ریفاینینگ ژل ماسک سونیا (ژل ماسک ترمیم و پاکسازی) Sonya refining gel mask
5.0 / 2

ریفاینینگ ژل ماسک سونیا (ژل ماسک ترمیم و پاکسازی) | Sonya refining gel mask

قیمت: ۲,۱۲۰,۸۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۴۸۴,۶۰۰ تومان

ژل ماسک تصفیه کننده سونیا یکی از محصولات پاکسازی پوست فوراور است. ساختار ژل مانند این محصول به دلیل افزایش جذب در حین استفاده است. در هنگامی که شما از این ماسک بر روی صورت خود استفاده می کنید خنکی آن را با تمام وجود حس کرده و پوست صورت شما سریعا این ماسک را جذب خواهد کرد. در این ژل مرطوب کننده هایی نظیر عصاره ی میوه ی سیم و عصاره ی گل شبدر استفاده شده است که احساس نرمی و جوانی پوست را در دوره ی استفاده به پوست شما هدیه می دهد. از خواص بسیار عالی این ژل خاصیت آنتی اکسیدانی بالای آن است که به رفع چین و چروک پوست شما کمک شایانی می کند.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 607
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

 کد محصول = ۶۰۷


ژل ماسک ترمیم و پاکسازی سونیا | (ریفاینینگ ژل ماسک سونیا)

ژل ماسک ترمیم کننده سونیا

ژل ماسک تصفیه کننده سونیا معروف به زیبای خفته یکی از محصولات مراقبت پوست فوراور است. ساختار ژل مانند این ماسک به دلیل افزایش جذب در حین استفاده از محصول است. هنگام استفاده از این ماسک خنکی آن را با تمام وجود حس کرده و پوست صورت شما سریعا این ماسک را جذب خواهد کرد.

در این ژل مرطوب کننده هایی نظیر عصاره ی میوه سیب، عصاره ی گل شبدر، بامبوی کره ای و ریشه شیرین بیان استفاده شده است که احساس نرمی و جوانی پوست را به پوست شما هدیه می دهد. از خواص بسیار عالی این ژل خاصیت آنتی اکسیدانی بالای آن است که به رفع چین و چروک پوست شما کمک شایانی می کند.

استفاده از ژل ماسک سونیا فوراور سبب ترمیم و تغذیه پوست صورت هنگام خواب میشود. در صورتی که دو یا سه بار در هفته از این محصول عالی استفاده نمایید، تاثیر عالی آن را خواهید دید.


خواص و ویژگی های ژل ماسک سونیا

ریفاینینگ ژل ماسک فوراور

  • بالا بردن سطح کلی سلامت پوست
  • قابلیت استفاده برای پوست‌های ترکیبی و ترمیم آن ها
  • تغذیه‌ی کامل پوست در هنگامی که شما خواب هستید.
  • حاوی آلوه ورا خالص، عصاره سیب، شیرین بیان، بامبو کره ای و گل شبدر
  • حاوی روغن ریحان، روغن گل آرتمیسیا پالنز و روغن سویا
  • دارای تاییدیه کروئلی فری و انجمن آلوئه ورا آمریکا

 ترکیبات ژل ماسک ترمیم کننده ی سونیا

ژل خالص آلوئه باربادنسیس (ژل تثبیت شده‌ی آلوئه ورا)، آب (آکوا)، گلیسیرین، دایمتیکون، عصاره‌ی میوه‌ی پیروس مالوس (سیب)، کاپریلیل متیکون، آمینیوم آکریلول دامتیل تارات/ کو پلیمر وی.پی، کراس پلیمرِ دسیگلوکوساید اولیت سوربیتان، دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره‌ی ریشه‌ی گلیسیریزا گلابرا (شیرین بیان)، ایزو پنتیدلدیول، عصاره‌ی گلِ تریفولیوم پراتنس (گل شبدر)، اتیل هگزیل گلیسیرین، هگزیلن گلیکول، پروپاندیول، عصاره‌ی ساسا کوئل پارتنیس، پلی اکریلات کراس پلیمر ۶، دی سدیم ای.دی.تی.اِی، روغن گلیسین سویا (سویا)، روغن بذر داکوس کاروتا ساتیوا (نژادی از هویج)، روغن اوسیموم باسیلیکوم (ریحان)، روغن گل آرتیمیسیا پالانز، فنوکسیتانول، کاپریلیل گلیکول.

محتوی: 59 میلی لیتر

روش مصرف: مقداری از ژل را قبل از خواب روی تمام صورت‌تان بمالید و بگذارید در طول شب بر روی پوست‌ صورت‌تان بماند. صبح، صورت‌تان را کاملا بشویید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، هفته‌ای حداقل ۲-۳ بار مصرف کنید.


مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Refining Gel
مهمان

ریفاینینگ ماسک ژل سونیا خوبه به نظرتون؟ ضد افتاب جدید هم که گذاشتید برای پوست چرب مشکلی نداره؟

4
1
پاسخ مدیر :

کمپانی فوراور امریکا سه مدل ضد آفتاب کاملا گیاهی و طبیعی و بی رنگ و بدون مواد شیمیایی داره که خاصیت آبرسانی و ضد لک هم دارند،
خاصیت محافظت بالا (High Protection) در برابر اشعه های UVA و UVB رو دارند و همچنین پوشش گسترده (Broad Spectrum) دارند و مخصوص هم آقایان هستند هم بانوان و برای کل بدن و صورت قابل استفاده اند:

۱- کرم ضدآفتاب مخصوص پوست های معمولی و خشک (۱۱۸ میل)
۲- اسپری ضدآفتاب مخصوص پوست های معمولی و چرب (۱۷۸ میل)
۳- کرم ضدآفتاب جدید مخصوص تمام پوست ها با خواص بی نظیر نانو

برای پوست های مختلط هر سه مدل قابل انتخاب هست.

کرم های ضدآفتاب فوراور به دلیل گیاهی و بدون ضرر بودن میتونن اطراف چشم هم استفاده بشن اما دقت بفرمایید وارد چشم نشن

مهمان

سلام. برای پوست های حساس که دارای درماتیت سبوره هست میتونه استفاده بشه؟ چه محصولاتی را پیشنهاد میکنید؟

3
1
پاسخ مدیر :

جهت بهبود بیماری های خودایمنی پوستی از جمله اگزما و پسوریازیس و درماتیت سبوره، به صورت خوراکی نوشیدنی آلوئه ورا، مکمل ویتامین سی، مکمل امگا، مکمل سبزیجات و به صورت موضعی کرم پروپولیس و لیپس مفید و موثر هستند.