صابون صورت و بدن آلوئه آووکادو Aloe Avocado Face & Body Soap
5.0 / 36

صابون صورت و بدن آووکادو فوراور | Aloe Avocado Face & Body Soap

قیمت: ۶۳۰,۷۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۴۱,۵۰۰ تومان

نقطه آغاز زیبایی طبیعی، پاکیزگی و سلامت پوست است؛ و نقطه آغاز سلامتی و پاکیزگی پوست، طبیعت است. کمپانی فوراِور لیوینگ بیش از ٤٠ سال است که پیشگامِ یافتن و استفاده از منابع طبیعی برای کمک به نرمی، سلامت و زیبایی پوست است. نمونه بارز این تلاش ها را می توان در صابون دست و صورت آووکادو دید. صابون دست و صورت آووکادو که از کره ۱۰۰ ٪ طبیعی آووکادو تولید شده است، با پوست شما سازگاری کامل دارد و آن را با خواص میوه ای و طبیعی خود، مرطوب و پاکیزه می کند. آووکادو تقریبا برای تمام انواع پوست ها مناسب است و تمام منافذپوست چرب شما را به نرمی و بدون ایجاد هر گونه عوارض و التهاب، تمیز و سالم می کند. از طرفی، این محصول، پوست های حساس و خشک را به سرعت نرم نموده و در پوست نفوذ می کند تا آن را تغذیه و مرطوب کند. از آن جا که صابون دست و صورت آووکادو، نرم کننده و مرطوب کننده نیز هست، می توان پس از استحمام نیز از آن استفاده کرد. بوی مرکبات تازه در این محصول، نشانه ای از آن است که این صابون، در تمام طول روز، یاوری برای نرم و سالم نگه داشتن پوست است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 284
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۲۸۴



صابون صورت و بدن آووکادو |  Avocado Face & Body Soap

 

صابون فوراور

پوست صورت و دست ها جزو مهم ترین و تاثیر گذار ترین نقاط بدن هستند که در جذابیت و زیبایی ظاهری شما نقش اساسی دارند. نقطه آغاز زیبایی طبیعی، پاکیزگی و سلامت پوست است و نقطه آغاز سلامتی و پاکیزگی پوست، طبیعت است. کمپانی فوراِور لیوینگ بیش از ٤٠ سال است که پیشگامِ یافتن و استفاده از منابع طبیعی برای کمک به نرمی، سلامت و زیبایی پوست است. نمونه بارز این تلاش ها را می توان در صابون دست و صورت آووکادو دید.


خواص بی نظیر صابون آووکادو صورت و بدن فوراور

 

صابون آووکادو فوراور

  • پاک کننده ملایم برای پوست صورت و بدن
  • حاوی روغن 100% طبیعی و خالص آووکادو به همراه ژل خالص آلوئه ورا که کمپانی فوراور به آن معروف است.
  • 100 درصد طبیعی و بدون مواد مضر
  • منبع غنی از ویتامین های آ، ب، ث و ای
  • خاصیت نرم کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالا
  • بازگرداندن طراوت و شادابی پوست به صورت و بدن
  • بستن منافذ باز و متعادل کننده چربی پوست
  • بهبود جوش و جای جوش و لک های پوستی
  • از صابون فوراور برای انواع پوست ها میتوان استفاده کرد. (پاک کننده ملایم پوستﻫﺎی چرب بدون تحریک پوست، تغذیه و تأمین رطوبت پوستﻫﺎی خشک و حساس)
  • تغذیه پوست، جلوگیری و بهبود التهاب صورت

توصیه میشود مقاله روبرو را نیز مطالعه نمایید: تاثیر شوینده ها و صابون های طبیعی روی پوست


صابون گیاهی آووکادو فوراور | حاوی آلوئه ورا و آووکادو خالص

صابون آلوئه ورا و آووکادو طبیعی فوراور


صابون دست و صورت آووکادو که از ترکیب ۱۰۰% طبیعی آووکادو و گیاه بی نظیر آلوئه ورا تولید شده است، با پوست شما سازگاری کامل دارد و آن را با خواص میوه ای و طبیعی خود، مرطوب و پاکیزه می کند. آووکادو تقریبا برای تمام انواع پوست ها مناسب است و تمام منافذ پوست چرب شما را به نرمی و بدون ایجاد هر گونه عوارض و التهاب، تمیز و سالم می کند. از طرفی، این محصول، پوست های حساس و خشک را به سرعت نرم نموده و در پوست نفوذ می کند تا آن را تغذیه و مرطوب کند.

از آن جا که صابون دست و صورت آووکادو، نرم کننده و مرطوب کننده نیز هست، می توان پس از استحمام نیز از آن استفاده کرد. بوی مرکبات تازه در این محصول، نشانه ای از آن است که این صابون، در تمام طول روز، یاوری برای نرم و سالم نگه داشتن پوست است. میوه آووکادو و گیاه آلوئه ورا منبع غنی از ویتامین های A ، B، C و E هستند و حاوی آنتی اکسیدان جهت مبارزه با رادیکالهای آزاد نیز می باشند.


هدف اصلی شستشوی دستها

هدف از شستن دست و صورت

هدف اصلی در شستشوی دست ها از بین بردن کل میکروب ها از روی دست ها و اصطلاحا استریل کردن آنها نیست، بلکه هدف به حداقل رساندن تعداد میکروبها با حفظ تعادل طبیعی بین آنهاست. همانطور که میدانید روی پوست دست و صورت ما، باکتری های خوب و مضر وجود دارند. در صورت استفاده از صابون های معمولی، شما عملا هم میکروب های مفید و هم مضر را از روی دست خود میشویید. اما صابون فوراور با بهره گیری از فناوری و خواص آووکادو، باکتری های مفید روی سطح دست را نگه داشته و باکتری های بیماری زا را میکشد.

پس برای افراد عادی که در مراکز بهداشتی درمانی کار نمی کنند و یا برای استفاده روزمره در هر شرایطی که دسترسی به آب و صابون وجود دارد، بهتر است از این روش استفاده شود. اگر آب و صابون در دسترس نیست، از مواد استرلیزه کننده مانند ماده ضدعفونی کننده دست فوراور استفاده گردد و در اولین فرصت که امکان حاصل گردید باید دست ها را با آب و صابون شست. امروزه Hand Hygiene یا شستشوی دست ها به عنوان یکی از خطوط اولیه پیشگیری و کنترل بیماری ها توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا (CDC) توصیه می گردد. در عصر حاضر و با شیوع ویروس کرونا نیز اهمیت شستشوی مداوم دست ها با صابون تاکید میگردد. در حالیکه این تاکید در استفاده از مواد ضد میکروب برای بهداشت دست ها توسط عموم دیده نمی شود. از این رو، اگر چه استفاده از مواد میکروب کش برای دست ها در شرایط خاص و محیط های بهداشتی درمانی کاربرد خاص خود را دارند، بهتر است که در سایر موارد و در صورت امکان از آب و صابون برای شستشوی دست ها استفاده گردد.

هم اکنون این صابون بی نظیر با ترکیب جدید آووکادو و آلوئه ورا از طریق نمایندگی فوراور ایران در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.


محتوی: ۱۴۲ گرم

روش استفاده: صابون دست و صورت آلوئه آووکادو را برای شستن صورت یا بدن خود و تمیز کردن پوست تمام نواحی بدن به اندازه لازم مصرف نمایید. سپس پوست خود را کاملا با آب بشویید و با حوله خشک کنید.

صابون دست فوراور بدون گلوتون تاییدیه صابون فوراور وگان

دانلود پی دی اف

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Avocado Soap
مهمان

با عرض سلام و خداقوت
سپاس از اینکه خیلی با حوصله به سوالات پاسخ میدید
من می خواستم بدونم این صابون چطور هم برای پوستهای چرب مناسبه و هم پوستهای خشک؟!؟!

