فشار خون بالا و محصولات فوراور

فشار خون بالا | High Blood Pressure

فشار خون بالا که به آن HBP نیز گفته می شود، هنگامی است که فشار خون شما، یعنی جریان خونی که از طریق رگ های خونی عبور میکند، بیش از حد بالا باشد.

کد کالا: 1068

کد محصول = ۱۰۶۸


فشار خون بالا چیست؟

حقایقی در مورد فشار خون بالا

فشار خون بالا چیست

فشار خون بالا که به آن HBP نیز گفته می شود، هنگامی است که فشار خون شما، یعنی جریان خونی که از طریق رگ های خونی عبور میکند، بیش از حد بالا باشد. ابتدا بگذارید در مورد فشار خون کمی صحبت کنیم.

فشار خون و سیستم گردش خونی چگونه کار میکند؟

برای زنده ماندن و عملکرد صحیح، بافت ها و اندام های شما به اکسیژنی که سیستم گردش خون شما در بدن حمل می کند نیاز دارند. هنگامی که قلب می تپد، فشاری ایجاد می کند که خون را از طریق شبکه ای از رگ های خونی شامل عروق، رگهای اصلی و مویرگ ها، هل می دهد.

آسیب اصلی فشار خون از شریان ها و قلب آغاز میشود. با گذشت زمان، نیرو و اصطکاک فشار خون بالا به بافتهای ظریف داخل عروق آسیب می رساند. کلسترول بد (LDL) نیز به نوبه خود با تجمع در اطراف بافت رگ ها به فشار خون بالا کمک میکند و این نشان دهنده شروع تصلب شرایین است.


فشار خون، قاتلی خاموش

فشار خون بالا، قاتل خاموش

ممکن است حس کنید همه چیز رو به راه است، اما فشار خون بالا می تواند بی سر و صدا باعث صدمه ای شود که می تواند سلامتی شما را تهدید کند. بهترین راه پیشگیری، چک کردن مداوم اعداد فشار خون و ایجاد تغییراتی است که برای کنترل فشار خون بالا مهم است. چرا ما به فشار خون بالا میگوییم "قاتل خاموش":

  • اکثر اوقات تا قبل از حاد شدن، علائمی را مشاهده نمیکنید.
  • برخی ویژگی های جسمی و عادات غذایی میتواند احتمال خطر یا ریسک را برای شما افزایش دهد.
  • در صورت عدم درمان و کنترل مناسب، این بیماری میتواند سبب حمله قلبی، سکته مغزی یا سایر بیماری های جدی شود.

پیشگیری و درمان فشار خون بالا

این جمله پیشگیری بهتر از درمان است، بخصوص در مورد فشار خون بالا صدق میکند. شما با انتخاب سبک زندگی سالم میتوانید از بسیاری بیماری ها جلوگیری کنید. (مطالعه بیشتر در مورد درمان و پیشگیری از فشار خون بالا) در این قسمت چند توصیه برای پیشگیری از فشار خون بالا آورده ایم:

  • فعالیت بدنی حدود 30 دقیقه در روز بصورت سبک توصیه میشود.
  • عدم استعمال دخانیات
  • داشتن رژیم غذایی سالم و کم نمک
  • حفظ وزن سالم
  • مدیریت استرس

بهبود سطح فشار خون با محصولات فوراور


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

فشار خون بالا