مراقبت از دندان | فوراور ایران

مراقبت از دندان | Forever protect your teeth

با این هزینه های سنگین دندانپزشکی، مهم است که دندان های خود را در برابر آسیب و خراب شدن محافظت کنید. با درک چگونگی محافظت صحیح از دندان ها و تقویت آن ها، می توانید همیشه یک لبخند سالم و زیبا را داشته باشید.

کد کالا: 1117

کد محصول = ۱۱۱۷


5 راهکار برای محافظت بیشتر از دندان ها

محافظت از دندان

با این هزینه های سنگین دندانپزشکی، مهم است که دندان های خود را در برابر آسیب و خراب شدن محافظت کنید. با درک چگونگی محافظت صحیح از دندان ها و تقویت آن ها، می توانید همیشه یک لبخند سالم و زیبا را داشته باشید.

مینای دندان به نوعی قوی ترین عنصر در بدن انسان است، اما یک پاشنه آشیل دارد: حملات باکتری و اسیدی.

این دو میتوانند مواد معدنی را از بین ببرند و باعث فرسایش مینای دندان شوند. در نتیجه، مهم است که با استفاده از روش های توصیه شده، از دندان های خود به درستی محافظت کنید.

  1. چندین بار در روز مسواک بزنید.

اول و مهمترین فعالیت برای تامین بهداشت دهان و دندان، مسواک زدن چندین بار در روز است. با مسواک زدن، شما نه تنها با از بین بردن ذرات غذا یا مواد مضر دیگری که باعث پوسیدگی دندان می شوند از دندان های خود محافظت می کنید، بلکه با تأمین مواد معدنی مورد نیاز، دندان ها نیز تقویت می شوند. هنگام مسواک زدن از روی زبان و لثه ها غافل نشوید و سعی کنید به آهستگی روی آنها را نیز تمیر کنید.

  1. استفاده از نخ دندان و دهان شویه

اگرچه ممکن است نخ دندان کشیدن و استفاده از دهان شویه بعد از هر وعده غذایی کاملاً ضروری نباشد، اما انجام این کار فقط یک بار در روز می تواند به محافظت از دندان های شما در مناطقی که با مسواک زدن به آنها دسترسی پیدا نمی کند، مانند بین دندان ها و در پشت دندان کمک کند.

  1. استفاده از خمیر دندان های طبیعی و حاوی مواد مفید

استفاده از خمیر دندان هایی که مواد شیمیایی و مضر ندارند و حفاظت کامل می کنند از مینای دندان همیشه توصیه میشود. خمیر دندان فوراور، بهترین خمیر دندان دنیا بدون فلوراید، کاملا طبیعی و حاوی آلوئه ورا خالص به همراه ماده فوق العاده آنتی باکتریالی بی پروپولیس (بره موم عسل) است.

  1. ترجیحا از خوردن و نوشیدن غذاهای مضر برای دندان خودداری کنید!

خودتان بهتر میدانید راجع به چی صحبت می کنیم، اصلی ترین آنها نوشابه است. بسیاری از موارد پوسیدگی دندان را می توان تا حد زیادی به رژیم غذایی نامناسب نسبت داد که شامل غذاهای سرشار از قند و پر ازکربوهیدرات های مضر است.

  1. بطور منظم دندانپزشکی بروید.

نکته آخر اینکه مراجعه به دندانپزشک برای محافظت صحیح از دندان ها بسیار مهم و ضروری است. در حالی که بهداشت دهان و دندان می تواند به طور قابل توجهی احتمال فرسایش مینای دندان را کاهش دهد، اما هنوز هم احتمال ایجاد پلاک در سطح دندان وجود دارد، پس مراجعه به دندانپزشکی حداقل هر 6 ماه یکبار را جدی بگیرید.


محصولات فوراور برای مراقبت بیشتر از دندان ها


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مراقبت از دندان