اقدام به بارداری

اقدام به بارداری | Forever Pregnant

مدتی است سعی در بارداری دارید اما نتیجه لازم را نمی گیرید؟ چه دلایلی باعث عدم بارداری می شود؟ دلایل زیادی وجود دارد اما در این مقاله به 8 دلیل مهم برای اینکه چرا باردار نمی شوید اشاره می کنیم.

کد کالا: 1098
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۸۹


اقدام به بارداری، 8 دلیل محتمل برای عدم بارداری

اقدام به بارداری

مدتی است سعی در بارداری دارید اما نتیجه لازم را نمی گیرید؟ چه دلایلی باعث عدم بارداری می شود؟ دلایل زیادی وجود دارد اما در این مقاله به 8 دلیل مهم برای اینکه چرا باردار نمی شوید اشاره می کنیم.


  1. به اندازه کافی تلاش نکرده اید!

اولین موردی که باید در نظر بگیرید، این است که شاید به اندازه کافی زمان و انرژی نگذاشته اید. لحاظ کردن این مورد که بسیاری از زوجین بعد از گذشت 12 ماه تلاش و رابطه منظم، تست بارداری آنها مثبت می شود. در هر صورت اگر سن شما بیش از 35 سال است و در 6 ماه گذشته اقدام به بارداری کرده اید و نتیجه نگرفته اید، به پزشک مراجعه کنید. اگر هم سن شما پایین تر از این مقدار است و بیش از 1 سال از تلاش منظم برای بارداری می گذرد، به پزشک متخصص مراجعه کنید.


  1. عدم تخمک گذاری در بانوان

برای تشکیل جسم انسان، به یک تخمک و اسپرم نیاز است، اگر بدن شما تخمک گذاری نکند، مسلما بچه را با لک لک از آسمان نمی آورند. (دلیل اصلی ناباروری زنان) از جمله احتمالات عدم تخمک گذاری یا نامنظم بودن آن میتوان به اضافه وزن یا کمبود وزن کافی، نارسایی تخمدان، اختلالات غده تیروئید و ... اشاره کرد.

دوره پریود شدن نامنظم میتواند یکی از عمده ترین دلایل عدم تخمک گذاری باشد در صورتی که منظم بودن این دوره ها، دلیلی بر کارکرد سالم تخمک ها نیست. در هر صورت بهترین کار مراجعه به پزشک و مشاوره است.

  1. مشکل ناباروی در آقایان

بین 20 تا 35 درصد اغلب مشکلات ناباروری در آقایان است. تشخیص ناباروی در آقایان تنها با تجزیه و تحلیل اسپرم و انجام آزمایش امکان پذیر است. بنابراین هنگام مراجعه به مراکز ناباروری هر دو تست دهید.

  1. ناباروری مرتبط با سن

بارداری در بانوان بعد از 35 سال و برای آقایان بعد از 40 سال ممکن است کمی سخت شود. برخی خانم ها اعتقاد دارند چون قاعدگی منظمی دارند، هنوز هم میتوانند به راحتی باردار شوند، اما این عقیده درست نیست. افزایش سن بر تعدد و کیفیت تخمک تاثیر گذار است.


  1. لوله فالوپ یا لوله رحم مسدود است!

لوله فالوپ یا لوله رحم چیست

عدم تخمک گذاری مناسب، 25 درصد موارد عدم بارداری را تشکیل می دهد، مابقی می تواند به دلیل انسداد لوله رحم یا فالوپ و مشکلات ساختاری رحم باشد. اسپرم برای تشکیل نوزاد باید از دهانه رحم و از طریق لوله رحم به تخمک برسد، در صورتی که مشکل ساختاری در رحم وجود داشته باشد، کار اسپرم سخت می شود.

دلایل زیادی برای انسداد لوله فالوپ یا رحمی وجود دارد. از نظر علائم هم بسیاری از بانوان هیچ علامتی ندارند و برخی درد در ناحیه لگن خود را حس می کنند. تنها راه برای تشخیص انسداد لوله رحم، انجام آزمایش های پزشکی است.

  1. آندومتریوز

اندومتریوز هنگامی رخ می دهد که بافت های داخل رحمی، در جایی خارج از رحم رشد کنند!

رئیس کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا در ایران با بیان اینکه آندومتریوز معمولاً خانم‌های در سنین بین ۱۵ تا ۴۹ سال را درگیر می‌کند، گفت: «در ایران حداقل ۲ میلیون نفر مبتلا به اندومتریوز هستند.»

شایع ترین علامت اندومتریوز، پریود های دردناک بخصوص درد شدید در ناحیه لگن است. (البته بسیاری علائم خاصی ندارند.)

  1. بیماری و شرایط پزشکی خاص

برخی شرایط پزشکی می تواند منجر به ناباروری اقایان و خانم ها شود. دم تعادل در هورومون های اساسی غده تیروئید، لوپوس، دیابت کنترل نشده و ... می تواند منجر به عدم باروری شود.

  1. ناباروری بی دلیل!

بین 10 تا 30 درصد از زوجین نابارور، هرگز نمی توانند باردار شوند. برخی از پزشکان می گویند این ناباروری به دلیل عدم تشخیص مناسب است. به هر حال تلاش و اقدامات مناسب برای بارداری اگر مستمر باشد، مطمئن باشید می توانید باردار شوید. (منبع)


محصولات فوراور مناسب برای اقدام به بارداری


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

بارداری

مکمل های ویتولایز بانوان و ویتولایز آقایان نیز جهت تقویت تخمک و اسپرم به پکیج بالا اضافه میگردد.

مهمان

سلام روزی 17 تا قرص باید مصرف شه؟ منطقیه این حجم از مصرف قرص؟؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف نداشته و با همدیگه یا با داروها و مکمل‌های دیگه تداخلی ندارند

و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید.