مولتیپل اسکلروزیس (ام اس MS)

مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) | Forever MS

بیماری ام اس یکی از مشکلاتی است که در سال های اخیر بیشتر به گوش می خورد. علت این بیماری هنوز به درستی شناخته شده نیست. ولی علم پزشکی سعی در کاهش علائم و پیشرفت آن دارد. در حال حاضر درمان قطعی و حتمی برای ام اس وجود ندارد. اما طب سنتی و طب فیزیکی با ارائه روش های درمانی جدید سعی در بهبود روند بیماری، و کاهش صدمات ناشی از آن دارد.شرکت فوراور نیز بسته درمانی نیز طراحی کرده است که از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند.

کد کالا: 1085

کد محصول = ۱۰۸۵


ام اس (مولتیپل اسکلروزیس) چیست؟

روز جهانی بیماری ام اس

مولتیپل اسکلروزیس (MS) یک بیماری سیستم عصبی است که باعث تداخل در تکانه های عصبی مغز، نخاع و اعصاب بینایی می شود. اسکلروز در زبان یونانی به معنای زخم است است و این زخم ها در سیستم عصبی مرکزی ایجاد می شوند و بسته به مکانی که ایجاد می شوند، علائم مختلفی دارند. بانوان حدود 3 برابر بیشتر نسبت به اقایان به ام اس دچار می شوند.

در ایران آمار مبتلایان به بیماری در سه دهه اخیر رو به افزایش بوده ‌است. (ویکی پدیا)

علائم ام اس چیست؟

علائم ام اس متنوع و کاملا غیرقابل پیش بینی هستند، بسته به این که کدام قسمت از سیستم عصبی مرکزی تحت تأثیر قرار گرفته و تا چه درجه ای باشد علائم متفاوت است. اما بطور کلی علائم ام اس میتواند در موارد زیر باشد:

  • مشکلات حرکتی:اسپاسم عضلانی و ضعف، نا هماهنگی و عدم تعادل در عملکرد بازو ها و پا ها
  • خستگی مزمن و حساسیت به گرما
  • سرگیجه، سوزن سوزن شدن و اختلال در بینایی
  • بی اختیاری مثانه و یا یبوست
  • افسردگی و حتی از دست دادن حافظه

برای مطالعه کامل علائم ام اس اینجا را لمس کنید.

رایج ترین علائم MS

فرد دارای ام‌ اس همه علائم یا نشانه‌ های عصب شناختی را دارد؛ رایج‌ ترین این نشانه‌ ها مشکلات دستگاه عصبی خودگردان، دیداری، حرکتی و حسی می‌باشند. علائم خاص از طریق محل‌ های زخم در سیستم عصبی مشخص می‌ شوند و شامل کم بساوایی یا خواب‌ رفتگی مانند مور مور شدن، اسپاسم، ضعف عضلات، واکنش‌ های غیرارادی، گرفتگی عضلات یا ناتوانی در حرکت، ناتوانی در هماهنگی و تعادل ناهماهنگی عضلات، مشکل در صحبت کردن یا دیسفاژی، مشکلات دیداری (جنبش کره چشم، کاهش دید یا دوبینی)، احساس خستگی، درد شدید یا درد مزمن و مشکل در ادرار و مدفوع می‌ باشد. دشواری در فکر کردن و مشکلات عاطفی مانند افسردگی یا ناخویشتن‌ داری عاطفی نیز در بین مبتلایان به ام‌ اس رایج است.


محصولات فوراور برای بیماری ام اس

محصولات فوراور مناسب برای ام اس

ژل رویال، محصولی انحصاری با کیفیت بسیار بالا است. به نظر می رسد که این ماده غذایی منحصر به فرد که ملکه زنبور عسل بر روی آن زندگی می کند، باعث طول عمر آن باشد، چراکه طول عمر ملکه زنبور عسل ٥٠ برابر زنبورهای کارگر معمولی است. علاوه بر اینکه این ماده برای طول عمر زنبور ملکه حیاتی است.

فوراور بی پولن گرده گل می باشد که زنبورها برای تامین غذای خود آن را جمع آوری می کنند، مکمل کاملی برای تامین نیازهای روزانه میباشد.
حاوی ویتامین های A, D, C, E و B-کمپلکس و بتاکاروتن, کمک به سلامتی بدن و بهبود سیستم گردش خون، دستگاه گوارش، سیستم ایمنی و عصبی بدن، بهبود عملکرد روده ها، افزایش استقامت و انرژی بدن و افزایش هموگلوبین خون و ...

یک برنامه مغذی کامل همیشه سرشار از مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا ٣ است. این محصول با ایجاد توازن کامل امگا ٣ که از روغن کالاماری (ماهی مرکب) تهیه شده است، برای سیستم قلب و عروق، مغز، بینایی و واکنش های طبیعی ضد گر گرفتگی بسیار حائز اهمیت است. نوع جدید این محصول هم اکنون شامل ترکیبی از DHA موجود در روغن کالاماری (ماهی مرکب)، امگا ٣ خالص موجود در روغن ماهی، روغن زیتون خالص و همچنین ویتامین E می باشد. این ترکیب منحصر به فرد، مختص شرکت فوراور بوده و نه تنها بیش از ٣٣ ٪ از نیاز روزانه بدن به DHA را تامین می کند، بلکه تعادل کاملی بین DHA و EPA ایجاد می کند که برای تندرستی و سلامت انسان حیاتی است.

این محصول که اولین تاییدیه را از شورای بین المللی علوم آلوئه ورا دریافت کرد، مخلوطی از مایع و پالپ است که تمام خواص طبیعی آلوئه ورا را در خود جای داده است. مصرف روزانه این محصول، چه به صورت تنها و چه در ترکیب با آبمیوه های طبیعی، آن را تبدیل به یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان کرده است.

این مکمل ترکیبی از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و آن ها را در حد تعادل حفظ می کنند این ترکیبات شامل:کلسیم، آهن،  فسفر،  ید، منیزیم ، روی، سلنیم ، مس، منگنز، مولیبدنوم، وانادیوم هستند.

  • فوراور جینکو پلاس و فوراور فوکوس به دلیل اینکه حاوی گیاه جینکو بیلوبا هستند بسیار عالی جهت سلامت مغز و تعادل بدن مفید و موثر می‌باشند. گياه جينكگو بيلوبا باعث افزايش گردش خون می شود و به بهبود بيماری ام اس كمك می كند. زیرا باعث می شود كه مقدار بيشتری خون حاوی اكسيژن و مواد مغذی به مناطق آسيب ديده برسد و سلول های عصبی سريع تر بازسازی می شوند و به شخص اجازه می دهد كه توانايی های از دست رفته خود را بازيابد.

شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مولتیپل اسکلروزیس (ام اس MS)