بسته‌های سلامت فوراور ایران

پکیج‌های بهبود بیماری‌ها

بسته های سلامت فوراور

بسته های سلامتی فوراور

بسته های سلامتی محصولات فوراور

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.


پیشگیری بهتر از درمان

 

پیشگیری بهتر از درمان است!!

با اینک همه به این جمله اعتقاد داریم  اما باز هم خیلی این اتفاق برای ما می افتد.

در دنیای امروز با توجه به آلودگی های بسیاری که در ارتباط با پوست هستند، مراقبت نکردن و عدم پیشگیری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست بدن بزند.

از این رو ما باید با استفاده از محصولات و مکمل های طبیعی و سالم بدن خود را همواره سم زدایی کرده و با بهبود در روش زندگی، تغذیه بدنی سالم و موثر داشته باشیم. بنابراین میتوانیم با استفاده از یک سری شیوه ها و روش های مراقبتی جسم و روح خود را از هر گونه آلودگی و کمبود که ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند حفظ نماییم.


محصولات سلامتی فوراور

کمپانی فوراور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف سلامتی، زیبایی و بهداشتی دارای محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و استاندارد در جهان حرف اول را می زند.

محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و فاقد هر نوع مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده میباشند.

 سلامتی و زیبایی را همراه با هم و بدون عوارض به شما هدیه میکنیم.

کمک به بهبود فشار خون با محصولات فوراور

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

از طرفی استفاده از بسته های سلامتی فور اور و مکمل های غذایی خالص کمپانی، حتی قبل از ابتلا به بیماری ها به شما کمک می کنند که بدنی سالم داشته باشید و بدنتان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارید. چرا که مواد غذایی مورد استفاده ی ما به اندازه ی کافی غنی نیستند و جوابگوی نیاز روزانه بدن ما نمی باشند. 


استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

 

ژل خالص آلوئه ورا نوشیدنی فوراور

نکته ی جالب در مورد محصولات و پکیج های فوراور وجود نوشیدنی های خالص در کنار تمامی محصولات است.

عامل اصلی سم زدایی در بدن نوشیدنی های خالص بر پایه آلوئه ورا هستند. این نوشیدنی ها علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بر پایه گیاهی عصاره خالص آلوئه ورا و عسل باعث تاثیر بیشتر سایر محصولات داخل پکیج ها میشوند.


 استفاده از محصولات فوراور تا چه زمانی؟

 

سوال خیلی از مصرف کنندگان عزیز فوراور این است که تا چه زمانی می بایست از محصولات استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از محصولات فوراور مختص به زمان و مدت خاصی نیست و توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود همواره و به صورت چرخشی از محصولات و پکیج های مورد نیاز بدن خود استفاده نمایید. چرا که محصولات فوراور جهت سم زدایی و بهبود عملکرد بدن و همچنین تامین و تکمیل جذب مواد مغذی می باشند. پیشنهاد کمپانی و فوراور ایران برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده همیشه و دوره ای از نوشیدنی های خالص فوراور و همچنین استفاده حداقل سه دوره پیوسته از بسته های سلامتی مربوط به هر بیماری می باشد تا بدن تعادل و سلامت از دست رفته خود را بدست آورد.


برای ملاحظه قیمت محصولات هر پکیج، لطفا وارد صفحه بسته سلامتی مربوطه شوید و قیمت تک تک محصولات پکیج، در پایین صفحه در قسمت محصولات مربوطه قابل ملاحظه و خرید می‌باشد.

برای راحتی شما عزیزان مقاله جامع کامل ترین لیست قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از تخفیف بسته های سلامتی با ما تماس حاصل نمایید.

تعداد نظرات 0
1084

زخم دهان (جوش و آفت) | Forever canker sores

آفت حفره ای دردناک و حساس است که معمولا در دهان، روی زبان یا زیر لب تشکیل می شود. زخم آفت یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در دهان ایجاد می شود.

تعداد نظرات 0
1085

مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) | Forever MS

بیماری ام اس یکی از مشکلاتی است که در سال های اخیر بیشتر به گوش می خورد. علت این بیماری هنوز به درستی شناخته شده نیست. ولی علم پزشکی سعی در کاهش علائم و پیشرفت آن دارد. در حال حاضر درمان قطعی و حتمی برای ام اس وجود ندارد. اما طب سنتی و طب فیزیکی با ارائه روش های درمانی جدید سعی در بهبود روند بیماری، و کاهش صدمات ناشی از آن دارد.شرکت فوراور نیز بسته درمانی نیز طراحی کرده است که از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند.

تعداد نظرات 0
1086

اوریون | Forever Mumps

اوریون یک عفونت ویروسی است که با زدن واکسن کاملا قابل پیشگیری است. غدد بزاقی (به ویژه غده پاروتید در کنار گونه ها) در هنگام عفونت اوریون درگیر میشوند، سایر ارگان های دیگر نیز ممکن است اثراتی از عفونت ویروس اوریون را تجربه کنند.

تعداد نظرات 0
1087

دیستروفی عضلانی (تحلیل و فساد عضلانی) | Forever Muscular Dystrophy

دیستروفی عضلانی (Muscular dystrophy) گروهی از اختلالات است که سبب می شود عضلات بدن به طور فزاینده ای ضعیف شوند.

تعداد نظرات 1
1088

درد کمر و عضلات | Forever Back Pain

درد کمر یا کمر درد بیماری (ضایعه ای) بسیار شایع است. از دردهای آرتروز ستون فقرات گرفته تا درد شدید کشیدگی دیسک کمر، این وضعیت ممکن است بیاید و برود. درد کمر با نشستن طولانی مدت و عدم تحرک میتواند شدید تر بشود. با اینکه کمر درد میتواند بسیار آزار دهنده باشد، اما با کمی مراقبت و طی چند هفته، بهبودی اتفاق می افتد.

تعداد نظرات 0
1089

تهوع و استفراغ | Forever Nausea and Vomiting

حالت تهوع یکی از ریکشن های معمول بدن، هنگام بیماری است. استفراغ هنگامی اتفاق می افتد که حالت تهوع به ثمر می نشیند و محتویات معده از طریق مری و گلو به بیرون ریخته می شود. تهوع و استفراغ توسط نورون های مغزی و اعصاب معده و روده کنترل می شود.

تعداد نظرات 0
1090

اعتیاد به نیکوتین (ترک سیگار و قلیان و مواد مخدر) | Forever Quit Smoking

آماده ترک سیگار هستید؟ کات زیر به شما میتواند کمک کند تا اعتیاد به نیکوتین را برای همیشه از بین ببرید.

تعداد نظرات 0
1091

نفریت (عفونت کلیه) | Forever kidney infection

اجزای اصلی سیستم ادراری کلیه، لوله حالب، مثانه و مجرای ادرار هستند. هر بخشی از سیستم دفع ادرار ممکن است آلوده شود. وقتی کلیه آلوده می شود، از نظر پزشکی از آن به عنوان نفریت یاد می شود. بنابراین، عفونت کلیه فقط یکی از چندین نوع عفونت است که با اصطلاح عفونت دستگاه ادراری نامیده میشود.

تعداد نظرات 1
1092

پوکی استخوان (سلامت استخوان) | Forever osteoporosis

پوکی استخوان نوعی بیماری مفاصل و استخوان هاست که با کاهش تراکم مواد معدنی در توده استخوانی یا ساختار استخوان همراه است. این بیماری می تواند منجر به کاهش قدرت استخوان شده و در نهایت میزان شکنندگی استخوان ها را افزایش می دهد.

تعداد نظرات 0
1093

پانکراتیت (التهاب لوزالمعده) | Forever Pancreatitis

پانکراتیت به زبان ساده التهاب پانکراس یا لوزالمعده است. هنگامی که پانکراس ملتهب شود، آنزیم های گوارشی قدرتمندی ایجاد می کند که می توانند به بافت خود لوزالمعده آسیب برسانند. پانکراتیت حاد باعث آزاد شدن سلول های التهابی و سمومی میشود که می توانند به ریه، کلیه و حتی قلب و عروق آسیب برسانند.

تعداد نظرات 0
1094

پارکینسون | Forever Parkinson

پارکینسون یک بیماری عصبی قابل پیشرفت است که باعث ضعف و حتی کشتن سلول های عصبی در ناحیه مغز می شود. نورون های سالم مغز، ماده شیمیایی به نام دوپامین تولید می کنند که مغز برای تنظیم حرکت به مقدار مشخصی از آن ها نیاز دارد. با پیشرفت بیماری پارکینسون نورون های تضعیف شده سطح پایین تری از دوپامین را تولید می کنند.

تعداد نظرات 0
1095

پلاگر (بیماری مزمن ناشی از کمبود نیاسین، فساد پوست و زوال عقل)

پلاگر بیماری است که بر سیستم گوارشی، پوست و اعصاب شما تأثیر می گذارد و در نتیجه می تواند باعث درماتیت، اسهال و اختلالات ذهنی شود. شایع ترین علت بیماری پلاگر، کمبود نیاسین (ویتامین ب 3) به میزان کافی در بدن است. یکی از این موارد که موجب کاهش میزان جذب نیاسین در بدن می شود، مشکلات گوارشی و عدم جذب این ویتامین است.