آر تری فاکتور (ترمیم و نوسازی پوست) R3 Factor
5.0 / 28

کرم آر تری فاکتور (ترمیم و نوسازی پوست) | R3 Factor

قیمت: ۳,۰۵۴,۵۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۱۳۸,۱۰۰ تومان

با استفاده از این محصول که کرمی برای محافظت از پوست است، اجازه دهید پوستتان رطوبت طبیعی خود را حفظ کند، انعطاف پذیری اش احیا شده و ظاهر خود را حفظ نماید. این کرم، ترکیبی فوق العاده از ژل غنی شده آلوئه ورا، کلاژن محلول و اسیدهای آلفا هیدورکسی است که با ویتامین های A و E، تقویت شده است زیرا هر یک از این ویتامین ها برای داشتن پوستی سالم، ضروری هستند. ویتامینE، یک آنتی اکسیدان قدرتمند است و ویتامین A به حفظ سلامت پوست کمک می کند و برای نرم نگه داشتن پوست، بسیار مفید است. اسیدهای آلفا هیدروکسی، از گیاهان طبیعی گرفته می شوند و به همین دلیل است که به آنها "اسید میوه" نیز می گویند. در مجموع، این اسیدهای میوه عناصری هستند که سلول های مرده ی سطح پوست را دفع می کنند.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

کد کالا: 069
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۰۶۹


کرم اسید میوه و بازسازی کننده سلول های پوست | R3 Factor Skin Defense Creme

 

کرم آرتری فاکتور فوراور

با کرم آرتری فاکتور فوراور، از طریق حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست صورت و بدن، از اندام های خود محافظت نمایید. این کرم، ترکیبی فوق العاده از ژل غنی شده آلوئه ورا، کلاژن محلول و اسیدهای آلفا هیدورکسی است که با ویتامین های آ و ای، تقویت شده است. هر یک از این ویتامین ها برای داشتن پوستی سالم، ضروری هستند.


محصولی فوق تخصصی و مهم جهت مراقبت، ترمیم و نوسازی پوست

کرم ترمیم کننده پوست صورت و بدن آر 3

این کرم فوق العاده با قدرت گیری از ژل خالص آلوئه ورا، کلاژن های قابل جذب و آلفا هیدروکسی اسید (AHA) جهت جداسازی لایه خارجی و فرسوده پوست با افزایش فرایند پوسته ریزی طبیعی پوست و نمایان ساختن لایه های جوان و تازه زیرین به جونسازی پوست کمک شایانی میکند.


آرتری فاکتور فوراور، حاوی ویتامین E, A و آلفا هیدروکسی اسید

کرم آر تری فکتور فوراور حاوی کلاژن خالص

ویتامین ای، یک آنتی اکسیدان قدرتمند است و ویتامین آ به حفظ سلامت پوست کمک می کند و برای نرم نگه داشتن پوست، بسیار مفید است. اسیدهای آلفا هیدروکسی، از گیاهان طبیعی گرفته می شوند و به همین دلیل است که به آنها «اسید میوه» نیز می گویند.

در مجموع، این اسیدهای میوه عناصری هستند که سلول های مرده ی سطح پوست را دفع می کنند. برای این کار، اسیدهای میوه، مواد چسب مانندی که مانع دفع سلول های مرده پوست می شوند را از بین می برند. این سلول های مرده، در واقع مانعی در برابر اثرگذاری کرم های مرطوب کننده به حساب می آیند، بنابراین، از بین بردن این سلول های مرده، به معنای آن است که سلول های تازه و شاداب دست اندرکار نو کردن پوست شما خواهند شد.

نزدیک به یک دهه است که محققان به این نتیجه رسیده اند کرم های اسید میوه، مهم ترین عامل اثرگذار در مراقبت های پوستی هستند. کرم آر ۳ فاکتور با ترکیب اسیدهای میوه و آلوئه ورا خالص، بهترین محصول برای مبارزه با سفتی و پیری پوست و بهترین راه برای جوان نگاه داشتن ظاهر پوست است.


