بسته‌های سلامت فوراور ایران

پکیج‌های بهبود بیماری‌ها

بسته های سلامت فوراور

بسته های سلامتی فوراور

بسته های سلامتی محصولات فوراور

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.


پیشگیری بهتر از درمان

 

پیشگیری بهتر از درمان است!!

با اینک همه به این جمله اعتقاد داریم  اما باز هم خیلی این اتفاق برای ما می افتد.

در دنیای امروز با توجه به آلودگی های بسیاری که در ارتباط با پوست هستند، مراقبت نکردن و عدم پیشگیری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست بدن بزند.

از این رو ما باید با استفاده از محصولات و مکمل های طبیعی و سالم بدن خود را همواره سم زدایی کرده و با بهبود در روش زندگی، تغذیه بدنی سالم و موثر داشته باشیم. بنابراین میتوانیم با استفاده از یک سری شیوه ها و روش های مراقبتی جسم و روح خود را از هر گونه آلودگی و کمبود که ممکن است سلامتی را به خطر بیاندازند حفظ نماییم.


محصولات سلامتی فوراور

کمپانی فوراور با سال ها تجربه و تخصص در زمینه های مختلف سلامتی، زیبایی و بهداشتی دارای محصولاتی است که از لحاظ کیفیت و استاندارد در جهان حرف اول را می زند.

محصولات فوراور کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و فاقد هر نوع مواد شیمیایی و افزودنی و نگهدارنده میباشند.

 سلامتی و زیبایی را همراه با هم و بدون عوارض به شما هدیه میکنیم.

کمک به بهبود فشار خون با محصولات فوراور

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

از طرفی استفاده از بسته های سلامتی فور اور و مکمل های غذایی خالص کمپانی، حتی قبل از ابتلا به بیماری ها به شما کمک می کنند که بدنی سالم داشته باشید و بدنتان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارید. چرا که مواد غذایی مورد استفاده ی ما به اندازه ی کافی غنی نیستند و جوابگوی نیاز روزانه بدن ما نمی باشند. 


استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

 

ژل خالص آلوئه ورا نوشیدنی فوراور

نکته ی جالب در مورد محصولات و پکیج های فوراور وجود نوشیدنی های خالص در کنار تمامی محصولات است.

عامل اصلی سم زدایی در بدن نوشیدنی های خالص بر پایه آلوئه ورا هستند. این نوشیدنی ها علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن بر پایه گیاهی عصاره خالص آلوئه ورا و عسل باعث تاثیر بیشتر سایر محصولات داخل پکیج ها میشوند.


 استفاده از محصولات فوراور تا چه زمانی؟

 

سوال خیلی از مصرف کنندگان عزیز فوراور این است که تا چه زمانی می بایست از محصولات استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از محصولات فوراور مختص به زمان و مدت خاصی نیست و توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود همواره و به صورت چرخشی از محصولات و پکیج های مورد نیاز بدن خود استفاده نمایید. چرا که محصولات فوراور جهت سم زدایی و بهبود عملکرد بدن و همچنین تامین و تکمیل جذب مواد مغذی می باشند. پیشنهاد کمپانی و فوراور ایران برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده همیشه و دوره ای از نوشیدنی های خالص فوراور و همچنین استفاده حداقل سه دوره پیوسته از بسته های سلامتی مربوط به هر بیماری می باشد تا بدن تعادل و سلامت از دست رفته خود را بدست آورد.


برای ملاحظه قیمت محصولات هر پکیج، لطفا وارد صفحه بسته سلامتی مربوطه شوید و قیمت تک تک محصولات پکیج، در پایین صفحه در قسمت محصولات مربوطه قابل ملاحظه و خرید می‌باشد.

برای راحتی شما عزیزان مقاله جامع کامل ترین لیست قیمت محصولات فوراور نیز نگارش شده است. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از تخفیف بسته های سلامتی با ما تماس حاصل نمایید.

