بسته‌های سلامت فوراور ایران

پکیج‌های بهبود بیماری‌ها

بسته های سلامت فوراور

بسته های سلامتی فوراور

بسته های سلامتی محصولات فوراور

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.


پیشگیری بهتر از درمان

 

پیشگیری بهتر از درمان است!!

با اینک همه به این جمله اعتقاد داریم  اما باز هم خیلی این اتفاق برای ما می افتد.

در دنیای امروز با توجه به آلودگی های بسیاری که در ارتباط با پوست هستند، مراقبت نکردن و عدم پیشگیری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست بدن بزند.

از این رو ما باید با استفاده از محصولات و مکمل های طبیعی و سالم بدن خود را همواره سم زدایی کرده و با بهبود در روش زندگی، تغذیه بدنی سالم و موثر داشته باشیم. بنابراین میتوانیم با استفاده از یک سری شیوه ها و روش های مراقبتی جسم و روح خود را از هر گونه آلودگی و کمبود که ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند حفظ نماییم.


محصولات سلامتی فوراور

کمپانی فوراور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف سلامتی، زیبایی و بهداشتی دارای محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و استاندارد در جهان حرف اول را می زند.

محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و فاقد هر نوع مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده میباشند.

 سلامتی و زیبایی را همراه با هم و بدون عوارض به شما هدیه میکنیم.

کمک به بهبود فشار خون با محصولات فوراور

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

از طرفی استفاده از بسته های سلامتی فور اور و مکمل های غذایی خالص کمپانی، حتی قبل از ابتلا به بیماری ها به شما کمک می کنند که بدنی سالم داشته باشید و بدنتان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارید. چرا که مواد غذایی مورد استفاده ی ما به اندازه ی کافی غنی نیستند و جوابگوی نیاز روزانه بدن ما نمی باشند. 


استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

 

ژل خالص آلوئه ورا نوشیدنی فوراور

نکته ی جالب در مورد محصولات و پکیج های فوراور وجود نوشیدنی های خالص در کنار تمامی محصولات است.

عامل اصلی سم زدایی در بدن نوشیدنی های خالص بر پایه آلوئه ورا هستند. این نوشیدنی ها علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بر پایه گیاهی عصاره خالص آلوئه ورا و عسل باعث تاثیر بیشتر سایر محصولات داخل پکیج ها میشوند.


 استفاده از محصولات فوراور تا چه زمانی؟

 

سوال خیلی از مصرف کنندگان عزیز فوراور این است که تا چه زمانی می بایست از محصولات استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از محصولات فوراور مختص به زمان و مدت خاصی نیست و توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود همواره و به صورت چرخشی از محصولات و پکیج های مورد نیاز بدن خود استفاده نمایید. چرا که محصولات فوراور جهت سم زدایی و بهبود عملکرد بدن و همچنین تامین و تکمیل جذب مواد مغذی می باشند. پیشنهاد کمپانی و فوراور ایران برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده همیشه و دوره ای از نوشیدنی های خالص فوراور و همچنین استفاده حداقل سه دوره پیوسته از بسته های سلامتی مربوط به هر بیماری می باشد تا بدن تعادل و سلامت از دست رفته خود را بدست آورد.


برای ملاحظه قیمت محصولات هر پکیج، لطفا وارد صفحه بسته سلامتی مربوطه شوید و قیمت تک تک محصولات پکیج، در پایین صفحه در قسمت محصولات مربوطه قابل ملاحظه و خرید می‌باشد.

برای راحتی شما عزیزان مقاله جامع کامل ترین لیست قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از تخفیف بسته های سلامتی با ما تماس حاصل نمایید.

تعداد نظرات 0
1108

سینوزیت | Forever Sinusitis

سینوزیت یکی از بیمارهایی می باشد که بر اثر یک سرماخوردگی ساده به وجود می آید. ویروس‌ها که بیشتر سینوزیت‌ها را ایجاد می‌کنند، باکتریها، آلرژی و حساسیت‌ها، پولیپ و تومور‌های بینی، انحراف بینی، عفونت‌های قارچی و در مواردی عفونت‌های دندانی هستند. شرکت فوراور ایران نیز داروهایی برای درمان سینوزیت دارد.

تعداد نظرات 0
1109

نازایی (ناباروری)

اکثر افراد در دوره ای از زندگی خود تمایل زیادی به بچه دار شدن دارند. بیشتر زوجین (تقریباً 85٪) بعد از یک سال تلاش برای بچه دار شدن، به بارداری می رسند و بیشترین احتمال بارداری در ماه های ابتدایی اتفاق می افتد. فقط حدود 7 درصد زوج های دیگر در سال دوم باردار می شوند. (امیدوار باشید و تلاش کنید.)