ویژگی های کلیدی کرم آرتری فاکتور فوراور طبق بررسی فوراور ایران

 

کرم آر تری فاکتور فوراور

  • حاوی ویتامین E, A, اسید آلفا هیدروکسی، ژل خالص آلوئه ورا و کلاژن
  • با هیپرپیگمانتاسیون یا افزایش رنگدانه پوستی با آکنه و ضایعات نور آفتاب مقابله می کند.
  • حفظ، بازیابی و ساختن سلول های جدید پوست شما.
  • کرم مرطوب کننده، سفت کننده، ترمیم کننده و ضد چین و چروک های عمیق پوست صورت و بدن
  • بهبود خطوط اخم، خنده و خطوط پنجه کلاغی

نقش کلاژن در بازسازی سلول های پوستی

نقش کلاژن در پوست

کلاژن از فیبروبلاست ها تشکیل شده است که سلول های تخصص یافته پوست هستند که در زیر پوست واقع شده اند. فیبروبلاست ها نیز دیگر پروتئین های ساختاری پوست مثل الاستین (پروتئینی که به پوست توانایی بهبودی سریع را می دهد.) می سازند. فیبروبلاستها در ابتدا زیر واحدهای کوچک کلاژن را تولید می کنند به نام پروکلاژن، که به خارج از سلولهای فیبروبلاست انتقال داده می شوند و بعدا به هم می پیوندند تا یک مولکول کامل کلاژن را تشکیل دهند.

ویتامین سی به عنوان یک عامل همراه در بسیاری از مراحل این روند عمل می کند. بدون مقدار کافی از این ویتامین، شکل گیری کلاژن مختل می شود که این امر منجر به بروز انواع اختلالات مثل Scurvy (اسکوربوت) می شود که در این بیماری، بدن نمی تواند کلاژن تولید کند و در نتیجه از هم می پاشد.

ترکیب کلاژن بطور مداوم در طول عمرمان اتفاق می افتد، تا به ترمیم و جایگزینی کلاژن بافت آسیب دیده و تولید ساختارهای سلولی جدید بپردازد. تنزل و بازیافت کلاژن قدیمی و آسیب دیده، روندی طبیعی و سالم است تا قطعات پروتئین مورد نیاز برای ایجاد ساختار های سلولی جدید را ایجاد کند، درست مثل روند التیام یافتن زخم ها.


نکته قابل توجه برای کلاژن سازی و جوانسازی پوست

کرم جوانسازی فوراور


باید بدانید که برای زیبایی پوست صورت و گردن و جوانسازی کل پوست بدن نیاز به مصرف مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین های A,E,C و همچنین نیازمند به اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری برای فرایند کلاژن سازی و حفظ رطوبت و حالت لیفت،الاستیک ضد چروک و شفافیت و روشنی پوست داریم.


محتویات محصول R3 Factor: ژل پایدار آلوئه ورا باربادنسیس میلر، آب، بوتیلن گلیکول، متیل گلوست -20، اسکوالن، روغن هسته زردآلو ستیل دانچیکون، پلی آکریلامید، C13-14 ایزوپارافین، لورت-7، گلیسریل استئارات، توکوفریل لینولئات، سدیم هیالورونات، توکوفریل استات، گلیکولیک اسید، عصاره چغندر، عصاره مرکبات، عصاره سیب، عصاره چای سبز، رتینیل پالمتیات، کلاژن محلول، PEG-100 استئارات، پادیمات، اسید اسکوربیک (ویتامین C)، تری اتانولامین، دیازولیدینیل اوره، متیل پارابن، پروپیل پارابن، عطر.

محتوی: ۵۶.۷ گرم

روش مصرف: قبل از مصرف کرم بر روی صورت، گردن و سایر نواحی مورد نیاز، آن نواحی را تمیز کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، این کرم را، هم صبح و هم شب مصرف نمایید (حتما دقت بفرمایید پوست شما بعد از استفاده از کرم آرتری فکتور نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد و در صورت استفاده در روز حتما از ضدآفتاب فوراور بعد از کرم استفاده شود).

از آن جا که چرخه کاملِ نو شدن پوست، بین ۲۱ تا ۲۸ روز به طول می انجامد، باید به همین میزان ۲۸ روز از کرم آرتری فاکتور استفاده نمود و سپس حدود یک الی دو ماه، مصرف کرم متوقف شود و به پوست فرصت بدهید تا خود را بازسازی کرده و معجزه این کرم آشکار گردد.


علی رغم موافقت یا مخالفت ما، باید قبول کنیم که جامعه امروزه احترام و ارزش زیادی برای ظاهر و زیبایی افراد قایل است. بنابراین با استفاده از این فرآورده کمک می کنید تا پوست شما رطوبت طبیعی خود را حفظ کند، انعطاف پذیر و الاستیک باقی بماند و تازه و جوان گردد. این کرم ترکیب غنی شده ای از ژل پایدار آلوئه ورا، کلاژن محلول و آلفا هیدروکسی اسید است که با ویتامین A,E تقویت شده است.


جهت مشاهده کاتالوگ کرم آرتری فکتور لینک زیر را لمس کنید.

گواهینامه گلوتن فری فوراور 

مشاهده لینک دانلود محصول

جهت مشاهده مشخصات دقیق آرتری فکتور فوراور اینجا را لمس کنید.

مشخصات

کدمحصول: 069
CC (Case Credit) foreverliving : 0.148
عنوان فارسی محصول : آر ترى فكتور
عنوان انگلیسی محصول : R3 Factor
قابل استفاده برای: face, neck and other areas where needed
ویژگیهای کلیدی: Helps maintain healthy skin color, texture and feel • Retains, Restores and Renews your skin
شرکت تولیدکننده: Forever Living
مواد تشکیل دهنده: Aloe Barbadensis Gel (Stabilized Aloe Vera Gel), Water, Butylene Glycol, Squalane, Methyl Gluceth-20, Cetyl Dimethicone, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glyceryl Stearate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Tocopheryl Linoleate, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Glycolic Acid, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Retinyl Palmitate, Soluble Collagen, PEG-100 Stearate, Ascorbic Acid, Triethanolamine, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance.
روش استفاده: After cleansing, apply to face, neck and other areas where needed. For best results, use both morning and night. May be followed by Firming Foundation Lotion and/or makeup or by Recovering Night Creme at night, if desired. (See section on Aloe Fleur de Jouvence).
وزن / حجم : NET WT. 2 Oz. (56.7g)
ویتامین / نوع ویتامین : vitamins A and E
مجوزها: Leaping Bunny | Respect for Animal Rights
مجوزها: THE INTERNATIONAL ALOE SCIENCE COUNCIL
مهمان

سلام وقت بخیر برای برطرف کردن جای جوش روی صورت مناسبه؟

12
2
پاسخ مدیر :

پیشنهاد مناسب برای هر دو منظور جای بخیه و جوش های صورت ایشون در ابتدا:
صابون آووکادو
ترکیب کرم آلوئه وراژلی و پروپولیس
لیپس
اگر جو های چرکی دارند ام اس ام روی سر جوش ها

پس از بهبودی جوش ها
استفاده از آلفا و آرتری در کنار موارد بالا جهت بهبود بیشتر جای بخیه و جای جوش ها

و نکته اینکه ممکنه با شروع استفاده از محصولات تعداد جوش های بیشتری بیرون بریزه که طبیعی و موقت هست و به دلیل برون ریزی و خاصیت پاکسازی محصولات فوراور می باشد و با ادامه مصرف برطرف میشه.

zeynab altafi

very nice

6
1
پاسخ مدیر :

Thanks

mona madadimehr

این کرم برای خطوط بین ابرو هم کاربرد داره؟

3
1
پاسخ مدیر :

سلام و درود
بله
آرتری فکتور حاوی ژل خالص آلوئه ورا و کلاژن جهت بهبود آسیب های پوستی از جمله جای جوش و جای زخم و بخیه، با هیپرپیگمانتاسیون یا افزایش رنگدانه پوستی با آکنه و ضایعات نور آفتاب مقابله می کند، روشن کننده و ضدلک، بازیابی و ساختن سلول های جدید پوست شما، کرم مرطوب کننده، سفت کننده، ترمیم کننده و ضد چین و چروک های عمیق پوست صورت و بدن، بهبود خطوط اخم، خنده و خطوط پنجه کلاغی می باشد.

