آلوئه بادی تونر (کرم سفت کننده و تنظیم کننده بدن و ضد سلولیت) Aloe Body Toner
ناموجود

آلوئه بادی تونر (کرم سفت کننده و ضد سلولیت) | Aloe Body Toner

قیمت: ۲,۶۶۳,۹۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۸۶۴,۸۰۰ تومان

این کرم مخصوص، برای زیباسازی و سفت کردن پوست طراحی شده و مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای انتخاب شده اند که به بهترین نحو ممکن، احساس گرما و سفت شدگی را به پوست بدهند. راز این محصول را می توان در ترکیب آلوئه و دستچینی از گیاهان اروپایی با دو عامل گرم کننده، یعنی روغن دارچین و فلفل دلمه ای یافت. آلوئه بادی تونر یا تنظیم کننده بدن آلوئه، کرمی شگفت انگیز برای گرم کردن و تقویت پوست است. این محصول، ترکیبی از ژل غنی شده آلوئه ورا است که با هدف شکل دهی و تقویت پوست ارایه شده است. این کرم که برای استفاده به همراه نوار سلوفانی تهیه شده است، حاوی مواد امولسیونی، مرطوب کننده، جذب کننده رطوبت و عوامل گرم کننده است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 056

کد محصول = ۰۵۶


کرم تنظیم کننده بدن | Aloe body toner

 

کرم ضد سلولیت آلوئه بادی تونر فوراور

این محصول فروشگاه فوراور ایران، دارای بالاترین گواهینامه ها و استاندارد های مطرح در سطح جهان از لحاظ سلامتی است. از کرم آلوئه بادی تونر میتوان برای سفت کردن، اسکراب، لاغری موضعی و زیبایی بدن استفاده کرد. در این مطلب فوائد و موارد مصرف آلوئه بادی تونیک را بیان میکنیم.


کرم ضد سلولیت بادی تونر آلوئه ورا

این کرم گرم کننده عالی برای سفت کردن، فرم دادن و زیبایی بدن میباشد و جهت استفاده با لفاف سلفون (cellophane) مخصوص طراحی شده است. کرم آلوئه بادی شامل عناصر امولسیون کننده، مرطوب کننده و گرم کننده بدن جهت لاغری موضعی میباشد.


فوائد و عملکرد کرم بادی تونر فوراور طبق بررسی فوراور ایران

 

آلوه بادی تونر فوراورلیوینگ

  • استفاده از این کرم موجب تحریک گردش خون شده و به این ترتیب مایعات و بافت های چربی که تجمع یافته اند، شکسته و از بین می رود.
  • حاوی عصاره خالص آلوئه ورا، روغن دارچین و ماده موثر فلفل
  • خاصیت سم زدایی فوق العاده بهره گرفته از عصاره خالص آلوئه ورا
  • کاهش سایز و لاغری موضعی بدن
  • قابلیت سفت کننده، مرطوب کننده و حالت دهنده عالی پوست
  • این کرم ترکیبی عالی از کمپلکس های گیاهی است که با فناوری روز دنیا ساخته شده.

 


آلوئه بادی تونر قابل استفاده برای لاغری موضعی

 

این کرم امولوسیونه غنی و رقیق به صورت موضعی و به آرامی پوست را گرم می کند. گرم شدن ناحیه زیر پوست سبب افزایش جریان گردش خون شده و باعث از بین رفتن سلولیت زیر پوست میشود. این تونر حاوی ژل پایدار آلوئه ورا، امولوسیون کننده ها، مرطوب کننده ها و نرم کننده ها بعلاوه عوامل محرک دستگاه گردش خون و مواد گرما زدایی مانند روغن دارچین و فلفل است. این تونر را باید به همراه پوشش سلفونی به کار برد تا گرما در محل بماند و سطح پوست صاف شود. این محصول به صورت تخصصی پوست را زیبا، سفت و خوش حالت می کند. ماساژ دادن موضع مورد نظر و پوشانیدن قسمت کرم زده شده، باعث تشدید و اثرگذاری بیشتر این تونر میگردد. عصاره های گیاهی مخصوص در این کرم، به دلیل خواص حالت دهندگی و شکل دهندگی معروفند. همچنین وجود اثرات مرطوب کنندگی آلوئه ورا به همراه  خواص گرمازایی فلفل و دارچین، موجب تولید محصولی بسیار مؤثر گردیده اند.


ترکیبات اصلی: آلوئه ورا و دو گیاه گرمازای عالی: روغن دارچین، عصاره فلفل قرمز فرنگی (کپسیکوم)

سایر ترکیبات محصول: ژل پایدار آلوئه ورا، آب، C۱۰-۱۸ تری گلیسریدها، گلیسریل استئارات، پروپیلن گلیکولف دی کاپریلات روی کاپرات، بوتیلن گلیکول، ستیل الکل، تری اتانولامین، عصاره عشقه، عصاره Spiraea ،عصاره Clem atis، عصاره موکوس، عصاره دم اسب، کلاژن محلول، الاستین هیدرولیز، روغن دارچین، ۱۰۰-PEG استئارات، پلی سوربات ۲۰، سوربیتات لورات، کربومر، اولئورزین فلفل، اسید اسکوربیک، متیل پاربن، پروپیل پارابن.


محتوی: ۱۱۳ گرم

روش مصرف: بعد از حمام کردن و شستن محل مورد نظر ترجيحا با آلوبس ژلی و خشک کردن ناحیه شکم در ابتدا بالای شکم، دور شکم و قسمت انتهائی شکم را اندازه بگیرید سپس آلوبادی تونر را با چهار انگشت در محل های مورد نظر ماساژ دهید و ترجیحا با يك سلفون يا مشما تا یک ساعت پوشیده شود، سپس مجددا اندازه گیری شود و تفاوت احساس خواهد شد.


همچنین شما میتوانید علاوه بر عضویت در گروه تلگرامی راز سلامت فوراور، سوالات خود را در بخش کامنت قرار دهید و به سرعت به پاسخ مناسب برسید. 

گواهینامه گلوتن فری محصولات فوراورلیوینگ


دانلود پی دی اف محصول تونر فوراور

جهت مشاهده مشخصات دقیق تونر سفت کننده فوراور اینجا را کلیک کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Body Toner