مجموعه تخصصی مراقبت پوستی سونیا (تکنولوژی ضد پیری) Sonya Skin Care Kit
ناموجود
5.0 / 1

مجموعه تخصصی مراقبت پوستی سونیا (تکنولوژی ضد پیری) | Sonya Skin Care Kit

قیمت: ۱۳,۹۷۳,۶۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۹,۷۸۱,۶۰۰ تومان

مجموعه مراقبت های پوستی سونیا یک موفقیت و پیشرفت در تکنولوژی ضد پیری است. این مجموعه دارای پنج عنصر کاربردی است. این محصول عنصری است که کاربردی فراتر از زیبایی دارد: سونیا، نماد جوانی دوباره، شگفتی و عشق است. فرمول ترکیبات این مجموعه، حاوی آلوئه ورا، عصاره های میوه، چای سفید و مرطوب کننده هایی عالی است که رطوب و شادابی را به پوست شما باز می گردانند. این ترکیبات، پوست شما را جوان تر و مرطوب تر از همیشه خواهند کرد. مجموعه مراقبت های پوستی سونیا شامل: 277 کرم پاک کننده آلوئه ورا سونیا 279 تونر بازسازی کننده آلوئه ورا که حاوی چای سفید است 281 سرم تقویتی آلوئه ورا که حاوی چای سفید است 280 کرم متعادل کننده آلوئه ورا 278 لایه بردار عمیق آلوئه ورا


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 282

کد محصول = ۲۸۲


مجموعه تخصصی مراقبت پوستی سونیا | Sonya Skin Care Collection

پکیج تخصصی سونیا فوراور

سونیا نامی است که کاربردی فراتر از زیبایی دارد. سونیا، نماد جوانی دوباره، شگفتی و عشق است. فرمول ترکیبات این مجموعه، حاوی آلوئه ورا، عصاره میوه های مختلف، چای سفید و مرطوب کننده های طبیعی و عالی است که رطوب و شادابی را به پوست شما هدیه میدهد. مجموعه مراقبت پوستی سونیا، پوست تان را جوان تر و مرطوب تر از همیشه خواهند کرد.


پکیج مراقبت پوستی سونیا، شامل 5 محصول تخصصی

محصولات تخصصی پوست سونیا فوراور

مجموعه مراقبت های پوستی سونیا حاوی پنج محصول اساسی برای پاکسازی، رطوبت رسانی و حفظ سلامت کلی و طراوت بخشیدن به ظاهر پوست هستند. این پنج محصول شامل کرم لایه بردار عمیق سونیا، آلوئه رفرشینگ تونر سونیا، سرم تقویتی آلوئه سونیا، کرم تعادلی آلوئه سونیا و لایه بردار عمیق آلوئه سونیا میباشند. این محصولات در کنار یکدیگر، هر پوستی را شاداب و شفاف می کنند. به استقبال این فرایند پنج مرحله ای بروید تا پوست تان به شفافیت و طراوتی برسد که لایق آن است. در ضمن به علت کیفیت بالای محصولات، این پک از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و حداقل برای یک دوره ی ۶ ماهه کافی است.

مراقبت های پوستی سونیا بدون شک، جزو طبیعی ‌ترین و حرفه ‌ای ‌ترین مجموعه مراقبت پوستی در دنیا و مناسب برای یک دوره ۶ ماهه می باشد. با این مجموعه به طور کامل پوست خود را از نو بسازید و از آن به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید.


مجموعه مراقبت های پوستی سونیا شامل

کرم پاک کننده کلینزر آلوئه سونیا

این پاک کننده فوق العاده که حاوی آلوئه ورا و عصاره مرکبات و میوه های بهاری ساخته شده است. از خواص این کلینزر میتوان به پاک کنندگی قوی مواد آرایشی به همراه لطافت بالا بدون ایجاد آلرژی و خشکی صورت اشاره کرد.

تونر بازسازی کننده پوست آلوئه سونیا (حاوی چای سفید)

این تونر غیر الکلی حاوی آلوئه ورا خالص و چای سفید است و رطوبت حیاتی مورد نیاز پوست را تامین می کند و پوست شما را برای پذیرش سرم تقویتی آماده می سازد. از سایر موادی که در ترکیبات این تونر بکار رفته است میتوان به عصاره جوجوبا، مرکبات و روغن کرچک اشاره کرد.

سرم ویتامینه و تغذیه کننده نورشینگ آلوئه سونیا (حاوی چای سفید)

این سرم فوق العاده حاوی آلوئه ورا، چای سفید و عصاره های گیاهی با ساختاری لطیف و بسیار سبک است. نورشینگ سرم سونیا با بالا بردن میزان آنتی اکسیدان، لایه ای تقویتی و محافظتی ایجاد می کند که از تاثیرات مضر روی پوست شما جلوگیری می نماید.

کرم متعادل کننده بالانسینگ آلوئه سونیا

این کرم لوکس، حاوی آلوئه ورا به اضافه عصاره مواد احیا کننده و مرطوب کننده های پیشرفته است. این کرم برای استفاده در روز و شب عالی بوده و کاملا بدون گلوتن است.

کرم لایه بردار قوی اکسفولیتور آلوئه سونیا

لایه بردار عمیق آلوئه بخشی از رژیم روزانه نیست، اما برای دو بار مصرف هفتگی طراحی شده است. این محصول حاوی آلوئه ورا، دانه های طبیعی جوجوبا و عصاره لیمو و هربوته می باشد. لایه بردار عمیق آلوئه جریان خون را افزایش داده و پوست را شاداب تر و درخشان تر می کند. پس از مصرف پاک کننده پیرایشگر آلوئه، صورت خود را با آب مرطوب نموده و لایه بردار را به سرانگشتان خود بمالید. صورت و ناحیه گردن خود را به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید.

شرکت فوراور با کنار هم قرار دادن این محصولات در پکیجی مقرون به صرفه، تمامی نیاز های تغذیه پوست شما را در طول روز براورده میسازد.


روش مصرف پک تخصصی سونیا بر اساس اولویت زمانی

مجموعه تخصصی مراقبت پوستی سونیا

  1. روزی دو بار پوست خود را با کرم پاک کننده کلینزر آلوئه سونیا تمیز کنید.
  2. روزی دو بار پوست خود را با تونر بازسازی کننده پوست آلوئه سونیا تازه کنید وبه آن رنگ طبیعی ببخشید.
  3. روزی دو بار از سرم ویتامینه و تغذیه کننده نورشینگ آلوئه سونیا استفاده نمایید.
  4. روزی دو بار کرم متعادل کننده بالانسینگ آلوئه سونیا را مصرف نمایید.
  5. هفته ای تقریبا دو بار پوست خود را با استفاده از کرم لایه بردار قوی اکسفولیتور آلوئه سونیا لایه برداری کنید.

جهت راحتی شما عزیزان، هر یک از این محصولات این پکیج مراقبت پوستی، به صورت جداگانه نیز در سایت فوراور ایران موجود است.


مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sonya Skin Care Kit
مهمان

برای دریافت تخفیف 35 درصد چقدر باید خرید داشته باشیم؟

3
0
پاسخ مدیر :

پس از ثبت نام و خرید حدود 400 دلار طی دو ماه میلادی متوالی، شامل تخفیف 35 درصدی روی تمامی محصولات و مادام العمر میشوید.