مریم کرمی

وقت بخیر
استفاده از کرم آرتری فکتور باعث شده تا 60درصد خط خنده و اسکار ناشی از خالبرداری صورتم بهبود پیدا کنه.واقع محصولات فوراور عالیه

2
0
مهمان

میتونم نحوه استفاده و بدونم ؟ و اینکه چند ساعت باید روی پوست بمونه و بعد بشوریم ؟

1
0
پاسخ مدیر :

دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی هر محصول در سایت فوراور ایران و همچنین روی خود محصول نوشته شده

آرتری فکتور روی پوست تمیز استفاده بشه تا جذب بشه و تا شستشوی معمولی بعدی بدن یا صورت، نیاز به شستشو نداره.

مهمان

سلام این کرم پوست رو روشن میکنه؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله
با ترمیم، بازسازی و جوانسازی پوست به کمک اسید طبیعی میوه، به روشن شدن پوست و بهبود لک ها، تیرگی ها و جای جوش و جای زخم کمک میکنه

الهام شیری

سلام برای پوست دهیدراته صورت ک گاها مستعد جوش هم هست کدام محصول موضعی رو پیشنهاد میکنید. هدفم آبرسانی هست

1
1
پاسخ مدیر :

کرم آلوئه وراژلی، آرتری فکتور، بالانسینگ تونر و هیدراتینگ سرم همگی مفید و موثر هستند و هر چه پکیج کاملتر باشه نتیجه بیشتر و سریعتر خواهد بود.

فهیمه بیگی

من ازاین محصول استفاده کردم و واقعا عالیه . برای رفع لک و جای زخم و جوش صورتم خیلی کمک کرد . در مورد لیفت و سفت کردن پوست هنوز نمیتونم به قطع نظد بدم . ولی خاصیت شفاف سازی و لایه برداری خوبی داره .

1
0
مهمان

سلام دوست عزیز
برای استفاده از این کرم، بعد از ۲۸ روز استفاده و یک یا دو ماه استراحت به پوست، دوباره بعد از این مدت توقف یک یا دوماهه باید شروع به استفاده کرد؟

1
0
پاسخ مدیر :

بله در صورت نیاز میتوانید بعد از استراحت پوست مجددا طبق دستور استفاده بفرمایید

مهمان

آیا این کرم باعث سوزش و قرمزی میشه ودر بارداری مجازاست‌؟

1
0
پاسخ مدیر :

خیر سوزش نداره و به دلیل اینکه ارگانیک و بدون مواد شیمیایی هست با مشورت پزشکتون در بارداری هم قابل استفاده هست.

Maryam Emami

میشه با صابون صورت رو شست بعد این کرم رو زد بعد هم لکه بر آپی پلانک  و بعد اون هم  ضدآفتاب؟؟

0
1
پاسخ مدیر :

بله تداخلی ندارند
اما حتما اگر در روز از کرم آرتری فکتور یا اپی بلانک استفاده میکنید باید روی اونها کرم ضدآفتاب فوراور زده بشه تا ترمیم به درستی انجام بشه و لک و تیرگی بیشتر ایجاد نشه.

مهمان

با سلام
میشه بفرمایید کرم R3 رو به دور چشم هم مجاز هستیم بزنیم یا خیر؟  و اینکه تا اتمام تیوپ باید مصرفش کنیم؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله اما داخل چشم نباید بره و بهتره تا استخوان اطراف چشم باشه
تا ۲۸ روز پیوسته استفاده بشه و سپس حداقل یک ماه به پوست استراحت داده بشه تا خودش رو ترمیم و بازساری کنه و اگر چیزی باقی موند میتونید بعد از استراحت پوست مجددا استفاده کنید

مهمان

من روی بازوهام جوش و جای جوش زیادی دارم که به تازگی استفاده از صابون آووکادو و کرم پروپولیس رو شروع کردم. بنظرتون تجویز درسته؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله
کرم آلوئه وراژلی هم مناسب هست و چون جوش و مشکلات پوست ریشه در درون بدن داره حتما محصولات مناسب پاکسازی درونی از جمله نوشیدنی های آلوئه ورا و بری نکتار پیشنهاد میشه، اگر علت مشکلات هورمونی باشه حتما ویتولایز هم استفاده شود.

