بسته‌های سلامت فوراور ایران

پکیج‌های بهبود بیماری‌ها

بسته های سلامت فوراور

بسته های سلامتی فوراور

بسته های سلامتی محصولات فوراور

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.


پیشگیری بهتر از درمان

 

پیشگیری بهتر از درمان است!!

با اینک همه به این جمله اعتقاد داریم  اما باز هم خیلی این اتفاق برای ما می افتد.

در دنیای امروز با توجه به آلودگی های بسیاری که در ارتباط با پوست هستند، مراقبت نکردن و عدم پیشگیری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست بدن بزند.

از این رو ما باید با استفاده از محصولات و مکمل های طبیعی و سالم بدن خود را همواره سم زدایی کرده و با بهبود در روش زندگی، تغذیه بدنی سالم و موثر داشته باشیم. بنابراین میتوانیم با استفاده از یک سری شیوه ها و روش های مراقبتی جسم و روح خود را از هر گونه آلودگی و کمبود که ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند حفظ نماییم.


محصولات سلامتی فوراور

کمپانی فوراور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف سلامتی، زیبایی و بهداشتی دارای محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و استاندارد در جهان حرف اول را می زند.

محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و فاقد هر نوع مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده میباشند.

 سلامتی و زیبایی را همراه با هم و بدون عوارض به شما هدیه میکنیم.

کمک به بهبود فشار خون با محصولات فوراور

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

از طرفی استفاده از بسته های سلامتی فور اور و مکمل های غذایی خالص کمپانی، حتی قبل از ابتلا به بیماری ها به شما کمک می کنند که بدنی سالم داشته باشید و بدنتان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارید. چرا که مواد غذایی مورد استفاده ی ما به اندازه ی کافی غنی نیستند و جوابگوی نیاز روزانه بدن ما نمی باشند. 


استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

 

ژل خالص آلوئه ورا نوشیدنی فوراور

نکته ی جالب در مورد محصولات و پکیج های فوراور وجود نوشیدنی های خالص در کنار تمامی محصولات است.

عامل اصلی سم زدایی در بدن نوشیدنی های خالص بر پایه آلوئه ورا هستند. این نوشیدنی ها علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بر پایه گیاهی عصاره خالص آلوئه ورا و عسل باعث تاثیر بیشتر سایر محصولات داخل پکیج ها میشوند.


 استفاده از محصولات فوراور تا چه زمانی؟

 

سوال خیلی از مصرف کنندگان عزیز فوراور این است که تا چه زمانی می بایست از محصولات استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از محصولات فوراور مختص به زمان و مدت خاصی نیست و توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود همواره و به صورت چرخشی از محصولات و پکیج های مورد نیاز بدن خود استفاده نمایید. چرا که محصولات فوراور جهت سم زدایی و بهبود عملکرد بدن و همچنین تامین و تکمیل جذب مواد مغذی می باشند. پیشنهاد کمپانی و فوراور ایران برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده همیشه و دوره ای از نوشیدنی های خالص فوراور و همچنین استفاده حداقل سه دوره پیوسته از بسته های سلامتی مربوط به هر بیماری می باشد تا بدن تعادل و سلامت از دست رفته خود را بدست آورد.


برای ملاحظه قیمت محصولات هر پکیج، لطفا وارد صفحه بسته سلامتی مربوطه شوید و قیمت تک تک محصولات پکیج، در پایین صفحه در قسمت محصولات مربوطه قابل ملاحظه و خرید می‌باشد.

برای راحتی شما عزیزان مقاله جامع کامل ترین لیست قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از تخفیف بسته های سلامتی با ما تماس حاصل نمایید.

1037

ورم روده بزرگ (ورم معده، زخم معده) | Forever inflamed colon

گرفتگی مکرر معده، درد، اسهال یا حتی تب برخی از علائم متعدد بیماری های معده یا روده است. با انواع مختلفی که از التهابات روده وجود دارد، همیشه نمی توان فهمید که چه چیزی در پشت این علائم است
1038

یبوست | Forever Constipation

یبوست یکی از بیماری های شایعی است که افراد زیادی به آن دچار می شوند.برای درمان یبوست روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله بهترین آن را به شما معرفی می کنیم.
1039

