مشاهده کل مجله

علل و علایم نازایی، ناباروری و ضعف قوای جنسی، از پیشگیری تا درمان

علل و علایم نازایی، ناباروری و ضعف قوای جنسی، از پیشگیری تا درمان

مشکل نازایی (ناباروری) چقدر جدی است؟

شما هم جزء افرادی هستید که با همسرتان سعی دارید بچه دار شوید ولی با مشکل ناباروری (نازایی) دست و پنجه نرم می‌کنید؟ یا آیا چنین زوجینی را تا به حال دیده‌اید؟ اگر این اتفاق برای شما هم افتاده است ما اینجاییم تا به شما بگوییم که اصلا نیازی به نگرانی ندارید!

امروزه عدم توانایی در باروری یکی از مشکلات شایعی است که بعضی از مردم از آن رنج می برند. به هر حال خیلی از افراد آرزوی داشتن بچه داشته و از این که نمی توانند بچه دار شوند بسیار رنج می برند. دلایل عدم توانایی در باروری می تواند از طرف مرد یا زن باشد که به دلایل مختلف به ویژه اختلال در سلول های جنسی طرفین اتفاق می افتد. ما در این مقاله به بررسی مشکل نازایی پرداخته و راه حل های آن را بیان خواهیم کرد.

ناباروری به معنای کلی و دقیق

تا حالا این همه شنیده و یا دیده‌اید که مردم در مورد "بچه دار نشدن" بقیه حرف زده‌اند اما آیا تا به حال اصلا به این فکر کرده‌اید که ناباروری دقیقا چیست و از چه چیزی سر چشمه  می‌گیرد؟ اگر نمی‌دانید حتما تا انتهای متن همراه ما باشید!

به نظر متخصصان حوزه زایمان و نازایی، زمانی می‌توان گفت یک شخص نابارور است که در مدت ۱۲ ماه آمیزش بدون حفاظت، بارداری صورت نگیرد. البته به صورت میانگین در زنان بالای ۳۵ سال، این عدد به ۶ ماه می‌رسد؛ یعنی اگر این شخص بعد از این سن در مدت ۶ ماه آمیزش باردار نشود، به عنوان نابارور (infertile) شناخته می‌شود. همچنین بانوانی که بارداری و تشکیل لقاح در آن‌ها صورت می‌گیرد ولی تا آخر دوره دوام نیاورده و به هر دلیلی، سقط انجام می‌شود هم به عنوان نابارور شناخته می‌شوند.

حالا با این همه اوصاف، چرا ما گفتیم که شما نباید نگران این موضوع باشید؟ چون اگر مشکل ناباروری در شما تشخیص داده شود این بدین معنی نیست که باید با آرزوی پدر یا مادر شدن خداحافظی کنید! ممکن است که کمی این فرایند زمان ببرد اما درصد بسیار زیادی از زوجینی که مشکل ناباروری دارند بعد از مدتی با استفاده از روش‌های پزشکی صحیح (که همینجا برای شما معرفی خواهیم کرد) توانسته‌اند به آرزوی خودشان برسند! بنابراین نمی توان گفت جون زوجین نمی توانند بچه دار شوند و در این زمینه نا توان هستند پس حتما تا آخر عمر از این نعمت بی بهره می مانند بلکه امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی روش هایی در این زمینه مطرح شده اند که بعضی از این روش ها جوابگوی مشکل شما بوده و این موضوع را از ریشه حل خواهند کرد. 

مسئله ناباروری چقدر رایج است؟

بر اساس تحقیقات و بررسی‌های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC)، به صورت میانگین ۱۱ درصد از زنان در بارداری و یا اتمام دوره بارداری مشکل دارند و بر اساس استانداردهای پزشکی، به عنوان نابارور (نازا) شناخته می‌شوند. این در حالی است که تقریبا یک سوم موارد نازایی به مردان مربوط است. البته در بعضی از موارد خاص هم هر دوی زوجین با چنین مشکلی روبرو هستند.

نازایی (ناباروری)

چه مواردی باعث تشدید مشکل نازایی می‌شوند؟

از آنجایی که مشکل ناباروری مسئله‌ای جدی و گسترده است، همیشه نمی‌توان دلیل یا دلایل اصلی آن را به سرعت تشخیص داد. همچنین علاوه بر مشکلات ارثی و هورمونی، عوامل بیرونی دیگری هم وجود دارند که باعث ایجاد ناباروری در زوجین می‌شوند و یا احتمال ابتلا به آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. در این بخش چند مورد از مهم‌ترین این عوامل را برای شما فهرست کرده‌ایم:

