مشاهده کل مجله

چگونه از زگیل و تبخال تناسلی برای همیشه خلاص شویم؟

چگونه از زگیل و تبخال تناسلی برای همیشه خلاص شویم؟

زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی است که در اثر رابطه ی جنسی در فرد ایجاد می شود. این بیماری یک بیماری خود ایمنی بوده و نمی توان گفت درمان قطعی دارد. این بیماری در زنان و مردان شایع می باشد.فردی که به این بیماری مبتلاست سریعا می بایست راه درمانی را شروع کند در غیر این صورت ممکن است نقاط دیگر بدن نیز درگیر شود. زگیل تناسلی با تبخال تناسلی متفاوت بوده و راه های درمانی متفاوتی با یکدیگر دارند. این بیماری مقاربتی یکی از درد آور ترین بیماری هاست. تبخال تناسلی به نسبت زگیل درد آور تر بوده و علائم شدید تری دارد. اما زگیل تناسلی درد خیلی کمی داشته یا در بیشتر مواقع اصلا دردی در فرد احساس نمی شود.

این بیماری اصولا به دلیل عدم رعایت بهداشت در رابطه ی جنسی ایجاد می شود که فرد آلوده به طرف مقابل منتقل می کند. ممکن است نشانه های این بیماری در ابتدا پنهان مانده و ماه ها بعد ظاهر شود.                     

hpvو راه درمان آن

علائم زگیل تناسلی در آقایان و بانوان چیست؟

 در بانوان در اطراف مقعد،دهانه ی واژن و یا اطراف رحم ممکن است ایجاد شود.در آقایان نیز در نوک آلت تناسلی اصولا نمایان می شود. این بیماری در آقایان کمتر از خانم ها نمایان می شود. بیشتر افرادی که دچار تبخال تناسلی می شوند جوش های بسیار دردناکی در اطراف واژن و ناجیه تناسلی می شوند. این جوش ها ابتدا به صورت یک جوش معمولی هستند اما پس از گذشت مدتی این جوش های به ظاهر کوچک و معمولی به صورت تبخال های بزرگ و بسیار زجر آور تبدیل می شوند که همراه با خارش و سوزش هستند.

اما زگیل تناسلی می تواند تا مدت ها پنهان بماند و علائمی از خود نشان ندهد. اما گاهی نیز به صورت زگیل و به حالت گوشت اضافی بروز کند. زگیل ها دردناک نبوده و هم به صورت تکی و هم به صورت دسته جمعی ممکن است رشد داشته باشند.

 

انواع زگیل تناسلی

 

زگیل تناسلی دارای انواع مختلفی است این زگیل می تواند به صورت تکی در یک  قسمت  یا قسمت های مختلف ایجاد شود همچنین می تواند به صورت چند تایی در یک قسمت ایجاد شود. زگیل ها اصولا حالت نرمی دارند . نکته ی قابل توجه این است که در صورت تماس دهانی ممکن است در اطراف دهان و گلو نیز ایجاد شود.اما این مورد کمتر دیده شده و زیاد رایج نیست. تبخال های تناسلی نیز به صورت دسته جمعی رشد می کنند.            

            زگیل تناسلی

فرق زگیل با تبخال تناسلی در چیست؟

 

زگیل تناسلی درد کمتری نسبت به تبخال تناسلی دارد. می توان گفت تبخال تناسلی حاد تر از زگیل است. چرا که تبخال تناسلی با سوزش و خارش های شدید همراه است و برای فرد بسیار عذاب آور است در صورتی که زگیل تناسلی فقط درد کمی دارد. از طرفی تبخال تناسلی همانند جوش های چرکی می باشد. لازم به ذکر است تبخال تناسلی را می توان به راحتی با استفاده از روش های مناسب درمان نمود اما روند درمانی زگیل تناسلی معمولا طولانی و مشکل است.

 

راه های جلوگیری از ابتلا به تبخال تناسلی

 

برای جلوگیری از این بیماری راه های درمانی زیادی وجود دارد اما همه ی این راه ها ممکن است جوابگو نباشند. همان طور که گفته شد ممکن است برای درمان این دو بیماری مسیر طولانی داشته باشید. از هر روشی برای درمان استفاده نکنید چرا که احتمالا جواب مناسبی دریافت نکنید. از این رو توصیه می شود پیشگیری کنید تا به این بیماری دچار نشوید. از بهترین راه های پیشگیری برای جلوگیری از  بیماری های مقاربتی استفاده از کاندوم است. این راه شما را از ابتلا به هزاران بیماری جنسی در امان می دارد. از طرفی با فردی که به این بیماری آلوده است تا درمان قطعی رابطه برقرار نکنید چرا که شما نیز مبتلا خواهید شد. همچنین می توان از لیزر نیز استفاده نمود که راه موثری نیست چرا که می تواند برگشت پذیر باشد. امروزه واکسن هایی جهت جلوگیری از آن تولید شده است که باعث می شود شما از این بیماری در امان بمانید.