16
1
پاسخ مدیر :

سلام. خواهش میکنم وظیفس.
برخلاف صابون های شیمیایی صابون فوراور به دلیل داشتن ترکیب کاملا گیاهی و بی نظیر آووکادو و آلوئه ورا به تعادل PH پوست کمک میکنه و همزمان خاصیت آبرسانی داره و در نتیجه چربی و رطوبت پوست رو تنظیم میکنه و برای انواع پوست مناسبه.

Nahid Hasani

محصولات فوراور بینظیره

12
0
پاسخ مدیر :

ممنون از لطف شما، با تضمین اصالت کالا و تحویل فوری محصولات در خدمتیم.

kawan shafiei

سلام ببخشید آیا اصالت کامل این کالا رو تضمین می کنید؟

9
1
پاسخ مدیر :

با سلام خدمت شما. تمامی محصولات فوراور لیوینگ ساخت کشور ایالات متحده امریکا میباشند و دارای QR کد انحصاری بوده و قابل شناسایی در تمام نقاط دنیا هستند.

مهمان

سلام وقتتون بخبر صابون و اگه  به تنهایی مصرف کنم جواب میده یا حتما باید قبل یا بعدش از محصول دیگه ای هم استفاده کرد؟
و اینکه چ محصولی و همراهش استفاده کنم بهتر جواب میگیرم ؟
واسه منافذ باز پوست و جای جوش

9
2
پاسخ مدیر :

سلام (تک تک محصولات رو داخل گوگل و سایت میتونید جستجو کنید و وارد صفحه محصولی شوید)
جهت بهبود منافذ باز پوست، موارد زیر مفید و مناسب هستند:
نوشیدنی خالص آلوئه ورا یا بری نکتار
مکمل ویتامین سی
صابون آووکادو
کرم آلوئه وراژلی  
پکیج شکوفه جوانی بخصوص تونر و ماسک حرفه ای و حتی خود مایع اکتیویتور
سرم آلفا ای فکتور (برای پوست های خشک که خاصیت آبرسانی هم داره)
پکیج جدید روزانه سونیا (بخصوص ژل مویسچرایزر و ایلومینیتینگ ژل)

مهمان

درود برشما خسته نباشید
من چند روزی میشه که از صابون آووکادو استفاده میکنم
پوستم رو کمی روشن تر کرده  و تقریبا راضی هستم
من صورت پر جوشی دارم  و این منو آزار میداد طی این چند روز جوش هام کمی خشک تر شده  و اینکه پوست صورتم چرب هست امیدوارم که با استفاده از این محصول به نتیجه برسم
میخواستم بپرسم طی روز چند بار باید صابون بزنیم و چند دقیقه روی صورت بمونه اگر جواب بدید سپاسگزارم.

9
0
پاسخ مدیر :

بسیار عالی
صابون آووکادو برای شستشوی معمول روزانه قابل استفاده هست و چون کاملا طبیعی بوده و مواد شیمیایی نداره لذا محدودیت مصرف نداره و پیشنهاد میشه حداقل روزی یکی‌دو بار بخصوص بعد از فعالیت روزانه و حضور در محیط آلوده بیرون استفاده بشه
برای رفع جوش ها پیشنهاد میشه دوسه دقیقه روی پوست بمونه و بعد شسته بشه.

Homeyra Mehrabi

با سلام این محصول عالیه ممنون از محصولات بی‌نظیر شما 👌پیشنهاد میشه استفاده کنید

8
0
Yegane Fazeli

سلام صابون فوراورلیوینگ اصل قبلا بانوع جعبه بانوشته های ظریفتروسایزصابون بزرگتربود ایااین نمونه جدیدهست یاامتیازشرکت روشرکتی دیگه درکشوردیگه ای قبول کرده

7
0
پاسخ مدیر :

سلام. محصولات تمام اصل میاشند و بیش از 40 ساله فعالیت کمپانی فوراور اختصاصی بوده و به مرور زمان برخی تغییرات در بسته بندی ایجاد میشود و این ربطی به دادن امتیاز شرکت یا سایر مسائل ندارد.

مهمان

سلام صورت من لکهای قهوه ای داره این صابون کمکی میکنه

7
0
پاسخ مدیر :

سلام بله مناسب هست
البته بهتره ابتدا علت لک ها مشخص بشه و اگر علت درونی مثل کبد و یا هورمونی داره حتما باید محصولات درونی مثل بری نکتار و ویتولایز و لیسیوم پلاس هم استفاده بشه

خواص صابون آلوئه آووکادو: مناسب انواع پوست و پوست های حساس، پاک کننده ملایم برای پوست صورت و بدن و شستشوی روزانه، حاوی روغن ۱۰۰٪ طبیعی آووکادو به همراه ژل خالص آلوئه ورا، بدون مواد شیمیایی و مضر، منبع غنی از ویتامین های آ، ب، ث و ای، متعادل کننده PH پوست همراه خاصیت نرم کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالا، بازگرداندن طراوت و شادابی پوست صورت و بدن بدون تحریک پوست، روشن کننده و ضدلک، تغذیه پوست و جلوگیری و بهبود التهاب، بهبود جوش و جای جوش، لیفت پوست و بستن منافذ باز.

مهمان

سلام من ریموو خط لب انجام دادم به روش فی جای زخم و قرمزی هنوز مونده کنار لبم هم گود شده پیشنهاد شما چی هست

7
0
پاسخ مدیر :

سلام و درود
لیپس فوراور خیلی کمکتون میکنه.

حسین فلاحیان

میگن ک از محصول انتظار معجزه نداشته باشین ولی این صابون واسه من معجزه کرد البته استفاده من برا موی سر بوده ک عالی بوده

7
1
مهمان

من تو این سن ابله‌مرغون گرفتم چند تا لکه رو صورتم هست و‌در حال حاضر یکسری از محصولاتو استفاده میکنم کسی اگه پیشنهادی داشت ممنون میشم.

6
2
پاسخ مدیر :

سلام و درود

صابون آووکادو
کرم آلوئه وراژلی
کرم آرتری فکتور
محلول آلفا ای فکتور(اگر پوست چرب و حساس به جوش ندارند)
همچنین چرب کردن مدام با لیپس

مناسب هست.

ناهید علیمحمدی

روشن کنندگی هم داره؟

6
0
پاسخ مدیر :

سلام. بله در توضیحات به آن اشاره شده است.

مهمان

چندروزی یکبار باید از این صابون استفاده کرد؟

5
0
پاسخ مدیر :

محدودیت مصرف نداره و برای استفاده روزانه هست.

مهمان

من بدون این صابون نمیتونم روز و شب رو شروع و تمام کنم، واقعا برای تمیزی و شادابی پوست عالیه

3
0
مهمان

برای شستشوی سر و موهاهم میشه استفاده کرد ازش یا فقط مخصوص صورت هست

3
0
پاسخ مدیر :

بله برای موهای چرب مناسب هست.

مهمان

سلام خسته نباشید من با این صابون گونه هام سرخ شدن وجوش زیر پوستی زده خارشم داره میشه لطفا راهنمایی کنید ۵ روزه استفاده میکنم

3
1
پاسخ مدیر :

برای پوست خشک و حساس حتما یک مرطوب کننده و آبرسان مناسب بعد از صابون آووکادو استفاده بفرمایید، همچنین در روزها و هفته اول به دلیل خاصیت پاکسازی پوست در محصولات فوراور ممکنه جوش های زیر پوستی برون ریزی مختصری داشته باشند تا پوست صاف شود و با ادامه ی مصرف و همچنین به کمک خود محصولات فوراور از جمله کرم آلوئه وراژلی جوش ها برطرف خواهند شد.

مهمان

با سلام چطور میشه  محصولات فوراور اصل رو از تقلبی تشخیص داد/

3
0
پاسخ مدیر :

بهتره محصولات فوراور امریکا رو از جای مطمئن که پاسخگو باشند و خدمات پس از فروش داشته باشند تهیه بفرمایید.
آیتم هایی مانند سایت معتبر، درگاه امن بانک، ضمانت اصالت و تاریخ انقضا از طریق برگشت کالا، شماره تماس ثابت و پاسخگو نیز میتواند به اعتبار فروشگاه مد نظر شما کمک کنند.