زهرا پرندوار

بسیار عالی و مؤثر

0
1
زهرا کاظمی

محصولی برای اگزمای پوستی هم دارین ؟

0
0
پاسخ مدیر :

اگزما و پسوریازیس یک بیماری پوستی خود ایمنی و در اثر اختلال سیستم ایمنی می باشند که باید به صورت ریشه ای و درونی کنترل شود.

علاوه بر موارد درونی شامل نوشیدنی آلوئه ورا و مکمل های امگا، بی پروپولیس، ویتامین سی یا ایموبلند، به صورت موضعی کرم‌های پروپولیس، آلوئه‌وراژلی و لیپس فوراور مفید و موثر می باشند و اگر در پوست سر می باشد شامپو آلوئه جوجوبا و اسپری فرست نیز پیشنهاد می شود.

MOJTABA Mohamadi

سلام وقت بخیر ,بعداز۲۸روز که کرم آرفکتور رواستفاده کردیم ,دریه ماه فرصت که به پوست داده میشه دراون یک ماه ازمحصول دیگه ای میشه استفاده کرد ?

0
0
پاسخ مدیر :

بله موردی نداره و فقط مصرف آرتری فکتور متوقف شود
و البته حتما از محصولات سالم و طبیعی مانند محصولات فوراور استفاده شود که پوست تخریب و تضعیف نشود.

مهمان

سلام . این کرم برای بهبود زخم بستر مناسبه ؟

0
0
پاسخ مدیر :

کرم آرتری فکتور برای بهبود جای زخمی که تازه نیست پیشنهاد میشه و برای زخم بستر که هنوز تازه هست کرم پروپولیس، کرم آلوئه وراژلی و عسل خالص فوراور پیشنهاد میشوند.

خانم شایق

با سلام
نحوه ی استفاده ی هم زمان کرم آر تری فاکتور و سرم آلفا-ای فاکتور به چه صورت هست؟

0
0
پاسخ مدیر :

یکی صبح و یکی شب روی پوست تمیز استفاده شود و همچنین میتونید پشت سر هم و ابتدا آرتری و سپس آلفا رو استفاده کنید و اگر آرتری فکتور در روز و معرض آفتاب زده میشود حتما بلافاصله بعدش از ضدآفتاب فوراور برای پوشش محل استفاده کنید

مهمان

سلام وقت بخیر
این کرم برای پوست های خشک هم مناسبه؟و بعد از 28روز استفاده نیازه که باز هم استفاده بشه؟ و قرار گرفتن در معرض نور لامپ زمانی که از این کرم استفاده کردیم مشکلی نداره؟

0
0
پاسخ مدیر :

کرم آرتری فکتور برای انواع پوست مناسب هست
بعد از ۲۸ روز یک استراحت یک الی دو ماه داده بشه و در روز حتما بعدش ضدآفتاب فوراور زده بشه و در شب بهتره در نور زیاد استفاده نشود.

مهمان

من هفته 28 بارداری ام و شکمم درحال بوجود اومدن خطوط قرمز هستش. خواستم بپرسم این کرم برای چه موقعی خوبه؟ دوران بارداری میشه استفاده کرد یا بعد از زایمان؟ تاثیری روی جنین نداره؟

0
0
پاسخ مدیر :

جهت پیشگیری و بهبود ترک های پوست در دوران بارداری؛ کرم پروپولیس و سرم آلفا ای فکتور پیشنهاد میشه و برای بعد از بارداری علاوه بر موارد بالا از کرم آرتری فکتور استفاده شود

مهمان

سلام وقت بخیر
میتونیم رو جوش بزنیم ؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله اما قبلش پوست با یک شوینده مناسب مثل صابون آووکادو یا صابون مایع آلوئه ورا شسته و تمیز و خشک شده باشد.

