•اصلی ترین ترکیب ذکر شده بر روی برچسب نوشیدنی ها، ژل و لوسیون این شرکت آلوئه ورای 100% تثبیت شده است.(Stabilized)

•براساس تأییدیه آزمایشگاه های غذا و داروی نیویورک ژل آلوئه ورای ما اساساً به ژل خام آلوئه شباهت دارد. به عبارت دیگر هنگامی که آلوئه ورای این شرکت را می نوشید مانند آن است که برگ آلوئه ورا باز کرده، ژل آن را سر می کشید و شما می توایند حس تازگی و طبیعی بودن محصولات را با تمام وجود لمس کنید. 

مشاهده لیست کامل قیمت محصولات فوراور

طبیعی بودن محصولات فوراور 

همان طور که در متن بالا ذکر شد محصولات شرکت فوراور ایران کاملا طبیعی هستند و در تمامی مراحل ساخت آن از هیچ ماده ی افزودنی استفاده نمی شود. امروزه نیز بیشتر افرا به دنبال محصولی هستند که در عین بالا بودن کیفیت طبیعی بوده  کم ترین ضرر را به بدن برساند. در واقع می توانیم با قاطعیت به شما مشتریان عزیز بگوییم که محصولی با کیفیت بالا و بی ضرر به دست شما می رسانیم و شما می توانید با آسودگی کامل و بدون ترس از خطر آفرین بودن محصولات از آن ها استفاده نمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه