سردرد ناشی از مصرف الکل

سردرد ناشی از مصرف الکل | Forever Alcohol headache

سردرد ناشی از مصرف الکل یکی از شایع ترین مشکلات مصرف مشروبات الکلی است. برای درمان سردرد ناشی از مصرف الکل ما محصولات فوراور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کد کالا: 1007
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۰۷


سردرد ناشی از مصرف الکل

درمان سردرد بعد از مشروبات الکلی

نوشیدن الکل تاثیرات متعددی در نقاط مختلف بدن می گذارد. سردرد ناشی از الکل یکی از علائم رایج نوشیدن مشروبات الکلی است. معمولا افراد پس از هوشیاری متوجه سردرد شدیدی می شوند که بسیار آزار دهنده است. الکل ماده ای است که به سرعت در بدن جذب شده و از طریق جریان خون در سرتاسر بدن منتشر می شود. هنگامی ک الکل به سلول های مغز راه میابد، سردرد ناشی از مصرف الکل را سبب می شود.

علاوه بر این، مصرف بیش از حد مشروبات الکلی بر رگ های خونی، قلب، کلیه، هورمون ها و دیگر نقاط بدن تاثیرات منفی می گذارد.


علل سردرد ناشی از مصرف الکل

علل سردرد ناشی از مصرف الکل

  • وجود مواد شیمیایی خاص در مشروب

مواد شیمیایی تیرامین و هیستامین دو ماده تاثیر گذار و مخرب بر مغز هستند. این دو ماده هنگامی که به مغز می رسند منجر به سردرد می شوند و ممکن است در بعضی از افراد، پدیده میگرن نیز بروز کند.

  • کم آبی بدن

محتوای موجود در الکل آب بدن را کاهش می دهد. در نتیجه روی مغز و جریان خون تاثیر گذاشته و مقدار خونی که به سمت مغز می رود کاهش میابد. از این رو فرد دچار سردرد می شود.

  • عوامل بیولوژیکی موجود در بدن

علائم مصرف مشروبات الکلی در هر فرد متفاوت است. از این رو عوامل بیولوژیکی در ایجاد سردرد بعد از مستی دخیل هستند. به طور مثال ممکن است فردی به دلیل استرس زیاد پس از مصرف مشروبات الکلی دچار سردرد شود. همچنین فشار های عصبی دیگر منجر به بروز سردرد در بدن خواهند شد.

سردرد پس از مصرف الکل چه زمانی ایجاد می شود؟

اگر سردرد شما ناشی از مصرف الکل باشد، معمولا حدود 16 ساعت پس از مصرف، شما متوجه آن خواهید شد. این سردرد به ویژه صبح روز بعد بروز کرده و علائم خاصی دارد. درد در دو طرف سر، درد در جلوی پیشانی، سردرد ضربان دار و سردرد یا سرگیجه با داشتن فعالیت بدنی مهم ترین عوامل نشان دهنده سردرد ناشی از مصرف الکل هستند.


درمان سردرد ناشی از مصرف الکل

درمان سردرد ناشی از مصرف الکل

  1. سعی کنید از مصرف بیشتر الکل خودداری کنید. این جریان را حداقل برای چند ماه حفظ کنید.
  2. مایعات زیادی بنوشید. سعی کنید از آب خالص کمتری استفاده کنید. به جای آن از آب میوه و یا مرکبات استفاده کنید. این امر سبب بازگشت آب از دست رفته و پیشگیری از ایجاد حالت تهوع می شود.
  3. وقتی استرس دارید، از نوشیدن مشروبات الکلی بپرهیزید.
  4. از استامینوفن یا هر قرص دیگری استفاده نکنید! سردرد های ناشی از مصرف الکل با قرص خوب نمی شوند. همچنین مصرف مسکن می تواند منجر به نارسایی کبد شود. بهتر است با مکمل های طبیعی و نوشیدن مایعات این مشکل را حل کنید.
  5. استراحت کنید و غذاهایی که حاوی قند طبیعی هستند مصرف کنید تا قند خونتان در حالت نرمال باقی بماند.

بهبود سردرد ناشی از الکل با محصولات طبیعی فوراور آمریکا

محصولات فوراور برای سردرد الکل

عسل فوراور دارای خواص زیادی است. یکی از خواص اصلی این محصول کمک به بهبود جریان خون و کنترل میزان قند خون است. با خوردن آن سردرد خود را از بین برده و هوشیاری خود را به دست آورید. علاوه بر این مصرف عسل فوراور موجب بهبود جای زخم و سوختگی، جوانسازی، بهبود آلرژی، تبخال، جریان خون، ارتقای سیستم ایمنی و... می شود.

ژل آلوئه ورا با خواص بی شمار خود، یک محصول عالی جهت رفع سردرد ناشی از مصرف الکل است. با استفاده از این محصول سیستم گوارش خود را بازسازی کرده و آب از دست رفته را جایگزین کنید. نوشیدنی فوراور با دارا بودن خلوص بیش از 99 درصدی ژل آلوئه ورا، بهبود دهنده فوفق العاده جریان خون است.

همان طور که گفته شد مصرف نوشیدنی بسیار مفید است. لیمو و بلوبری دو میوه ای هستند که علاوه بر بهبود سردرد در پیشگیری از حالت تهوع پس از مشروب کمک کننده هستند. این نوشیدنی یک آبرسان قوی و افزایش دهنده قند خون از دست رفته است.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

سردرد ناشی از مصرف الکل

مهمان

میزان مصرف هر یک چقدر باید باشه؟

2
0
پاسخ مدیر :

سلام. مقداری بالا در تصویر مربوطه نحوه ی مصرف هر یک از محصولات در این پکیج ذکر شده است.