اسپری ضد آفتاب آلوئه Aloe Sunscreen Spray
ناموجود
5.0 / 5

اسپری ضد آفتاب فوراور (آبرسان و ضد لک) | Aloe Sunscreen Spray

قیمت: ۱,۹۶۰,۱۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۳۷۲,۱۰۰ تومان

کافی است همیشه یک اسپری ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپری حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید (فاکتور ۳۰ ) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد. به علاوه، این اسپری در برابر آب مقاوم است و از این رو به راحتی می توانید بی هیچ نگرانی ای، زیر آفتاب شنا کنید. فقط کافی است افشانه را فشار دهید و آن گاه آماده رفتن باشید. داشتن پوست سالم در تابستان، هیچ گاه تا این حد ساده نبوده است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 319

کد محصول = ۳۱۹


اسپری ضد آفتاب فوراور | Aloe Sunscreen Spray

اسپری ضد افتاب فوراور

اگر شما و خانواده تان از سبک زندگی پر تحرک و پویا لذت می برید، پس باید همیشه خود را آماده نگه دارید. شاد نگه داشتن خانواده بر عهده شماست، پس وقتی می خواهید خود و خانواده تان را برای فعالیت در زیر آفتاب آماده کنید، نگران هیچ چیز نباشید.

کافی است همیشه یک اسپری ضد آفتاب آلوئه به همراه داشته باشید. این اسپری حاوی فاکتور محافظت در برابر خورشید (فاکتور ۳۰) و آلوئه ورای طبیعی است تا پوست شما را در برابر سالخوردگی و اثرات ناشی از پرتوهای خورشیدی نگه دارد. به علاوه، این اسپری در برابر آب مقاوم است و از این رو به راحتی می توانید بی هیچ نگرانی، زیر آفتاب شنا کنید. فقط کافی است افشانه را فشار دهید و آن گاه آماده رفتن باشید. داشتن پوست سالم در تابستان، هیچ گاه تا این حد ساده نبوده است.


ویژگی ها و نکات مهم درباره اسپرى ضد آفتاب فوراور

 

اسپری ضد آفتاب فوراور با spf=30

  • مقاومت در برابر اشعه مضر نور خورشید با عامل SPF بالا
  • علی رغم قدرت حفاظتی بالای آن در برابر خورشید، با مرطوب نگه داشتن پوست، شما قادر خواهید بود با خیال آسوده برنزه شوید.
  • محصولی با بالاترین کیفیت جهت محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر ماورای بنفش UVB/UVA
  • اسپری ضد افتاب فوراور حاوی ژل خالص آلوئه ورا
  • غنی از مواد مرطوب کننده برای حفظ رطوبت طبیعی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن
  • با افزایش رطوبت پوست، مانع تیره شدن رنگ پوست شده و باعث پیشگیرى و بهبود لک های پوستى میشود.
  • با فرمول قوی و مقاوم در برابر آب تا ٨٠ دقیقه بعد از فعالیت در آب
  • ترکیب دانش نوین با عناصر طبیعی برای التیام دادن، نرم و مرطوب کردن پوست
  • فاقد رنگ و اثر سفیدی بر روی پوست
  • فرآورده ای با مصرف دوگانه، حتی پس از در معرض آفتاب بودن
  • دور کننده طبیعی حشرات
  • ایمن و قابلیت استفاده برای کودکان

محتوی: ۱۷۸ میلی لیتر

روش مصرف: قبل از مصرف تکان دهید. هنگام مصرف، اسپری را با فاصله ۴ تا ۶ اینچ (١٠ الی ۱۵ سانتی متر) دورتر از پوست تان نگه دارید و بپاشید و به آرامی، آن را با دست بر روی پوست تان پخش کنید. اسپری را ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید استفاده کنید. اسپری را مستقیما به صورت تان نزنید بلکه بر روی دست زده و سپس با دست بر روی صورت خود بمالید.

در موارد زیر، دوباره از اسپری استفاده کنید:
پس از ۸۰ دقیقه شنا یا تعرق بدن
بلافاصله پس از خشک کردن بدن با حوله
حداقل هر دو ساعت یک بار

اسپری را در موقعیت هایی که باد می آید، استفاده نکنید، زیرا ممکن است از مسیر منحرف شده و روی پوست اسپری نشود یا در چشم وارد شود. در مناطقی استفاده کنید که تهویه هوا، مناسب است.

