آلوئه پیوریفایینگ کلینزر سونیا (کرم پاک کننده و تمیز کننده) Sonya Aloe Purifying Cleanser
ناموجود

کلینزر پاک کننده پیوریفاینگ سونیا | Sonya Aloe Purifying Cleanser

قیمت: ۲,۹۸۶,۴۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۰۹۰,۵۰۰ تومان

اولین گام در روش های مراقبت های پوستی سونیا، این پاک کننده فوق العاده است که حاوی عصاره آلوئه و میوه جات مختلف است و برای پاک کردن مواد آرایشی طراحی شده است بی آن که نیازی به خشک کردن پوست داشته باشد. پاک کننده پیرایشگر آلوئه سونیا احساس نرمی، پاکی و تازگی فوق العاده ای به پوست تان می دهد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، پس از مصرف این پاک کننده، از احیا کننده پوست آلوئه سونیا (تونٍر) و سایر محصولاتِ ارایه شده در پکیج مراقبت های پوستی سونیا استفاده نمایید.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 277

کد محصول = ۲۷۷


کرم پاک کننده آلوئه ورا سونیا | Sonya Aloe Purifying Cleanser

 

آلوئه پیوریفاپینگ کلینزر سونیا فوراور

زمانی را تصور کنید که بعد از یک روز سخت کاری، پوست صورتتان نیاز به استراحت دارد. روی پوست صورت علاوه بر مواد آرایشی که از صبح استفاده کرده اید، آلودگی هوا و ذرات معلق هستند. پوست صورت نیاز به یک پاک کننده با خواص عالی دارد که هنگام شب خود را بازسازی کند، اینجاست که پکیج مراقبت پوستی سونیا فوراور نمایان میشود.

اولین گام در پکیج مراقبت های پوستی سونیا، کرم پاک کننده فوق العاده سونیا است که حاوی عصاره آلوئه و میوه های مختلف است. این کرم برای پاک کردن مواد آرایشی طراحی شده است بی آن که نیازی به خشک کردن پوست داشته باشد. پاک کننده آلوئه سونیا احساس نرمی، پاکی و تازگی فوق العاده ای به پوست تان می دهد.


ویژگی ها و فوائد کرم پاک کننده سونیا

 

پاک کننده آلوئه سونیا

  • حاوی آلوئه ورای خالص و عصاره مرکبات و میوه های بهاری
  • پاک کننده قوی مواد آرایشی و آلودگی از روی پوست
  • بدون ایجاد حساسیت و خشکی برای پوست
  • ایجاد پایه مطلوب برای کرم های دیگر پکیج سونیا فوراور
  • دارای گواهینامه بدون گلوتن و عدم تست روی حیوانات


محتوی: ۱۷۷ میلی لیتر پاک کننده

روش استفاده: هر صبح و شب از پاک کننده سونیا آلوئه استفاده نمایید. پاک کننده را روی نوک انگشت تان بزنید و بعد، نوک انگشت دو دست تان را به هم مالیده و با آن، صورت و گردن تان را ماساژ دهید تا آثار آرایش یا مواد دیگری که روی پوست تان هست، از بین برود. سپس مواد خود پاک کننده را با یک پد یا پارچه پنبه ای پاک کنید و صورت و گردن تان را با آب گرم بشویید.

نکته: برای رسیدن به بهترین نتیجه، پس از مصرف این پاک کننده، از احیا کننده پوست آلوئه سونیا (تونٍر) و سایر محصولاتِ ارائه شده در پکیج مراقبت های پوستی سونیا استفاده نمایید.


جهت مشاهده خواص و مشخصات دقیق این محصول لینک زیر (سبز رنگ) را لمس کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sonya Cleanser