کلسترول (تصلب شرایین) | فوراور ایران www.forever-iran.net

کلسترول و چربی خون (تصلب شرایین) | Forever hyperlipidemia

چربی خون یا کلسترول بالا، به افزایش سطح چربی در خون اشاره دارد. اکثر افراد معمولاً هیچ علائمی را تجربه نمی کنند، اما داشتن چربی خون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و خطر سکته و مرگ را افزایش می دهد.

کد کالا: 1016

کد محصول = ۱۰۱۶


کلسترول و چربی خون | hyperlipidemia

کلسترول و چربی خون (تصلب شرایین)

چربی خون یا کلسترول بالا، به افزایش سطح چربی در خون اشاره دارد. اکثر افراد معمولاً هیچ علائمی را تجربه نمی کنند، اما داشتن چربی خون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و خطر سکته و مرگ را افزایش می دهد. کلسترول یک مولکول چربی مومی مانند است که کبد تولید می کند. این چربی برای غشای سلولی، عملکرد مغز، تولید هورمون و ذخیره ویتامین های محلول در چربی ضروری است.

دو نوع لیپوپروتئین در بدن وجود دارد، یکی کلسترول بد (کم چگالی یا LDL) و دیگری کلسترول خوب (چگالی بالا یا HDL). HDL برای سلامتی مفید است زیرا کلسترول اضافی را برای دفع به کبد برمی گرداند و کبد از طریق کیسه صفرا کلسترول را از بین می برد. اما LDL موجود در جریان خون به سلامتی آسیب می رساند، زیرا باعث می شود کلسترول اضافی در خون تجمع یابد.


علائم کلسترول یا چربی خون بالا

این بیماری متاسفانه تا زمانی که عود نکند علامت خاصی ندارد. یک پزشک معمولاً بعد از آزمایش خون یا به دنبال یک حمله قلبی عروقی، مانند سکته قلبی، چربی خون را تشخیص می دهد.

پیشگیری از چربی و کلسترول خون بالا

رژیم غذایی برای تصلب شرایین و چربی خون بالا

  • رژیم غذایی مناسب: مصرف میوه، سبزیجات و فیبر در مقادیر بالا
  • وزن: افراد دارای اضافه وزن بیشتر در معرض ابتلا به کلسترول خون بالا هستند.
  • ورزش و فعالیت فیزیکی: پیاده روی یا نرمش معمولی طی روز میتواند سطح کلسترول بد را کاهش دهد و سطح کلسترول خوب را افزایش دهد.
  • سیگار نکشیدن: دود سیگار با افزایش سطح LDL خون موجب تصلب شرایین و تشکیل لخته خون در رگ ها میشود.
  • استفاده از مکمل های طبیعی فوراور: برای پیشگیری و بهبود کلسترول بالای خون میتوانید از محصولات فوراور نیز استفاده کنید.

محصولات فوراور مناسب برای تصلب شرایین، چربی خون و کلسترول بالا

محصولات فوراور برای بهبود چربی و کلسترول بالا خون

مکمل فوراور آرکتیک سی که حاوی امگا 3، 6 و امگا 9 است، یکی از بهترین محصولات فوراور میباشد. این سه ترکیب که این محصول را تشکیل می دهند در بدن تاثیرات بسیار مهمی دارند و بیشتر اعمال و تنظیمات در بدن ما مربوط به این مواد است.

 این محصول یکی از موثر ترین مکمل های سلامتی حال حاضر جهان میباشد که میتوانید با مطالعه توضیحات آن به قدرت این مکمل پی ببرید.

مکمل سیر و آویشن فوراور سبب بهبود سیستم گوارش، کاهش LDL خون، ضد سرطان، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر میشود.

مکمل غذایی لیسیوم پلاس فوراور حاوی ٣٠٠ میلی گرم میوه گیاه لیسیوم است که به کاهش فشار و چربی خون کمک می کند و طبع سردی دارد و همینطور حاوی ٣٧.۵ میلی گرم گیاه شیرین بیان با طبع گرم است.

همانطور که میدانید این نوشیدنی نیاز به تعریف ندارد، مصرف این نوشیدنی خالص سبب بهبود سیستم گوارش، سیستم ایمنی، کاهش کلسترول خون، تعادل قند و فشار خون بالا و بسیاری خواص دیگر است.

مکمل غذایی کاردیو هلث ترکیبی منحصر به فرد از کوآنزیم Q10، انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و بسیار مفید برای سلامت قلب و بطور کلی جسم هر فرد است. مصرف مکمل Cardio health فوراور، برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، میگرن، پارکینسون و ناراحتی های قلبی و عروقی پیشنهاد میشود.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

کلسترول (تصلب شرایین)