پیشگیری هایی در راستای حفاظت در برابر خورشید: قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، خطر ابتلا به سرطان پوست یا پیری زودرس پوست را افزایش می دهد. برای کاهش این خطرات، به طور مرتب از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که عامل محافظت از خورشید (SPF) در آنها، ۱۵ یا بیشتر از ۱۵ باشد.


سایر اقدامات پیشگیرانه در راستای محافظت از پوست

اسپری ضد افتاب فوراور مقاوم در برابر آب


کاهشِ قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، بویژه در فاصله بین ساعت های ۱۰ صبح تا ۲ ظهر
پوشیدن شلوار و پیراهن های آستین بلند و استفاده از کلاه و عینک آفتابی
در مورد مضرات نور خورشید برای کودکان کمتر از ۶ ماه حتما از پزشک خود سوال فرمایید.

 

اطلاعاتی مفید درباره اسپری ضد آفتاب فوراور و برنزه کردن:

 

  1. پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از آفتاب سوختگی مخصوصا در کودکان بکار برید .
  2. تا آنجا که امکان دارد از تماس با اشعه آفتاب مخصوصا در ساعات گرم روز بین ۱۰ صبح تا ۲ بعد ازظهر اجتناب کنید .
  3. حتی المقدور در سایه قرار بگیرید، اما به خاطر داشته باشید که آفتاب سوختگی در سایه جزیی نیز رخ می دهد .
  4. آفتاب سوختگی حتی در آب نیز رخ می دهد و می تواند همچون انعکاس اشعه ماوراء بنفش ( UV ) از سطح شن و برف به پوست آسیب برساند .
  5. سر خود را با کلاه لبه پهن یا آفتاب گیر بپوشانید و حتی المقدور صورت، سر و گردن خود را در معرض آفتاب قرار ندهید .
  6. بخشی از پوست را که در معرض آفتاب قرار می گیرد، با روپوش محافظ مثل بلوزهای استین بلند بپوشانید .
  7. از عینک های آفتابی با کیفیت استفاده کنید تا مانع از ورود پرتوهای مستقیم و ثانویه نور آفتاب به چشم شوند .
  8. از اسپری ضد آفتاب هایی با SPF بالا (بهترین حالت 30) برای پوشش پوست استفاده کنید. برای جلوگیری از صدمه اشعه آفتاب، چندین بار این عمل را در طول روز تکرار کنید.
  9. تجویز داروهای خاص و لوازم آرایشی ممکن است حساسیت پوست شما را به نور آفتاب بیشتر کند .

حقایقی درباره حفاظت در برابر نور آفتاب

نکت مهم در مورد ضد افتاب ها

نور آفتاب برای زندگی در کل زمین ضروری است و اغلب تاثیرات آن برای ما مفید است. اگرچه، ترکیباتی از نور آفتاب مثل اشعه ماوراء بنفش یا UV از دید ما نامرئی هستند. به عنوان مثال، زمانیکه در تعطیلات به مناطق دارای آب و هوایی گرم تر سفر می کنیم، بطور چشمگیری درصد ابتلا به سرطان پوست افزایش پیدا می کند .

تحقیقات نشان می دهند که اکثریت مشکلات پوستی از جمله سرطان های پوست، در اثر نور آفتاب رخ می دهند و انواع مختلف آن در دو گروه اصلی طبقه بندی می شوند:

سرطان هایی که دارای تومور سیاه و عمیق پوستی هستند. حدودا 5 % آنها بدخیم بوده، به ندرت کشنده هستند و بیشتر در سالخوردگی رخ می دهد .از طرف دیگر تومورهای بدخیم بیشتر در گروه سنی جوان تر ایجاد می شوند و گزارش شده که کمتر از ۱۰٪ سرطان ها در گروه سنی ۳۵–۲۰ سال رخ می دهند . این میزان در ۵۰ سال اخیر دو برابر شده و هم اکنون در این رده سنی از هر ۲۵ نفر یک نفر دچار مرگ سرطانی می شود . مراقبت بیشتر از پوست در برابر آفتاب می تواند این میزان را به طور چشمگیری کاهش دهد .


تفاوت اشعه UVA  و UVB

اشعه خورشید شامل دو نوع اشعه ماوراء بنفش UVA و UVB می باشد . هر دو نوع اشعه باعث ایجاد تغییرات پوستی می شود، اما تفاوت فاحشی بین این دو نوع تغییر وجود دارد:

UVA:  عمیقا در پوست نفوذ کرده و منجر به خشکی، چروکیدگی ،فرورفتگی (بخاطر کاهش قابلیت ارتجاعی) و آسیب (مثل آسیب های کبدی) می شود.

UVB: باعث بوجود آمدن آسیب های سطحی (موضعی) از قرمزی ملایم پوست تا تاول های عمیق می شود.

عامل حفاظتی آفتاب یا SPF کرم یا لوسیون، نشان دهنده میزان حفاظت کرم از پوست در برابر تاثیرات اولیه نور خورشید می باشد. نسبت التهاب جزئی پوست حاوی کرم ضد آفتاب با التهابات پوستی، پوست فاقد ضد آفتاب در برابر نور آفتاب با هم مقایسه شده است. هرچه عدد Spf بالاتر باشد، پوست مدت زمان بیشتری می تواند بدون آسیب در برابر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد. با این حال، حتی زمان استفاده از ضد آفتاب خوب، دوری از آفتاب حیاتی است .


ضد آفتاب با SPF=30 بخرید.

لزوم خرید ضد افتاب با spf 30


اس پی اف  که نشان دهنده میزان حفاظت پوست در برابر نور خورشید است، آن طور که خیلی‌ها تصور می‌کنند، درصدی نیست. برای مثال، اگر روی جعبه یک کرم ضدآفتاب نوشته شده SPF آن ۳۰ است، به این معنا نیست که ۳۰ درصد از پوست شما در برابر نور خورشید حفاظت می‌کند. اگر بخواهید از روی SP  یک کرم ضدآفتاب بدانید چقدر اثر حفاظتی در برابر نور خورشید دارد، فرمول ساده‌ای برای آن وجود دارد.

فرمول محاسبه درصد محافظت SPF

 

عدد ۱۰۰ را بر SPF کرم ضدآفتاب که روی جعبه نوشته شده است، تقسیم کنید. عدد حاصل را از عدد ۱۰۰ کم کنید. عدد باقیمانده نشان دهنده درصد حفاظت پوست به وسیله آن کرم ضدآفتاب است. برای مثال، کرم ضدآفتابی که ۳۰ SPF  دارد ،  ۹۶.۶  درصد از پوست در برابر نور خورشید حفاظت می‌کند. حال اگر این محاسبه را درباره کرم ضدآفتابی با ۷۰ SPF  انجام دهید، خواهید دید که ۹۸.۵ درصد از پوست در برابر نور خورشید حفاظت می‌کند. بنابراین کرم ضدآفتاب با SPF ۷۰ تفاوت چندانی با کرم ضدآفتاب با SPF ۳۰ در حفاظت از پوست ندارد و این چند درصد قابل چشم‌پوشی است.

پس کرم‌های ضدآفتاب با SPF بالا را کنار بگذاریم و در آغاز تابستان به پزشک فشار نیاوریم که SPF کرم را بالاتر ببرد؟

دقیقا. کارخانه‌های سازنده، برای افزایش SPF یک کرم ضدآفتاب، باید درصد چربی آن را بالا ببرند یا مواد شیمیایی زیادی را وارد آن کنند. بنابراین کرم‌های ضدآفتاب با SPF بالا، خیلی چرب هستند و می‌توانند عوارضی را ایجاد کنند.

توصیه ما این است که اگر به داروخانه می‌روید تا کرم ضدآفتاب بخرید، SPF ۳۰ را انتخاب کنید. کرم ضدآفتاب با SPF ۳۰ بهترین کرم ضدآفتاب برای استفاده روزانه افراد عادی است.

چه اندازه اسپری ضد افتاب استفاده کنیم؟


باید در هر سانتی‌متر مربع پوست، ۲ میلی‌گرم اسپری ضدآفتاب مالیده شود تا اثر خود را در حفاظت از پوست، به بهترین شکل ممکن نشان دهد. مطالعات نشان می‌دهد که بیشتر افراد نصف این مقدار و یا حتی کمتر از آن را استفاده می‌کنند.

وقتی برای بعضی از افراد یک قوطی ۳۰ تا ۴۰ گرمی کرم ضدآفتاب را تجویز می‌کنیم، پس از ۳ تا ۴ ماه می‌آیند و می‌گویند هنوز نصف قوطی باقی است، که نشان می دهد کرم ضد‌آفتاب را به میزان کافی در طول روز استفاده نکرده اند، چون یا آن را نازک روی پوست مالیده‌اند و یا فواصل زمانی مالیدن کرم ضدآفتاب خیلی طولانی بوده است.

