بسته‌های سلامت فوراور ایران

پکیج‌های بهبود بیماری‌ها

بسته های سلامت فوراور

بسته های سلامتی فوراور

بسته های سلامتی محصولات فوراور

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.


پیشگیری بهتر از درمان

 

پیشگیری بهتر از درمان است!!

با اینک همه به این جمله اعتقاد داریم  اما باز هم خیلی این اتفاق برای ما می افتد.

در دنیای امروز با توجه به آلودگی های بسیاری که در ارتباط با پوست هستند، مراقبت نکردن و عدم پیشگیری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست بدن بزند.

از این رو ما باید با استفاده از محصولات و مکمل های طبیعی و سالم بدن خود را همواره سم زدایی کرده و با بهبود در روش زندگی، تغذیه بدنی سالم و موثر داشته باشیم. بنابراین میتوانیم با استفاده از یک سری شیوه ها و روش های مراقبتی جسم و روح خود را از هر گونه آلودگی و کمبود که ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند حفظ نماییم.


محصولات سلامتی فوراور

کمپانی فوراور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف سلامتی، زیبایی و بهداشتی دارای محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و استاندارد در جهان حرف اول را می زند.

محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و فاقد هر نوع مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده میباشند.

 سلامتی و زیبایی را همراه با هم و بدون عوارض به شما هدیه میکنیم.

کمک به بهبود فشار خون با محصولات فوراور

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

از طرفی استفاده از بسته های سلامتی فور اور و مکمل های غذایی خالص کمپانی، حتی قبل از ابتلا به بیماری ها به شما کمک می کنند که بدنی سالم داشته باشید و بدنتان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارید. چرا که مواد غذایی مورد استفاده ی ما به اندازه ی کافی غنی نیستند و جوابگوی نیاز روزانه بدن ما نمی باشند. 


استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

 

ژل خالص آلوئه ورا نوشیدنی فوراور

نکته ی جالب در مورد محصولات و پکیج های فوراور وجود نوشیدنی های خالص در کنار تمامی محصولات است.

عامل اصلی سم زدایی در بدن نوشیدنی های خالص بر پایه آلوئه ورا هستند. این نوشیدنی ها علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بر پایه گیاهی عصاره خالص آلوئه ورا و عسل باعث تاثیر بیشتر سایر محصولات داخل پکیج ها میشوند.


 استفاده از محصولات فوراور تا چه زمانی؟

 

سوال خیلی از مصرف کنندگان عزیز فوراور این است که تا چه زمانی می بایست از محصولات استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از محصولات فوراور مختص به زمان و مدت خاصی نیست و توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود همواره و به صورت چرخشی از محصولات و پکیج های مورد نیاز بدن خود استفاده نمایید. چرا که محصولات فوراور جهت سم زدایی و بهبود عملکرد بدن و همچنین تامین و تکمیل جذب مواد مغذی می باشند. پیشنهاد کمپانی و فوراور ایران برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده همیشه و دوره ای از نوشیدنی های خالص فوراور و همچنین استفاده حداقل سه دوره پیوسته از بسته های سلامتی مربوط به هر بیماری می باشد تا بدن تعادل و سلامت از دست رفته خود را بدست آورد.


برای ملاحظه قیمت محصولات هر پکیج، لطفا وارد صفحه بسته سلامتی مربوطه شوید و قیمت تک تک محصولات پکیج، در پایین صفحه در قسمت محصولات مربوطه قابل ملاحظه و خرید می‌باشد.

برای راحتی شما عزیزان مقاله جامع کامل ترین لیست قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از تخفیف بسته های سلامتی با ما تماس حاصل نمایید.

1048

صرع | Forever Epilepsy

بیماری صرع به گروهی از اختلالات مرتبط است که با تمایل به تشنج های مکرر مشخص می شود. انواع مختلف صرع و تشنج وجود دارد.
1049

باد سرخ (حمره) | Forever Erysipeloid

باد سرخ یا حمره (به انگلیسی اریزیپلوئید) عفونت ناشی از باکتری تقریبا به همین نام است که تقریباً در همه گونه های جانوری از جمله پرندگان، ماهی ها، خزندگان، سخت پوستان و صدف ها مشاهده می شود. انسان نیز می تواند از طریق تماس با حیوانات آلوده، به بیماری حمره مبتلا شود، به خصوص اگر بریدگی یا خراشی روی پوست وجود داشته باشد.
1050

کوری تدریجی (گلوکوم) | Forever glaucoma

گلوکوم دسته ای از بیماری های چشم است که با آسیب رساندن به عصب در پشت چشم (به نام عصب بینایی) می تواند باعث کاهش بینایی و کوری تدریجی شود.
1051

سنگ صفرا | Forever gallstones

سنگ های صفراوی سنگها یا توده هایی هستند که با سخت شدن برخی مواد در کیسه صفرا یا مجرای صفرا ایجاد می شوند.
1052

ورم معده، زخم معده، ورم روده | Forever Gastritis

التهاب غشای معده یا به زبان ساده، ورم معده پیامد ناشی از تضعیف مخاط سلول های داخلی معده و یا تولید بیش از حد اسید معده است.
1053

سرخجه (سرخک آلمانی) | Forever Rubella

سرخجه یا سرخک آلمانی یک بیماری مسری است که بیشتر کودکان را درگیر می کند. علائم این بیماری شامل لرز، تب و قرمزی چشم است. قدرت این بیماری در کودکان معمولاً خفیف است، اما برای زنان باردار می تواند خطرناک باشد.
1054

نقرس | Forever Gout

نقرس نوعی آرتروز است که معمولا با التهاب دست و پا پدیدار میشود. آرتروز نقرس در اثر رسوب کریستال های سوزن مانند اسید اوریک در مفاصل ایجاد میشود.
1055

سفیدی مو | Forever white hair disease

بسته سلامت فور اور از مواد معدنی و ویتامین های مغذی تشکیل شده است که از سفید شدن موها جلوگیری می کنند به مرور زمان بدن انسان به این مواد معدنی نیاز دارد.
1056

بوی بد دهان | Forever Bad Breath

تقریبا همه افراد هر چند وقت یکبار بوی بد دهان را تجربه می کنند. اما برای برخی از افراد، بوی بد دهان یک مشکل روزمره است و آنها برای یافتن راه حلی برای این مشکل کمی سردرگم میشوند.
1057

سردرد و میگرن | Forever Migraines

میگرن معمولاً یک سردرد شدید است که می تواند ساعتها یا حتی روزها ادامه داشته باشد. درد کوبشی یا ضربان دار معمولاً از پیشانی، کنار سر (شقیقه) یا دور چشم شروع می شود.
1058

حفظ سلامتی | Forever Maintaining Health

بسیاری از عوامل و شرایط در سالم ماندن و حفظ سلامتی نقش دارند. به نوبه خود، سلامتی می تواند خطر ابتلا به برخی شرایط خطرناک را کاهش دهد. این موارد شامل بیماری های قلبی، سکته و برخی سرطان ها است.
1059

حمله قلبی (سکته قلبی) | Forever heart attack

حمله قلبی یک فوریت پزشکی است و شما باید سریعاً با شماره 115 برای ارسال آمبولانس تماس بگیرید. سکته یا حمله قلبی زمانی اتفاق می افتد که به طور ناگهانی جریان خون در بخشی از عضله قلب کاهش می یابد. بدون خون و اکسیژن کافی قلب شما متحمل آسیب های جدی می شود.