 بهترین راه پیشگیری و بهبود زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

همان طور که در متن بالا گفته شد پیدا کردن راه قطعی برای درمان زگیل و تبخال تناسلی بسیار مشکل است چرا که این دو بیماری مقاربتی جزو بیماری های جنسین با درمان بسیار سخت است. از این رو بهتر است راه های پیشگیری را قبل از ابتلا شدن طی کنید. اما در صورتی که با این دو بیماری دردناک و سخت مواجه شده و به آن ها مبتلا شدید توصیه ی ما استفاده از محصولات فوراور است. از آن جایی که درمان هر بیماری از راه گیاهی صد ها برابر بهتر و موثر تر از راه های دارویی و شیمیایی است بنابراین شما می توانید به محصولات گیاهی فوراور لیوینگ اعتماد کرد و به جنگ بیماری های مقاربتی، زگیل ها تناسلی و تبخال های تناسلی بروید. شما با استفاده از محصولات کمک درمانی و بهبود دهنده ی زگیل و تبخال تناسلی فوراور  می توانید برای همیشه از دست این بیماری مقاربتی دردناک نجات پیدا کرده و با خیالی آسوده این درد را تسکین دهید.

به طور کلی زگیل و تبخال تناسلی راه درمان قطعی ندارند.اما گیاهانی که در محصولات فوراور جهت تولید به کار برده می شوند از جهت گیاهی و طبیعی بودن کمک بسیار شایانی را در زمینه ی بهبود زگیل و تبخال به افراد کرده اند. گفتیم دلیل اصلی این بیماری به سیستم ایمنی باز می گردد. محصولات فوراور از طریق سم زدایی و پاکسازی موجب بهبود سیستم ایمنی شده و در واقع اصل موضوع را مورد بررسی قرار می دهند. این محصولات شامل:

  •  نوشیدنی بری نکتار از بهترین محصولات فوراور در زمینه ی پاکسازی بدن و سم زدایی هستند. ابن دو نوشیدنی دارای آنتی اکسیدان بوده که نوعی بهبود دهنده ی سیستم ایمنی است.
  • محصول فوراور ایموبلند به محصول ارتقا دهنده ی سیستم ایمنی معروف است. این محصول شامل قارچ شیتاکه می باشد. این نوع قارچ به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد موجب بهبود ویروس اچ ای وی و زگیل تناسلی می شود.
  • از دیگر محصولات پر خاصیت فوراور که برای بهبود و پیشگیری از چندین نوع بیماری مورد استفاده قرار می گیرد مکمل بی پروپولیس است. این مکمل با توجه به خاصیت آنتی بیوتیکی که دارد در حفظ و ارتقای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید بوده و بخش های مختلف بدن را به طور کامل پاکسازی  سم زدایی می کند. این محصول بهبود دهنده ی قارچ ها و ویروس های باکتریایی نظیر زگیل و تبخال تناسلی است. و از رشد میکروب ها جلوگیری می کند.این آنتی بیوتیک طبیعی  بوده و با ویروس های عفونی و باکتریایی بدن مبارزه می کند.نکته ی جالب توجه در مورد این محصول از بین بردن باکتری های مضر است و همانند آنتی بیوتیک های شیمیایی منجر به از بین بردن هر دو نوع باکتری خوب و بد نخواهد شد.
  • مکمل ویتامین سی فوراور به همراه جوی دو سر از قوی ترین مکمل های آنتی اکسیدان جهت تقویت سیستم ایمنی و بالا بردن آن است. می دانید که کار اصلی ویتامین سی بالا بردن و تقویت سیستم ایمنی بدن است. این مکمل پیشنهادی نیز در تقویت این سیستم نقش زیادی داشته و جذب ویتامین سی را بالا می برد.

محصولات گفته شده کمک می کنند بدن شما از طریق تقویت درونی کمک به بهبودی زگیل و تبخال تناسلی کنند اما یک سری محصولات نیز وجود دارند که  باید به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرند که شامل:

  • اسپری آلوئه فرست: این اسپری یک ضد عفونی کننده ی قوی بوده که شامل پروپولیس و آلوئه ورا است. پروپولیس موجود در آن کمک به بهبود درونی و الوئه ورای آن به صورت بتادین عمل کرده و پوست را به طور کامل ضدعفونی می کند.این محصول با خاصیت تسکینی که داراست کمک به بهبود زگیل و تبخال تناسلی خواهد کرد.
  • کرم پروپولیس نیز از دیگر محصولاتی است که به همراه این محصول می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کرم از انتقال ویروس به مکان های دیگر بدن و یا به طرف مقابل خودداری کردی و هنگامی که به صورت موضعی مالیده می شود موجب بهبود و پاکسازی پوست و جلوگیری از رشد زگیل و تبخال تناسلی می شود.
  • فوراور آلوئه لیپس: این محصول کرم مرطوب کننده برای لب است. اما به چوب جادویی فوراور معروف بوده و قادر است اکثر بیماری های پوستی را درمان نماید. در این محصول  از آلوئه ورا و جوجوبا استفاده شده است و تسکین دهنده ی زگیل و به ویژه تبخال تناسلی است. 

آخرین نکته ای که می بایست یادآور شویم مربوط به بهداشت شخصی خود شماست. یکی از دلایل ابتلا به این بیماری عدم رعایت بهداشت ناحیه ی تناسلی است.از طرفی وقتی شما به این بیماری دچار می شوید حتما می بایست شست و شوی مداوم داشته باشید. اما برای شست و شو باید از موادی استفاده نمایید که شیمیایی نباشند. پیشنهاد ما به شما ژل شست و شو و صابون مایع فوراور است. این دو محصول کاملا طبیعی و گیاهی هستند. از طرفی ph آن ها بسیار پایین بوده و همین موضوع سبب تسکین زگیل  تبخال شده و از تشدید آن ها جلوگیری می کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه