فوراور جینکو پلاس (تقویت مغز و حافظه) Forever Ginkgo Plus
ناموجود
5.0 / 3

فوراور جینکو پلاس (تقویت مغز و حافظه) | Forever Ginkgo Plus

قیمت: ۲,۹۰۶,۱۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۲,۰۳۴,۳۰۰ تومان

با استفاده از این محصول، خلاقیت خود را شکوفا کنید. قدمت این محصول منحصر به فرد برای تقویت حافظه به هزاران سال قبل باز می گردد. Forever Ginkgo Plus ترکیبی بی نظیر از ٤ گونه گیاه بی نظیر است. Ginkgo Biloba که جز اصلی ترکیب این محصول به شمار می رود، با گیاهان پر خاصیت چینی از جمله Ganoderma نوعی قارچ رشی، Schisandra ، و گیاه فو-تی (پلی گونوم مولتی فوروم) ترکیب شده است. گفته می شود که درخت Ginkgo از قدیمی ترین گونه های درخت باز زیستی است. به طور عجیبی طول عمر این درختان بیش از هزار سال بوده و در برابر قارچ ها و حشرات بسیار مقاوم هستند. Ginkgo Biloba یکی از محبوب ترین مکمل های گیاهی موجود در اروپا و آمریکای شمالی است.عصاره برگ Ginkgo به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند. تحقیقات بر روی گیاه Ginkgo نشان داده است که این ماده، گردش خون را در مغز افزایش داده و برای تقویت حافظه بسیار موثر است.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 073

کد محصول = ۰۷۳


مکمل غذایی جینگو پلاس فوراور | Forever Ginkgo Plus

 

فوراور جینگو پلاس تقویت حافظه

مکمل فوراور جینگو پلاس یک ترکیب فرمول شده منحصر به فرد  از ۴ گیاه باستانی شناخته شده چین است که اثر یکدیگر را تقویت می کنند. عصاره برگ جینکگو بیلوبا، با گیاهان چینی قدرتمندی چون گاندرما (که نوعی قارچ است)، شیساندرا و فو- تی ترکیب می شود. حال در ادامه به تشریح هر کدام از ماده موثر های این محصول میپردازیم.


گیاه منحصر به فرد جینگو

 

برگ درخت کهن جینگو در جینگو پلاس فوراور

Ginkgo یکی از قدیمی ترین و کهن ترین درختان و گیاهان روی کره زمین است. از این گیاه در طب سنتی چینی استفاده های فراوانی شده است. عصاره ­ی به دست آمده از برگ های گینکو (جینگو) سبب ایجاد فلاونوئیدها و ترپنوئیدها می شود که تقویت کننده عروق هستند. تحقیقات نشان داده است که گینکو، جریان خون رسانی به مغز را تقویت می نماید و از همین روست که آن را «مقوی مغز» می نامند. از ویژگی ها و خواص منحصر به فرد جینگو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سیستم عصبی بدن
  • بهبود گردش خون
  • بهبود بینایی و شنوایی در اثر نارسایی عروق
  • بهبود قدرت حافظه و تمرکز
  • بهبود آسم و سرفه تنفسی
  • خواص فوق العاده آنتی بیوتیکی

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

 

قارچ گانودرما، معجزه گر فوراور

این قارچ هزاران سال است که عضو ثابتی از طب کهن چین میباشد. این قارچ در حدود چهارصد جزء زیر فعال دارد که ویژگی های منحصر به فردی به این قارچ داده اند. در زیر برخی خواص این قارچ معجزه آسا را باهم مرور میکنیم:

  • تقویت دستگاه ایمنی

این قارچ تاثیر فوق العاده ای بر روی سلول های گلبول سفید خون دارد. گلبول های سفید خون نقش مهمی در تامین ایمنی بدن ایفا میکنند. علاوه ‌بر ‌این مطالعات نشان داده است که برخی از اشکال قارچ گانودرما ممکن است مسیر التهاب را در گلبول‌های سفید خون تغییر بدهد. در مطالعه ای دیگر، این قارچ توانست عملکرد لنفوسیت‌ ها را در مبارزه با عفونت ها، در ورزشکارانی که در معرض شرایط استرس ‌زا هستند، بهبود بدهد.

این قارچ در پیشگیری و بهبود انواع سرطان از جمله سرطان پستان(سینه) و پروستات ( به دلیل نقش موثر این قارچ بر روی هورمون تستسترون) نقش موثری را ایفا میکند.

