فوراور ویژن (مکمل بینایی) Forever Vision
ناموجود
5.0 / 7

فوراور ویژن (مکمل بینایی) | Forever Vision

قیمت: ۲,۴۶۰,۹۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۷۲۲,۶۰۰ تومان

Forever Vision یک مکمل رژیم غذایی است که شامل عصاره سیاه گیله یا بیل بری (از خانواده بلوبری)، لوتئین و ، Zeaxanthin حاصل از گل همیشه بهار و سوپر آنتی اکسیدان ها و دیگر مواد مغذی می باشد. برای مشاهده ادامه توضیحات و تصاویر محصول به مطلب پایین مراجعه نمایید.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 235

کد محصول = ۲۳۵


مکمل بینایی فوراور

مکمل فوراور ویژن برای سلامتی چشم ها

بینایی موهبتی الهی است که باید در حفظ و بهبود آن تلاش کنیم. جهانی را تصور کنید، تار یا در پهنای تاریکی فرو رفته باشد. بینایی چشم ها، بخش ضروری زندگی ماست و باید با استفاده از مکمل های غذایی از سلامتی کلی آن اطمینان حاصل کنیم. فوراوِر ویژن مکمل غذایی است که از زغال اخته، لوتئین، زاگزانتین، آنتی اکسیدان های قوی و مواد مغذی تقویت چشم بهره جسته است تا در زندگی روزمره کار ما را آسان کند. زغال اخته یکی از گیاهان سنتی محبوب است و می تواند از طریق تقویت گردش خون به بهبود قدرت بینایی کمک شایانی کند. لوتئین یکی از کارتینوئیدهای رایج است که در بسیاری از گیاهان و میوه ها یافت می شود و نقش آن در محافظت از شبکیه چشم اثبات شده است. از سوی دیگر، زاگزانتین و آستاگزانتین، از جمله کارتنوئیدهای دیگری هستند که نقش مهمی در سلامت چشم بازی می کنند.


فوراور ویژن حاوی عصاره بیلبری

مکمل بینایی فوراور ویژن حاوی بیلبری

این مکمل غذایی حاوی عصاره گیاهی قدیمی، به نام Bilberry یا قره گیله است که کمک شایانی به جریان خون اطراف چشم ها میکند. عصاره بیلبری در طب سنتی برای جلوگیری از گسترش تخریب ماکولا استفاده میشود. (ماکولا ناحیه ای در ته کره چشم روی شبکیه است که حاوی سلولهای نوری بوده و پس از سن 50 سالگی به مرور دچار تخریب میشود). این مشکل مانع توانایی آنها برای خواندن ، شناسایی چهره افراد و تاری دید در آنها خواهد شد.


فوائد و ویژگی های عصاره بیلبری

  • جلوگیری از تاری دید چشم ها
  • جلوگیری از ایجاد آب مروارید و تاثیر فوق العاده در بهبود این بیماری
  • ساخت کلاژن در عروق خونی چشم ها
  • بهبود مشکلات شبکیه چشم در افراد دیابتی یا دارای فشار خون بالا
  • کاهش قند و کلسترول بد خون
  • بهبود التهاب در قسمت های مختلف بدن

آنتی اکسیدان لوتئین

آنتی اکسیدان لوتئین فوق العاده برای سلامتی چشم ها



لوتئین Lutein حاصل از عصاره گل همیشه بهار، ماده ای که در بسیاری از سبزیجات و میوه ها یافت می شود و برای سلامتی شبکیه چشم بسیار مفید است. لوتئین از ریشه لاتین کلمه ای به معنی زرد گرفته شده و یکی از ششصد نوع کاروتنوئید شناخته شده در طبیعت است. شواهد زیادی وجود دارند که نشان می دهند لوتئین در پیشگیری از دو بیماری چشمی رایج در دوران سالمندی اهمیت زیادی دارد.

  • دژنراسیون ماکولار وابسته به سن (AMD): این بیماری ماکولا را تحت تاثیر قرار داده و منجر به تاری دید می شود. شواهد از تاثیر بسزای لوتئین بر روی این بیماری دارد.
  • آب مروارید یا کاتاراکت: این بیماری مرتبط با عدسی چشم است و با تار شدن آن آغاز شده و با افزایش تیرگی و کدر شدن عدسی، بینایی را مختل می کند. کهولت سن و تخریب لایه های داخلی چشم از شایع ترین دلایل آب مروارید میباشد.

Zeaxanthin حاصل از گل همیشه بهار و Astaxanthin حاصل از جلبک های ریز دریایی

 

عصاره گل همیشه بهار در فوراور ویژن

این دو عنصر از چشم ها در برابر امواج نوری مضر با فرکانس بالا مانند اشعه ماورا بنفش خورشید، محافظت میکنند. کاروتنوئیدهای دیگری که در سلامتی چشم ها نقش مهمی دارند. مطالعات نشان می دهد که سطح بالایی از آستاگزانتین و زآگزانتین در بافت چشم، در مکان هایی که مشکل نور کم یا تابش های خیرکننده وجود دارد باعث دید بهتر در شخص می شود. آنتی اکسیدانی بودن عنصر زاگزانتین، از چشم ها در مقابل اشعه uv خورشید، محافظت میکند.