تعداد نظرات 0
1110

عفونت قارچی پوست | Forever fungal infection

قارچ ها ارگانیسم های زنده بسیار ریزی هستند که در هوا، خاک، آب و حتی بدن انسان یافت میشوند. بیش از 50 درصد قارچ ها مضر هستند و وقتی برخی از آنها روی پوست قرار بگیرند، باعث ایجاد عفونت قارچی پوست میشوند. این عفونت روی پوست ممکن است باعث ایجاد خارش شدید یا لکه های قرمز رنگ شود.

تعداد نظرات 0
1111

خر و پف شبانه | Forever snoring

خر و پف، صدایی بلند است که هنگام خواب ایجاد میشود. این صدا اغلب هنگامی که به خواب شب می رویم و هنگام تنفس از طریق دهان و بینی ایجاد میشود.

تعداد نظرات 1
1112

ورزش، بدنسازی (انرژی زیاد، رشد عضلات و پر شدن بدن)

محصولات فوراور مناسب برای افزایش انرژی و بدنسازی + پر شدن عضلات

تعداد نظرات 1
1113

درد کمر و ستون فقرات، دیسک کمر و گردن، درد شانه و زانو و مفاصل

اگر در پیاده روی، بازی تنیس یا تایپ کردن زیاده روی کرده اید، ممکن است مفاصل شما دچار درد مقطعی شود. البته درد مفاصل علل متعددی دارد که در این مقاله کمی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تعداد نظرات 0
1114

استرس

استرس غریزه ای طبیعی است که در آن نیروهایی از درون فرد یا محیط زندگی، بر روح یا جسم وی یا هر دو تأثیر می گذارند. به دلیل فراوانی استرس در زندگی مدرن، ما معمولاً استرس را یک تجربه منفی می دانیم، اما از نظر زیست شناختی، استرس می تواند یک تجربه خنثی، منفی یا حتی مثبت باشد.

تعداد نظرات 0
1115

آبسه دندان | Forever Dental Abscess

آبسه در واقع عفونت باکتریایی است که در دندان و اطراف آن شکل میگیرد. اگر آبسه در لثه ایجاد شود، به آن آبسه پریودنتال میگویند. آبسه دندان میتواند بصورت موضعی باقی بماند و درمان شود و یا در تمامی دهان بصورت سلولیت منتشر شود و مشکلاتی ایجاد کند.

تعداد نظرات 0
1116

آبسه لثه (پریودنتال) | Forever Periodontal Abscess

آبسه پریودنتال به کیسه های برجسته عفونت زایی گفته میشود که در لثه بوجود می آیند. اگر متوجه برآمدگی غیر طبیعی روی لثه خود شدید، به سرعت با دندانپزشک خود ارتباط برقرار کنید.

تعداد نظرات 0
1117

مراقبت از دندان | Forever protect your teeth

با این هزینه های سنگین دندانپزشکی، مهم است که دندان های خود را در برابر آسیب و خراب شدن محافظت کنید. با درک چگونگی محافظت صحیح از دندان ها و تقویت آن ها، می توانید همیشه یک لبخند سالم و زیبا را داشته باشید.

تعداد نظرات 0
1118

کزاز | Forever tetanus

کزاز بیماری باکتریایی است که از طریق تماس زخم باز پوست با خاک یا کود حیوانی میتواند به انسان انتقال پیدا کند. دانستن این نکته نیز مهم است که کزاز بیماری واگیر داری نیست و افراد نمیتوانند همدیگر را مبتلا کنند. این بیماری در گذشته ای نه چندان دور به علت ضعف واکسیناسیون در کودکی افراد زیادی را به کام مرگ برده است.

تعداد نظرات 0
1119

ورم لوزه | Forever tonsillitis

لوزه بافتی ماهیچه مانند در دهان است که در انتهای حلق و گلو میتوان آن را دید. ورم لوزه معمولا بر اثر عفونت باکتریایی و یا ویروسی ایجاد میشود که علائمی همچون گلودرد، تب و تورم غدد در گردن است. التهاب لوزه به طور عمده در کودکان رخ می دهد، اما به ندرت در نوزادان کمتر از دو سال نیز اتفاق می افتد. درمان ورم لوزه بستگی به ویروسی یا باکتریایی بودن آن دارد و در برخی موارد برداشتن لوزه با عمل جراحی توصیه میشود.