پکیج چاقی صورت فوراور

چاقی و پر شدن صورت | Facial Obesity

با انجام برخی ورزش های مخصوص، تغذیه سالم و مصرف مکمل های پیشنهادی فوراور، می توانید گونه های پر و چاقی صورت را تجربه کنید.

کد کالا: 1049

کد پکیج= ۱۰۴۹


چاقی و پر شدن صورت

چاقی صورت فوراور

گونه های پر و برآمده علاوه بر این که نشان دهنده سلامتی پوست است، باعث جذابیت بیشتر صورت، بخصوص در مورد بانوان می شود. نکته ای که در همین ابتدا باید ذکر کنیم این است که معمولا گونه های چاق ارتباط مستقیمی با وزن و شاخص توده بدنی افراد دارند. با کاهش وزن، صورت افراد شروع به کوچک تر شدن می کند اما با مصرف برخی مواد غذایی، مکمل ها و ورزش های ویژه می توان به چاقی و پر شدن صورت و گونه ها کمک کرد.


روش های چاقی و پر شدن گونه

  1. ورزش صورت

روش های پر شدن گونه و چاقی صورت

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها، انجام ورزش‌های صورت است که باعث می‌شود پوست شما سفت و چاق به نظر برسد.

  • می توانید با تبدیل صورت خود به شکل O شروع کنید و با هوای محبوس شده در دهان، لپ و گونه های خود را باد کنید. این کار را از هر دو طرف به مدت 5 تا 10 دقیقه انجام دهید.
  • باد کردن یک بادکنک نیز می تواند به افزایش حجم و پر شدن گونه ها در طولانی مدت کمک کند. برای این ورزش لازم است بادکنکی را به مدت زمان 40 ثانیه باد کرده و در همان حالت نگه دارید.
  • نیشگون گرفتن لپ ها و نگه داشتن آن ها به مدت 3 الی 4 دقیقه در طول روز به چاقی صورت کمک خواهد کرد.
  • اگر لبخند های بزرگ بزنید و از زیر، لپ های خود را با انگشتان نگه دارید و به سمت بالا ماساژ دهید، پس از مدتی تغییر را در حجم لپ ها متوجه خواهید شد.
  1. مصرف منظم آب

نوشیدن منظم آب

هیدراته نگه داشتن بدن به طور طبیعی پوست شما را جوان و زیباتر می کند. این موضوع به ویژه به جلوگیری از کم آبی بدن هنگام انجام تمرینات یوگای صورت برای چاق شدن گونه ها کمک می کند.

  1. ترک سیگار و دخانیات

ترک سیگار برای چاقی صورت

حالت سیگار کشیدن به صورت معمول باعث کاهش سایز گونه ها بخصوص در بانوان می شود.

  1. مصرف آجیل و مغز

مصرف آجیل برای پر شدن گونه و لپ

یکی از بهترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها به صورت طبیعی، مصرف مواد غذایی با چربی سالم است. می توانید دانه ها و مغزها مانند بادام هندی، درختی و پسته را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که کالری بالایی دارند و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

  1. ماسک سیب

ماسک صورت سیب

سیب دارای مواد مغذی است که تکثیر کلاژن صورت را تقویت و پشتیبانی کرده و به پر شدن گونه های افتاده کمک می کند. برای تهیه این ماسک ابتدا یک سیب را له کنید و با چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق عسل مخلوط کنید سپس بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند و در نهایت صورت خود را با آب سرد بشویید.

  1. نوشیدن شیر با عسل طبیعی

شیر و عسل طبیعیشیر سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین کازئین است و عسل نیز کالری بالایی دارد. نوشیدن منظم شیر به همراه عسل طبیعی فوراور می تواند به افزایش طبیعی وزن و گونه ها کمک کند.

  1. ماسک گلاب و گلیسیرین

ماسک گلاب و گلیسیرین

آبرسانی پوست به وسیله ماسک گلاب و گلیسیرین نیز برای پر و سفت کردن گونه ها می تواند موثر باشد. مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط و از پنبه برای مالیدن ماسک روی صورت خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک کپسول ویتامین E را هم به ماسک خود اضافه کنید.

  1. ماساژ با ژل آلوئه ورا

ماساژ صورت با آلوئه ورا

ماساژ روزانه صورت با آلوئه ورا به مدت یک هفته پوست شما را آبرسانی کرده و آن را حجیم می کند. برای داشتن گونه های پر نیز می توانید صبح های ناشتا از نوشیدنی آلوئه ورا فوراور استفاده کنید.


مکمل های پیشنهادی فوراور برای پر شدن و چاقی صورت


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

پکیج چاقی و پر شدن صورت