مریم کرمی

سلام و عرض ادب
بعداز شستن صورتم،خشکی و کشیدگی پوست خیلی اذیتم می کرد. مدت دو هفته است که از این صابون دارم استفاده می کنم و دیگه این احساس ناخوشایند رو تجربه نکردم،عالیه ...عالی

3
0
مهمان

سلام بر همه
کسی که از صابون اواکادواستفاده کرده بعد الوورا ژلی بعد ضد افتاب صورتشون حالت جوش زیر پوستی زده به همراه خارش حالت خشکی پوست دارن مخصوصا دور لب حدودا چه مدت طول میکشه به حالت عادی برگرده  و اینکه بعد از  یک هفته که شروع کردن  هنوز از بین نرفته ایا حساسیت نیست

2
0
پاسخ مدیر :

برای پوست های معمولی و خشک پیشنهاد میشه همراه صابون آووکادو در طول روز حتما از یک آبرسان و مرطوب کننده مناسب مانند کرم آلوئه مویسچرایزینگ استفاده شود و در کل به دلیل داشتن آلوورای خالص در محصولات فوراور احتمال برون ریزی و پاکسازی پوست به صورت جوش های ریز در هفته اول وجود دارد که با مداومت و مصرف خود محصولات این مورد برطرف خواهد شد.

زانا همتیار

سلام خسته نباشید این که تو روش مصرف اکثر محصولات زدید که با آب بشویید آب سرد باشه یا ولرم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

2
0
پاسخ مدیر :

سلام
فرقی نمیکنه بهترین حالت آب هم دمای پوست هست که نه خیلی سرد باشه نه خیلی گرم.

مهمان

سلام برای موی سر هم استفاده میشه یا نه

2
0
پاسخ مدیر :

بله چون صابون آلوئه آووکادوی فوراور کاملا گیاهی و بدون افزودنی هست و PH خنثی داره، برای موهای چرب مناسب هست و چربی پوست و مو رو متعادل میکنه

مهمان

سـلام وعـرض ادب برای بسته شدن منافذ باز پوست صــورت چه محصــولی رو پیشنهاد میکند ؟ و همچنین لڪ های قهوه ای صورت؟

2
0
پاسخ مدیر :

محصولات مناسب برای بستن منافذ باز پوست:
نوشیدنی آلوئه ورا یا بری نکتار
مکمل ویتامین سی
بالانسینگ تونر
ایلومینیتینگ ژل سونیا
کرم آرتری فکتور
و همچنین ماسک های فوراور (ماسک حرفه ای سیندرلا و مارین ماسک)

مهمان

این صابون خیلی خوبه و من خودم خیلی ازش سود کردم

2
0
مهمان

من این صابون و ب پوستم میزنم سوزش میگیره و پوستمو خشک کرده دلیلش چیه

2
0
پاسخ مدیر :

صابون آووکادو چربی های پوست رو تمیز میکنه و لذا بهتره برای پوست های معمولی رو به خشک حتما از یک مرطوب کننده و آبرسان مناسب بعد از صابون استفاده کنید تا در کنار حذف چربی، آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست به درستی و کامل انجام شود.

مهمان

دلیل تخفیف های توی سایت چیه؟من از صابون فوراور استفاده کردم حس میکنم پوستمو خشک کرده.و حس کشیدگی دارم رو پوستم.