1025

پرخوری عصبی |‌ Forever Nervous Overeating

مطالعات نشان می دهد که پرخوری مکانیسم رواحی و جسمی معمول برای مقابله با اضطراب و ترس است.
1026

سوختگی | Forever Burns

سوختگی در صورت تماس فرد با آتش یا مایع گرم اتفاق میفتد که معمولا باعث آسیب به لایه های پوست و همچنین درد می شود. شدت یا میزان آسیب دیدگی سوختگی به درجه حرارت ماده یا میزان سطح سوختگی و مدت زمان تماس با پوست بستگی دارد.
1027

بورسیت (آماس کیسه های مفصلی) | Forever Bursitis

بورسیت (کیسه ای مسطح و پر از مایعات است) که در محل هایی که پوست، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها روی استخوان ها دیده می شوند التهاب دردناکی ایجاد می کند.
1028

سرطان (سینه، روده، کبد) | Forever Cancer

سرطان می تواند در هر نقطه از بدن ایجاد شود. این بیماری زمانی شروع می شود که سلول ها از کنترل خارج می شوند و با تکثیر غیرطبیعی، سلولهای طبیعی را از بین می برند. این امر باعث می شود بدن شما همانطور که باید کار نکند. برای بسیاری از افراد، سرطان می تواند با موفقیت درمان شود، در حقیقت افراد پس از درمان سرطان زندگی کامل دارند.
1029

آب مروارید | Forever Cataracts

آب مروارید می تواند در یک چشم یا هر دو چشم ایجاد شود و جریان نور را از طریق لنز قطع کند. عدسی چشم معمولاً شفاف است و به شما اجازه می دهد تا نور به شبکیه در پشت چشم منتقل شود. اما آب مروارید باعث کدر شدن لنز روی چشم می شود و با بیشتر شدن آب مروارید این وضع به تدریج بدتر می شود چرا که نور کمتری قادر به نفوذ به درون چشم است.
1030

سلولیت | Forever Cellulite

سلولیت یک بیماری پوستی است که در اثر رژیم های غذایی و یا وراثت به وجود می آید. شرکت فوراور در این زمینه محصولات درمانی متفاوتی دارد که برای درمان اثر بخش باید پکیج را به صورت کامل و مانند دستور گفته شده استفاده کنید تا موثر واقع شود.
1031

آمبولی مغزی|سکته مغزی| آنوریسم |Forever brain aneurysm

هنگامی که آمبول از طریق رگ های خونی بدن حرکت می کند، احتمالاً به مجاری وارد می شود که نمی تواند از آن جا رد شود. آمبول در آنجا ساکن شده و پشت سر خود را برای ورود خون تازه مسدود میسازد. سلول هایی که به طور معمول از طریق این مجرا به خون تازه ذسترسی پیدا میکنند، به دلیل عدم دسترسی به اکسیژن، می میرند. این حالت آمبولی نامیده می شود.
1032

آبله مرغان | Forever Chickenpox

آبله مرغان که با نام واریسلا نیز شناخته می شود، عفونت بسیار مسری ناشی از ویروس واریسلا زوستر است. اگرچه این بیماری کمی اذیت کننده است، اما اکثر افراد طی 1-2 هفته بهبود می یابند.
1033

وبا | Forever cholera

وبا یک بیماری جدی باکتریایی است که معمولاً باعث اسهال و کم آبی شدید می شود. این بیماری به طور معمول از طریق آب آلوده منتشر می شود. در موارد شدید، درمان فوری لازم است زیرا مرگ بر اثر وبا ممکن است در عرض چند ساعت اتفاق بیفتد.
1034

ضعف و خستگی مزمن | Forever Chronic Fatigue

نشانه اولیه این بیماری خستگی شدید و محسوسی است که ناگهان بروز می کند و اغلب می آید و می رود یا هرگز متوقف نمی شود. این بیماری با استراحت در رختخواب بهبود نمی یابد و ممکن است حتی با فعالیت بدنی یا ذهنی بدتر شود.
1035

سیروز کبدی (ناشی از مصرف الکل) | Forever Cirrhosis

سیروز بافتی اسکار مانند است که جایگزین بافت سالم کبد می شود و عمل طبیعی کبد را متوقف می کند. سیروز بیماری طولانی مدت یا مزمن است که به مرور زمان سبب آسیب به بافت کبدی میشود.
1036

سرماخوردگی، آنفولانزا، زکام، سرفه (تقویت سیستم ایمنی)

همه ما از اهمیت شستن دست، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای به حداقل رساندن شیوع ویروس هایی از قبیل کرونا، آنفولانزا و ... را می دانیم. اما آیا تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق غذاهایی که می خوریم نیز می تواند تغییری ایجاد کند؟ در این مطلب به اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در مبارزه با انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس میپردازیم.