  • سن بالا: مسئله باروری و زایمان یکی از ویژگی‌های طبیعی هر انسان است اما برای این که نتیجه بهتری داشته باشید باید در سن مناسبی برای این کار اقدام کنید. در کل هر چه سن زوجین بالاتر برود، احتمال باروری و بارداری هم در آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.چرا که زنان با افزایش سن کاهش تخمک داشته و از این رو توانایی آن ها جهت باردار شدن کم تر خواهد شد و از طرفی در صورت بار داری ممکن است بچه ناقص به دنیا آمده و با مشکل مادر زادی رو به رو شود.
  • استفاده از دخانیات و مواد مخدر: یکی از اصلی‌ترین دلایل ناباروری (مخصوصا در بین مردان) استفاده بیش از حد و طولانی مدت از دخانیات و سایر مواد مخدر است که احتمال باروری را به شدت کاهش می‌دهد. چرا که استفاده از مواد مخدر و دخانیات برای بدن و سلول های جنسی به شدت مضر است.
  • ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌های جنسی: اگر مسئله باروری برای شما هم مهم است و یا به دنبال راهی برای پیشگیری از ناباروری هستید، همیشه این مورد را مد نظر داشته باشید و در حین آمیزش همیشه از توصیه‌های بهداشتی پزشکان استفاده کنید.
  • وزن بسیار بالا یا بسیار پایین: چاقی یا لاغری مفرط علاوه بر مضرات بی‌شماری که برای بدن دارد، تاثیر خودش را بر روی باروری هم می‌گذارد چون به هر حال افرادی که مبتلا به چنین وضعیتی هستند بدنشان در حالت نرمال و طبیعی کار نمی‌کند. توصیه ما این است که در خصوص این موضوع، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

علل نازایی و ناباروری

آیا ناباروری (نازایی) درمان دارد؟

سوال هیمشگی! درمان نازایی چیست! بگذارید همین جا خیالتان را راحت کنیم. بله! نازایی هم دیگر درمان دارد و جالب است که روش درمانی که ما برای شما پیشنهاد می‌دهیم اول از همه بسیار آسان است و مهم‌تر از آن، به هیچ وجه شما را ملزم به پرداخت هزینه‌های سرسام آور نمی‌کند!

آماده‎اید؟ اگر آماده آشنایی با درمان ناباروری هستید همین الان آشنایی‌تان با وبسایت تخصصی فوراور ایران (forever Iran) را بیشتر کنید! حالا چرا فوراور ایران؟ بگذارید برایتان توضیح بدهیم.

همانطور که خودتان هم می‌دانید، مسائل پزشکی و در کل مسائلی که به زیبایی و سلامت افراد ربط دارند انقدر جدی هستند که به هیچ وجه نمی‌توان به هر شخص یا مجموعه‌ای اطمینان کرد چراکه ممکن است حتی بحث مرگ و زندگی افراد هم در میان باشد!

از طرف دیگر کلاهبرداری‌های سال‌های اخیر با اسم‌هایی مثل گیاهان دارویی و طب سنتی باعث شده است که درصد بالایی از مردم به چنین کسب و کارهایی بی‌اعتماد شوند و البته تا حدودی حق هم دارند.

دقیقا اینجاست که دیگر بهتر است به جای تصمیم گیری شخصی، از متخصصان این زمینه راهنمایی بگیرد. ولی نگران نباشید چون ما این کار را به جای شما انجام داده‌ایم! چطور؟ محصولات فوراور امریکا که در سطح بین المللی تولید و پخش می‌شوند با آخرین و مهم‌ترین اصول استاندارد پزشکی جهان آزمایش شده و مورد تایید متخصصان قرار گرفته‌اند! آیا باور نمی‌کنید؟ پش خودتان هم به گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های محصولات فوراور لیوینگ نگاه کنید!

درمان نازایی، درمان ناباروری

آیا محصولات فوراور لیوینگ درمانی برای نازایی (ناباروری) دارد؟

خبر خوبی برای شما داریم! حالا که محصولات و گواهینامه‌های وبسایت فوراور ایران را دیدید باید خیالتان راحت باشد! حالا خبر خوب ما چیست؟ بله متخصصان فوراور برای رفع مشکل ناباروری هم راه حلی پیدا کرده‌اند!کمپانی فوراور با سال ها سابقه ی درخشانی که دارد در زمینه ی بیماری های مختلف دارای پکیج های فوق العاده ای بوده که به جهت گیاهی بودن این پکیج ها می توان گفت شما با اطمینان کامل و بدون ترس از عوارض خطرناک از آن ها استفاده نمایید. این محصولات کاملا طبیعی بوده و دارای هیچ نوع ماده ی شیمیایی نیستند. بنابراین به جای استفاده از روش های مختلف از یک روش مورد اطمینان استفاده نمایید.

پکیج بهبود ناباروری فوراور یکی از کم هزینه‌ترین و در عین حال موثرترین روش‌های درمان نازایی در بازار فعلی ایران است که توسط متخصصان بین المللی این مجموعه ایجاد شده است. حالا بیشتر از این که ما در این زمینه حرفی بزنیم بهتر است خودتان هم به این محصولات و سابقه آنها نگاهی بیندازید تا خیالتان راحت شود!

 

در آخر...!
همانطور که قبلا هم عرض کردیم، مشکل نازایی در بین مردان و زنان یک مسئله نسبتا رایج و طبیعی است و تقریبا از هر ۶ زوج، یک زوج با این مساله درگیر هستند. اما این به هیچ وجه نباید شما را از آرزوی داشتن فرزند ناامید کند چون دیگر با محصولات درمان نازایی فوراور که کاملا استاندارد و مورد اعتماد متخصصان هستند دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید! پس دیگر منتظر چه هستید؟ با استفاده از این محصول شما هم می توانید همانند بقیه آرزوی خود را به حقیقت تبدیل کنید

نظر خود را بنویسید

دیدگاه