تولید و رونمایی از آلوئه اکتیویتور جدید در فوراور ایران

مشاهده همه تازه‌های فوراور ایران
تولید و رونمایی از آلوئه اکتیویتور جدید در فوراور ایران

ماسک آلوئه اکتیویتور جدید فوراور

خواص ماسک آلوئه اکتیویتور جدید طبق بررسی های تکنیکال فوراور ایران

 

  • ایجاد لطافت و نرم کنندگی در پوست صورت
  • پاک کننده و احیاگر قوی برای پوست
  • آبرسانی فوق العاده به ویژه در نواحی اطراف چشم
  • ماسکی حرفه ای برای لیفت، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی

محصول جید آلوئه اکتیویتور فوراور

98% ژل خالص آلوئه ورا

آلوئه اکتیویتور جدید با بیش از ۹۸٪ ژل خالص آلوئه ورا، غنی شده با ویتامین های A,C,E و مایع فعال ساز باعث جذب حداکثری و مراقبت از پوست زیبای شما میشود.

اگر پوست حساسی دارید و نیاز به تغذیه را در آن حس میکنید پیشنهاد فروشگاه تخصصی فوراور ایران به شما آلوئه اکتیویتور میباشد.

در ادامه به بررسی اجمالی محصول میپردازیم:

مایع فعال ساز پوست

 

آلوئه اکتیویتور معروف به مایع فعال ساز پوست به صورت ترکیبی همراه با الانتوئین است. این ترکیب سبب می شود تا لطافت و شادابی و مرطوب کنندگی خاصی مهمان پوست شما شود.

حاوی آنزیم ها و اسید آمینه ها به همراه پلی ساکارید های ضروری و مهم برای پوست است. بدون شک با استفاده از این محصول پی به دلیل محبوبیت فوق العاده ی آن در میان محصولات دیگر خواهید برد؛ چرا که احساس شادابی و لطافت خاصی را در حین استفاده از آن احساس خواهید کرد.

 

آلوئه اکتیویتور فروشگاه ایران فوراور

ترکیب دو محصول خالق ماسک آلوئه اکتیویتور

  • پودر ماسک:  پودر ماسک محصولی منحصر بفرد حاوی آلبومین و نشاسته ذرت، خاک چینی، بابونه بوده و پایه اصلی ماسک صورت خاک چینی است.
  • مایع فعالساز: آلوئه اکتیویتور حاوی ژل آلوئه ورا، جهت بازسازی و احیای سلول های پوستی است. از سوی دیگر بکار بردن آنزیم ها، اسید های امینه، پلی ساکارید ها و آلانتونین موجب تقویت آبرسانی حداکثری به پوست شما میشود.

ترکیب  این دو ماسک با یکدیگر تاثیر فوق العاده عالی بر روی پوست خواهند گذاشت. یکی از خواص اصلی آن رفع سلول های مرده پوست و ایجاد طراوت و شادابی و تقویت سلول های جدید پوست است. علاوه بر این منجر به پاکسازی سطوح پوستی شده و به رفع چین  و چروک کمک فراوانی خواهند کرد.

آلانتونین و بابونه ترکیبات دیگری در آلوئه اکتیویتور هستند که موجب طراوت، شادابی و روشن کنندگی پوست میشوند.

 

آلوئه ورای خالص در محصولات فروشگاه فوراور ایران

روش مصرف

یک قاشق از پودر ماسک را به ظرف اضافه کنید. یک قاشق آلوئه اکتیویتور نیز به ظرف اضافه کنید و آن را هم بزنید تا غلظتش به اندازه لوسیون شود. از برس مخصوص جهت مالیدن لایه ای نازک از این ترکیب استفاده کنید. ترکیب به دست آمده را از قسمت گردن به سمت بالا بکشید. صورت خود را ریلکس و راحت نگه دارید.

به مدت 30 دقیقه ریلکس کنید.

 برای نرم کردن ماسک، یک حوله مرطوب را روی صورت بکشید، سپس به آرامی باقیمانده ماسک را پاک کنید و صورت را با گرم شستشو دهید. پس از شستشو، می توانید از مرطوب کننده ها و تقویت کننده ها مطلوب تان استفاده کنید.

جهت رسیدن به نتیجه ی بهتر ۱ قاشق از پودر ماسک را با ۱ قاشق آلوئه اکتیویتور که خود حاوی ژل آلوئه و آلانتوئین می باشد و ۱ قاشق عسل مخلوط کرده و به صورت ماسک استفاده کنید.

 

سپاس از توجه شما

 

برای ارائه توضیحات بیشتر، همچنین نحوه تهیه این محصول باما در ارتباط باشید.

نظر خود را بنویسید