بورسیت آماس مفصلی

بورسیت (آماس کیسه های مفصلی) | Forever Bursitis

بورسیت (کیسه ای مسطح و پر از مایعات است) که در محل هایی که پوست، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها روی استخوان ها دیده می شوند التهاب دردناکی ایجاد می کند.

کد کالا: 1027

کد محصول = ۱۰۲۷


بورسیت (آماس کیسه های مفصلی)

بورسیت (آماس کیسه مفصلی)

بورسیت (کیسه ای مسطح و پر از مایعات است) که در محل هایی که پوست، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها روی استخوان ها دیده می شوند التهاب دردناکی ایجاد می کند. بورس به طور معمول حاوی مقدار کمی مایعات است که باعث ایجاد کیسه های نرم می شود. بورس ها اصطکاک بین مفصل و استخوان را کاهش می دهند و از ساییدگی و پارگی جلوگیری می کنند.

برخی از بورس ها درست در زیر پوست قرار دارند (بورس های سطحی) و برخی دیگر در زیر عضلات و تاندون ها قرار دارند (بورس های عمیق). در صورت آسیب دیدگی یا استفاده بیش از حد، ممکن است یک بورس ملتهب شود و مایعات اضافی در زیر آن جمع شود که به این بیماری، بورسیت گفته میشود.


علائم بورسیت مفاصل چیست؟

علائم بورسیت یا اماس مفصلی

بورسیت معمولاً باعث درد هنگام حرکت ناحیه آسیب دیده می شود و تمایل به محدود کردن حرکت دارد. اما علائم خاص به محل بورس ملتهب بستگی دارد. به عنوان مثال، هنگامی که یک کیسه مفصلی در شانه ملتهب می شود، بالا بردن بازو از کنار بدن (مانند هنگام پوشیدن ژاکت) دردناک و دشوار است. با این حال، بورسیت در آرنج ممکن است باعث متورم شدن ناحیه شود ولی در عین حال درد چندانی نداشته باشد.

بورسیت حاد در طی چند ساعت یا چند روز ایجاد شده و ناحیه ملتهب معمولاً هنگام جابجایی یا لمس باعث ایجاد درد میشود. ممکن است پوست بالای کیسه های مفصل واقع در نزدیکی اندام مانند زانوها و آرنج، قرمز و متورم باشد. بورسیت حاد که در اثر عفونت یا نقرس ایجاد می شود ممکن است به ویژه دردناک باشد و ناحیه آسیب دیده قرمز و ملتهب دیده میشود.


بهبود علائم و نمود های بروسیت یا آماس کیسه مفصلی

  • استفاده از داروهای ضد التهاب و مسکن به همراه استراحت
  • بهبود بیماری نقرص یا عفونت ایجاد شده
  • تزریق کورتیکواستروئید ها به مفصل
  • استفاده از مکمل های طبیعی فوراور برای بهبود بیماری

محصولات فوراور برای بروسیت، آماس کیسه های مفصلی


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

بورسیت (آماس کیسه های مفصلی)