کرم پودر ضدآفتاب آلوئه بی بی (رنگ سندی) Aloe BB creme (Sandy)
ناموجود
5.0 / 2

کرم پودر ضدآفتاب آلوئه بی بی (رنگ سندی) | Aloe BB creme Sandy

قیمت: ۳,۶۱۲,۳۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۵۲۸,۶۰۰ تومان

با استفاده از این محصولات، آرایش خود را بهبود بخشید. این کرم پوست را مرطوب کرده و پوستی صاف با پوشش طبیعی و درخشنده به همراه ضد آفتاب برای شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بارز این محصول، دارا بودن عصاره برگ آلوئه ورا بوده که آبرسان بوده و پوستی لطیف را به شما هدیه می دهد.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 372

کد محصول = ۳۷۲


کرم پودر ضدآفتاب آلوئه بی بی (رنگ سندی) | Aloe BB creme Sandy

کرم پودر ب ب فوراور

با ترکیبی منحصر به فرد از مولتی اکتیو که پوست را مرطوب و سالم کرده و از ان در برابر نور خورشید محافظت می کند و در عین حال سبب نرمی و شفافیت پوست شده و ان را طبیعی و بی نقص نشان می دهد. این محصول حاوی عصاره برگ زیتون و عصاره های گیاهی است که در ازمایشگاهها تست شده است و به درخشندگی و ثبات پوست کمک می کند و با برترین تکنولوژی های موجود چروک و عیوب پوست را به حداقل می رساند. ضمنا لازم است در خصوص درصد پیشگیری کرم های ضد آفتاب با توجه به SPF آنها مجددا نکاتی یادآوری گردد:

برای بدست آوردن این درصد کافی است که 100را بر مقدار spf تقسیم و عدد بدست آمده را از 100 کم کنید.
برای مثال در مورد دو کرم Nude و Sandy  با توجه به فرمول بالا 95% و کرم Cocoa به میزان 90% از مضرات اشعه های خورشید پیشگری می کنند.

توجه نمایید که کرم پودر های موجود در بازار به علت وجود مواد شیمیای وقتی با ضد آفتاب همراه می شوند، باعث جوش و لک و خشکی و .... می شوند و نه تنها مفید نیستند بلکه به پوست هم آسیب می رسانند. اما BB کرم فوراور برخلاف آنها به دلیل  خلوص بالای آلوئه ورا، بسیار برای پوست مفید می باشد.

پیشنهاد یک دوره استفاده از این محصول رو به شما می دهیم.

محتوی 45 گرم


کرم BB چیست؟

کرم bb چیست

BB فقط یک کرم نیست…

شما هم حتماً می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، زیبا و سالم هم باشید. به همین دلیل است که محصول جدیدی به نام کرم BB به یکی از محبوب ترین محصولات صنعت زیبایی تبدیل شده است. این ترکیب زیبایی و مراقبت از پوست، کار پنج یا شش تیوب محصول دیگر را انجام می دهد؛ مرطوب کننده، پایه ی آرایش، ضد آفتاب، درمان پوست، کانسیلر و کرم پودر. ایده ی ساخت آن، استفاده از فقط یک محصول بعد از شستن صورت بوده است.

داستان کرم BB از کجا شروع شد؟

این کرم ابتدا در کشور آلمان ساخته شد تا پس از لیزر، از پوست محافظت کند و خاصیت پوشانندگی داشته باشد.این فرمول همه کاره در کره جنوبی و سپس در آسیا پرطرفدار شد. زنان در آسیا به طور متوسط در هفت مرحله از پوست شان مراقبت می کنند و بسیاری از آن ها برای کم کردن این مراحل، از این کرم استفاده می کنند.

بمب BB

امروزه تقریبا تمام کمپانی های معروف لوازم آرایش و زیبایی این نوع کرم را تولید می کنند.بر اساس بررسی که انجام شده است، از هر ۵ نفر خریدار این کرم، ۴ نفر آن را دوباره تهیه کرده اند.

