اعتیاد به الکل | فوراور ایران www.forever-iran.net

اعتیاد به الکل | Forever Alcohol Addiction

اعتیاد به الکل یا الکلیسم بیماری است که ممکن است تمامی اقشار جامعه را درگیر خود بکند. متخصصان پزشکی و روانشناسی دلایل متعددی نظیر ژنتیک، اقتصاد و اجتماع را از جمله عوامل اعتیاد افراد به مصرف مشروبات الکلی دانسته اند اما بصورت کلی این اعتیاد دلیل واحدی ندارد.

کد کالا: 1008
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۰۸


اعتیاد به الکل | الکلی کیست | شیوه ترک الکل

اعتیاد به الکل

اعتیاد به الکل یا الکلیسم بیماری است که ممکن است تمامی اقشار جامعه را درگیر خود بکند. متخصصان پزشکی و روانشناسی دلایل متعددی نظیر ژنتیک، اقتصاد و اجتماع را از جمله عوامل اعتیاد افراد به مصرف مشروبات الکلی دانسته اند اما بصورت کلی این اعتیاد دلیل واحدی ندارد.

لازم به ذکر است که این نوع از اعتیاد به واقع یک بیماری کامل است و فرد ممکن است اعمال اختیاری خود را نتواند کنترل کند. (منبع)


علائم اعتیاد به الکل

علائم اعتیاد به الکل

تشخیص اعتیاد به الکل کمی دشوار است، چرا که در برخی از فرهنگ ها نوشیدن الکل امری عادی است و مانند کوکائین و مواد مخدر ممنوع نیست. اما بطور کلی برخی علائم اعتیاد به الکل عبارتند از:

  • افزایش تعداد دفعات یا میزان مصرف الکل در هر دفعه
  • استرس، ناراحتی و اصطلاحا خماری ناشی از عدم مصرف الکل
  • نوشیدن الکل در زمان های نامناسب مانند سر صبح
  • تمایل شدید به شرکت در مهمانی هایی که در آنجا الکل وجود دارد.
  • تغییر در انتخاب دوستانی که الکل مصرف میکنند.
  • دوری از دوستان و فامیل
  • گفتن اصطلاحاتی مانند "بدون مصرف الکل تمرکز لازم را ندارم" و ...
  • افزایش حالت خستگی و خمودی، افسردگی و حالات عاطفی شدید

راهکار های درمان اعتیاد به الکل

راهکار های درمان اعتیاد به الکل

درمان اعتیاد به الکل پروسه ای زمانبر است و نیاز به تعهد شخصی دارد، در این خصوص میتوانید با مشاور روانشناس یا مذهبی صحبت کنید. یکی از بهترین راه های درمان، شرکت در گروه های دسته جمعی مانند NGO هاست. در این مراکز از تجربیات افرادی مانند خود بهره مند میشوید و میتوانید به درد و دل همدیگر گوش دهید. البته راه حلی برای کاهش شدت اعتیاد به الکل وجود دارد که از آن با نام دارو درمانی یاد میکنند. حتما توجه داشته باشید این روند را تحت نظر و مشاوره پزشک متخصص طی کنید.

راهکار دیگر و سلامت تری نیز وجود دارد که آن استفاده از محصولات گیاهی و فوق العاده کمپانی فوراور لیوینگ برای سم زدایی از بدن است:


محصولات فوراور مناسب برای بهبود اعتیاد به الکل

محصولات فوراور برای اعتیاد به الکل

این نوشیدنی پر فروش ترین محصول کمپانی فوراور لیوینگ بوده و دارای اولین تاییدیه انجمن بین المللی آلوئه وراست. اصلی ترین کمکی که این نوشیدنی به افراد معتاد به الکل میکند، سم زدایی کامل و تقویت قدرت بدنی است. شما میتوانید این نوشیدنی عالی را هم اکنون از فوراور ایران تهیه نمایید.

ترکیب ویتامین سی به همراه جوی دوسر (جهت جذب حداکثری) منجر به ساخته شدن این مکمل فوق العاده برای تقویت سلامت بدن شده است. ابسوربنت سی فوراور میتواند با قدرت اثرات مخرب مصرف الکل، مواد مخدر، سیگار و ... را دفع کرده و به افراد در حال ترک الکل و مواد مخدر کمک فراوان کند.

ژل رویال، غذای اصلی ملکه زنبور های عسل است. مصرف این مکمل طبیعی فوق العاده، سبب بهبود بسیاری از مشکلات جسمی و روحی شما میشود. مصرف ژل رویال با وجود انواع ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن، به بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله اعتیاد به الکل منجر میشود.

نیچرمین فوراور همانطور که از اسمش پیداست (nature + mineral) تامین کننده تمامی مواد معدنی از جمله تمام میزان کلسیم مورد نیاز روزانه، فسفر، آهن، منیزیم و روی است.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

اعتیاد به الکل

مهمان

ممنون از توضیحات مربوط به درمان اعتیاد به الکل

0
0
پاسخ مدیر :

خواهش میکنم. در خدمتیم.