محصولات فوراور برای بوی بد دهان

بوی بد دهان | Forever Bad Breath

تقریبا همه افراد هر چند وقت یکبار بوی بد دهان را تجربه می کنند. اما برای برخی از افراد، بوی بد دهان یک مشکل روزمره است و آنها برای یافتن راه حلی برای این مشکل کمی سردرگم میشوند.

کد کالا: 1056

کد محصول = ۱۰۵۶


بوی بد دهان

بوی بد دهان و درمان آن

تقریبا همه افراد هر چند وقت یکبار بوی بد دهان را تجربه می کنند. اما برای برخی از افراد، بوی بد دهان یک مشکل روزمره است و آنها برای یافتن راه حلی برای این مشکل کمی سردرگم میشوند. بد بویی دهان اغلب بعد از یک وعده غذایی معطر یا صبح بعد از بیدار شدن از خواب اتفاق می افتد. از دیگر دلایل بوی بد دهان می توان به برخی نوشیدنی ها (از جمله نوشیدنی های الکلی یا قهوه) و استعمال دخانیات اشاره کرد.

برخی از افراد ممکن است از بوی بد دهان خود آگاه نباشند و از یکی از اقوام، دوست یا همکارش در مورد آن بشنوند و باعث ایجاد کمی ناراحتی برای آنها بشود. در موارد شدید، بوی بد دهان ممکن است بر روابط شخصی و کیفیت زندگی فرد تأثیر منفی بگذارد.


دلایل ایجاد بوی بد دهان

بوی بد دهان می تواند عامل درونی یا خارجی داشته باشد. بوی بد دهان به طور معمول توسط باکتری های موجود در دندان ها و روی زبان ایجاد می شود. بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر موارد بوی بد با بهداشت نامناسب دهان، بیماری های لثه مانند التهاب لثه و خشکی دهان همراه است. ویزیت با دندانپزشک ممکن است به حذف بیماری بوی بد دهان کمک کرده و هر گونه مشکل دهانی را که می تواند در ایجاد بوی بد دهان موثر باشد، شناسایی کند.

التهاب لوزه، عفونت های تنفسی مانند سینوزیت یا برونشیت و برخی بیماری های دستگاه گوارش ممکن است مسئول تعدادی از موارد بوی بد دهان باشند. بیماری پیشرفته کبدی یا کلیوی و دیابت کنترل نشده نیز می تواند منجر به تنفس ناخوشایند شود. در این موارد، فرد علائم قابل توجهی فراتر از بوی بد دهان را تجربه می کند و باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشد.


نکاتی برای بهبود بوی بد دهان

بهبود و درمان بوی بد دهان

  • دندان های خود را هر روز بعد از خوردن وعده غذایی مسواک بزنید. برای این کار میتوانید از خمیر دندان طبیعی فوراور استفاده کنید.
  • از استعمال دخانیات و محصولاتی با پایه تنباکو خودداری کنید.
  • قبل از خواب میتوانید با دهان شویه، غرغره کنید.
  • اگر دهانتان خشک است، حتما مایعات کافی در طول روز بنوشید و از مواد مرطوب کننده بدون نسخه مانند اسپری مخصوص دهان خشک یا ژل مرطوب کننده دهان استفاده کنید. اگر بهبودی حاصل نشد، ممکن است بخواهید با یک متخصص طب خوراکی ویزیت کنید.
  • بطور مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید. همانطور که میدانید عامل اصلی بوی بد دهان، دندان ها هستند.

همچنین استفاده از محصولات طبیعی فوراور به منظور بهبود بوی بد دهان بصورت زیر پیشنهاد میشود:


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

بد بویی دهان