مهمان

وقتی بالانسبنگ تونر روی صورت هست ، روی اون میشه آرتری فاکتور زد ؟؟
مصرف همزمان این دو ، چجوری باید باشه؟؟

0
0
پاسخ مدیر :

بهتره با فاصله زمانی و روی پوست تمیز و بدون آرایش و آلودگی استفاده شوند تا به خوبی جذب شوند، مثلا یکی روز و دیگری شب.

ناهید غفاری نیا

این کرم رو بلافاصله بعد از استفاده از کرم آلفا ای فاکتور استفاده کنم ؟

0
0
پاسخ مدیر :

با فاصله یکی دو ساعت از هم یا یکی صبح و یکی شب روی پوست تمیز و بدون آرایش استفاده شوند.

مهمان

من پوستم توی افتاب سوخته و خیلی تیره شده شاید دو سه درجه
پیشنهاد شما چه محصولیه؟ ممنونم

0
0
پاسخ مدیر :

استفاده روزانه از کرم پروپولیس و اسکراب در کنار ضدآفتاب فوراور و کرم آرتری فکتور طبق دستور سایت و شب‌ها
و به صورت درونی جهت جوانسازی و نوسازی پوست مصرف نوشیدنی های آلوئه ورا همراه ویتامین سی فوراور پیشنهاد میشود.

مهمان

برای بخیه ای که تازه هست مناسبه؟ میخوام ترمیم بشه جاش نمونه. چه کرمی مناسبه برای بخیه

0
0
پاسخ مدیر :

برای جای بخیه و زخم تازه کرم پروپولیس و لیپس فوراور در کنار هم مناسب هستند و پس از یک الی سه ماه مصرف موارد بالا، کرم آرتری فکتور و سرم آلفا ای فکتور برای بهبود باقیمانده جای زخم یا زخم های قدیمی پیشنهاد میشوند.

مهمان

سلام و وقت بخیر
برای رفع چروک پیشانی اولویت با کدوم محصول فور اور هست؟

0
0
پاسخ مدیر :

کرم آرتری فکتور و سرم آلفا ای فکتور در اولویت هستند و برای پوستهای چرب بجای سرم آلفا از فیرمینگ سرم اینفینیت یا هیدراتینگ سرم که مناسب همه ی پوست ها هستند استفاده شود

همچنین ماسک دریایی و ماسک حرفه ای (ماسک بوتاکس) فوراور برای پیشگیری و بهبود چروک های پوستی در کنار مکمل های کلاژنساز و جوانساز مارین کلاژن و اچ آ و ویتامین سی عالی هستند

مهمان

سلام
من چروک پیشانی و خط اخم و خط زیر چشم دارم.
برای کم رنگ شدن آن چه پیشنهادی دارید؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

0
0
پاسخ مدیر :

کرم آرتری فکتور و سرم آلفا ای فکتور برای پیشگیری و بهبود چروک های پوست و خط اخم و خنده مناسب هستند و برای پوستهای چرب بجای سرم آلفا از فیرمینگ سرم اینفینیت یا هیدراتینگ سرم که مناسب همه ی پوست ها هستند استفاده شود.

همچنین ماسک دریایی و ماسک حرفه ای (ماسک بوتاکس) فوراور برای پیشگیری و بهبود چروک های پوستی در کنار مکمل های کلاژنساز و جوانساز مارین کلاژن و اچ آ و ویتامین سی عالی هستند.

مهمان

سلام خسته نباشید.این کرم بعد کرم الوئه ورا ژلی استفاده کنم؟ و اینکه نیازی ب شست و شو هم داره ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور با هم تداخلی ندارند و طبق دستور کمپانی باید استفاده شوند. آرتری فکتور تا شستشوی معمول و روزانه بعدی نیازی به پاک کردن یا تمیز کردن نداره
محتویات و دستور مصرف محصولات فوراور در پایان توضیحات فارسی صفحه هر محصول در سایت فوراور ایران به فارسی و همچنین روی خود محصول به انگلیسی نوشته شده.