فوراور پامستین پاور (نوشیدنی آنتی اکسیدان) Forever Pomesteen Power
ناموجود

فوراور پامستین پاور (نوشیدنی آنتی اکسیدان) Forever Pomesteen Power

قیمت: ۲,۱۸۰,۷۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۵۲۶,۵۰۰ تومان

براى اطمینان از حداکثر عطر و طعم و ظرفیت آنتی اکسیدانی، این شرکت محصولی لذیذ از هفت میوه را به شما ارائه می دهد. این محصول یک نوشیدنی با ترکیب اختصاصی از عصاره ها و آب میوه هایی از جمله انار، گلابی، منگوستین، تمشک، توت، زغال اخته و دانه انگور است. آب انار نسبت به چای سبز، آب آلبالو و آب پرتقال، دارای آنتی اکسیدان های پلی فنل بیشتری است. علاوه بر این، این نوشیدنی منبع خوبی از ویتامین C است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 262

کد محصول = ۲۶۲


فوراور پامستین پاور (نوشیدنی آنتی اکسیدانی) | Forever Pomesteen Power

نوشیدنی آنتی اکسیدان پامستین پاور

نوشیدنی آنتی اکسیدان پامستین پاور شرکت فوراور ایران؛ طبق فرمول انحصاری فوراور لیوینگ امریکا تشکیل شده از آب میوه های طبیعی و سرشار از آنتی اکسیدان مانند: انار، گلابی، منگوستن هندی، تمشک، شاتوت و هسته انگور است.


آنتی اکسیدان چیست؟

آنتی اکسیدان فراوان موجود در پامستین پاور

شاید برای همه شما سؤال باشد که آنتی اکسیدان چیست؛ آنتی اکسیدان ها موادی هستند که از سلول های بدن در برابر صدمات رادیکال های آزاد حفاظت می کنند. رادیکال های آزاد در نتیجه رویارویی با برخی مواد شیمیایی، استعمال دخانیات، آلودگی و هم چنین می توانند به عنوان یک محصول جانبی بر اثر سوخت وساز طبیعی بدن ایجاد شوند. با مصرف میوه های حاوی آنتی اکسیدان و فراورده های آنتی اکسیدانی فوراور میتوانید خود را در برابر رادیکال های آزاد بیمه کنید.


فواید آنتی اکسیدان ها

میوه های سرشار از آنتی اکسیدان کدامند؟



دلایلی که می تواند مصرف مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها را برای شما آشکار کند عبارند از:

  1. سلامت قلب و جلوگیری از عارضه های قلبی
  2. کاهش خطر ابتلا به برخی از عفونت ها
  3. کاهش چشم گیر ابتلا به سرطان

حال جای هیچ شک و تردیدی نیست که آنتی اکسیدان ها برای سلامتی ما بسیار ضروری و حیاتی هستند. آنچه باعث تردید می شود این است که کدام مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات می توانند میزان آنتی اکسیدان روزانه شما را تامین کنند یا به عبارتی، از بیشترین توانایی برای جذب رادیکال های آزاد برخوردارند. نکتار طبیعی فوراور پامستین پاور دارای تمام خواص آنتی اکسیدانی است.


پامستین پاور فوراور ایران آنتی اکسیدان قوی با عطر و طعمی فوق العاده

  • 94% آب میوه طبیعی
  • پکیجی کامل از آنتی اکسیدان
  • منبع عالی ویتامین ث
  • بدون گلوتن
  • کاملا گیاهی

 

منگوستن هندی یکی از میوه های محبوب در جنوب شرقی آسیاست. طعم این میوه آن قدر دلپذیر است که ملکه ویکتوریا آن را به عنوان میوه محبوب خود اعلام کرده و همین امر سبب شده که به منگوستن، لقب «ملکه میوه ها» را بدهند. این میوه دارای توانایی بالا در جذب رادیکال­ های آزاد میباشد و حاوی مقادیر فراوانی از زانتون های مفید برای بدن است. زانتون ها عضوی از خانواده میوه ها بوده و دارای قدرت آنتی اکسیدانیِ بسیار بالایی دارند.

منگوستین هندی سرشار از آنتی اکسیدان


نکته بسیار مهم در مورد نوشیدنی های نکتار پامستین پاور فوراور ایران حائز اهمیت است، وجود میوه هایی نظیر انار در ترکیبات خود است. انار یک منبع قوی از آنتی اکسیدان هاست که توانایی بالایی در جذب رادیکال آزاد را دارد. این میزان توانایی بالا از نظر آنتی اکسیدانی را حتی در چای سبز شراب قرمز و یا آب پرتقال هم نمی توان یافت. قدرت باورنکردنی آنتی اکسیدان هایی چون انار، منگوستن هندی و امثالهم را با نوشیدنی های آنتی اکسیدان فورِوِر پامستین پاور تجربه کنید.بعلاوه، نوشیدنی های طبیعی پامستین پاور فورِاوِر سرشار از ویتامین ث بوده است در حالی که پلی فنول­ها و گزانتون­های موجود در این محصول شرکت فوراور لیوینگ می تواند یک نوشیدنی خوش طعم و مغذی در جهت سبک زندگی سالم برای شما باشد.


محتوا و روش مصرف محصول پامستین پاور

محتوا: 473 میلی لیتر

روش مصرف: قبل از مصرف خوب تکان دهید، روزانه حدود ۳۰ میلی لیتر (هر ۱۰ میلی لیتر حدود یک قاشق غذا خوری سرپُر یا یک درب پر خود بطری می‌باشد) یا به میزان نیاز ترجیحاً  قبل از غذا، خنک بنوشید.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای این نوشیدنی فوق العاده فوراور روی لینک زیر کلیک نمایید. همچنین برای مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید، در خدمتیم.


مشاهده مشخصات کامل محصول به زبان لاتین.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Pomesteen