چه موقع باید اسپری ضدآفتاب را بزنیم؟


حدود ۲۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه قبل از اینکه در معرض آفتاب قرار بگیرید، باید کرم‌ ضدآفتاب را روی پوست بمالید، زیرا در این فاصله زمانی، کرم جذب پوست شده و می‌تواند سلول‌های پوست را از آثار زیانبار نور خورشید محافظت کند.

همچنین مطالعه مقاله بهترین ضد افتاب دنیا نیز به شما پیشنهاد می شود.



چند ساعت یک بار اسپری ضدافتاب را تجدید کنیم؟

تجدید ضد افتاب هر چند ساعت؟


اگر اسپری ضدآفتاب را به پوست‌تان بزنید و روانه کار روزانه شوید، باید هر ۳  یا ۴ ساعت یک بار آن را تجدید کنید، ولی با شنا کردن در آب استخر یا دریا، این کرم‌ها در عرض یک ساعت کم‌کم اثر خود را از دست می‌دهند و پس از ۸۰ دقیقه دیگر اثری از ضدآفتاب باقی نخواهد ماند. بنابراین اگر کرم ضدآفتاب را به پوست‌تان می‌مالید و وارد استخر یا دریا می‌شوید، باید هر یک ساعت یک بار آن را تکرار کنید.
 

فرمول محاسبه میزان پیشگیری ضد افتاب ها  با توجه به spf روی انها:

(SPF ÷ ۱۰۰) - ۱۰۰

برای مثال: SPF=۳۰ تقریبا ٩٧ درصد
و SPF=۵۰ تقریبا ٩٨ درصد،
و SPF=۱۰۰ این عدد تقریبا به ٩٩ درصد میرسه
بر این اساس تفاوت زیادى بین اثرگذاری وجود ندارد.

 بنابراین بهترین و متعادل ترین میزان spf, برای پوست عدد ۳۰ هست که برای هر نوع پوستی متناسب می باشد.


ضمنا اکثر ضد آفتاب ها ۵۰ میل هستند اما اسپری ضد آفتاب فور اور  ۱۷۸ میل هستند یعنی از ۳ برابر کمی بیشتر. جهت مشاهده مشخصات دقیق این محصول لینک سبز رنگ در پایین صفحه را لمس کنید. هر سوالی هم داشتید در کامنت ها در خدمتیم.

 

گواهینامه گلوتن فری فوراور تاییدیه وگان فوراور

دانلود پی دی اف اسپری ضد افتاب فوراورجهت مشاهده پی دی اف و مشخصات دقیق اسپری ضد آفتاب فوراور اینجا را کلیک کنید. 

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Sun Spray
مهمان

برای پوست چرب استفاده از این محصول بهتره یا کرم ضد افتاب فوراور؟

6
2
پاسخ مدیر :

کمپانی فوراور امریکا دو مدل ضد آفتاب کاملا گیاهی و طبیعی و بی رنگ و بدون مواد شیمیایی داره که خاصیت آبرسانی و ضد لک هم دارند:

۱- کرم ضدآفتاب مخصوص پوست های معمولی و خشک (۱۱۸ میل)
۲- اسپری ضدآفتاب مخصوص پوست های معمولی و چرب (۱۷۸ میل)

برای پوست های مختلط هر دو مدل قابل انتخاب هست اما اگر پوست مستعد جوش می باشد اسپری ضد افتاب که کمی رقیق تر و سبک تر هست پیشنهاد میگردد.

مهمان

سلام ،اسپری ضد آفتاب هم موجوده؟

4
2
پاسخ مدیر :

سلام. از طریق دکمه زیر توضیحات محصول (سفارش یا پیش سفارش) میتونید کالا رو تهیه کنید.

Farzaneh Ghasemi

میشه دقیقا تاریخ انقضای کالا رو بگین

3
0
پاسخ مدیر :

سلام. به دلیل اینکه این کامنت ثبت میشه و زمان تغییر میکنه و ممکنه دوستان با مطالعه این نظر گمراه شوند لطف کنید در اینستاگرام یا از طریق راه های تماسی تاریخ انقضا را ملاحظه نمایید.

مهمان

چرا دیگه تولید نمیشه عالی بود ک مخصوصا اون برق خاصی ک رو پوست مینداخت عالی میبود😣

2
1
پاسخ مدیر :

محصولات جدید تر با تکنولوژی بالاتر و محافظت بیشتر جایگزین شده اند
.

مهمان

چه محصولی جایگزین اسپری ضد افتاب شده است

0
1
پاسخ مدیر :

سلام روز بخیر
کرم تیوپی جدید ضدآفتاب