  • مبارزه با خستگی و افسردگی

مطالعه‌‌ ای که بر روی ۴۸ زن مبتلا به سرطان پستان که درمان‌ شده بودند انجام شد، نشان داد در اثر مصرف یک ماهه پودر قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش و کیفیت زندگی آنها بهبود یافت. همچنین در مطالعه‌ دیگری مصرف قارچ گانودرما همراه با روند درمان توانست عوارضی مانند خستگی و افسردگی را در این زنان بهبود بدهد.

  • کنترل و بهبود قند خون

مطالعاتی که در انگلیس بر روی 300 نفر از افراد دچار دیابت و قند خون بودند صورت گرفت، نشان داد که این قارچ در کنترل انسولین خون کمک بسزایی میکند.

  • بهبود آلرژی
  • بهبود بیماری های کبد و کلیه
  • جلوگیری از تشکیل تومور

گیاه معجزه گر شیساندرا

میوه شیساندرا در مکمل فوراور جینکگو پلاس

مکمل غذایی فوراوِر جینکگو پلاس حاوی شیزاندار است. این یک گیاه بومی روسیه و چین، نقش موثری در تحریک دستگاه ایمنی دارد. به خصوص زمانی که فرد مبتلا به آسم یا برونشیت است، این گیاه دارای تاثیر سودمندی بر روی ریه ها می باشد. شیزاندرا در دستگاه عصبی مرکزی به عنوان آرام بخش عمل می کند. گیاه توت پنج طعم، به دلیل داشتن ۳۰۰ نوع ماده موثر دارای تاثیر حفاظتی بر روی کبد است. مطالعات انجام شده در سال ۱۹۷۲ در بیماران مبتلا به هپاتیت، بهبودی به میزان ۷۶ درصد را بدون هیچ گونه اثرات جانبی با مصرف این گیاه، گزارش کرده اند. این گیاه تولید آنزیم ها را در کبد و دستگاه گوارش تحریک می کند که این امر به سم زدایی بدن کمک می نماید. گیاه شیزاندرا به عنوان یک محرک جنسی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این گیاه معجزه گر مایعات بدن را به حالت توازن نگه می دارد و به فعالیت صحیح کلیه ها کمک شایانی میکند.


گیاه باستانی فو-تی (FO-TI)

فو-تی گیاه باستانی چین

مکمل غذایی  فوراوِر جینکگو پلاس حاوی گیاه باستانی فو تی (Fo-Ti) است. در نزد چینی ها به عنوان گیاه ضد پیری شناخته شده است و در فرمول تونیک ها (برای برطرف کردن سفیدی مو و جلوگیری از خاکستری شدن رنگ موها کمک می کند)، به کار می رود.این گیاه درست مانند جینکگو بیلوبا، حافظه و تمرکز ذهنی را افزایش داده و به مقابله با افسردگی کمک می کند.


مکمل غذایی جینگو پلاس فوراور  Forever Ginkgo Plus

 

فوراور جینکگو پلاس تقویت حافظه

از جمله خواص این محصول که ترکیبی از این 4 گیاه کهن و فوق العاده که با متد پیشرفته روز آمریکا تولید شده است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت مغز و اعصاب
  • تاثیر فوق العاده بر روی حافظه و تمرکز
  • افزایش خونرسانی به مغز
  • رفع سفیدی مو
  • درمان وزوز گوش از طریق افزایش خون رسانی به این نواحی
  • بسیار مفید برای افرادی که سکته مغزی کرده اند.
  • بهبود چشمگیر آسم، ام اس، یائسگی و آلزایمر
  • تقویت و رشد موها، حساسیتها، اگزما،سرما زدگی، دردهای قاعدگی، ضد پیری..

نکات مهم در استفاده و خواص فوراور جینگو پلاس

  • درخت جینکگو بیلوبا بیش از ۲۰۰ میلیون سال است که قدمت دارد. اما دلیل محبوبیت و شهرت امروزی آن اثرات مثبت گیاه روی سیستم اعصاب مرکزی و خاصیت تقویت حافظه در افراد که از اشکال تروما (ضربه به سر) رنج می برند، می باشد. آزمایشات نشان دهنده تأثیر مثبت جینکگو بیلوبا بر روی فراموشی های خفیف و بیماری آلزایمر است، به طوری که مصرف آن حافظه و تمرکز را افزایش می دهد. این خاصیت جینکگو بیلوبا در مبتلایان به این بیماری ها می تواند سودمند واقع شود.

  • جینگو پلاس مغز را تحریک کرده و تنظیم می کند.گیاه جینکگو بیلوبا به خاطر افزایش گردش خون مغز و بنابراین افزایش اکسیژن رسانی و مواد موجود در سلول های مغزی که توسط عصاره موجود در برگ های جینکگو بیلوبا ایجاد می شود،نتایج فوق العاده ای در مقابله با گروهی از اختلالات مربوط به مغز و سلامت ذهنی نشان داده است.