کرم BB چه کار می کند؟

بسیاری از کرم های ,BB SPF مناسب برای حفاظت از پوست را فراهم می کنند. علاوه بر این، معمولا حاوی تیتانیوم دی اکسید یا اکسید روی هستند که خاصیت ضدآب دارند. اگر هدف تان از استفاده از این کرم، درمان مشکلات کوچک پوستی است، به دنبال این ویژگی ها باشید:

  • ترکیبات ضدپیری، از جمله آنتی اکسیدان هایی مانند ویتایمن A، E و C
  • مرطوب کننده هایی مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین
  • ترکیباتی مانند آربوتین و شیرین بیان که رنگ پوست را یکدست می کنند.
  • ترکیبات میکا که انعکاس دهنده ی نور است و به پوست جلوه ای درخشان می دهد
  • ترکیبات مبتنی بر سیلیکون مانند پلی ‌دی ‌متیل ‌سیلوکسان که پوست را نرم می کنند و تاثیری مشابه با زیرسازهای آرایشی دارند.

 

محدودیت های کرم BB

با وجود فواید بسیار زیاد کرم BB، نباید از یک تیوب کرم انتظار معجزه داشته باشید. این کرم، کرمی همه کاره است. این کرم SPF مناسبی دارد، معمولا پوشانندگی خوبی فراهم می کند اما شاید عملکرد مرطوب کنندگی آن به خوبی کرم مرطوب کننده نباشد. همچنین جمع کردن تمام این فایده ها در یک تیوب و در عین حال سبک بودن آن، مشکل می شود. کرم BB کمی از کرم های مرطوب کننده رنگی سنگین تر است. همچنین طیف رنگی این کرم مانند کرم پودرها خیلی متنوع نیست. علاوه بر این، کرم BB مانند کرم های ضدآفتاب خاصیت ضدآکنه ندارد. قوانین سازمان غذا و داروی امریکا اجازه نمی دهد که ترکیبات آکنه و SPF در یک محصول قرار بگیرند.

کرم BB و برنامه آرایشی و زیبایی شما

اگر نخواهید از این کرم به عنوان جایگزین محصولات آرایشی دیگر استفاده کنید، می توانید از آن برای افزایش تاثیرات آن ها استفاده کنید. بعضی از زنان از کرم BB به عنوان پایه آرایش، قبل از یک کرم پودر سبک استفاده می کنند تا ایرادات صورت و آکنه پوشانده شود. کرم BB به شما کمک می کند تا پوشانندگی بیشتری روی صورت داشته باشید بدون اینکه مانند کرم پودر سنگین باشد و ظاهر صورت هم مصنوعی باشد.

مقداری به اندازه ی یک نخود از کرم BB می تواند پوشانندگی مناسب استفاده ی روزانه را فراهم کند. همه ی ما عجله داریم و استفاده از این کرم باعث صرفه جویی در زمان می شود. فرمول آن نیز در حال بهتر شدن و پیشرفت کردن است. اگر به دنبال آرایشی طبیعی هستید، کرم BB می تواند واقعا پاسخگوی نیازهای مراقبت از پوست و زیبایی شما باشد. همچنین برای خانم هایی که به دنبال حفاظت و مراقبت از پوست خود هستند و می خواهند ظاهر پوست خود را یکدست و طبیعی کنند هم مناسب است.


 Don’t use your makeup to cover up flaws, improve them. Aloe BB crème hydrates skin, evens skin tone and provides natural looking coverage with a luminous glow while providing sunscreen protection. Featuring Aloe Vera and olive leaf extract, this hydrating base is the the perfect start to your flawless face!

 

جهت مشاهده مشخصات کرم بی بی فوراور اینجا را لمس کنید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : BB Sandy
مهمان

سلام خسته نباشین.وقتتون به خیر.یک کرم پودر آرایشی که صورت وصاف بکنه معرفی کنین لطفا.

1
0
پاسخ مدیر :

سلام
کمپانی فوراور امریکا فعلا کرم پودر آرایشی تولید نمیکنه. فقط خط چشم مایع پرسیژن موجود است.

مهمان

سلام وقت بخیر .لوازم آرایشی نداره فوراور ؟ این محصولاتی که زده ناموجود ،تولید نميشه ؟؟؟!!

0
0
پاسخ مدیر :

سلام. خیر خط تولید این محصولات به پایان رسیده.