حاوی ویتامین های A ، C ، E و مینرالهای روی و مس

مکمل غذایی فوراور ویژن به همراه انواع ویتامین ها و مینرال های مس و روی

فوراور ویژن حاوی ویتامین A و C و E است. ویتامین‌ A برای بهبود بینایی افراد در نور کم، حفظ سلامتی سطح چشم، دفاع از بدن و سلامتی پوست مفید است. بر اثر کمبود  ویتامین A فرد دچار ضخامت و خشک شدن قرنیه چشم می‌شود که به این بیماری گزروفتالمی (xerophthalmia) می‌گویند. اگر کمبود خیلی شدید شود فرد نابینا خواهد شد؛ ولی کمبود آن فرد را دچار شب کوری می‌کند. ویتامین E مهم‌ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی و پوست و چشم‌های سالم است و همینطور باعث بهبود بیماری‌های چشمی مثل آب مروارید و دژنراسیون ماکولا (شایعترین علت کوری در افراد مسن) است. مطالعات نشان داده اند که مقادیر بالای ویتامین C می تواند باعث کاهش خطر ابتلا به آب مروارید شود. این ویتامین می تواند با کاهش فشار چشم مانع گلوکوم نیز شده و یا بیماری را در مبتلایان تسکین می دهد.



محتوی: ۶۰ قرص


روش مصرف: روزانه ۲ بار هر بار ۱ عدد قرص مصرف شود.


همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مشاهده مشخصات محصول ویژن به لینک زیر مراجعه نمایید.

فوراور گلوتن فری 

برای مشاهده مشخصات دقیق و جدول محصول فوراور ویژن کلیک کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Vision
مهمان

سلام جناب قائمی برای کسی که دیابت داره وعمل اب مروارید چشم عمل کرده الان چشمش دچار خشکی شده و دکتر اشک مصنوعی تجویز کرده چه پیشنهادی دارین؟؟؟  البته پک دیابت نمی خوام فقط برای مشکله چشمش دنبال محصول هستم. ممنون از فوراور ایران

3
0
پاسخ مدیر :

با سلام. ممنون از حسن انتخاب شما. تمام تلاشمان خدمت رسانی به شما عزیزان است.
با مشورت پزشکشون میتونن از مکمل بینایی ویژن و نوشیدنی آلوئه ورا استفاده کنند.

مهمان

با سلام من خشکی چشم و ضعیفی چشم رو دارم شما چی رو پیشنهاد میدید؟؟

2
0
پاسخ مدیر :

سلام
مکمل ویژن فوراور
مکمل اکتیو اچ آ
مکمل فوراور آبتاکر
به ترتیب اولویت و در کنار هم به بهبود مشکلات چشم از جمله خشکی چشم، بینایی و عملکرد چشم کمک میکنند و با بهبود خونرسانی و تغذیه مناسب چشم موجب سلامت شبکیه، قرنیه، عنبیه و زجاجیه خواهند شد.

مهمان

سلام طاعات قبول
برای ناخنک چشم پیشنهادی دارین؟
ممنون

2
0
پاسخ مدیر :

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما.

استفاده از محلول رقیق شده اکتیویتور جهت شستشوی چشم
مکمل امگا فوراور
مکمل آبتاکر فوراور
مکمل فوراور ویژن
نوشیدنی آلوئه هلو

جهت بهبود و کنترل عود بیماری ناخنک چشم مناسب هستند.

مهمان

با سلام
معمولا با استفاده ی چند دوره از این مکمل تاثیرش بر روی چشم حس می شود؟

1
0
پاسخ مدیر :

طبق پیشنهاد کمپانی فوراور بهترین نتیجه برای بهبود هر بیماری، با مصرف حداقل سه دوره پیوسته از پکیج کامل مربوطه هست.

مهمان

سلام، آیا موجود دارید این محصول را؟
چه قیمت؟
تاریخ تولید و انقضا را هم لطف میفرمایید؟

0
0
پاسخ مدیر :

سلام. فعلا به علت نوسانات ارز قیمت در اینستاگرام و واتس اپ خدمتتون تقدیم میشه. آدرس واتس اپ و اینستاگرام نیز در قسمت تماس با ما موجود است.

مهمان

سلام این محصول باعث میشه عصب قطع شده چشم، که باعث نابینایی شده بهبود پیدا کنه؟

0
0
پاسخ مدیر :

خیر عصبی که قطع شده با تقویت و تغذیه بینایی، وصل نخواهد شد

مهمان

سلام وقت بخیر.من یکسال پیش عمل لیزیک انجام دادم چشمام ضعیف بود والان خداروشکر عالیه دیدم ولی شدیدا چشمام خشک شده اشک مصنوعی استفاده میکنم و همچنین نقطه ی کوچک سیاه توی دیدم میبینم .و کلا وقتی سنم میره بالا از پیرچشمی ونزدیک بینی میترسم .شما چه راه حلی برام دارین؟؟

0
0
پاسخ مدیر :

مصرف روزانه نوشیدنی آلوئه ورا در کنار مکمل های مولتی دیلی، امگا و اچ آ به سلامت عمومی بدن و بهبود خشکی چشم برای همیشه کمک خواهند کرد