  • مشکلات مربوط به گردش خون: هر زمان که مشکلات عدم گردش مناسب خون در مغز وجود دارد، جینکگوبیلوبا کمک بسیاری به شخص می کند و مشکلات مربوط به آمبولیسم و انفارکتوس مغزی و همچنین ترومبوز را حل می کند.جینکگو بیلوبا رگ ها را متسع کرده و باعث می شود که خون بیشتری گردش کند.

  • اختلال حافظه و تمرکز ذهنی: جینکگو بیلوبا یکی از معمول ترین روش های خانگی برای بهبود علائم اختلال حافظه و تمرکز ذهنی است. جینکگو بیلوبا اکسیژن بیشتری به مغز می رساند و به تمرکز کمک می کند و بدین ترتیب به فردی که تمرکز در فعالیتهایش کاهش یافته یاری می رساند. به ویژه ثابت شده است که برای بزرگسالان دارای این اختلال مفید است.

  • بیماری آلزایمر (زوال عقلی): شماری از مطالعات ثابت کرده است که مصرف روزانه عصاره جینکگو بیلوبا باعث افزایش قابل ملاحظه در حافظه و فعالیت نورون های مغز می شود اخیرا ثابت شده است که جینکگو بیلوبا به افراد دارای این بیماری صدمه ای نمی زند بلکه بهبودی نیز ارائه می دهد.

  • بیماری آسم: دارو شناسی مدرن در چین فوائد جینکگو بیلوبا را در بهبود آسم برونشی و برونشیت مزمن متذکر می شود.علت ایجاد این حالت اثرات ناشی از اجزا فعال جینکگو بیلوبا در بهتر شدن تنگی برونش ها می باشد.


    تذکر مهم: ترکیب این ۴ گیاه ( جینکگو بیلوبا، قارچ رِشی ،  شیزاندرا و گیاه فو تی) در مکمل غذایی فوراوِر جینکگو پلاس بخاطر مکانیزم سینرژیک شدن تاثیری به مراتب بیشتر از مصرف هر یک از این گیاهان به تنهایی دارد.

ترکیب اصلی:
عصاره برگ گیاه جینکگو بیلوبا یا درخت شجرالمعبد یا چهل سکه هست که سپس با Ganoderma از قارچ رِشی و شیزاندرا چاینزیس Schisandra berries و گیاه فو-تی (پلی گونوم مولتی فوروم) cured Fo-Ti که هریک به نوبه خود از گیاهان با اهمیت در کشور چین هستند مخلوط شده است.


ترکیبات دیگر: شامل گیاهان چینی نیرو بخش برای افزایش فواید Ginkgo Biloba شامل Ganoderma بدست آمده از قارچ Reishi ، دانه Schisandra و گیاه Fo-ti با خاصیت ضد پیری.


محتوی: ۶۰ قرص

روش مصرف: روزانه ۲ وعده، هر بار ۱ عدد قرص.


همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید. (کادر سبز)

گواهینامه وگان فوراور

دانلود پی دی اف جینگو پلاس

برای دریافت اطلاعات بیشتر و جدول مشخصات محصول جینگو پلاس کلیک نمایید.

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Ginkgo
مهمان

با سلام. برای مشکلات جنسی و تقویت اسپرم چه پکیجی از محصولات فوراور مناسب هست؟

3
0
پاسخ مدیر :

در قسمت جستجوی سایت میتوانید عبارت " ناتوانی جنسی آقایان " را سرچ کنید. پکیج تقویت اسپرم و ناتوانی جنسی اقایان فوراور بسیار مناسب است.

مهمان

سلام ، تاریخ تولید و انقضای این محصول را لطف میکنید؟

0
0
پاسخ مدیر :

سلام و درود. برای دریافت تاریخ انقضا و تولید محصولات از طریق تماس با ما اقدام کنید. محصولات با تاریخ انقضای مناسب برای هر فرد ارسال می شود.

مهمان

سند سال فرق نمیکنه ؟

0
0
پاسخ مدیر :

محصولات فوراور امریکا کاملا گیاهی و طبیعی و مثل میوه و سبزی سالم روزانه بوده و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی خالص و مورد نیاز بدن همه افراد هستند که عوارض یا محدودیت مصرف ندارند و فقط اگر بیماری خاصی دارید پیشنهاد میشه هر دارو و مکملی رو با مشورت پزشکتون استفاده بفرمایید