2
0
پاسخ مدیر :

در کل فعالیت کمپانی فوراور به صورت بازاریابی شبکه ای در جهان هست و نماينده ها بر اساس حجم خرید میتونن بین ۵٪ تا ۴۸٪ از کمپانی تخفیف بگیرند
و قطعا سابقه و حجم خرید و فروش ما بالا هست لذا در سقف تخفیف کمپانی هستیم و بخشی از این تخفیف رو در مناسبت های مختلف در اختیار مشتری های فوراور ایران قرار میدیم

صابون آووکادو چربی پوست رو برمیداره لذا باعث بستن منافذ باز و لیفت پوست میشه و کشیدگی پوست طبیعی هست و برای پوست های خشک پیشنهاد میشه حتما از یک آبرسان و مرطوب کننده عالی بعد از صابون استفاده شود

Mona Banihashemi

خیلی شوینده خوبیه

2
0
مهمان

من برای جوش صورتم استفاده کردم الان ۳۰ روز میگذره وهمچنان بیرون ریزی دارم ونشانه بهبودی نمیبینم

2
0
پاسخ مدیر :

آیا آزمایش دادین و به پزشک مراجعه کردین
علت جوش چی هست؟
هورمونی، کبدی، بارداری، قاعدگی، آفتاب، بیماری پوستی، یا ...
اگر مشکل در درون بدن باشه نمیشه فقط با یک صابون توقع بهبود یا معجزه داشته باشیم و باید حتما پکیج کامل شامل محصولات مناسب درونی و موضعی همزمان استفاده شوند
مانند این هست که بخواهید آتشی رو با آب از بالا خاموش کنید اما از زیر بنزین تغذیه شود
و آتش یا خاموش نمیشود یا دوباره شعله ور خواهد شد.

امیررضا میرزائی

سلام می شه در کنار ژل شستشو که استفاده می کنم این محصول رو هم استفاده کنم

1
0
پاسخ مدیر :

بله در طول روز به صورت یکی صبح و یکی شب استفاده بفرمایید

فهیمه بیگی

صابون خیلی مناسب و به صرفه ای هست . اندازه بزرگی داره و بوی بسیار مطبوع . برای صورت و بدن عالیه . نرم کننده است و به هیچ وجه پوست را خشک و کشیده نمیکنه . فقط یه مقدار برای چشن و اطراف چشم باید با احتیاط مصرف بشه . سوزش بدی در چشم ایجاد میکنه .

1
0
نازنین فیروزی

واااای بعد از شستن آدم لذت میبرههههه از پوستش

1
0
مهمان

سلام خسته نباشید
برای صورتم که پر جوش و لکه هست این صابون و میتونم استفاده کنم؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله صابون آووکادو در کنار کرم آلوئه وراژلی جهت پیشگیری و بهبود جوش ها موثر هستند البته اگر علت جوش مشکلات کبدی و هورمونی و درونی باشه حتما محصولات مناسب مربوطه نیاز هست و نمیشه با فقط محصولات موضعی توقع بهبود کامل داشت.

مهمان

سلام .من دو ساله دارم ازاین صابون استفاده میکنم و عالیه.
خداروشکر جوش و لکه هام درمان شد .
سوالی که دارم اینه که برای شسشوی مو سر هم مناسبه این صابون یانه ؟؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله چون کاملا گیاهی و ترکیب آلوئه ورا و آووکادوی طبیعی هست برای شستشوی مو بخصوص موهای چرب هم عالیه

مهمان

سلام آیااین صابون برای هرپوستی سازگاره من پوستم سبزه هست برای روشن شدن پوست خوبه یان

1
0
پاسخ مدیر :

بله صابون های فوراور کاملا طبیعی و گیاهی و مناسب انواع پوست هستند.

مهمان

سلام. من پوست پیشانی ام خیلی براق و چرب میشه محصولی هست که پیشگیری یا درمان بشه

1
0
پاسخ مدیر :

نوشیدنی بری نکتار و امگا همراه صابون آووکادو و اسکراب فوراور جهت تنظیم درونی و بیرونی چربی پوست بدن و صورت مناسب هستند.

مهمان

سلام،آیا صابون آلوئه ورای و آووکادو فوراور برای بهبود چاله های ریز پوست و جای جوش مناسب است؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله و بهتره در کنارش از آرتری فکتور و ایلومینیتینگ سونیا هم استفاده کنید.

مهمان

سلام وقتتون بخیر آیا استفاده از صابون آووکادو فوراور برای رفع شوره ی چرب کف سر هم مناسب هست ؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله میتونه کمک کنه اما برای پوست یا موی خشک مناسب نیست.