انقباض و درد عضلانی | Forever Muscular Pain

شما تمام هفته را سخت کار می کنید، بنابراین وقتی تعطیلات آخر هفته میرسد می خواهید به تفریح و بازی بپردازید. چیزی مثل چند ساعت فوتبال سرعتی در سالن ورزشی یا پیاده روی در کوه باعث میشود شما احساس نشاط بیشتری داشته باشید. اما بعضی اوقات بازی و ورزش نیز باعث ایجاد کسالت و درد عضلانی میشود.
1040

التهاب مثانه | Forever Cystitis

التهاب مثانه نوعی عفونت مجاری ادراری است که معمولا برای خانم ها ایجاد میشود و بیشتر از اینکه نگرانی برای سلامتی ایجاد کند، باعث درد و آزار میشود. موارد خفیف این بیماری اغلب بصورت خود به خود بعد از چند روز بهبود میابد.
1041

کیست مثانه | Bladder cyst

کیست، رشد سلولهای غیر طبیعی در بدن است. کیست مثانه به طور معمول از لایه داخلی مثانه، ارگانی که ادرار را پس از عبور از کلیه ها ذخیره می کند، آغاز می شود. اغلب سرطان های مثانه در اوایل بیماری تشخیص داده می شوند، زمانی که درمان آنها بسیار موفقیت آمیز است و بیماری به بیرون مثانه گسترش نیافته است. اما سرطان مثانه ممکن است عود کند، بنابراین معاینات منظم مهم هستند.
1049

چاقی و پر شدن صورت | Facial Obesity

با انجام برخی ورزش های مخصوص، تغذیه سالم و مصرف مکمل های پیشنهادی فوراور، می توانید گونه های پر و چاقی صورت را تجربه کنید.
1042

دیابت و قند خون | Forever Diabetes

دیابت یک بیماری خاموش است و موقعی در بدن به وجود می آید که هورمون انسولین عامل تنظیم کننده ی قند خون در بدن تولید نمی شود در نتیجه فرد دچار دیابت می شود. علائم دیابت به صورت پرخوری، پرنوشی، پر ادراری ظاهر می شود. شرکت فوراور ایران داروهایی برای تنظیم انسولین در بدن دارد.
1043

اسهال | Forever Diarrhea

اسهال را می توان به عنوان افزایش غیر طبیعی، دفعات، حجم یا رقیق شدن مدفوع توصیف کرد. این وضعیت معمولاً چند ساعت تا چند روز طول می کشد. اسهال به طور معمول با گرفتگی شکم همراه است و شایعترین علل این بیماری ویروسها، باکتریها و انگل هستند.
1044

دیورتیکول | Forever diverticulosis

روده بزرگ ساختاری لوله مانند دارد که طول آن تقریباً 2 متر است و مواد زائد باقیمانده پس از هضم غذا در روده کوچک را ذخیره و یا از بین می برد. تصور می شود فشار داخل روده بزرگ باعث ایجاد بافت های کیسه ای مانند می شود که به این کیسه های زائد، دیورتیکول گفته میشود. کیسه برآمده کوچکی که از دیواره روده بزرگ به بیرون فشار می آورد، دیورتیکول نامیده می شود
1045

خشکی پوست | Forever Skin Dryness

خشکی پوست دلیل اصلی مشکلات پوستی است، زیرا بیش از 40 درصد مراجعه به متخصصان پوست مربوط به خشکی پوست است.
1046

دیس لکسی در کودکان | Forever Dyslexia

دیس لکسی نوعی اختلال یادگیری خاص است که خواندن، نوشتن و هجی کردن را برای کودکان دشوار می کند. این یک مشکل یادگیری مبتنی بر زبان است و به دلیل کم هوش یا عدم تمایل به یادگیری ایجاد نمی شود. آمار دیس لکسی در کودکان دنیا بین حدود 10 تا 12 درصد پیش بینی میشود.
1047

عفونت گوش | Forever Ear Infection

عفونت مزمن گوش عبارت است از تورم یا عفونت پشت پرده گوش که از بین نمی رود یا مدام برمی گردد. این عفونت میتواند باعث آسیب طولانی مدت یا دائمی در گوش شود. شیپور استاش از وسط هر گوش تا پشت گلو ادامه یافته است. این لوله مایعات ساخته شده در گوش میانی را تخلیه می کند. اگر شیپور استاش مسدود شود، مایعی که جمع می شود میتواند حالت عفونی پیدا کند.